Als ie niet te enthousiast aan de eerste ronde begint zoals de laatste twee races.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Mensen. Ik vind het super dat Hamilton op pole staat maar Alonso is vet licht, die wint de GP.
Mijn god, een genverbrander!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:24 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fernando vet licht is. Ik denk:
Lewis start erg goed en blijft aan de leiding
Fernando blijft 2e
Felipe doet een inhaalpoging op Fernando maar haalt hem niet in en blijft 3e.
Kimi wordt gepasseerd maar pakt later in de ronde weer 4e plek terug.
En de eerste pitstops... ik denk dat de McLarens een paar ronden na de Ferrari's zullen pitten. De top 4 blijft gewoon zoals het daarvoor was.
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:57 schreef Bernard0s het volgende:
Zo denken de mensen ook voor de afgelopen races en steeds was het weer Lewis die beter kon starten en gelijk met Fernando in de pits dook...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:38 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Alonso heel licht gekwalificeerd heeft, maar waarom zou dat plotseling de winnende strategie zijn?
Hij pakt heel misschien de eerste bocht daardoor, maar Lewis kan wel volgen, dus na de 1e pitstop is het lolletje dan voorbij.
Loel, was het maar zoquote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mijn god, een genverbrander!
Weet je ook wanneer ik mijn belasting aanslag kan verwachten en wanneer mijn dochter haar zwemdiploma haalt?
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk het niet
http://www.wunderground.com/US/IN/Indianapolis.html
Inderdaad... het is zó oneerlijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Flauw. En tijdens de Indy500 dan weer wel he...
Stomme regen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Kil de Vèrren'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |