abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50513865
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
zonder tena lady?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50513887
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk voor je buren.
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
pi_50513910
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?
Het leek er heel veel op dat Joris zich kapot geneerde, ook vanwege het aso gedrag van zijn broertje.
Het telefoongesprek met moeder Carla was de kers op de taart.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50513913
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:39 schreef riri het volgende:

[..]

zonder tena lady?
Heb een penis..dat betekend dat ik van het mannelijk geslacht ben en dus absoluut geen tena lady nodig heb...tegen de tijd dat ik in een luier moet pissen flikker ik mezelf lekker uit een vliegtuig zonder parachute...denkie zelf dan Oud worden in NL is een absolute hell....daarom ga ik ook emigreren naar een heerlijk warm land
pi_50513917
Zo ga nu effe boodschappen doen...heb een pokeravondje vanaaf....wie zin heeft...u bent welkom...inleg slechts 10 euro per potje..gemiddeld 2 tot max 3 portjes per avond..hahaha
pi_50513951
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
pi_50514002
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Heb een penis..
TENA for Men level 2 dan....
  FOK!Babe zaterdag 16 juni 2007 @ 10:49:31 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_50514025
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.
pi_50514075
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
veel plezier en eet niet teveel bitterballen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50514089
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
die 3 onderkinne krijg je echt nie weg met alleen trainen hor
pi_50514094
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?
Het leek er heel veel op dat Joris zich kapot geneerde, ook vanwege het aso gedrag van zijn broertje.
ja grappige vader wel, het was weer een leuke streamavond en ik heb ervan genoten. Het is natuurlijk allemaal poppenkast maar wat maakt dat uit zo lang ik mij amuseer is het mij goed.
pi_50514101
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.
pi_50514142
http://www.linkedin.com/pub/1/5B4/906

Voor de echt nieuwsgierigen, Theo van Ballegooij.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_50514187
ik zie dat liederke en arrohuub toch weer samen in bed liggen
pi_50514229
weinig te zien op de streams en de cos verder dus ik hou het even voor gezien
pi_50514306
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef FdW het volgende:

[..]

joris is volgens mij wel het meest normale familie-lid, is denk ik ook een heel aardige jongen.
de rest van de familie is nogal apart, moeder ballegooi, is ook een apart geval
pi_50514423
Huub heel snel naar huis ole, ole!
(maar zal toch wel weer niet, is door zijn alcoholprobleempje vast alles van gister al weer vergeten)
pi_50514425
Tien: 10:37 - Wint Brian de strijd?

Het is nog steeds rustig in de Villa. Zachtjes vallen de regendruppels buiten op de grond van nog een onbekende winnaar. Er is altijd een grote strijd geweest tussen Huub en Brian. Deze strijd lijkt bijna een winst te worden voor Brian, want als de Oldenzaler vanavond vertrekt is zijn grootste aartsrivaal weg. Of het spel dan makkelijker wordt voor de Antilliaan moet nog blijken. Er zitten op dit moment nog zes Miljonairs teveel in... Maar wie gaat het lukken de rest weg te krijgen, is het Brian of toch iemand anders?
pi_50514464
Als Huub weggaat, is het spel gespeeld!
pi_50514466
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef Rotterdammert het volgende:

Het is nog steeds rustig in de Villa. Zachtjes vallen de regendruppels buiten op de grond van nog een onbekende winnaar. Er is altijd een grote strijd geweest tussen Huub en Brian. Deze strijd lijkt bijna een winst te worden voor Brian, want als de Oldenzaler vanavond vertrekt is zijn grootste aartsrivaal weg. Of het spel dan makkelijker wordt voor de Antilliaan moet nog blijken. Er zitten op dit moment nog zes Miljonairs teveel in... Maar wie gaat het lukken de rest weg te krijgen, is het Brian of toch iemand anders?
Het lijkt wel poëzie.
Go hard or go home
pi_50514501
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als Huub weggaat, is het spel gespeeld!
Voor alcoholminnend Nederland ja...
pi_50514504
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:11 schreef Rotterdammert het volgende:

Als iemand met hongerstaking of zelfmoord dreigt wordt alles uit de kast gehaald (inclusief 24 uur zonder dat ze het zo noemen) om hem erin te houden.
Ik denk niet dat ze Huub zullen proberen over te halen om te blijven.
pi_50514529
jeetje mina zeg, die Lieke weet ook niet wanneer ze iemand even ruimte moet geven zeg lijkw wel of huub een pot honing in zijn kont heeft zitten, heb net wat filmpjes gekeken maar wordt doodmoe van die griet
pi_50514575
weten de andere bewoners(buiten lieke) van de 24-uur?
pi_50514596
Als Huub weggaat dan blijft er idd weinig van het spel over. Of je hem nu haat of niet, hij lijkt de rode draad van het programma te zijn. Uiteindelijk lijkt toch alles om Huub te draaien. Zelfs de anti-Huub club houdt zich heel veel bezig met Huub.

Ik geef hem groot gelijk als die wel weggaat trouwens. Die moet toch ook een keer opraken. Hij wordt echt geleefd, hij wil zijn momenten hebben, hij eet slecht, drinkt teveel en slaapt veel te weinig. Van de week leek hij al een breekpunt te hebben. Het is niet eens zozeer dat je vrijheid daar zo beperkt wordt volgens mij maar dat er aan de touwtjes getrokken wordt. Hij is maar een poppetje in een spel die gemaakt wordt door de poppenmeesters. Je moet meer je persoonlijkheid, je ontspanning opgeven dan de vrijheid.
Go hard or go home
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 11:25:39 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_50514665
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:

[..]

Als iemand met hongerstaking of zelfmoord dreigt wordt alles uit de kast gehaald (inclusief 24 uur zonder dat ze het zo noemen) om hem erin te houden.
Ik denk niet dat ze Huub zullen proberen over te halen om te blijven.
Ik denk dat dat ook de reden is waarom hij zijn 24 uur heeft aangevraagd. Hij is die betutteling spuugzat, en de ''Kindjes van God'' komen overal mee weg. Te gek voor woorden, al die privileges van die twee.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 11:28:55 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_50514720
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:20 schreef Rotterdammert het volgende:
weten de andere bewoners(buiten lieke) van de 24-uur?
Volgens mij niet, misschien Japio, die was vannacht nog wel wakker, maar ik weet het niet zeker.
― Mark Twain
pi_50514733
Ach huub gaat niet weg. Dan zou de DGK wel een heel saai verhaal worden
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:29:31 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50514735
Huub heeft 24 uur aangevraagd .
Ik kan het me enigszins voorstellen, maar ik hoop toch wel dat hij blijft. Jaap als enige smaakmaker in de kooi is toch wel ietwat aan de magere kant .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:30:39 #180
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_50514754
De tweede keer dat je je 24 uur aanvroeg was je toch automatisch exit? Of is die regel ook al verkracht?
Life is what you make it.
pi_50514760
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
Huub heeft 24 uur aangevraagd .
Ik kan het me enigszins voorstellen, maar ik hoop toch wel dat hij blijft. Jaap als enige smaakmaker in de kooi is toch wel ietwat aan de magere kant .
huub gaat weg, mitch komt erin
pi_50514780
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:21 schreef noekje het volgende:
Als Huub weggaat dan blijft er idd weinig van het spel over. Of je hem nu haat of niet, hij lijkt de rode draad van het programma te zijn. Uiteindelijk lijkt toch alles om Huub te draaien. Zelfs de anti-Huub club houdt zich heel veel bezig met Huub.

Ik geef hem groot gelijk als die wel weggaat trouwens. Die moet toch ook een keer opraken. Hij wordt echt geleefd, hij wil zijn momenten hebben, hij eet slecht, drinkt teveel en slaapt veel te weinig. Van de week leek hij al een breekpunt te hebben. Het is niet eens zozeer dat je vrijheid daar zo beperkt wordt volgens mij maar dat er aan de touwtjes getrokken wordt. Hij is maar een poppetje in een spel die gemaakt wordt door de poppenmeesters. Je moet meer je persoonlijkheid, je ontspanning opgeven dan de vrijheid.
Huppeltje struikelt over zijn eigen persoonlijkheid, ego, karakter en tekortkomingen.
Deze jongen gaat een zeer zware tijd tegemoet door zelfoverschatting.
pi_50514781
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
De tweede keer dat je je 24 uur aanvroeg was je toch automatisch exit? Of is die regel ook al verkracht?
voor Huub maakt 'achter' graag een uitzondering
pi_50514802
gister vlak voor dat het familiebezoek wegging was er toch nog even een meningsverschil over eric tussen huub en hedda.

ik snap werkelijk niet dat hedda voor eric kiest en huub zegt dat hij die vriendschap weer moet laten opbloeien.
dat kind luistert voor geen meter naar huub....hij zegt nog zo...eric is niet te vertrouwen maar zij blijft slijmen over en met eric....notabene zegt ze dat ze nooit streams kijkt en het eigenlijk dus helemaal niet echt gevolgd heeft en dan toch zoiets zeggen en niet luisteren wat huub haar echt te vertellen heeft over eric....zelfde gedoe heeft ze naar lieke...ook vooroordelen zonder huub er echt over te laten uitspreken.
Als je echt om iemand geeft,ga je zijn verhalen niet zelf invullen maar laat je hem zelf uitspreken.
Er is toch bij hedda en behoorlijke jaloezie terwijl ze weet dat het toch over is met huub....ze wil haar eigen leven leiden en ook dat huub aan haar blijft hangen zonder hem echt los te laten....een beetje van twee walletjes eten wil ze......maar ja.ze denkt waarschijnlijk ook aan geld want stel nou eens dat huub zou winnen

het is mij wel duidelijk dat ze even kwam relnichten door gisteren te komen en zich met allerlei zaken bemoeien zonder het fijne ervan te weten....nee dan theo...die laat zijn zoon tenminste in zijn waarde en houdt echt van hem en geeft hem alle ruimte
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:34:08 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50514817
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:30 schreef robert2006 het volgende:

huub gaat weg, mitch komt erin
Dat zeg ik: alleen Jaap als smaakmaker is te mager. Mitch is okay als butler, maar als bewoner voegt hij weinig toe. Brian wordt para, Amanda geil. Seen it, gettin' tired of it.
Daarbij heeft Mitch volgens mij een te vol leven om 24/7 in de kooi te willen zitten.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:34:49 #186
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_50514831
heb gister de hele dag zonder streams gezeten (verhuisd en dus ook computer verhuisd en helas moet je dan opnieuw dokken voor de streams).

heb een hoop tv-momentjes gemist als ik het zo zie.

maar ik geloof niet dat Huub weggaat!
die wordt straks wakker en trekt zijn 24 uur weer in denk ik!
pi_50514834
De familiedag was voor Huub prachtig maar heeft ook.. door de onverwachte komst van Hedda.. veel bij hem losgemaakt. De programmamakers zullen zich hebben verkneukeld dat Hedda hier aan mee wilde werken. Dat ging immers weer prachtige beelden opleveren.
De familiedag die voor Brian en Natasia alleen maar ontspanning was is voor Huub een breekpunt geworden.. en dat konden ze achter op hun klompen voelen aankomen.
pi_50514850
wakker worden luie millionairs!
pi_50514870
Voor RTL is de bizarre troep die door 10 wordt geprensenteerd niet acceptabel.
Het experiment is verworden tot een hedendaagse parodie op de beelden van Jan Steen en Jeroen Bosch.
RTL heeft als commerciele zender een degelijke naam opgebouwd en zal die niet willen afbreken door deze wanprestatie van het trio Los Talpatientos.
pi_50514874
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Rotterdammert het volgende:
wakker worden luie millionairs!
Ik hoor al iemand door het huis strompelen...
pi_50514906
Die Huub gaat echt niet weg.
pi_50514910
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:21 schreef noekje het volgende:

vergeet niet dat hij zelf de grootste poppenspeler is....hij doet alles voor het spel...ook deze 24 uurs exit aanvragen.
Is allemaal mooi voor het plaatje....maar één ding staat vast...huub gebruikt en misbruikt daarbij mensen en of ik dat nou zo waardeer
pi_50514913
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Clank het volgende:
De familiedag was voor Huub prachtig maar heeft ook.. door de onverwachte komst van Hedda.. veel bij hem losgemaakt. De programmamakers zullen zich hebben verkneukeld dat Hedda hier aan mee wilde werken. Dat ging immers weer prachtige beelden opleveren.
De familiedag die voor Brian en Natasia alleen maar ontspanning was is voor Huub een breekpunt geworden.. en dat konden ze achter op hun klompen voelen aankomen.
Ze is gestalkt door de contactpersoon zei Huub donderdagavond. Huub wist toen niet dat ze zou komen. Zo belangrijk vonden ze het dus. Daar zou ik dus ook schijtziek van worden. Zij regelen gewoon je leven, wie er komt en wanneer. Bij Brian en Tamara niet anders natuurlijk. Alles voor tv. Ik zou daar zo ontzettend tegenaan gaan schoppen maar goed, ik wil ook niet bekend worden en er zijn er zat die voor 5 minutes of fame hun ziel verkopen.
Go hard or go home
pi_50514926
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:35 schreef Clank het volgende:
Prachtige beelden? Genante a-sociale domme vertoning!
pi_50514973
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zeg ik: alleen Jaap als smaakmaker is te mager. Mitch is okay als butler, maar als bewoner voegt hij weinig toe. Brian wordt para, Amanda geil. Seen it, gettin' tired of it.
Daarbij heeft Mitch volgens mij een te vol leven om 24/7 in de kooi te willen zitten.
Het experiment is totaal geflopt.
De vraag is wanneer de stekker eruit getrokken wordt.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:44:12 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50515018
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:

Grote kans dat dat gebeurt als Tien daadwerkelijk opgaat in RTL. Misschien mag het nog even doorsudderen, maar lang geef ik het niet, wanneer de deal rond wordt gemaakt.
pi_50515042
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:41 schreef FdW het volgende:

[..]

Dat moment komt dichtbij als de persoon met 41% in de populariteitspoll vertrekt. Dan zakken de kijkcijfers ook in.
pi_50515062
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Grote kans dat dat gebeurt als Tien daadwerkelijk opgaat in RTL. Misschien mag het nog even doorsudderen, maar lang geef ik het niet, wanneer de deal rond wordt gemaakt.
Huub en Joris waren het er gisteren in een gesprek nog over eens dat DGK nog zeker anderhalf tot twee jaar zou duren.
pi_50515070
het streelt hedda natuurlijk ook enorm want ze liet het zich heerlijk aanleunen gisteren dat het BEAN groepje haar meteen opnamen als van kom jij maar in huis dan kan lieke opdonderen....ze zei niet eens..waar bemoeien jullie je mee?
ze vond dat helemaal niet erg en vind het heerlijk nu ze in het huis is geweest,wat ze dus eerst helemaal niet wou en nu ineens wel,om het beeld te kweken dat zij het liefje is van huub en dat hij daar alles voor opgeeft...ze heeft hem wat dat betreft goed willen bewerken als het om lieke gaat.

als je dan éénmaal een positie inneemt niet in het huis op bezoek te willen komen hou je daar dan ook aan en als je het wel doet is het me nu wel duidelijk dat ze zonder dat ze huub terug wil wel probeert te stoken tussen hem en lieke
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 11:47:18 #200
135305 beequeen
Lost.
pi_50515082
Op het rooster staat dat Natasja maandag naar Jensen moet.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')