quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Super Randa!!
Straks zijn alle 8 katten ook de pineut want hun hartjes wil ik ook horen![]()
Wat een enorme trut zeg! Die verdient gewoon geen baan.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Bedankt voor het begrip op mijn stukje over het rot zijn!
Het spugen komt nu over het algemeen door het hoesten waarvoor ik niets mag alleen veel drinken en kleine beetjes om de kriebel weg te houden. Wat erg moeilijk is.
Maar goed hoorde gister dat de collega die mij gaat vervangen op de donderdagen dat ik vrij wil gewoon gebeld heft dat ze niet meer komt hmmm hoe is het mogelijk omdat zo te doen zonder opzeggen en dus een hele groep kinderen aan hun lot over te laten. Maar goed we zien wel.
Marit je bent zo lang niet hier dat het wel zo moet zijn dat je of heel snel mama bent of het al bent.
Geniet meid.
liefs joyce
Je bent niet binnen een paar uur weer thuis hoor als er een ingreep moet worden gedaan. Je hebt meer ingrepen dan alleen een ks. Als de kleine met een vacuum moet worden gehaald moet je bijvoorbeeld altijd een nachtje blijven. En je hebt ook dingen als bloedverlies noem maar op, waarop het toch eventjes wat langer duurt.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik denk ook wel dat Marit bevallen is (of nog bezig is) en dan zou ik gokken op een ks. Want bij natuurlijke geboorte ben je een paar uur later weer thuis, toch? En helemaal niet posten sinds zaterdagmiddag is niet "des Marits" om het maar zo te zeggen...
Dus alvast eenvoor Marit!
Inderdaad , ik zou ook niet weten wanneer de innesteling nu psies plaatsvindquote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Randa_v het volgende:
O ja, het vloeien is helemaal weg, alleen wat oud bloed of bruin slijm, maar dat is ook bijna weg. Het voelt goed, maar het was wel eng zeg. Was ook helemaal niet op de hoogte dat je tot week 10 bloedingen kunt hebben die "normaal" zijn, de innestelingsbloeding. Je hoort alleen maar bloed is niet goed. Maar dit hoort erbij.
ja denk het ook maar ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Vicky het volgende:
Marit ligt denk ik te genieten van haar kleintje!! Anders had ze zich al lang en breed gemeld..
ik ook niet hoor!!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Popples het volgende:
[..]
ja denk het ook maar ben niet nieuwsgierig hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Of Marit ligt in het ziekenhuis om ingeleid te worden...
Maar ik hoop natuurlijk dat ze een thuisbevalling heeft gehad, zoals ze graag wilde.
Daar ga ik ook van uitquote:Op maandag 18 juni 2007 08:44 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog geen Marit nieuws, dat betekent vast een baby
![]()
Maar dan zou ik nog niks zeggen, ik gok dat ze het gewoon lekker zelf hier wil melden.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb haar op mijn MSN lijst, wie weet komt daar een tekstje tevoorschiijn...
Uit trotsheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Moonah het volgende:
Nou, eerlijk gezegd verbaas ik me altijd enorm dat sommige net bevallen moeders alweer zo snel op Fok! zijn...
Ik had er zelf absoluut geen behoefte aan... niets ten nadele van de dames hier, maar ik had zo heel veel andere zaken aan mijn hoofd.
Volgens Rick word het zaterdag of volgende week donderdag zei hij stellig giseravondquote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef p_iglet het volgende:
Zo he he, eindelijk weer een nacht fatsoenlijk geslapen en het geen 3 uur zien worden op de wekker
Vriendje heeft vanaf nu dik 2 weken vakantie, dus mini kom maar op
Ik heb mijn vriend een melding laten maken. Hij wist alleen nietwaar hij wezen moest dus heeft hij destijds maar meteen een nieuw topic aangemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Moonah het volgende:
Nou, eerlijk gezegd verbaas ik me altijd enorm dat sommige net bevallen moeders alweer zo snel op Fok! zijn...
Ik had er zelf absoluut geen behoefte aan... niets ten nadele van de dames hier, maar ik had zo heel veel andere zaken aan mijn hoofd.
ik hoop voor jou dat mini echt eerder komt!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:55 schreef p_iglet het volgende:
Volgens mij moeder 4 juli
(de verjaardag van mijn overleden opa, waar mini straks de box van heeft)
Maar ik hoop toch eigenlijk echt wel op eerder als 4 juli![]()
4 juli is anders wel een kei mooie dagquote:Op maandag 18 juni 2007 12:54 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat mini echt eerder komt!
ja en ga bij verschillende kdv's kijken zoheb je eengoed beeld van wat je wel en niet wil. In het topic over kinderopvangkeuze staan ook veel tips.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar wanneer moet ik gaan denken aan kinderopvang? Gewoon zo snel mogelijk aanmelden?
Herkenbaar, ik heb belsen lekker laten postenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Moonah het volgende:
Daniel is denk ik een paar uur ouder dan Luciequote:Op maandag 18 juni 2007 06:25 schreef nanalune het volgende:
[..]
onze kindjes zijn even oud zowat! help me eens even.. wanneer is Lucie geboren? tis te vroeg om die teller uit te pluizen
![]()
Niet knijpen, dat is de, uhm, dinges, collostrum! En dat heeft frutsel nodig om zo groot en sterk als zijn pappa te worden!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Nog even een vraagje. De laatste paar dagen komen er lichte stipjes op mijn tepels. Dat zouden toch de uitgang van de melkkanaaltjes kunnen zijn? Er komt als ik een beetje knijp ook wat witte prut uit. Maar niet melkig, maar wat vaster zoals boter. Hier en daar zitten op mijn tepelhof ook van die stipjes. Is dat normaal?
Ha wat leuk!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daniel is denk ik een paar uur ouder dan LucieLucie is op 30-06-2006 om 23:29 uur geboren.
(En nee, deze nieuwe ronde doe ik niet met je mee)
Hint: Het grote kleine babietjes topic deel 114 , openingspostlijstjequote:Op maandag 18 juni 2007 19:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
Ha wat leuk!Daniël is om 12:25 ( 'smiddags) geboren! Hoe wist je dat Daniël ook van 30 juni is?
Nee, ik lurkte al fanatiek in de tijd dat Nanalune en ik bevielen. Wegens zwangerschapsdementie had ik weliswaar nog niet m'n inlogproblemen op kunnen lossen, maar de datumtweeling van je eigen kind die opnthoud je welquote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Hint: Het grote kleine babietjes topic deel 114 , openingspostlijstje![]()
Ja leuk zeg! Maar goed, je doet deze ronde niet mee? jammer hoor.. en toch terwijl je in het betreffende topic postquote:Op maandag 18 juni 2007 19:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, ik lurkte al fanatiek in de tijd dat Nanalune en ik bevielen. Wegens zwangerschapsdementie had ik weliswaar nog niet m'n inlogproblemen op kunnen lossen, maar de datumtweeling van je eigen kind die opnthoud je wel
Ik heb laatst al voorzichtig laten vallen dat we hier maar een laptop aan moesten schaffenquote:
hihi. Ik vond/vind het zalig!! Toen ik zwanger was lag ik heerlijk de halve dag in bed, tvtje aan, laptoppie erbij.. af en toe ff slapen of internettenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb laatst al voorzichtig laten vallen dat we hier maar een laptop aan moesten schaffen. Hahaha.
Ik zat precies hetzekfde te denken!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef snoopy het volgende:
Een zondagskindje op vaderdagVan harte met Ilse!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef Popples het volgende:
karin succes morgen![]()
maritbeebje kom jij eens eruit, jou papa en mama ook denk ik nu wel. of hij/zij wacht tot vaderdag![]()
Het kan opkomen als onweer hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef p_iglet het volgende:
Hier nog helemaal NIETS wat op de komst van mini wijst...
Dus wat?? Hier nog niets aan de hand hoor...quote:
Wij waren aan het verhuizen toen ik 5 maanden zwanger was en dus ook flink in de verflucht gezeten. Wel gelucht enzo maar ontlopen kon ik het ook niet.. Verfen mocht ik niet doen van mijn man maar heb stiekum toch een speelgoedkist gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef DeLiedje het volgende:
Kort vraagje:
Ons huis word van buiten geschilderd (alle kozijnen en buiten deuren)...
Hoe slecht is dit voor mij? Ik werk vanuit huis, dus ben constant binnen... Alles staat wel open natuurlijk, maar toch?
Je kan nog makkelijk voor hoor!quote:
Vergeet de banaan tussen haar benen nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Nou kleintje dat klinkt alsof jij voorpiept...
Of p_iglet moet nu chilipannenkoeken gaan eten terwijl je traploopt met een springtouw.
Dat is lekker wakker wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Tan het volgende:
Het is mij ook nog wel gelukt hoor, slapen met weeën, als je maar moe genoeg bentMaar succes!! Als je net zo doet als een (verre) kennis van me dan wordt je wakker met 9 cm!
Daar gaat je gasrekening...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Deepfreeze het volgende:
oh, wat een lieffie..
En kleintje, dit kan niet lang meer duren. Dat darm legen hoort er ook bij.
Hoorde gisteren nog iemand die 7 uur onder de douche had gezeten/geknield tijdens haar 1e bevalling. Als het de pijn helpt te verminderen: mooi eronder blijven staan..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef marit1978 het volgende:
maar gezien formaat van mijn kruis (voelt HUGE)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef Memmel het volgende:
Wat een scheetje die Ilse! Geweldig he, wat een wondertje!
Om nog even op de schijtverhalen in te gaan...beter ervoor dan tijdens, ja, alhoewel dat je dan ook geen ene reet meer kan schelen hoor....sprak zij uit ervaring![]()
![]()
![]()
En weet je...eigenlijk was het wel makkelijk, je wist in ieder geval dat je op de juiste manier druk zet, zeg maar. Naja, laat ook maar....dit wordt weer zo'n discussie waar eigenlijk niemand op zit te wachten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef CrazyMoon het volgende:
hahaha hier nog eentje met die ervaring.
Dat was een van de dingen waar ik tegen op zag, maar toen het eenmaal zover was (en ik merkte het zelfs) interesseerde het me niks! het kind moest eruit!
Gezellig Marit, ik voel me er wat alleen met een van de jongste babies daar. Het gaat over fruithapjes en dat soort zaken, terwijl ik nog heftig in de flessenmelk enzo zit!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef marit1978 het volgende:
....
(en me langzaam eens aanmelden bij het baby-topic...)
Ook buiten verf kan op waterbasis zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Mijn eerste gedachte zou zijn: Niet zo heel erg, maar als het buitenverf is, zal het niet op waterbasis zijn (blijft lekker zitten in de regen). Misschien vragen welk merk ze gebruiken en ff bellen met het bedrijf of zij daar iets over weten mbt zwangerschap. Anders bellen met ha of vk. Voor hetzelfde geld zijn de dampen niet goed voor je en loop je onnodig risico.
Kan je anders misschien tijdelijk ergens anders werken?
hehe zoiets hadden wij ook, iets langer dan 2 jaar geleden. 16 maart uitgerekend...op zich geen bijzondere datum maar dan blijkt je kindje op 1 april te komen...dat bedenk je van te voren ook niet echtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Oooow en zucht!!!
Vorig jaar liep ik me om deze tijd nog af te vragen of miniminimonster op de uitgerekende datum zou komen... 20-06-2006 leek me zo mooi! Maar nee... Hij besloot op de verjaardag van mn ex schoonmoeder te komen!
was het maar alleen een beetje gymen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Vicky het volgende:
whahaha die mini... istie weer aan het gymen p_iglet?
In die banden zitten boel bahtjes van alle buiken geen wonder daqt je met allergie dan reactie krijgt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:33 schreef p_iglet het volgende:
Ok en een half uurtje na het vorige berichtje konden we dus naar het ziekenhuis omdat ik zelfs begon te piepen van benauwdheid en ondanks medicatie bijna helemaal geen lucht meer kreeg.
Nu zijn we weer thuis, alles grondig nagekeken en er was gelukkig niets ernstigs. Met mini is alles goed, die ligt nu weer netjes in foetus houding ipv languit zodat ik weer redelijk lucht heb. Straks om 9.20 gewoon de geplande controle afspraak bij de gyn...
De oplossing: Bevallen, zodat ik mijn longinhoud terug heb... Ja duh... ik wil wel... nu mini nog...
Ow ja nieuwe toevoeging aan het allergieen lijstje. CTG banden... JEUK!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |