Dus wat?? Hier nog niets aan de hand hoor...quote:
Wij waren aan het verhuizen toen ik 5 maanden zwanger was en dus ook flink in de verflucht gezeten. Wel gelucht enzo maar ontlopen kon ik het ook niet.. Verfen mocht ik niet doen van mijn man maar heb stiekum toch een speelgoedkist gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef DeLiedje het volgende:
Kort vraagje:
Ons huis word van buiten geschilderd (alle kozijnen en buiten deuren)...
Hoe slecht is dit voor mij? Ik werk vanuit huis, dus ben constant binnen... Alles staat wel open natuurlijk, maar toch?
Je kan nog makkelijk voor hoor!quote:
Vergeet de banaan tussen haar benen nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Nou kleintje dat klinkt alsof jij voorpiept...
Of p_iglet moet nu chilipannenkoeken gaan eten terwijl je traploopt met een springtouw.
Dat is lekker wakker wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:30 schreef Tan het volgende:
Het is mij ook nog wel gelukt hoor, slapen met weeën, als je maar moe genoeg bentMaar succes!! Als je net zo doet als een (verre) kennis van me dan wordt je wakker met 9 cm!
Daar gaat je gasrekening...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef Deepfreeze het volgende:
oh, wat een lieffie..
En kleintje, dit kan niet lang meer duren. Dat darm legen hoort er ook bij.
Hoorde gisteren nog iemand die 7 uur onder de douche had gezeten/geknield tijdens haar 1e bevalling. Als het de pijn helpt te verminderen: mooi eronder blijven staan..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef marit1978 het volgende:
maar gezien formaat van mijn kruis (voelt HUGE)
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef Memmel het volgende:
Wat een scheetje die Ilse! Geweldig he, wat een wondertje!
Om nog even op de schijtverhalen in te gaan...beter ervoor dan tijdens, ja, alhoewel dat je dan ook geen ene reet meer kan schelen hoor....sprak zij uit ervaring![]()
![]()
![]()
En weet je...eigenlijk was het wel makkelijk, je wist in ieder geval dat je op de juiste manier druk zet, zeg maar. Naja, laat ook maar....dit wordt weer zo'n discussie waar eigenlijk niemand op zit te wachten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:57 schreef CrazyMoon het volgende:
hahaha hier nog eentje met die ervaring.
Dat was een van de dingen waar ik tegen op zag, maar toen het eenmaal zover was (en ik merkte het zelfs) interesseerde het me niks! het kind moest eruit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |