Gezellig Marit, ik voel me er wat alleen met een van de jongste babies daar. Het gaat over fruithapjes en dat soort zaken, terwijl ik nog heftig in de flessenmelk enzo zit!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef marit1978 het volgende:
....
(en me langzaam eens aanmelden bij het baby-topic...)
Ook buiten verf kan op waterbasis zijn hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:22 schreef DaviniaHR het volgende:
Mijn eerste gedachte zou zijn: Niet zo heel erg, maar als het buitenverf is, zal het niet op waterbasis zijn (blijft lekker zitten in de regen). Misschien vragen welk merk ze gebruiken en ff bellen met het bedrijf of zij daar iets over weten mbt zwangerschap. Anders bellen met ha of vk. Voor hetzelfde geld zijn de dampen niet goed voor je en loop je onnodig risico.
Kan je anders misschien tijdelijk ergens anders werken?
hehe zoiets hadden wij ook, iets langer dan 2 jaar geleden. 16 maart uitgerekend...op zich geen bijzondere datum maar dan blijkt je kindje op 1 april te komen...dat bedenk je van te voren ook niet echtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef vamperotica het volgende:
Oooow en zucht!!!
Vorig jaar liep ik me om deze tijd nog af te vragen of miniminimonster op de uitgerekende datum zou komen... 20-06-2006 leek me zo mooi! Maar nee... Hij besloot op de verjaardag van mn ex schoonmoeder te komen!
was het maar alleen een beetje gymen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Vicky het volgende:
whahaha die mini... istie weer aan het gymen p_iglet?
In die banden zitten boel bahtjes van alle buiken geen wonder daqt je met allergie dan reactie krijgt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:33 schreef p_iglet het volgende:
Ok en een half uurtje na het vorige berichtje konden we dus naar het ziekenhuis omdat ik zelfs begon te piepen van benauwdheid en ondanks medicatie bijna helemaal geen lucht meer kreeg.
Nu zijn we weer thuis, alles grondig nagekeken en er was gelukkig niets ernstigs. Met mini is alles goed, die ligt nu weer netjes in foetus houding ipv languit zodat ik weer redelijk lucht heb. Straks om 9.20 gewoon de geplande controle afspraak bij de gyn...
De oplossing: Bevallen, zodat ik mijn longinhoud terug heb... Ja duh... ik wil wel... nu mini nog...
Ow ja nieuwe toevoeging aan het allergieen lijstje. CTG banden... JEUK!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |