abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:24:21 #141
121555 dl3b
Proost!
pi_50513683
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
Karper diem, vis van de dag
pi_50513710
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
Heel Talpa/Tien is een misluking, de enige reden dat het nog bestaat is omdat de Mol en tientallen miljoenen inpompt.
pi_50513782
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50513795
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef dl3b het volgende:

[..]

En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
Nou niet echt mijn jong...angezien ik ze ontmoet heb...slimme jongen...(no offence) want de rest vurig met je eens..
pi_50513802
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50513805
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef ericahysterica het volgende:
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 10:37:08 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_50513838
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen. Huub was dronken en pissed op de FEBO, en ik kan hem geen ongelijk geven, stelletje amateurs, vooral die Pannekoek. Als Stijn achter zit lopen de zaken heel anders.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50513843
Na gesprek met Anita - Napoleon van Ballegooij direct afvoeren naar psychiatrische zorginstelling.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50513847
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef dl3b het volgende:

[..]

98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.
En op de streams zien jullie hooguit 5% van wat er echt aan de gang is.
Ik heb ze iig niet meer.
Denk wel dat het 5 % beetje te weinig is als je streamed minstens 50 % dan.. maar dan nog..idd.
er zijn ook hier en op vol en bij talpa mensen die zo zo'n pak slaag verdienen...ow o wo ow...ik snap natuuurlijk ook wel dat als je niks aan je leven hebt en de hele dag streamed jah dat je op een gegeven moment word zoals de mensen waar je naar kijkt...dat gaat opzeker je beinvloeden op een moment.
Dus jah...uiteindelijk breid de kooi zich uit naar o.a. fok en vol...even niet de mensen die door een goede reden thuis zitten zoals Terechte ziektewet bijv...of je bent afgekeurd ofzo..maar er zitten hier ook mensen tussen die zijn net zo lowlife als de bewoners zelf toch??

Maar hou van iedereen hoor...voor iedereen weer chago word...maar ut word tijd om is allemaal wakker te worden.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 10:38:26 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_50513854
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
Leuk voor je buren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50513865
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

zonder tena lady?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50513887
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Leuk voor je buren.
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
pi_50513910
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?
Het leek er heel veel op dat Joris zich kapot geneerde, ook vanwege het aso gedrag van zijn broertje.
Het telefoongesprek met moeder Carla was de kers op de taart.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50513913
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:39 schreef riri het volgende:

[..]

zonder tena lady?
Heb een penis..dat betekend dat ik van het mannelijk geslacht ben en dus absoluut geen tena lady nodig heb...tegen de tijd dat ik in een luier moet pissen flikker ik mezelf lekker uit een vliegtuig zonder parachute...denkie zelf dan Oud worden in NL is een absolute hell....daarom ga ik ook emigreren naar een heerlijk warm land
pi_50513917
Zo ga nu effe boodschappen doen...heb een pokeravondje vanaaf....wie zin heeft...u bent welkom...inleg slechts 10 euro per potje..gemiddeld 2 tot max 3 portjes per avond..hahaha
pi_50513951
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
pi_50514002
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Heb een penis..
TENA for Men level 2 dan....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  FOK!Babe zaterdag 16 juni 2007 @ 10:49:31 #158
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_50514025
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.
pi_50514075
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
veel plezier en eet niet teveel bitterballen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50514089
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
die 3 onderkinne krijg je echt nie weg met alleen trainen hor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')