Het klopt wat je zegt, Huub ligt naast Jaap in de MBquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar dan wel??????????? En wie ligt er dan in de MB en wat doet die palmboom dan op stream 1?
Jaap ligt in zijn eentje in de MB, het zijn waarschijnlijk zijn kleren die ernaast liggen. Dat is op stream 4. Op stream 1 zie ik alleen een clubje palmbomen in de tuinquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:48 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Waar dan wel??????????? En wie ligt er dan in de MB en wat doet die palmboom dan op stream 1?
Gelukkig! Nu kan ik rustig rusten.........trusten!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het klopt wat je zegt, Huub ligt naast Jaap in de MB![]()
volgens mij welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:50 schreef easysatellite het volgende:
dat zijn jaap ze klere man
Jawelquote:
Dat is dan weer wel waarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel![]()
Da's Huub die zijn 24 uur heeft aangevraagd, totaal ontredderd door zijn familiebezoek wil hij naar huis.
Hij kon zich niet eens meer uitkleden, arme jongen
[afbeelding]
Het is aan de ochtendploeg om dat verslag te doen, want wij zijn hier er kapot van![]()
Huub wil naar Huus en meer kan ik er niet over zeggenquote:
Mooi gecapturedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
Inderdaad, een geklede Huub neemt om 4.23 afscheid van een slapende Lieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee die vogels zijn echt der is heel veel bos daar, ik woon ook vlak bij n bos en hoor ze nu ook buiten echt irritant :/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:24 schreef ScofieldM het volgende:
lol zelfs als je dat zou kunnen haalt het nog niet veel uit en dat geluid is echt verschrikkelijk, ze kunnen het nog zo hard zetten als ze willen maar die k*tvogels maken veel teveel herrie. Ik vraag me wel eens af of er wel zoveel vogels zijn of dat ze achter gewoon een band instarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |