Mooi gecapturedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
Inderdaad, een geklede Huub neemt om 4.23 afscheid van een slapende Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee die vogels zijn echt der is heel veel bos daar, ik woon ook vlak bij n bos en hoor ze nu ook buiten echt irritant :/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef ScofieldM het volgende:
lol zelfs als je dat zou kunnen haalt het nog niet veel uit en dat geluid is echt verschrikkelijk, ze kunnen het nog zo hard zetten als ze willen maar die k*tvogels maken veel teveel herrie. Ik vraag me wel eens af of er wel zoveel vogels zijn of dat ze achter gewoon een band instarten.
Echt wel om gek van te wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:26 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nee die vogels zijn echt der is heel veel bos daar, ik woon ook vlak bij n bos en hoor ze nu ook buiten echt irritant :/
Lijken wel bloedvlekken op dat kussen op de onderste foto.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:27 schreef Prospera het volgende:
Ik ga ook maar slapen
[afbeelding]
[afbeelding]
Bye Huub![]()
Er is ook geen beweging te vinden tussen de bovenste en onderste foto....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lijken wel bloedvlekken op dat kussen op de onderste foto.
Ik heb dr Laban gebeld....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er is ook geen beweging te vinden tussen de bovenste en onderste foto....
Bel 911![]()
quote:
die scheve tieten van tas!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
is dat die van de tieten van Tas of van de blaasontsteking van Snollie?
Nooothing...and a lott...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
heb ik nog iets gemiste
(geen streams)
Wat doe jij nog wakkerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:11 schreef Day het volgende:
Tja, wat een familiedag al niet teweeg kan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |