idd... boeiend dat lijstjequote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef -Hans- het volgende:
jajaja! come on Kimi !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mol STFU met je gelul
Sutil rijd vandaag gewoon goed mee met de rest. Hier en daar een duel. Dat is beter dan futloos 30 sec achter de rest aanrijden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef MaximusF1 het volgende:
En wat verwachten jullie van een andere coureur ?
21. Sutil
22. Albers
of
21. Balkenende
22. Sutil
Maakt voor het team weinig uit.
Ik denk dat Balkenende het Sutil lastiger kan maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef MaximusF1 het volgende:
En wat verwachten jullie van een andere coureur ?
21. Sutil
22. Albers
of
21. Balkenende
22. Sutil
Maakt voor het team weinig uit.
Jup, daar begint het steeds meer naar uit te zien. Echt, te bizar deze man ! Maar check straks eens hoe fit hij oogt als hij uitstapt. Fenomenaal!quote:
Net niet. Dus hij kwam goed weg. Hij heeft echt een dramatische race gereden. Ben benieuwd wat voor excuus hij nu weer heeft.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Schuifpui het volgende:
Jammer van ferrari, had stiekem wel op iets meer gehoopt.![]()
Albers echt een lachertje, is ie nou wel of niet gelapt door Sutil?
Idd me 2, maar ik weet het nu niet meer.Hij zal wel zeggen dat het komt door zijn pistopstrategie dat de auto niet liepquote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik dacht tot nu toe echt dat Albers niks (of iig niet veel) slechter was dan Sutil, maar dit is echt erg.
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |