abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50490295
Nanalune en Webkim gefeliciteerd!!!

Wow beaker en crook wat is Jet een schatje.
Zucht ik wil ook!!!

Marit fijn dat je duidelijkheid hebt, en rust qua wat er moet gebeuren.
Hopelijk komt je beebje daardoor ook snel.

SAINT hopelijk gaat je misselijkheid snel over.
Kun je niet bij de huisarts vragen om emesafene tabletjes,
of helpen die niet??
Bij mij hielpen ze iig erg goed, en volgens mij bij meer mensen hier.
En vooral blijven eten. (soja)vla hielp hier nog wel.

Ik ben vandaag weer goedgekeurd door de gyn.
"Goh je bent dus nog niet bevallen", Nee duh anders zat ik niet bij de controle
Mini ligt er echt helemaal klaar voor, helemaal vast, kan geen kant meer uit.
Nu echt afwachten tot het gaat beginnen.
En ik ben al zo goed in wachten
  vrijdag 15 juni 2007 @ 16:36:00 #227
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50491619
Jet is lief

Van harte gefeliciteerd Webkim heel goed nieuws!

En Marit.. het wordt eentonig, maar... HOU VOL!!!!

Oh! En Karin en familie natuurlijk van harte gefeliciteerd met Ruud!!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50491709
Gefeliciteerd !!
pi_50491805
Webkim & Nanalune gefeliciteerd!
En wat een schatje is Jet!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:09:15 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50492705
NIeuwe zwangeren GEFELICITEERD!!

Ben net lekgeprikt tgv 30 weken. En het viel best mee, ondanks angst voor naalden en alles wat ermee te maken heeft... Dus dat geeft de burger weer moed!

Jet en Bram zijn echt hele mooie beebs! Het zet de standard wel hoog voor de rest van de mensen op FOK
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:15:41 #231
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50492912
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef DaviniaHR het volgende:
NIeuwe zwangeren GEFELICITEERD!!

Ben net lekgeprikt tgv 30 weken. En het viel best mee, ondanks angst voor naalden en alles wat ermee te maken heeft... Dus dat geeft de burger weer moed!

Jet en Bram zijn echt hele mooie beebs! Het zet de standard wel hoog voor de rest van de mensen op FOK
Hij heet Ruud

Staat bij jouw reactie ook al verkeerd in het grote-broer-topic
pi_50493629
*marit houdt nog vol*

helaas blijven die krampen hetzelfde...vanmorgen leek het veelbelovend...nu alleen maar 'aanwezig'
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:44:49 #233
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50493759
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef marit1978 het volgende:
*marit houdt nog vol*

helaas blijven die krampen hetzelfde...vanmorgen leek het veelbelovend...nu alleen maar 'aanwezig'
Toch is het voorwerk, ik zou het niet uitvlakken, kan zomaar ineens doorzetten.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:08:13 #234
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50494350
Marit, ach ach, wat een gedoe zo.
Ik ben als ik dit lees toch wel blij dat ik dat allemaal niet heb hoeven afwachten, dat voorwerk. Heb ik niet gehad. Maar sterkte, wederom!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50494765
Marit, ik leef met je mee. Het is echt niet leuk om zo lang te moeten wachten Sterkte!
pi_50495583
gelukkig is vandaag eigenlijk pas de eerste dag dat ik last van 'voorwerk' heb!
lijkt me vreselijk om elke keer weer hoop te krijgen en dan op niets te wachten...
à la Beaker

die nu zo verliefd is op Jet dat ze het vast niet meer als vervelend zal benoemen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:50:24 #237
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_50495615
Marit nog heel even afwachten dus... sterkte! Fijn dat je zo gerustgesteld bent trouwens.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:01:42 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50495965
Tja Marit... bij menstruatie gaat het vaak ook zo. Dus heb maar wat menstruatiegeduld
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:51:02 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50497706
Webkim Wat goed, wat fijn!! en Nanalune, van harte!
Marit toch... Ik hoop echt, echt, echt dat het vannacht gewoon doorzet. Lief klein Marittekindje, kom nou!!!

Wij hebben vandaag een 3d-echo gehad. Alles was goed, het hartje, de niertjes werken, de ruggegraat was mooi. Ik ben even zo gelukkig. Mijn kleintje doet het goed en heeft het naar zijn zin bij mij. Natuurlijk lag 'ie, net als zijn grote zus ook deed, met het handje voor het gezicht. Maar toen dat even wegging..... Het is zo'n knapperd. Zo'n heerlijk klein Ons kindje. Ik ben verliefd. Op hem of haar. Op de papa, op grote zus. Wat geweldig voelt zo'n sneak preview. We hebben lekker even gegluurd en nu kan 'ie lekker rustig verder groeien.
Baby werd geschat op 938 gram. Het hoofdje lag erg laag in mijn bekken en duwt op mijn blaas. Maar dat mag de pret niet drukken. En ik vond 'm niet op Luuke lijken.... Dat zegt natuurlijk niks, maar het maakt me zo nieuwsgierig. Een ander kindje van ons. Er komt er gewoon weer 1 aan....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:53:52 #240
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50497814
Oooh wat een mooi kindje is kleine Jet.

Karin gefeliciteerd met jullie kleine Ruud, een pracht van een kerel heb ik moggen zien in het ander topic.

Webkim en Nanlune van harte met de zwangerschap.

Tricootje, hoop dat je misselijkheid overgaat.
Ik heb tot aan de 22 weken iedere ochtend overgegeven maar als het eruit was was het ook meteen over met de misselijkheid. Ik heb alles geprobeert in bed eten, de vsm korrels gemberthee pepermunt enz enz niets hielp echt ...
Hopelijk valt het bij jou mee en is het van tijdelijke aard, zo niet.... het is voor een goed doel.

Marit, fijn dat je een beetje gerustgesteld het weekend in gaat, als er nu iets gebeurt weet je wat jullie kunnen doen. Denk dat dit je ook wel wat innerlijke rust zal bezorgen.
Mama van Isa en Ties
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:19:00 #241
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50498624
nanalune en webkim gefeliciteerd
nanalune hoe gaat het met Daniel? dat was de naam toch?

wat een schatje is Jet

Karin en husb gefeliciteerd en Bram natuurlijk ook

Marit wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt , nu nog hopen dat het snel gebeurt
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:36:45 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_50499210
Lishe, wat klink je heerlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_50499674
Ik heb vandaag ook voor het eerst "bijna" kotsend boven de wc gehangen. Het was dat ik nog niet gegeten had en er niets uitkwam maar het was allesbehalve prettig en onbekend terrein voor me. Bij de vorige zwangerschap niet gehad. Gelukkig ging het wel nadat ik gegeten had. De misselijkheid is niet prettig, eet nu pepermunt omdat dat bij mij net een beetje van die misselijkheid alfhaalt. Verder het continu iets hebben in mijn maag is ook prettig.

pi_50499872
Nanalune, nogmaals gefeliciteerd! toch maar weer aan het posten in OUD? kun je niet zonder

webkim, ook van harte gefeliciteerd!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:05:51 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50500253
karin, gefeliciteerd met je zoontje
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:14:55 #246
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50500560
Karin gefeliciteerd met Ruud!

Webkim, wat leuk joh! Ik had het al gelezen op je blog, Gefeliciteerd!!!
Nanalune, ook gefeliciteerd!

Ik heb niet veel last van misselijkheid, wel heb ik dagen dat ik gewoon geen honger heb. Ik eet veel sla op het moment, gewoon ijsbergsla met komkommer, en heel veel fruit, ik heb echt zo veel zin aan fruit! Lekker fris

Vlees heb ik op het moment totaal geen behoefte aan en alleen de geur van kip maakt me heel erg misselijk
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:34:16 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_50501249
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! En Karin gefeliciteerd met je 2e prachtige zoon!

Eigenlijk heb ik nooit last gehad van misselijkheid dus helaas heb ik daar geen tips voor...

Wel heb ik nog een vraagje. Ik kan op 3 dagen in september een leuke workshop gaan volgen. Nu ben ik eind juli uitgerekend en ik vind het eigenlijk een beetje eng om me aan te melden... Het is zo raar om nu al iets te gaan plannen voor na de geboorte van de baby terwijl ik helemaal niet weet wat voor een kindje het gaat worden... En zal ik na een maand wel zomaar een halve dag weg willen/kunnen (borstvoeding)? Al heeft mijn vriend wel al aangeboden om ervoor te zorgend at hij dan thuis is om voor de baby te zorgen zodat we dan geen oppas hoeven te regelen.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik voel me wel een muts hoor om dit te vragen maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen terwijl die workshop me zo leuk lijkt.
pi_50502425
Hahaha, lief en ik zijn al zo lang bezig met het project zwanger worden. En nu het dan eindelijk gelukt is realiseerde ik me vamorgen toen ik mijn ogen open deed wat de consequentie is: "Mijn hemel! We krijgen een kind!"

Gisteren was behalve testdag ook grote verteldag, omdat iedereen al wist wanneer we DE ziekenhuisafspraak hadden. Schoonmams geloofde het eerst niet en moest er helemaal van huilen, zo lief. En mijn moeder woont ver weg en ik had al zes oproepen van haar gemist vlak na de afspraak. Dus ik belde haar: we komen straks bij je op de thee, goed?
Ze wist natuurlijk al genoeg en in de tijd die wij nodig hadden om naar mijn ouders toe te rijden is ze gauw een paar pietepeuterige sokjes en een rompertje gaan kopen. Wat ik trouwens wel een beetje griezelig vond, want het is nog steeds zo ontzettend pril.

Ik voel me fantastisch. Hoewel ik doodmoe ben, dat wel. Morgen weer lekker aan het werk en hoewel ik voorlopig even geen Spinning en Xco geef heb ik er toch heel erg veel zin in!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:07:30 #249
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50502545
geweldig webkim! en tegelijkertijd nog vreselijk spannend...

oh en lishe, als ik jouw verhaal zo lees wil ik ook!!! oehh ik ga maar weer eens aan het rammelen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:16:53 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50502870
hmm het lijkt er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...
pi_50503073
Wat is Jet mooi!!

Marit, hoop dat jullie kleintje snel gaat komen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:29:10 #252
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_50503304
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
hmm het lijkt er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...
Dat kan idd heb het zelf ook gehad of in een stevige hoestpartij.
pi_50503552
Jet wat een cutie en Ruud ook al

marit sterkte met wachten en wees blij dat je geen voorwerk hebt gehad. dat had ik wel. dat hebben ze hier volgens mij ook geweten sterkte

lishe ben je verliefd?!

alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.
mama van 3 kids!
pi_50503690
Amaranta... dat gebeurd hier ook wel eens .
Fake it till you make it...
pi_50503835
Van Harte Gefeliciteerd Beaker en Beakerman met jullie mooie dochter Jet

Saint, ik heb echt met je te doen. Ik hoop echt voor je dat je snel een beetje gaat opknappen, want hier wordt je inderdaad niet vrolijk van. En je niet schuldig voelen hoor dat je zo denkt, want potverdrie het is toch gewoon niet fijn. Ik heb met alle 3 de zwangerschappen nog nooit genoten in het begin en me altijd afgevraagd waarvoor ik het eigenlijk doe, want gatver de gatver misselijk, moe en bleghhhh gewoon kl*te dus.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:52:27 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50504151
Smoor ben ik Popples...
Sugar, lief! Het voelt ook echt, echt, echt zo.

Wat naar dat zoveel zwangeren zo misselijk zijn. Het is zo ellendig om je zo te voelen, bah. En helemaal omdat je er zo weinig aan kunt doen. Ik hoop dat jullie snel een middeltje of dingetje vinden wat helpt. Ikzelf ben op een gegeven moment naar de huisarts gegaan, ik baalde zo van dat spugen. Ik heb toen emesafene zetpillen gekregen, tegen de misselijkheid. Die moest ik 3 maal daags nemen en die hielpen echt voor de scherpe kantjes. Bij mij is het uiteindelijk helemaal overgegaan, al heb ik vaak geen trek in avondeten. Maargoed, da's niks vergeleken bij die misselijkheid.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50505224
Ik ben gelukkig 1 van de weinige hier die dus niet misselijk is.
Heel af en toe heb ik wat last maar niet zoveel als anderen hier.

Kan niet wachten tot we weer een echo hebben. 26 juni kunnen we heen.
Wil zo graag onze ukkie weer zien
pi_50506133
Hier ook niks aan misselijkheid en zit nu op 8 weken.

Beaker wat is Jet mooi!

Marit, het gaat helemaal goed komen echt! Wat fijn dat je studiegenootje je zo serieus nam.
grá mo chroí
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:05:27 #259
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50506813
Hier met bijna 33 weken niet meer misselijk helaas wel veel geweest maar de misselijkheid heeft plaats gemaakt voor 1 dikke enkel, maagzuur en slecht slapen.
Hoe moe ik ook ben lekker liggen is er niet meer bij, ik voel me soms net een kamerolifantje.
Dinsdag weer naar de verlos.

ps voor de dames die tijdens niezen/hoesten wel eens wat vocht van onder verliezen, zoek een goede fysio die gespec. is in bekkenbodem spieren trainen. Dat kan enorm helpen ook na de bevalling.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 16 juni 2007 @ 07:33:51 #260
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50512367
Lishe, wat klink je helemaal in de wolken, heerlijk om te lezen

Randa wat rot, voel met je mee (letterlijk, al hoef ik niet over te geven). Weet niet meer waar ik het nou las gister maar Hero fruit ontbijt moet ook wel lekker vallen. Ik krijg namelijk 's ochtends geen hap door mijn keel, dus ik ga dat zeker proberen.

Marit, ik hoop dat je inmiddels vannacht bent begonnen met het échte werk!
pi_50512501
ik geloof het wel !

nouja...ik werd om 3uur wakker van echt een opkomende pijnlijke kramp die snel weer wegtrok
en daarna weer .. en weer .. en weer
Duurt niet lang, misschien zo'n 20-30sec. maar komen wel om de 5-7min. terug
Heb uiteraard niet meer geslapen, af en toe wat weggesukkeld waarbij er wat visioenen voorbijkwamen van de vk die hier in huis aan het douchen was...kindje dat mákkelijk door mijn bekken ging schieten in no-time ...

nouja, nu scharrel ik wat rond en ga zo eens in een warm bad!

het blijft 'eng' om voorzichtig te erkennen dat dit geloof ik toch wel echt een begin is!
zoals dat bad nemen; moet ik dat nou wel doen? trekt het dan niet weer weg?

Man vroeg net al..wil je lieverstaan of zitten eigenlijk?
weet ik eigenlijk niet

hihi, dat zal me in de loop van vandaag/vanavond/morgen wel duidelijk worden toch ??
pi_50512519
Marit eindelijk dan toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:11:44 #263
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50512525
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Martineke het volgende:
nanalune en webkim gefeliciteerd
nanalune hoe gaat het met Daniel? dat was de naam toch?
Ja Daniël gaat prima!Hij is de 30e deze maand jarig! 1 heel jaar!
Nou het gaat snel hoor.. Dan te bedenken dat hij vorig jaar in mijn buik zat ( en ik nog uit kon slapen ) .. nu eet hij boterhammen uit het vuistje en staat hij al onduegend te lachen als ik 'nee'zeg..
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef CrazyMoon het volgende:
Nanalune, nogmaals gefeliciteerd! toch maar weer aan het posten in OUD? kun je niet zonder

webkim, ook van harte gefeliciteerd!!!
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?

Marit , jammer dat het niet doorgezet heeft. Maar goed bijslapen en 'genieten' van de rust , sterkte!

Webkim, wat lief van je moeder zeg! ik kan me voorstellen dat je het nog pril vind, maar toch wel leuk om dat kleine spul echt vast te houden he? ik mag nu ook weer bij maatje 50/56 kijken ..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:12:32 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50512530
Marit, dit is het echt hoor. Super! Laat je lekker verwennen door manlief en probeer nog een beetje aardig te zijn voor hem, straks is dat nl wel anders!

Gaat ie gewoon zijn eerste vaderdag nog meemaken, heb je nog aan een cadeautje gedacht namens de verse frummel???
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:12:36 #265
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_50512531
Oeeeeh! klinkt toch serieus! Succes Marit!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 08:24:01 #266
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50512593
JAAAAAAAA Marit, jij hebt vandaag (of morgen) nog een baby in je armen!!!!

zaterdag 16 juni 2007 @ 08:26:15 #267
45621 Suzanna
Mama van...
pi_50512603
Marit!!!!!! hééél veel sterkte en succes, mocht het doorzetten... (en zo niet dan ook, want voorwerk is ook pijnlijk!) Hopelijk wordt het geen ziekenhuisbevalling (of wordt het dat zowiezo?) ...
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:18:13 #268
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50512991
Marit, dit klinkt wel goed hoor!
Succes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50513081
Marit, zou het dan toch echt gaan gebeuren... Wel een heel bijzonder vaderdagcadeautje voor a.s. papa .
Succes
pi_50513136
Marit, heel veel succes!!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50513153
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef nanalune het volgende:
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?
vind het leuk om over zwangeren te lezen, ga ik nog harder van rammelen
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50513421
Hier gaat het niet lekker meer, heel veel bloed. Net alsof ikk ongesteld ben, lichte krampen en pijn/druk op mijn stuitje. Bah.

Marit succes!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:10:17 #273
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50513466
Ooh jeetje Randa!! Dat klinkt inderdaad zorgwekkend, is het oud bloed of helder rood? Heb je de VK al gebeld?
pi_50513521
Randa wat rot voor je Ik hoop dat het meevalt. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50513559
Randa, sterkte!! Ik hoop ook dat alles nog goed is..
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_50513581
Helder rood en ik ga zo maar even bellen. Het lijkt net of ik ongesteld ben zo voel ik me ook.
pi_50513650
Randa , sterkte en hopelijk valt het mee.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:22:39 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50513651
Oei Randa, heel veel sterkte. Hopeljk is het vals alarm.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:23:15 #279
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_50513663
Och Randa, ik hoop dat het niks ernstigs is. Sterkte en ik ga voor je duimen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_50513733
Heb net de VK gebeld en het antwoordapparaat ingesproken. Ik vind het vooral heel eng, en het lijkt ook veel bloed (zal wel meevallen). We wachten gewoon af. Dank je voor de steun.
pi_50513812
Marit,zet m op

Randa,heel veel sterkte,ik hoop dat het bloeden snel stopt,bel anders nog een keer de vlos of anders hap?

Groetjes,Minoes
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:46:28 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50513972
Randa, wat eng... Sterkte vandaag.

Marit! You go girl! Vandaag is dan hopelijk toch eindelijk jouw dag!
pi_50514159
Oh Randa... Sterkte
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:16:43 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50514509
Oeh Randa....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50514567
Go Marit !

Spannend Randa, houd je ons op de hoogte ?
pi_50514635
Karin, gefeliciteerd met Ruud.

Randa sterkte vandaag.

En Marit succes. Ik hoop je vandaag niet meer te zien hier en dat je je met beebs meld.
pi_50514651
Wat eng Randa, heb je veel last van krampen?
In 50% vd gevallen van bloedverlies zonder krampen is 't nl niet ernstig, met krampen weet ik jammer genoeg niet. Sterkte!

Succes Marit!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:36:50 #288
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50514877
Randa wat eng... sterkte

Marit, een kindje vlak voor of op vaderdag joehoe!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:37:50 #289
3744 Kleintje
op en top!
pi_50514896
Sterkte Randa. Ik hoop voor je dat het niets is!

Marit, heb je wel een vaderdagscadeautje in huis? het kan weleens zo zijn dat je vent morgen zijn eerste echte vaderdag heeft.

SUCCES!
pi_50515412
Een baby is op zich wel een leuk vaderdagscadeau, toch ?
pi_50515450
Hier wel een vaderdagkadootje klaarliggen, nu die baby nog

Randa, sterkte!!

Maritbeebjee go, go go!!!
pi_50515799
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef poemojn het volgende:
Wat eng Randa, heb je veel last van krampen?
In 50% vd gevallen van bloedverlies zonder krampen is 't nl niet ernstig, met krampen weet ik jammer genoeg niet. Sterkte!
De krampen zijn heel licht, niet erg gelukkig. Bloed verlies ik nog steeds wel wat. Mijn maandverband is nog niet vol in iedergeval. Afwachten, hopen dat het stopt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:20:05 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_50515905
waarop moet je wachten randa?

vreselijk hoor spannend en allemaal maar hopen dat het niks is.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_50516247
oh Randa toch... wat lees ik nou allemaal!?
sterkte!

ik kwam even moedeloos vertellen dat de krampen in het bad acuut stopten, na 45min. weer eentje en toen was ik het bad ook zéééér zat !
Nu echt nog maar een per 25-30min. ofzo

Helaas net in bed toch weer te veel om wat bij te kunnen slapen

nouja, waar zeur ik over
Randa
pi_50516617
Ach, Marit. Jij wil gewoon je kindje in je armen kunnen houden. Dat is echt niet zeuren hoor. Hoop dat het dadelijk toch nog door gaat zetten.

Ik voel me goed hoor, ik ga dadelijk maar weer eens normale dingen doen. Kan toch alleen maar afwachten wat er verder gebeurt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:16:05 #296
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50517361
Lichte krampen zijn in ieder geval geen slecht teken, een miskraam gaat meestal gepaard met hevige krampen, vaak ook vanuit de rug. Hopelijk is het iets anders, een gesprongen adertje of zo. Sterkte

Marit, dat zegt niet zoveel hoor. Bij de geboorte van Chinook werd ik steeds zo afgeleid dat ik maar om het uur een wee had. Begon regelmatig, zo om de tien minuten, toen om de 6 minuten en zomaar ineens, het was al in het ziekenhuis stopte het doordat de stagiaire gezellig kwam kletsen. Ik bálen, want het kwam helemaal niet goed meer op gang toen, maar vreemd genoeg zette de ontsluiting zich wel voort. Dus zoveel betekent het niet dat het stopt. Ook voor jou dus afwachten maar laat de moed niet zinken hoor!!!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:37:48 #297
3744 Kleintje
op en top!
pi_50517948
oke, hier slaat het opeens toe. MEN... nog maar 3 voor me op de lijst.
Het bed is op klossen gezet, alles is in huis en is er klaar voor.
Eigenlijk ben ik er ook klaar voor... maar het is toch ook wel spannend en eng!

Wat raar... over hooguit 5,5 week ben ik mama!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:42:19 #298
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50518086
Randa, jeetje, wat spannend. Ik hoop dat het niets is, sterkte

Marit, jij verdient het om straks ineens 8 cm te hebben ofzo!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 16 juni 2007 @ 13:44:59 #299
3744 Kleintje
op en top!
pi_50518177
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Marit, jij verdient het om straks ineens 8 cm te hebben ofzo!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
pi_50520069
Ruud

alle nieuwe zwangere van harte!!

Marit, zet hem op hoor! Dit is echt voorwerk en heel erg lang zal het niet meer duren

Hier gaat alles waanzinnig
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')