Hij heet Ruudquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef DaviniaHR het volgende:NIeuwe zwangeren GEFELICITEERD!!
Ben net lekgeprikt tgv 30 weken. En het viel best mee, ondanks angst voor naalden en alles wat ermee te maken heeft... Dus dat geeft de burger weer moed!
Jet en Bram zijn echt hele mooie beebs! Het zet de standard wel hoog voor de rest van de mensen op FOK
Toch is het voorwerk, ik zou het niet uitvlakken, kan zomaar ineens doorzetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:38 schreef marit1978 het volgende:
*marit houdt nog vol*
helaas blijven die krampen hetzelfde...vanmorgen leek het veelbelovend...nu alleen maar 'aanwezig'
Dat kan idd heb het zelf ook gehad of in een stevige hoestpartij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:16 schreef amaranta het volgende:
hmm het lijkt er op dat ik de controle over mijn blaas aan het verliezen ben. Is dat normaal? Ik moest net niezen en whoops, ik voelde een heel klein straaltje. Ben maar meteen naar de wc gerend. Moet zeggen dat mn onderbroek ook regelmatig wat aan de vochtige kant is...
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Martineke het volgende:
nanalune en webkim gefeliciteerd![]()
nanalune hoe gaat het met Daniel? dat was de naam toch?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef CrazyMoon het volgende:
Nanalune, nogmaals gefeliciteerd! toch maar weer aan het posten in OUD? kun je niet zonder
webkim, ook van harte gefeliciteerd!!!
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef nanalune het volgende:
haha, wat die JIJ hier dan hé? alvast aan het inlezen ofzo?
![]()
De krampen zijn heel licht, niet erg gelukkig. Bloed verlies ik nog steeds wel wat. Mijn maandverband is nog niet vol in iedergeval. Afwachten, hopen dat het stopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef poemojn het volgende:
Wat eng Randa, heb je veel last van krampen?
In 50% vd gevallen van bloedverlies zonder krampen is 't nl niet ernstig, met krampen weet ik jammer genoeg niet. Sterkte!
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:42 schreef PM-girl het volgende:
Marit, jij verdient het om straks ineens 8 cm te hebben ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |