Me2... Duitse RTL here I come.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef vingerplant het volgende:
Verdorie, Froukje![]()
Ik kijk wel ergens anders een voorbeschouwing.
Soort vanquote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef BigFire het volgende:
froukje zit erbij voor het lekker-wijf factor ofzo?![]()
iddquote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
vind je?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
Hopelijk is het Albersquote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef Ricard0j het volgende:
"22 van de allersnelste"
Hoort Albers hier serieus bij?
Stiekem ook ik wel weer op een grote crash, natuurlijk wel met goede afloop
Het is ook irritant maar ik lach er maar gewoon om want anders loop ik mezelf alleen maar te ergeren aan het domme niveau van die gasten in de studio. Vorige week was het best aardig, maar dan ook alleen maar omdat Lammers er zat.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.quote:vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
Hier kunnen we dat helaas ook al een tijdje niet meer ontvangen. Was Eneco hier nog maar kabelboer. Toendertijd hadden we het nog.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitslandquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.
Kai Ebel, ja die is er nog ! Liep gisteren in een te vaag licht groen shirt rond.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitsland![]()
maar was idd altijd van hoog niveau!
zit die kai ebel er nog?
wazig figuur,met zijn rare kleren altijd![]()
Idd, van mij mogen ze hem schrappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
Zijn die mensen er danquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
tis hier een plek met historie maar verder doet mij deze GP ook weinigquote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...
en op tv kunnen ze er ook geen genoeg van krijgen
Hierboven op chat klikken en dan bij het kanaal f1 invullen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef WEST het volgende:
wat was de link van irc?
Ik ook niet.. rechte stuk is wel leuk maar het infield gedeelte vind ik een stuk minder boeiend.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.
albers?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Oja, dat is ook zoquote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Race duurt nog wel evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |