Inderdaad , ik zou ook niet weten wanneer de innesteling nu psies plaatsvindquote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef Randa_v het volgende:
O ja, het vloeien is helemaal weg, alleen wat oud bloed of bruin slijm, maar dat is ook bijna weg. Het voelt goed, maar het was wel eng zeg. Was ook helemaal niet op de hoogte dat je tot week 10 bloedingen kunt hebben die "normaal" zijn, de innestelingsbloeding. Je hoort alleen maar bloed is niet goed. Maar dit hoort erbij.
ja denk het ook maar ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Vicky het volgende:
Marit ligt denk ik te genieten van haar kleintje!! Anders had ze zich al lang en breed gemeld..
ik ook niet hoor!!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:56 schreef Popples het volgende:
[..]
ja denk het ook maar ben niet nieuwsgierig hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:
Of Marit ligt in het ziekenhuis om ingeleid te worden...
Maar ik hoop natuurlijk dat ze een thuisbevalling heeft gehad, zoals ze graag wilde.
Daar ga ik ook van uitquote:Op maandag 18 juni 2007 08:44 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nog geen Marit nieuws, dat betekent vast een baby
![]()
Maar dan zou ik nog niks zeggen, ik gok dat ze het gewoon lekker zelf hier wil melden.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb haar op mijn MSN lijst, wie weet komt daar een tekstje tevoorschiijn...
Uit trotsheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:48 schreef Moonah het volgende:
Nou, eerlijk gezegd verbaas ik me altijd enorm dat sommige net bevallen moeders alweer zo snel op Fok! zijn...
Ik had er zelf absoluut geen behoefte aan... niets ten nadele van de dames hier, maar ik had zo heel veel andere zaken aan mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |