Nope, wederom Hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft pole? Alonso zeker?
Hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Wie heeft pole? Alonso zeker?
4/10e op hamiltonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Hoe ver staat Ferrari achter?
Valt me meequote:
ik ook op motorsTVquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me mee. Ik ga weer Le Mans kijken, veel leuker.
je hebt de crash van ralf wel gemist die ging op de kombaan op z'n bekquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt me mee. Ik ga weer Le Mans kijken, veel leuker.
Ik heb het ook niet gezien maar zijn tweede sectortijd is niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef vw_caddy het volgende:
Maakte Alonso een fout in z'n laatste ronde? Dan heb ik die volledig gemist.![]()
Als jullie geen MotorsTV hebben en wel willen kijken, het is ook te volgen op de site van rtlgp, maar zonder commentaar.quote:
Ik verwacht helaas ook een 1-2 voor McLaren. Zolang Hamilton dan maar wint, want die Alonso gun ik het niet. En Albers staat zo te zien weer op zijn vertrouwde stekje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:50 schreef -Evert- het volgende:
Goed gedaan van Lewis. Als een Ferrari fan denk ik eerlijk gezegd nu al dat de Ferrari's weer nergens zijn morgen. Ze zullen weer geen goede start maken en zullen weer paar plaatsen zakken.
Het is jammer, ik had liever gezien dat de Ferrari's nu eindelijk weer wat dichterbij zouden komen zodat er morgen ook echt 4 rijders gaan strijden om de overwinning. Ik denk dat een McLaren morgen gewoon weer wint.
Agreequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik verwacht helaas ook een 1-2 voor McLaren. Zolang Hamilton dan maar wint, want die Alonso gun ik het niet.
Als ie niet te enthousiast aan de eerste ronde begint zoals de laatste twee races.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Mijn god, een genverbrander!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:24 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:
Lewis start erg goed en blijft aan de leiding
Fernando blijft 2e
Felipe doet een inhaalpoging op Fernando maar haalt hem niet in en blijft 3e.
Kimi wordt gepasseerd maar pakt later in de ronde weer 4e plek terug.
En de eerste pitstops... ik denk dat de McLarens een paar ronden na de Ferrari's zullen pitten. De top 4 blijft gewoon zoals het daarvoor was.
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Zo denken de mensen ook voor de afgelopen races en steeds was het weer Lewis die beter kon starten en gelijk met Fernando in de pits dook...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?
Hij pakt heel misschien de eerste bocht daardoor, maar Lewis kan wel volgen, dus na de 1e pitstop is het lolletje dan voorbij.
Loel, was het maar zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn god, een genverbrander!
Weet je ook wanneer ik mijn belasting aanslag kan verwachten en wanneer mijn dochter haar zwemdiploma haalt?
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk het niet
http://www.wunderground.com/US/IN/Indianapolis.html
Inderdaad... het is zó oneerlijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...
Stomme regen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Kil de Vèrren'
Me2... Duitse RTL here I come.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef vingerplant het volgende:
Verdorie, Froukje![]()
Ik kijk wel ergens anders een voorbeschouwing.
Soort vanquote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef BigFire het volgende:
froukje zit erbij voor het lekker-wijf factor ofzo?![]()
iddquote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
vind je?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Het gelul in de studio is zo dom dat het opzich wel weer grappig is.![]()
Hopelijk is het Albersquote:Op zondag 17 juni 2007 18:15 schreef Ricard0j het volgende:
"22 van de allersnelste"
Hoort Albers hier serieus bij?
Stiekem ook ik wel weer op een grote crash, natuurlijk wel met goede afloop
Het is ook irritant maar ik lach er maar gewoon om want anders loop ik mezelf alleen maar te ergeren aan het domme niveau van die gasten in de studio. Vorige week was het best aardig, maar dan ook alleen maar omdat Lammers er zat.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.quote:vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
Hier kunnen we dat helaas ook al een tijdje niet meer ontvangen. Was Eneco hier nog maar kabelboer. Toendertijd hadden we het nog.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
vind je?
ik irriteer me er behoorlijk aan...
vroeger kon ik tenminste nog op de duitser de voorbeschouwing kijken,die waren(of zijn?) 2 uur van tevoren live op het circuit aanwezig om vanaf daar interviews en sfeerimpressies uit te zenden![]()
tegenwoordig kunnen we dat hier niet meer ontvangen![]()
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitslandquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Duitse RTL is hoogstaand niveau. Het is af en toe lastig te volgen, maar in grote lijnen kan ik het wel volgen. Vandaag ook weer uitgebreide uitleg + een voorbeeld simulatie wat er gebeurde tijdens de crash van Kubica. Het is jammer dat niet alle kabelboeren ervoor hebben gekozen om het signaal van de Duitse RTL door te geven want de voor en nabeschouwing is op de Duitse RTL toch echt de moeite waard.
Kai Ebel, ja die is er nog ! Liep gisteren in een te vaag licht groen shirt rond.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar heb ik niet zo'n last van,ik woon bijna in duitsland![]()
maar was idd altijd van hoog niveau!
zit die kai ebel er nog?
wazig figuur,met zijn rare kleren altijd![]()
Idd, van mij mogen ze hem schrappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
Zijn die mensen er danquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik snap nooit zo goed dat iedereen de gp van indianapolis zo geweldig vind...
ik vind het altijd een van de saaiste van het seizoen![]()
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
tis hier een plek met historie maar verder doet mij deze GP ook weinigquote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn die mensen er danVind het ook één van de saaiste GP's van het seizoen.
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,hoor het altijd om me heen hoe vet het wel niet is in indianapolis...
en op tv kunnen ze er ook geen genoeg van krijgen
Hierboven op chat klikken en dan bij het kanaal f1 invullen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef WEST het volgende:
wat was de link van irc?
Ik ook niet.. rechte stuk is wel leuk maar het infield gedeelte vind ik een stuk minder boeiend.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vaag. Heb er met de F1 nooit wat aangevonden. Het is naar mijn idee een compleet inwisselbaar circuit. Dus ik zal er geen seconde om rouwen als dit circuit van de kalender wordt gegooid.
albers?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Oja, dat is ook zoquote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Liever niet. Dan moet ik op zoek naar een nieuw pispaaltje.
Race duurt nog wel evenquote:
yup, wel 3 plaatsen gestegenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
Zo Albers rijdt alweer achteraan?
Drie plaatsen gestegen maar liefst!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef nipeng het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik zie net dat Albers door Ralf is ingehaald. Te voet.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik zie net dat Albers door Ralf is ingehaald. Te voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |