En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
Heel Talpa/Tien is een misluking, de enige reden dat het nog bestaat is omdat de Mol en tientallen miljoenen inpompt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
Nou niet echt mijn jong...angezien ik ze ontmoet heb...slimme jongen...(no offence) want de rest vurig met je eens..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef dl3b het volgende:
[..]
En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef ericahysterica het volgende:
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
Het zal wel met een sisser aflopen. Huub was dronken en pissed op de FEBO, en ik kan hem geen ongelijk geven, stelletje amateurs, vooral die Pannekoek. Als Stijn achter zit lopen de zaken heel anders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Denk wel dat het 5 % beetje te weinig is als je streamed minstens 50 % dan.. maar dan nog..idd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef dl3b het volgende:
[..]
98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.
En op de streams zien jullie hooguit 5% van wat er echt aan de gang is.
Ik heb ze iig niet meer.
Leuk voor je buren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
zonder tena lady?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...quote:
Vond je vader Theo die de stompzinnige aandachttrekkerij van z'n zoontje en de ranspraktijken van Jaap nadeed gezellig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Heb een penis..dat betekend dat ik van het mannelijk geslacht ben en dus absoluut geen tena lady nodig heb...tegen de tijd dat ik in een luier moet pissen flikker ik mezelf lekker uit een vliegtuig zonder parachute...denkie zelf dan Oud worden in NL is een absolute hell....daarom ga ik ook emigreren naar een heerlijk warm landquote:
TENA for Men level 2 dan....quote:
Tot straks man, ik ben nu al ontzettend benieuwd wat voor spannende avonturen je allemaal meemaakt onderweg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
veel plezier en eet niet teveel bitterballenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:44 schreef PumaStreamer het volgende:
tot strax lieve fokkertjes...mijn mede critussen vd Golden Cage 2007
die 3 onderkinne krijg je echt nie weg met alleen trainen horquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tuurlijk ben een lekker ding hoor...haha...al moet ik bekennen dat ik moet gaan trainen...heb een happy buikje...niet van bier hoor...van niks doen..lui zijn en cola drinken...maar jah wat wil je als fotograaf...je zit de helft van je werk achter de pc te doen tegenwordig..dus jah moet trainen...
dat was o.a. ook een van mijn motivaties om super getrained er uit te komen. mjah ut mocht niet baten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |