3 kwartier of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Duurt al best wel een tijdje die streamlock. Iemand geklokt ?
Zou me niets verbazen als ze gewoon de strams zo laten staan... 2 camera's toch tussen 02.30u en 13.00u?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Producent van het programma: De gouden Sesamstraat....Gquote:
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
Natuurlijk is deze streamlock gewoon geplanned, om de 24-uur aanvraag van Hupert wat meer geloofwaardigheid te geven![]()
Dat is toch fokking niet normaal Day!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.
En de Huubfans maar vrezen!
Neuh, ik ben niet bang dat hij vertrekt. Hij is gewoon in staking.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.
En de Huubfans maar vrezen!
Dat denk ik wel ja. De vraag is of dat hij in de villa is. Ik denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef easysatellite het volgende:
zou huub nog op zijn??
Dicht!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twee keer zelfs!![]()
[COS #1719] Huub's 24-uur aanvraag
Ze zouden het wel mooi kunnen opvoeren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet bang dat hij vertrekt. Hij is gewoon in staking.
Oh wacht, ik ben geen Huubfan![]()
Vertel (ik ben een beetje wezenloos door dat gebrom van stream 3).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zouden het wel mooi kunnen opvoeren.
Ik zou dit uitbuiten, als ik de redactie was.
Ik ga ook even wat anders doen. 11,5 uur!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
nou eh, ik ga niet langer naar een geensceneerde streamlock kijken, dus welterusten fokkies![]()
![]()
Slaap lekker Tipschquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
nou eh, ik ga niet langer naar een geensceneerde streamlock kijken, dus welterusten fokkies![]()
![]()
tjuussquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
![]()
Jij hebt gewoon de streams nog aanstaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel (ik ben een beetje wezenloos door dat gebrom van stream 3).
Ik ook! Het zijn een stelletje teringlijers! Tot laterzzzzzzzzzzzzzz Tjuus!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga ook even wat anders doen. 11,5 uur!![]()
Het is fokking niet normaal!
Was niet heel duidelijk. Ging er waarschijnlijk over dat Huub's familie terror wilde uitvoeren, samen met Jaap en Brian, tegen Eric. Dit werd afgebelt door achter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Ben nu filmpjes aan het kijken van eerder vanavond. Gesprek tussen Huub en Jaap. Over een telefoon en de uitspraak van Jaap; Familie weg of speler weg. Ging over contact met achter.
(misschien dat jullie dit al eerder hebben besproken maar ik hoor het nu pas ivm geen streams)
Oh ja, mooie tv! Wat ben jij nog helder zeg!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de streams nog aanstaan?![]()
Ik kreeg na 10 minuten al koppijn en ging vreemde dingen horen.
Wat ik bedoelde, ik zou morgen gewoon de indruk blijven wekken dat Huub weggaat. Met alle drama erbij. Stel je al die postende fans eens voor. Misschien wel demonstraties bij de poort, media, etc., etc.
Welk filmpje?? En waar vind ik die? Gewoon hier op Fok?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Ben nu filmpjes aan het kijken van eerder vanavond. Gesprek tussen Huub en Jaap. Over een telefoon en de uitspraak van Jaap; Familie weg of speler weg. Ging over contact met achter.
(misschien dat jullie dit al eerder hebben besproken maar ik hoor het nu pas ivm geen streams)
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Welk filmpje?? En waar vind ik die? Gewoon hier op Fok?
Houd jij de wacht totdat de streamlock opgeheven wordt en voorziet ons morgenochtend van capsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
Jee en nu?
Toon jezelf een diehard en blijf stug kijken zodat wij morgen weten wanneer de streams weer op de slaapkamer gingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
Jee en nu?
Dat was een onzekere Jaap: Familie weg of speler weg. Huub twijfelt over de (oprechte) vriendschap van Eric en Jaap.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Eis dat ze de computer voor je klaarzetten en koop zo'n Wallie bonnetje om de streams te betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
Ik moet in ieder geval wel voor 17:00 uur weten of hij echt gaat of niet. Ik heb morgenavond een barbeque!
Op www.clipser.com staan veel filmpjes (iemand van oa Vol zet ze erop) Alles van vandaag staat er al op alleen nog niet van het het 24 uur gevalquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
Die in de gaten houden.
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Overigens over die vader van Huub... dat is toch zo'n hoge pief... ik kan maar weinig info vinden op google...
huppeldepup generaal van de provincie Limburgquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.
Ik had ook al een beetje gezocht naar hem, kon ook weinig vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Overigens over die vader van Huub... dat is toch zo'n hoge pief... ik kan maar weinig info vinden op google...
Iets bij de gemeente Maastricht en Cum Laude afgestudeerd Nijerode.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.
Nahquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap schrikt wakker, het is toch fucking zaterdag?
Huub ligt er naast en heeft zich niet uitgekleedt.
[afbeelding]
Nahquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Huub ligt naast Jaap, niet naast Lieke en niet in de MB.
Ok niet naast Lieke maar wel naast Jaap. Jaap ligt toch in de Master Bedroom! Dus naast Huub!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Huub ligt naast Jaap, niet naast Lieke en niet in de MB.
Ech niequote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ok niet naast Liek maar naast Jaap. Jaap ligt toch in de Master Bedroom! Dus naast Huub!
Waar dan wel??????????? En wie ligt er dan in de MB en wat doet die palmboom dan op stream 1?quote:
Het klopt wat je zegt, Huub ligt naast Jaap in de MBquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar dan wel??????????? En wie ligt er dan in de MB en wat doet die palmboom dan op stream 1?
Jaap ligt in zijn eentje in de MB, het zijn waarschijnlijk zijn kleren die ernaast liggen. Dat is op stream 4. Op stream 1 zie ik alleen een clubje palmbomen in de tuinquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar dan wel??????????? En wie ligt er dan in de MB en wat doet die palmboom dan op stream 1?
Gelukkig! Nu kan ik rustig rusten.........trusten!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het klopt wat je zegt, Huub ligt naast Jaap in de MB![]()
volgens mij welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:50 schreef easysatellite het volgende:
dat zijn jaap ze klere man
Jawelquote:
Dat is dan weer wel waarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel![]()
Da's Huub die zijn 24 uur heeft aangevraagd, totaal ontredderd door zijn familiebezoek wil hij naar huis.
Hij kon zich niet eens meer uitkleden, arme jongen
[afbeelding]
Het is aan de ochtendploeg om dat verslag te doen, want wij zijn hier er kapot van![]()
Huub wil naar Huus en meer kan ik er niet over zeggenquote:
Mooi gecapturedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
Inderdaad, een geklede Huub neemt om 4.23 afscheid van een slapende Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee die vogels zijn echt der is heel veel bos daar, ik woon ook vlak bij n bos en hoor ze nu ook buiten echt irritant :/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef ScofieldM het volgende:
lol zelfs als je dat zou kunnen haalt het nog niet veel uit en dat geluid is echt verschrikkelijk, ze kunnen het nog zo hard zetten als ze willen maar die k*tvogels maken veel teveel herrie. Ik vraag me wel eens af of er wel zoveel vogels zijn of dat ze achter gewoon een band instarten.
Echt wel om gek van te wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:26 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee die vogels zijn echt der is heel veel bos daar, ik woon ook vlak bij n bos en hoor ze nu ook buiten echt irritant :/
Lijken wel bloedvlekken op dat kussen op de onderste foto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:27 schreef Prospera het volgende:
Ik ga ook maar slapen
[afbeelding]
[afbeelding]
Bye Huub![]()
Er is ook geen beweging te vinden tussen de bovenste en onderste foto....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijken wel bloedvlekken op dat kussen op de onderste foto.
Ik heb dr Laban gebeld....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is ook geen beweging te vinden tussen de bovenste en onderste foto....
Bel 911![]()
quote:
die scheve tieten van tas!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
is dat die van de tieten van Tas of van de blaasontsteking van Snollie?
Nooothing...and a lott...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
heb ik nog iets gemiste
(geen streams)
Wat doe jij nog wakkerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:11 schreef Day het volgende:
Tja, wat een familiedag al niet teweeg kan brengen.
Ik kan niet slapenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen
Mooie serie van Lieke!![]()
Kijk naar m'n vorige post!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik kan ook niet slapen...
(jij hoopt dat Huub gaat; ik ergens nog dat hij blijft)![]()
Ik ook niet, maar zoals een fokker eerder zei: een kut trekt harder dan 10 paarden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:20 schreef Day het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Huub weggaat.
Tegen Lieke?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zoals een fokker eerder zei: een kut trekt harder dan 10 paarden.
Huub zei nog afgelopen avond tegen haar: Je ruikt naar Hedda
Heb het al gezien, 'tis al laat en ga nu ook maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk naar m'n vorige post!
Huub is niet mijn winnaar, maar ik zou het wel zonde vinden als hij hierom wegging.
Vandaar die foto'squote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:25 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment eigenlijk nog meer medelijden met Lieke.
Die ziet gewoon haar dromen in duigen vallen nu.
Ja, die zijn heel treffend.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:13 schreef riri het volgende:
-is recalcitrant gedrag van huub
-hij mocht geen drank meer en werd boos op de FEBO
-heeft niks met hedda te maken
-huub gister ook al tig keer gezegd tegen hedda dat hij van lieke houdt
-hedda en huub is over en uit...hedda heeft vriend
-voor de gouden kooi was het tussen hedda en huub al afgelopen zaak tussen die twee,daarvoor was er al veel teveel gebeurd tussen ze-knallende ruzies zoals ze gister zeiden,veel erger dan we in de gouden kooi ooit gezien hebben.
-huub en drank...een niet te verenigen combinatie
Nooit....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:25 schreef pronkjewail het volgende:
Hoe stoer hij aldoor riep dat hij het er mee eens was dat het uit is, op het moment dat Hedda had gezegd: ik wil je terug dan had Huub geen moment meer aan Lieke gedacht.
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nooit....
alles voor het beeld zoals ik al eerder aangaf.
Het levert mooie camerabeelden op en daar is hij zich elke seconde van bewust....zijn hele gedrag is geensceneerd voor het SPEL.
Ook nu die 24 uur...let maar eens op hoe hij daar vandaag een draai aan gaat geven.
Huub is de Gouden Kooi.....in zijn hoofd en zijn aderen laat het hem al nooit meer los...........nooooooit zal hij het huis vrijwillig verlaten,voor niemand niet.
Ook het afscheid van Theo,Joris en Hedda...alles is geensceneerd,je hoorde het hem zelfs fluisteren...zo van...daar en daar neem ik nog een keer afscheid en je moet daar en daar zo in de auto gaan zitten zodat ik en de camera's....
ja ja.....alles voor het beeld...het is zijn leven geworden
huub is een soort patty brard geworden, die ging op een gegeven moment toen zij ook die RLS had, ook kontinue camera-mensen en mensen om haar heen instructie geven waar te staan wat doen en wat te zeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nooit....
alles voor het beeld zoals ik al eerder aangaf.
Het levert mooie camerabeelden op en daar is hij zich elke seconde van bewust....zijn hele gedrag is geensceneerd voor het SPEL.
Ook nu die 24 uur...let maar eens op hoe hij daar vandaag een draai aan gaat geven.
Huub is de Gouden Kooi.....in zijn hoofd en zijn aderen laat het hem al nooit meer los...........nooooooit zal hij het huis vrijwillig verlaten,voor niemand niet.
Ook het afscheid van Theo,Joris en Hedda...alles is geensceneerd,je hoorde het hem zelfs fluisteren...zo van...daar en daar neem ik nog een keer afscheid en je moet daar en daar zo in de auto gaan zitten zodat ik en de camera's....
ja ja.....alles voor het beeld...het is zijn leven geworden
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef riri het volgende:
en als je geliefde,je alles de poort uit rijd,loop je niet terug naar het huis zoals hij deed,hij nam lieke bij de hand,kuste haar en liep zonder dat hij ook maar één traan liet het huis weer in.
als je bij je geliefde wilt zijn,boven alles, dan is geen poort te hoog,dan was hij niet eens die auto uitgestapt en allang weggeweest.Het afscheid verliep voor huub ontzettend gemakkelijk,hij had er geen enkele moeite mee.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:55 schreef riri het volgende:
waar ik veel meer benieuwd naar ben is wat hij zou doen als lieke de poort uitgaat.
ik acht het veel waarschijnlijker dat zij er een punt achter zet...ze zit heel erg in dubio...dus dat lieke iets doet wat huub nu nog voor onmogelijk acht is heel groot.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:04 schreef easysatellite het volgende:
slap geouwehoer hier zeg
IK Vind het tering triest die streamlocks...daar krijg ik de neiging van de mensen heel erg te gaan uitschelden...want A we betalen ervoor om wat te zien..B zonder die sensatie KEKEN WE allang niet meer..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Jullie (sommige reacteurs) maken allemaal een paar grote fouten....zowel V.O.L. als F.O.K. lopen te veel nietzeggende nobodies die zich expert noemen op het gebied van o.a. de gouden kooi....even ten goede...de enige die echt wat weten is huub zelf...de rest kan alleen maar gissen.....word zo moe van al die mensen hier en daar doen alsof ze zelf kandidaat zijn en alles weten..Ik vind maar 1 ding en dat is dat huub gelijk had het komt van 1 kant..Brian word overmatig beschermd natasia ook...hubio soms ook..maar ach laat ook maar...tis allemaal bagger...wat sommige lullen...alsof ze weten waar ze over lullen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef DiDijo het volgende:
huub gaat niet naar huis
dit las ik op v.o.l
huub heeft genoeg van "achter" en terecht
hij gaat komende 24 uur eens goed nadenken
Goeie morgen Jonge man..alles....zoals je ziet ut is weer rete saai in de kooi op dit moment.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
daarom heb ik een ochten humeurtje...zij lekker uitslapen....ze verdienenen het niet eens stumpertjes...echt...ik ga ze zo hard uitlachen als ze de villa uitlopen....daarvoor rij ik met plezie helemaal naar eemnes. trouwens wie tha fuck wil der in dat schijtdorp wonen dan...Wij hebben nog een leuk pandje in wassenaar staan....is leuker dan de kooi hoor..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:20 schreef easysatellite het volgende:
iedereen slaapt nog in de kooi, wat n saaie boel
98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jullie (sommige reacteurs) maken allemaal een paar grote fouten....zowel V.O.L. als F.O.K. lopen te veel nietzeggende nobodies die zich expert noemen op het gebied van o.a. de gouden kooi....even ten goede...de enige die echt wat weten is huub zelf...de rest kan alleen maar gissen.....word zo moe van al die mensen hier en daar doen alsof ze zelf kandidaat zijn en alles weten..Ik vind maar 1 ding en dat is dat huub gelijk had het komt van 1 kant..Brian word overmatig beschermd natasia ook...hubio soms ook..maar ach laat ook maar...tis allemaal bagger...wat sommige lullen...alsof ze weten waar ze over lullen.
En daar kan ik me van alles bij voorstellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef DiDijo het volgende:
huub heeft genoeg van "achter" en terecht
hij gaat komende 24 uur eens goed nadenken
En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
Heel Talpa/Tien is een misluking, de enige reden dat het nog bestaat is omdat de Mol en tientallen miljoenen inpompt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
Nou niet echt mijn jong...angezien ik ze ontmoet heb...slimme jongen...(no offence) want de rest vurig met je eens..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef dl3b het volgende:
[..]
En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef ericahysterica het volgende:
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
Het zal wel met een sisser aflopen. Huub was dronken en pissed op de FEBO, en ik kan hem geen ongelijk geven, stelletje amateurs, vooral die Pannekoek. Als Stijn achter zit lopen de zaken heel anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Denk wel dat het 5 % beetje te weinig is als je streamed minstens 50 % dan.. maar dan nog..idd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef dl3b het volgende:
[..]
98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.
En op de streams zien jullie hooguit 5% van wat er echt aan de gang is.
Ik heb ze iig niet meer.
Leuk voor je buren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
zonder tena lady?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...quote:
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Heb een penis..dat betekend dat ik van het mannelijk geslacht ben en dus absoluut geen tena lady nodig heb...tegen de tijd dat ik in een luier moet pissen flikker ik mezelf lekker uit een vliegtuig zonder parachute...denkie zelf dan Oud worden in NL is een absolute hell....daarom ga ik ook emigreren naar een heerlijk warm landquote:
TENA for Men level 2 dan....quote:
Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
veel plezier en eet niet teveel bitterballenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
die 3 onderkinne krijg je echt nie weg met alleen trainen horquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
ja grappige vader wel, het was weer een leuke streamavond en ik heb ervan genoten. Het is natuurlijk allemaal poppenkast maar wat maakt dat uit zo lang ik mij amuseer is het mij goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?![]()
![]()
Het leek er heel veel op dat Joris zich kapot geneerde, ook vanwege het aso gedrag van zijn broertje.![]()
Het telefoongesprek met moeder Carla was de kers op de taart.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.
joris is volgens mij wel het meest normale familie-lid, is denk ik ook een heel aardige jongen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?![]()
![]()
Het leek er heel veel op dat Joris zich kapot geneerde, ook vanwege het aso gedrag van zijn broertje.![]()
Het telefoongesprek met moeder Carla was de kers op de taart.
Het lijkt wel poëzie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef Rotterdammert het volgende:
Tien: 10:37 - Wint Brian de strijd?
Het is nog steeds rustig in de Villa. Zachtjes vallen de regendruppels buiten op de grond van nog een onbekende winnaar. Er is altijd een grote strijd geweest tussen Huub en Brian. Deze strijd lijkt bijna een winst te worden voor Brian, want als de Oldenzaler vanavond vertrekt is zijn grootste aartsrivaal weg. Of het spel dan makkelijker wordt voor de Antilliaan moet nog blijken. Er zitten op dit moment nog zes Miljonairs teveel in... Maar wie gaat het lukken de rest weg te krijgen, is het Brian of toch iemand anders?
Voor alcoholminnend Nederland ja...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als Huub weggaat, is het spel gespeeld!
Als iemand met hongerstaking of zelfmoord dreigt wordt alles uit de kast gehaald (inclusief 24 uur zonder dat ze het zo noemen) om hem erin te houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef Rotterdammert het volgende:
Tien: 10:37 - Wint Brian de strijd?
Het is nog steeds rustig in de Villa. Zachtjes vallen de regendruppels buiten op de grond van nog een onbekende winnaar. Er is altijd een grote strijd geweest tussen Huub en Brian. Deze strijd lijkt bijna een winst te worden voor Brian, want als de Oldenzaler vanavond vertrekt is zijn grootste aartsrivaal weg. Of het spel dan makkelijker wordt voor de Antilliaan moet nog blijken. Er zitten op dit moment nog zes Miljonairs teveel in... Maar wie gaat het lukken de rest weg te krijgen, is het Brian of toch iemand anders?
Ik denk dat dat ook de reden is waarom hij zijn 24 uur heeft aangevraagd. Hij is die betutteling spuugzat, en de ''Kindjes van God'' komen overal mee weg. Te gek voor woorden, al die privileges van die twee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als iemand met hongerstaking of zelfmoord dreigt wordt alles uit de kast gehaald (inclusief 24 uur zonder dat ze het zo noemen) om hem erin te houden.
Ik denk niet dat ze Huub zullen proberen over te halen om te blijven.
Volgens mij niet, misschien Japio, die was vannacht nog wel wakker, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:20 schreef Rotterdammert het volgende:
weten de andere bewoners(buiten lieke) van de 24-uur?
huub gaat weg, mitch komt erinquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Huub heeft 24 uur aangevraagd.
Ik kan het me enigszins voorstellen, maar ik hoop toch wel dat hij blijft. Jaap als enige smaakmaker in de kooi is toch wel ietwat aan de magere kant.
Huppeltje struikelt over zijn eigen persoonlijkheid, ego, karakter en tekortkomingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Als Huub weggaat dan blijft er idd weinig van het spel over. Of je hem nu haat of niet, hij lijkt de rode draad van het programma te zijn. Uiteindelijk lijkt toch alles om Huub te draaien. Zelfs de anti-Huub club houdt zich heel veel bezig met Huub.
Ik geef hem groot gelijk als die wel weggaat trouwens. Die moet toch ook een keer opraken. Hij wordt echt geleefd, hij wil zijn momenten hebben, hij eet slecht, drinkt teveel en slaapt veel te weinig. Van de week leek hij al een breekpunt te hebben. Het is niet eens zozeer dat je vrijheid daar zo beperkt wordt volgens mij maar dat er aan de touwtjes getrokken wordt. Hij is maar een poppetje in een spel die gemaakt wordt door de poppenmeesters. Je moet meer je persoonlijkheid, je ontspanning opgeven dan de vrijheid.
voor Huub maakt 'achter' graag een uitzonderingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
De tweede keer dat je je 24 uur aanvroeg was je toch automatisch exit? Of is die regel ook al verkracht?
Dat zeg ik: alleen Jaap als smaakmaker is te mager. Mitch is okay als butler, maar als bewoner voegt hij weinig toe. Brian wordt para, Amanda geil. Seen it, gettin' tired of it.quote:
Ik hoor al iemand door het huis strompelen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Rotterdammert het volgende:
wakker worden luie millionairs!
vergeet niet dat hij zelf de grootste poppenspeler is....hij doet alles voor het spel...ook deze 24 uurs exit aanvragen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Als Huub weggaat dan blijft er idd weinig van het spel over. Of je hem nu haat of niet, hij lijkt de rode draad van het programma te zijn. Uiteindelijk lijkt toch alles om Huub te draaien. Zelfs de anti-Huub club houdt zich heel veel bezig met Huub.
Ik geef hem groot gelijk als die wel weggaat trouwens. Die moet toch ook een keer opraken. Hij wordt echt geleefd, hij wil zijn momenten hebben, hij eet slecht, drinkt teveel en slaapt veel te weinig. Van de week leek hij al een breekpunt te hebben. Het is niet eens zozeer dat je vrijheid daar zo beperkt wordt volgens mij maar dat er aan de touwtjes getrokken wordt. Hij is maar een poppetje in een spel die gemaakt wordt door de poppenmeesters. Je moet meer je persoonlijkheid, je ontspanning opgeven dan de vrijheid.
Ze is gestalkt door de contactpersoon zei Huub donderdagavond. Huub wist toen niet dat ze zou komen. Zo belangrijk vonden ze het dus. Daar zou ik dus ook schijtziek van worden. Zij regelen gewoon je leven, wie er komt en wanneer. Bij Brian en Tamara niet anders natuurlijk. Alles voor tv. Ik zou daar zo ontzettend tegenaan gaan schoppen maar goed, ik wil ook niet bekend worden en er zijn er zat die voor 5 minutes of fame hun ziel verkopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Clank het volgende:
De familiedag was voor Huub prachtig maar heeft ook.. door de onverwachte komst van Hedda.. veel bij hem losgemaakt. De programmamakers zullen zich hebben verkneukeld dat Hedda hier aan mee wilde werken. Dat ging immers weer prachtige beelden opleveren.
De familiedag die voor Brian en Natasia alleen maar ontspanning was is voor Huub een breekpunt geworden.. en dat konden ze achter op hun klompen voelen aankomen.
Prachtige beelden? Genante a-sociale domme vertoning!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Clank het volgende:
De familiedag was voor Huub prachtig maar heeft ook.. door de onverwachte komst van Hedda.. veel bij hem losgemaakt. De programmamakers zullen zich hebben verkneukeld dat Hedda hier aan mee wilde werken. Dat ging immers weer prachtige beelden opleveren.
De familiedag die voor Brian en Natasia alleen maar ontspanning was is voor Huub een breekpunt geworden.. en dat konden ze achter op hun klompen voelen aankomen.
Het experiment is totaal geflopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik: alleen Jaap als smaakmaker is te mager. Mitch is okay als butler, maar als bewoner voegt hij weinig toe. Brian wordt para, Amanda geil. Seen it, gettin' tired of it.
Daarbij heeft Mitch volgens mij een te vol leven om 24/7 in de kooi te willen zitten.
Grote kans dat dat gebeurt als Tien daadwerkelijk opgaat in RTL. Misschien mag het nog even doorsudderen, maar lang geef ik het niet, wanneer de deal rond wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:
Het experiment is totaal geflopt.
De vraag is wanneer de stekker eruit getrokken wordt.
Dat moment komt dichtbij als de persoon met 41% in de populariteitspoll vertrekt. Dan zakken de kijkcijfers ook in.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub en Joris waren het er gisteren in een gesprek nog over eens dat DGK nog zeker anderhalf tot twee jaar zou duren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grote kans dat dat gebeurt als Tien daadwerkelijk opgaat in RTL. Misschien mag het nog even doorsudderen, maar lang geef ik het niet, wanneer de deal rond wordt gemaakt.
Maar ik geloof niet dat zij tot de decision makers behorenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef Clank het volgende:
Huub en Joris waren het er gisteren in een gesprek nog over eens dat DGK nog zeker anderhalf tot twee jaar zou duren.
Alleen? Of samen met schoothondje Eric?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef beequeen het volgende:
Op het rooster staat dat Natasja maandag naar Jensen moet.
Op het moment dat Huub eruit stapt, want wat hou je dan over in de kooi ????? 41% van de kijkers/streamers kijkt vnl voor Huub. Ik denk dat Huub een statement maakt naar de FEBO toe. Hij is echt woest om sommige dingen. Hij is de enige persoon die nooit moeilijk doet zegt hij en als hij wat vraagt kan het niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn vanaf het begin veel te laag voor een uitermate dure productie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat moment komt dichtbij als de persoon met 41% in de populariteitspoll vertrekt. Dan zakken de kijkcijfers ook in.
Hangt er van af wat men voor ogen had/heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp alleen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen? Of samen met schoothondje Eric?
Wat weten die 2 jochies?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en Joris waren het er gisteren in een gesprek nog over eens dat DGK nog zeker anderhalf tot twee jaar zou duren.
JA dat had hij het gister over met Joris en in het telefoongesprek met zijn moederquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef Pavement het volgende:
Zeau dan ik kijk ff geen streams en de er is weer een hoop gaande, ik heb alles bijgelzen alleen hoorde ik ergens dat huub openlijk toe gaf bedreigt te worden ? weet iemand hier meer van.
Door wie heeft hij dat gezegd ? Waarschijnlijk doorgedraaide dgk fansquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
JA dat had hij het gister over met Joris en in het telefoongesprek met zijn moeder
En ook niet tot het groepje recommanders....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat zij tot de decision makers behoren.
Er waren ook bedreigingen richting Huub, toen hij naar Jensen ging, vandaar de politiebegeleiding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
JA dat had hij het gister over met Joris en in het telefoongesprek met zijn moeder
Maak daar maar Brian of Natasia fans van. Die roepen toch ook steeds op om Huub te grazen te nemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Door wie heeft hij dat gezegd ? Waarschijnlijk doorgedraaide dgk fans
Hij was gister bezopen en wilde nog een glas wodka , dat mocht niet van achter, ik denk terecht want hij heeft al een keer een alcoholvergiftiging gehad in de kooi, toen hij en die moeder dacht dat Natas en Brain hem vergiftigt hadden ,maar bloedtest wees uit dat hij een gevaarlijk hoge alcoholpromille in zijn bloed had, vanaf die tijd is /zijn ze van achter wat alcohol betrefd voorzichtiger als het om Huub gaat, soort zelfbescherming, want zelf kan hij het niet onder controle houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de reden is waarom hij zijn 24 uur heeft aangevraagd. Hij is die betutteling spuugzat, en de ''Kindjes van God'' komen overal mee weg. Te gek voor woorden, al die privileges van die twee.
Ook als Huubje blijft is het programma in de huidige vorm en presentatie niet houdbaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Op het moment dat Huub eruit stapt, want wat hou je dan over in de kooi ????? 41% van de kijkers/streamers kijkt vnl voor Huub. Ik denk dat Huub een statement maakt naar de FEBO toe. Hij is echt woest om sommige dingen. Hij is de enige persoon die nooit moeilijk doet zegt hij en als hij wat vraagt kan het niet.
eens, er zal wel wat moeten veranderen! Maar als Huub vertrekt hebben ze bij de redaktie echt heel veel te doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook als Huubje blijft is het programma in de huidige vorm en presentatie niet houdbaar.
Wat men vooraf heeft gepresenteerd t.a.v. het programma.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hangt er van af wat men voor ogen had/heeft.
Ik snap dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd, ze moeten het personeel eens instrueren dat ze zich buiten het spel laten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:
die nieuwe zwabber wil het lieke ook flink inpeperen ...........gaat zich ook weer met het spel bemoeien![]()
Die kent Lieke niet eens. Nog zo´n achterlijk wijf in de huishouding.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:
die nieuwe zwabber wil het lieke ook flink inpeperen ...........gaat zich ook weer met het spel bemoeien![]()
Zo vervelend ivm gebrek aan tv makers in het huis moet die fucking huishouding altijd maar tv maken HALLO stein dit is niet meer geloofwaardig heel je GK is een flop, het idee is fantastisch alleen de redaktie heeft zoveel fouten gemaakt niet normaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef ericahysterica het volgende:
Alleen instrueren ze juist hen met het spel te bemoeien, ze zijn aangevers en de bewoners de afmakers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd, ze moeten het personeel eens instrueren dat ze zich buiten het spel laten.
wat een armoedig stelletje leeghoofden die zwabbersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo vervelend ivm gebrek aan tv makers in het huis moet die fucking huishouding altijd maar tv maken HALLO stein dit is niet meer geloofwaardig heel je GK is een flop, het idee is fantastisch alleen de redaktie heeft zoveel fouten gemaakt niet normaal.
ja maar het ligt er wel duimendik bovenop denken ze soms dat kijkers randdebielen zijn ofzo....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Alleen instrueren ze juist hen met het spel te bemoeien, ze zijn aangevers en de bewoners de afmakers.
Wie had ze dan moeten kiezen...Jaap?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
Natasia vindt het dom dat Amanda voor Brian kiest. Ze kiest de makkelijkste weg volgens Natas.
De retarded scripteasers die als richting WW rennende lemmingen niet beseffen wat ze doen, hebben een paar maanden geleden besloten dat het zgn. huishoudelijk personeel onderdeel van het spel moest worden. Dit is hen ook duidelijk meegedeeld, hetgeen aan allerlei uitspraken tijdens clashes met de bewoners/miljonairs te merken was. Een van de vele vele blunders van achter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap dat Huub zijn 24 uur heeft aangevraagd, ze moeten het personeel eens instrueren dat ze zich buiten het spel laten.
eenschquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef FdW het volgende:
[..]
De retarded scripteasers die als richting WW rennende lemmingen niet beseffen wat ze doen, hebben een paar maanden geleden besloten dat het zgn. huishoudelijk personeel onderdeel van het spel moest worden. Dit is hen ook duidelijk meegedeeld, hetgeen aan allerlei uitspraken tijdens clashes met de bewoners/miljonairs te merken was. Een van de vele vele blunders van achter.![]()
![]()
![]()
Mitch!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wie had ze dan moeten kiezen...Jaap?![]()
Goedemorgen![]()
Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik kijk, je wordt gewoon door je omgeving uitgekotst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
Nasty denkt dat heeeeeeeeeel nederland kijkt....
Toen Amanda met Brian een "neukrelatie" aanging was Mitch toch nog niet in beeld..?quote:
tjah het is al net hetzelfde als met rokenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik kijk, je wordt gewoon door je omgeving uitgekotst.
klopt ze deelden al de 2e dag het bedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toen Amanda met Brian een "neukrelatie" aanging was Mitch toch nog niet in beeld..?
of vergis ik mij![]()
hahahah...ik ben ook voorzichtig om het aan vrienden te vertellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik kijk, je wordt gewoon door je omgeving uitgekotst.
ze moet er nog heen voor een buikwandcorrectie+ liposuctie dus wie weetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:11 schreef DrsH het volgende:
Deze HOOGBEJAARDE Surinaamse prostituee is weer met een aardige monoloog bezig. Ze hadden in de Bergmankliniek beter haar mond dicht kunnen naaien
Die sucklippen heeft ze al. Jaap noemt haar niet voor niets vislip...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze moet er nog heen voor een buikwandcorrectie+ liposuctie dus wie weet
Een neukrelatie is geen relatie. Ze hebben vanaf 27 Meil een échte relatie en toen was Mitch al ontzettend in beeld. Ze wilde iig toen ook een neukrelatie met hem maar dat mag nu niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Toen Amanda met Brian een "neukrelatie" aanging was Mitch toch nog niet in beeld..?
of vergis ik mij![]()
ik weet niet of buikspreken nou echt een vooruitgang isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Misschien kan dokter Lapzwans haar stembanden richting BAARMOEDERMOND verplaatsen
Als dat minder decibels betekent wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik weet niet of buikspreken nou echt een vooruitgang is
Denken de bezoekers dat ze per ongeluk bij een sociale werkplaats naar binnen zijn gelopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef noekje het volgende:
Ik kan ook recepsjist worden ofzo. Lekker visitekaartje heb je daar dan zitten.
Doe maar de Biostabiel...... dat mag toch nie meer uitgezonden worden...En aangezien Taz een langlopende kwaal is.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef pronkjewail het volgende:
En de huishouding is weer Nastys ego aan het strelen... Ze moet volgens de schoonmaaksters echt iets in de tvwereld blijven doen!
of bij een crisismeldpuntquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Denken de bezoekers dat ze per ongeluk bij een sociale werkplaats naar binnen zijn gelopen.
of in de onderwereld of de poort naar de hel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Denken de bezoekers dat ze per ongeluk bij een sociale werkplaats naar binnen zijn gelopen.
ik denk het ik zou echt geen andere reden kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef Pavement het volgende:
Waarom loopt iedereen die in het huis werkt toch altijd bij natasia te slijmen etc, moet dit van achter ?
Als de poetsjuffies dat niet doen dan krijgen ze Palma en Herma over zich heen. Brenda weet daar alles van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef Pavement het volgende:
Waarom loopt iedereen die in het huis werkt toch altijd bij natasia te slijmen etc, moet dit van achter ?
3x is scheepsrecht idd......je weet het niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
Tas kan altijd nog proberen een moeder te worden.
Misschien omdat Tas gigantisch bij de bezoekers zit te slijmen en ze denken dat ze in het echt toch anders overkomt dan op tvquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef Pavement het volgende:
Ik denk Petraa dat je bedoeld in het wild i.p.v in het echtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien omdat Tas gigantisch bij de bezoekers zit te slijmen en ze denken dat ze in het echt toch anders overkomt dan op tv
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk Petraa dat je bedoeld in het wild i.p.v in het echt
Dat krijg je als je geen streams kijkt! Hou dan gewoon je smoel en zeg niet Erik is oprecht ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Echt heel stom dat Hedda van die mixed signals gaf gisteren![]()
Een oerdom a-sociaal schaap dat zichzelf nog tegenkomt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Echt heel stom dat Hedda van die mixed signals gaf gisteren![]()
't zit wel op de plek waar de hamer landt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:33 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Persoonlijk denk ik dat die deuk in haar voorhoofd een souvenier van Huppeltje is. Of ze doet aan automutillatie,stom stom stom
![]()
![]()
![]()
iedereen vertelt haar van alles en daardoor heeft ze een heldere kijk natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Hedda heel blij is met wat ze heeft gedaan![]()
Ow....... ze kijkt geen streams en heeft geen flauw idee wat er gebeurt.![]()
Hedda had niet moeten komen, stom Breezah sletje. Ze heeft idd alleen maar voor verwarring gezorgd bij Huub.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen streams kijkt! Hou dan gewoon je smoel en zeg niet Erik is oprecht ofzo.
Theo kijkt wel, en die is slim genoeg om te beseffen dat ie een onhandige lul was gisteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Hedda heel blij is met wat ze heeft gedaan![]()
Ow....... ze kijkt geen streams en heeft geen flauw idee wat er gebeurt.![]()
en ze heeft gisteren niet eens een breezah gekregenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hedda had niet moeten komen, stom Breezah sletje. Ze heeft idd alleen maar voor verwarring gezorgd bij Huub.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hedda had niet moeten komen, stom Breezah sletje. Ze heeft idd alleen maar voor verwarring gezorgd bij Huub.
Zoals de getikten in DVK tikken, tikken ze nergens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:38 schreef DrsH het volgende:
Een oud Nederlands spreekwoord zegt "Als er 1 Hedda over de dam is volgen er meer"
ach het werd wel even tijd dat huub weer eens met zijn beentjes op de grond kwam.........dus ik hoop dat hij gewoon blijft, niet zoveel meer zuipt en focking zegt, maar het spel weer scherp gaat spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Gelukkig maarEindelijk iemand die Huub de zelfverklaarde 'eigenaar van de kooi' een beetje aan het wankelen krijgt
veel geblaat en neptietenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef DrsH het volgende:
DEREST heb ik nog nooit gezien op dit forum
Daar heeft ze geen plek voor om mee te neuken, of ze moet er mee in de douche, maar dan wordt ze te schoon...problems problemsquote:
Nou, vooruit, laat ik eens meegaan met een Huub fan: ik hoop met je meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach het werd wel even tijd dat huub weer eens met zijn beentjes op de grond kwam.........dus ik hoop dat hij gewoon blijft, niet zoveel meer zuipt en focking zegt, maar het spel weer scherp gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |