Dieter "Dr. Z" Zetsche, CEO van Daimler-Chrysler.quote:
Da's de grote baas van het circuit...al 73 hoor de dame.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Deviant1nl het volgende:
wel een lelijk mens die de prijzen aan de coureurs gaf
http://www.wmrsradio.com/indymarigeorgebrandi.jpg
ja dat zeg ik net op de chat..., das de heksquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Deviant1nl het volgende:
Hamilton
wel een lelijk mens die de prijzen aan de coureurs gaf
http://www.wmrsradio.com/indymarigeorgebrandi.jpg
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt. Maar je kan het altijd proberen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers![]()
Zal ik hem maar 's gaan aanbieden in V&A..?
maar de reactie van kamphuesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Schunckelstar het volgende:
omg... een verstappen grindbak "grapje"![]()
jammer de modjes zitten er opquote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, vooruit dan maar
[TK] Chauffeur Spyker
hij is alweer op slotquote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, vooruit dan maar
[TK] Chauffeur Spyker
ja doe maar..., anders probeer ik het morgenvroeg om 6 uur nog welquote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kan later vanavond nog wel 's een poging doen![]()
zachte bandquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Redux het volgende:
He, ik heb een tijd niet meer formule 1 gekeken, maar vanwaar die witte streep op de banden?
Kunnen de coureurs een lijntje snuiven als ze er een beetje doorheen zittenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Redux het volgende:
He, ik heb een tijd niet meer formule 1 gekeken, maar vanwaar die witte streep op de banden?
Ok, maar voor wie is de witte rand bedoeld dan? Dat ik als kijker doorheb dat er met een zachte band gereden wordt?quote:
dat zei ik na 3 races alwelquote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Het is ongelovelijk, wat is die Hamilton goed zeg. Ik durf wel te zeggen dat hij wereldkampioen zal worden dit jaar.
ja voor ons het publiekquote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Ok, maar voor wie is de witte rand bedoeld dan? Dat ik als kijker doorheb dat er met een zachte band gereden wordt?
moet spyker het momenteel wel van hebbenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef pfaf het volgende:
Mooie race, veel inhaalacties! Leuk dat Sutil zo goed mee kon, ook al was hij veel lichter.
een alonstje afgetroefd worden door een debutantquote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Cosworth het volgende:
Ja, toffe race! Sutil goed bezig. Is hij nou zo goed, of zit Albers in een fikse dip? Ik denk het laatste, overigens.
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Het is ongelovelijk, wat is die Hamilton goed zeg. Ik durf wel te zeggen dat hij wereldkampioen zal worden dit jaar.
Logisch toch. We hebben het wel over de opvolger van M. Schumacher als het zo doorgaat. Ik vind het wel gaaf allemaal. Het is alleen wel jammer dat rookies zoals Kovolainen en Sutil niet echt aan bod komen, terwijl die toch ook veel meemaken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.
Ik word ook een beetje zat van dat opgehemel van hem. Die Kalff ook weer, met zijn 'oh wat blockt hamilton toch Alonso goed. Daar kun je echt aan zien hoe goed hij is!' Ga toch weg man, dat heeft Liuzzi 20 ronden lang ook bij Wurz gedaanquote:Op zondag 17 juni 2007 21:17 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Deed het erg goed, maar ben die hele hype inmiddels wel zat. Je kan geen F1-website tegenkomen of iemand geeft zijn commentaar wel op Hamilton.
Ik begin toch wel een beetje fan van hem te worden. Hij moet alleen nog even wat minder foutjes maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Over Sutil gesproken, die reed een toprace! Netjes hoor.
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen als ie eens de muur ingaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje zat van dat opgehemel van hem. Die Kalff ook weer, met zijn 'oh wat blockt hamilton toch Alonso goed. Daar kun je echt aan zien hoe goed hij is!' Ga toch weg man, dat heeft Liuzzi 20 ronden lang ook bij Wurz gedaan.
Maar wel wat ik eerder op de IRC ook al zei: in het begin ging het redelijk, maar hij was met z'n 1-stop gewoon te zwaar om de rest bij te kunnen houden.. Dan sta je op een gegeven moment 20-25s achter en dan ben je gewoon de klos.. + het voortdurend gelapt worden wat ook niet helpt..quote:
nu 2 weekjes wachten daarna frankrijk iddquote:Op zondag 17 juni 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Volgende race FrankrijkMaar daarna Silverstone !
Ik gok op 2 keer "quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef WEST het volgende:
[..]
nu 2 weekjes wachten daarna frankrijk iddmaar gelijk daarachter weer silverstone dus wederom een back to back race.
ik ook 2 keerquote:
Jammer hequote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef WEST het volgende:
komt het lange autosport weekend weer een eind.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |