Nope, wederom Hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft pole? Alonso zeker?
Hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft pole? Alonso zeker?
4/10e op hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Hoe ver staat Ferrari achter?
Valt me meequote:
ik ook op motorsTVquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me mee. Ik ga weer Le Mans kijken, veel leuker.
je hebt de crash van ralf wel gemist die ging op de kombaan op z'n bekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me mee. Ik ga weer Le Mans kijken, veel leuker.
Ik heb het ook niet gezien maar zijn tweede sectortijd is niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef vw_caddy het volgende:
Maakte Alonso een fout in z'n laatste ronde? Dan heb ik die volledig gemist.![]()
Als jullie geen MotorsTV hebben en wel willen kijken, het is ook te volgen op de site van rtlgp, maar zonder commentaar.quote:
Ik verwacht helaas ook een 1-2 voor McLaren. Zolang Hamilton dan maar wint, want die Alonso gun ik het niet. En Albers staat zo te zien weer op zijn vertrouwde stekje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:50 schreef -Evert- het volgende:
Goed gedaan van Lewis. Als een Ferrari fan denk ik eerlijk gezegd nu al dat de Ferrari's weer nergens zijn morgen. Ze zullen weer geen goede start maken en zullen weer paar plaatsen zakken.
Het is jammer, ik had liever gezien dat de Ferrari's nu eindelijk weer wat dichterbij zouden komen zodat er morgen ook echt 4 rijders gaan strijden om de overwinning. Ik denk dat een McLaren morgen gewoon weer wint.
Agreequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik verwacht helaas ook een 1-2 voor McLaren. Zolang Hamilton dan maar wint, want die Alonso gun ik het niet.
Als ie niet te enthousiast aan de eerste ronde begint zoals de laatste twee races.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Mijn god, een genverbrander!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:24 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:
Lewis start erg goed en blijft aan de leiding
Fernando blijft 2e
Felipe doet een inhaalpoging op Fernando maar haalt hem niet in en blijft 3e.
Kimi wordt gepasseerd maar pakt later in de ronde weer 4e plek terug.
En de eerste pitstops... ik denk dat de McLarens een paar ronden na de Ferrari's zullen pitten. De top 4 blijft gewoon zoals het daarvoor was.
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Zo denken de mensen ook voor de afgelopen races en steeds was het weer Lewis die beter kon starten en gelijk met Fernando in de pits dook...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?
Hij pakt heel misschien de eerste bocht daardoor, maar Lewis kan wel volgen, dus na de 1e pitstop is het lolletje dan voorbij.
Loel, was het maar zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn god, een genverbrander!
Weet je ook wanneer ik mijn belasting aanslag kan verwachten en wanneer mijn dochter haar zwemdiploma haalt?
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk het niet
http://www.wunderground.com/US/IN/Indianapolis.html
Inderdaad... het is zó oneerlijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...
Stomme regen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Kil de Vèrren'
Me2... Duitse RTL here I come.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef vingerplant het volgende:
Verdorie, Froukje![]()
Ik kijk wel ergens anders een voorbeschouwing.
Soort vanquote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef BigFire het volgende:
froukje zit erbij voor het lekker-wijf factor ofzo?![]()
iddquote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
vind je?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
Hopelijk is het Albersquote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef Ricard0j het volgende:
"22 van de allersnelste"
Hoort Albers hier serieus bij?
Stiekem ook ik wel weer op een grote crash, natuurlijk wel met goede afloop
Het is ook irritant maar ik lach er maar gewoon om want anders loop ik mezelf alleen maar te ergeren aan het domme niveau van die gasten in de studio. Vorige week was het best aardig, maar dan ook alleen maar omdat Lammers er zat.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.quote:vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
Hier kunnen we dat helaas ook al een tijdje niet meer ontvangen. Was Eneco hier nog maar kabelboer. Toendertijd hadden we het nog.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitslandquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.
Kai Ebel, ja die is er nog ! Liep gisteren in een te vaag licht groen shirt rond.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitsland![]()
maar was idd altijd van hoog niveau!
zit die kai ebel er nog?
wazig figuur,met zijn rare kleren altijd![]()
Idd, van mij mogen ze hem schrappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
Zijn die mensen er danquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
tis hier een plek met historie maar verder doet mij deze GP ook weinigquote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...
en op tv kunnen ze er ook geen genoeg van krijgen
Hierboven op chat klikken en dan bij het kanaal f1 invullen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef WEST het volgende:
wat was de link van irc?
Ik ook niet.. rechte stuk is wel leuk maar het infield gedeelte vind ik een stuk minder boeiend.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.
albers?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Oja, dat is ook zoquote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Race duurt nog wel evenquote:
yup, wel 3 plaatsen gestegenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
Zo Albers rijdt alweer achteraan?
Drie plaatsen gestegen maar liefst!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik zie net dat Albers door Ralf is ingehaald. Te voet.
[..]
[..]
[..]
Daar hoop ik just opquote:Op zondag 17 juni 2007 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Als straks Alonso maar niet zo dom is om ze elkaar eraf te rijden.
Hij heeft er vast wel een goede verklaring voorquote:Op zondag 17 juni 2007 19:53 schreef Freak187 het volgende:
Er wordt wel pijnlijk duidelijk dat Albers er niks van kan. Sutil strijdt gewoon om plaats 12 en Albers.....
Met zijn wijfen stem "jaaaaaaaaaaaaaaa het ging gewoon nie zo lekker"quote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Vaud het volgende:
[..]
Hij heeft er vast wel een goede verklaring voor![]()
Onderstuurquote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Vaud het volgende:
[..]
Hij heeft er vast wel een goede verklaring voor![]()
Zou Albers de handrem er nog op hebben staan?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Sutil is 2 seconden sneller dan Albers, niet normaal zeg!
yep, ff stukje grasquote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef vw_caddy het volgende:
Alonso weer ergens een 'moment'? In S2 +1sec.
Albers houdt gewoon veilig 2 seconden afstandquote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Sutil is 2 seconden sneller dan Albers, niet normaal zeg! (nu 1,5 seconden, pfff)
Denk het wel want het verschil is nu zelfs bijna 3 seconden in 1 rondje!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zou Albers de handrem er nog op hebben staan?
Andere strategie. Maar 1-stoppers schijnen niet te werken hier...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Albers houdt gewoon veilig 2 seconden afstand.
Voorbeeldige rijder die Christijan, daar kan menig bestuurder nog wat van leren.
Ach, staat Albers een keertje niet op de laatste startplek.quote:
nee heidfeldquote:Op zondag 17 juni 2007 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wies kapot, Massa?
Oja, sorryquote:
Mooi toch! Wanneer gaat Spyker hem eruit trappen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:17 schreef ShaoliN het volgende:
Sutil maakt toch pijnlijk duidelijk wat een prutser die Albers is.
Ik hoop z.s.m. Nederland heeft meer te bieden dan die arrogante ezel.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Mooi toch! Wanneer gaat Spyker hem eruit trappen?
Preciesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik hoop z.s.m. Nederland heeft meer te bieden dan die arrogante ezel.
idd... boeiend dat lijstjequote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef -Hans- het volgende:
jajaja! come on Kimi !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mol STFU met je gelul
Sutil rijd vandaag gewoon goed mee met de rest. Hier en daar een duel. Dat is beter dan futloos 30 sec achter de rest aanrijden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef MaximusF1 het volgende:
En wat verwachten jullie van een andere coureur ?
21. Sutil
22. Albers
of
21. Balkenende
22. Sutil
Maakt voor het team weinig uit.
Ik denk dat Balkenende het Sutil lastiger kan maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef MaximusF1 het volgende:
En wat verwachten jullie van een andere coureur ?
21. Sutil
22. Albers
of
21. Balkenende
22. Sutil
Maakt voor het team weinig uit.
Jup, daar begint het steeds meer naar uit te zien. Echt, te bizar deze man ! Maar check straks eens hoe fit hij oogt als hij uitstapt. Fenomenaal!quote:
Net niet. Dus hij kwam goed weg. Hij heeft echt een dramatische race gereden. Ben benieuwd wat voor excuus hij nu weer heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Schuifpui het volgende:
Jammer van ferrari, had stiekem wel op iets meer gehoopt.![]()
Albers echt een lachertje, is ie nou wel of niet gelapt door Sutil?
Idd me 2, maar ik weet het nu niet meer.Hij zal wel zeggen dat het komt door zijn pistopstrategie dat de auto niet liepquote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik dacht tot nu toe echt dat Albers niks (of iig niet veel) slechter was dan Sutil, maar dit is echt erg.
geen ideequote:
Dieter "Dr. Z" Zetsche, CEO van Daimler-Chrysler.quote:
Da's de grote baas van het circuit...al 73 hoor de dame.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Deviant1nl het volgende:
wel een lelijk mens die de prijzen aan de coureurs gaf
http://www.wmrsradio.com/indymarigeorgebrandi.jpg
ja dat zeg ik net op de chat..., das de heksquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Deviant1nl het volgende:
Hamilton
wel een lelijk mens die de prijzen aan de coureurs gaf
http://www.wmrsradio.com/indymarigeorgebrandi.jpg
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Maar je kan het altijd proberen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers![]()
Zal ik hem maar 's gaan aanbieden in V&A..?
maar de reactie van kamphuesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Schunckelstar het volgende:
omg... een verstappen grindbak "grapje"![]()
jammer de modjes zitten er opquote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, vooruit dan maar
[TK] Chauffeur Spyker
hij is alweer op slotquote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, vooruit dan maar
[TK] Chauffeur Spyker
ja doe maar..., anders probeer ik het morgenvroeg om 6 uur nog welquote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan later vanavond nog wel 's een poging doen![]()
zachte bandquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Redux het volgende:
He, ik heb een tijd niet meer formule 1 gekeken, maar vanwaar die witte streep op de banden?
Kunnen de coureurs een lijntje snuiven als ze er een beetje doorheen zittenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Redux het volgende:
He, ik heb een tijd niet meer formule 1 gekeken, maar vanwaar die witte streep op de banden?
Ok, maar voor wie is de witte rand bedoeld dan? Dat ik als kijker doorheb dat er met een zachte band gereden wordt?quote:
dat zei ik na 3 races alwelquote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Het is ongelovelijk, wat is die Hamilton goed zeg. Ik durf wel te zeggen dat hij wereldkampioen zal worden dit jaar.
ja voor ons het publiekquote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Ok, maar voor wie is de witte rand bedoeld dan? Dat ik als kijker doorheb dat er met een zachte band gereden wordt?
moet spyker het momenteel wel van hebbenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef pfaf het volgende:
Mooie race, veel inhaalacties! Leuk dat Sutil zo goed mee kon, ook al was hij veel lichter.
een alonstje afgetroefd worden door een debutantquote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Cosworth het volgende:
Ja, toffe race! Sutil goed bezig. Is hij nou zo goed, of zit Albers in een fikse dip? Ik denk het laatste, overigens.
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Het is ongelovelijk, wat is die Hamilton goed zeg. Ik durf wel te zeggen dat hij wereldkampioen zal worden dit jaar.
Logisch toch. We hebben het wel over de opvolger van M. Schumacher als het zo doorgaat. Ik vind het wel gaaf allemaal. Het is alleen wel jammer dat rookies zoals Kovolainen en Sutil niet echt aan bod komen, terwijl die toch ook veel meemaken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.
Ik word ook een beetje zat van dat opgehemel van hem. Die Kalff ook weer, met zijn 'oh wat blockt hamilton toch Alonso goed. Daar kun je echt aan zien hoe goed hij is!' Ga toch weg man, dat heeft Liuzzi 20 ronden lang ook bij Wurz gedaanquote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.
Ik begin toch wel een beetje fan van hem te worden. Hij moet alleen nog even wat minder foutjes maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Over Sutil gesproken, die reed een toprace! Netjes hoor.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen als ie eens de muur ingaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje zat van dat opgehemel van hem. Die Kalff ook weer, met zijn 'oh wat blockt hamilton toch Alonso goed. Daar kun je echt aan zien hoe goed hij is!' Ga toch weg man, dat heeft Liuzzi 20 ronden lang ook bij Wurz gedaan.
Maar wel wat ik eerder op de IRC ook al zei: in het begin ging het redelijk, maar hij was met z'n 1-stop gewoon te zwaar om de rest bij te kunnen houden.. Dan sta je op een gegeven moment 20-25s achter en dan ben je gewoon de klos.. + het voortdurend gelapt worden wat ook niet helpt..quote:
nu 2 weekjes wachten daarna frankrijk iddquote:Op zondag 17 juni 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Volgende race FrankrijkMaar daarna Silverstone !
Ik gok op 2 keer "quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef WEST het volgende:
[..]
nu 2 weekjes wachten daarna frankrijk iddmaar gelijk daarachter weer silverstone dus wederom een back to back race.
ik ook 2 keerquote:
Jammer hequote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef WEST het volgende:
komt het lange autosport weekend weer een eind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |