abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:15:50 #101
58921 Day
You can fly!
pi_50512110
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:12 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat doe jij nog wakker
Ik kan niet slapen
Mooie serie van Lieke!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:18:43 #102
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512118
Als Huub morgen weg is, dan is Lieke daarna weg ,

Dan is Eric weg, dan is Natasia weg in September.
Dan is Amanda weg (allang getrouwd met Mitch of Dimitri)

Finale tussen Brian&Jaap
Brian wordt geboeid afgevoerd
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:20:17 #103
58921 Day
You can fly!
pi_50512121
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Huub weggaat.
I am gonna shine
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:20:33 #104
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512122
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:15 schreef Day het volgende:

[..]

Ik kan niet slapen
Mooie serie van Lieke!
Thanks
Ik kan ook niet slapen...

(jij hoopt dat Huub gaat; ik ergens nog dat hij blijft)
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:22:38 #105
58921 Day
You can fly!
pi_50512127
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:20 schreef Prospera het volgende:

[..]

Thanks
Ik kan ook niet slapen...

(jij hoopt dat Huub gaat; ik ergens nog dat hij blijft)
Kijk naar m'n vorige post!
Huub is niet mijn winnaar, maar ik zou het wel zonde vinden als hij hierom wegging.
I am gonna shine
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:22:47 #106
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512128
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:20 schreef Day het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Huub weggaat.
Ik ook niet, maar zoals een fokker eerder zei: een kut trekt harder dan 10 paarden.
Huub zei nog afgelopen avond tegen haar: Je ruikt naar Hedda
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:23:38 #107
58921 Day
You can fly!
pi_50512129
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:22 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar zoals een fokker eerder zei: een kut trekt harder dan 10 paarden.
Huub zei nog afgelopen avond tegen haar: Je ruikt naar Hedda
Tegen Lieke?
Auw!
I am gonna shine
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:24:46 #108
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512133
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:

[..]

Kijk naar m'n vorige post!
Huub is niet mijn winnaar, maar ik zou het wel zonde vinden als hij hierom wegging.
Heb het al gezien, 'tis al laat en ga nu ook maar
Jammer als hij weggaat, maar wel leuk als hij via Joris weer op fok komt
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:25:10 #109
58921 Day
You can fly!
pi_50512134
Ik heb op 't moment eigenlijk nog meer medelijden met Lieke.
Die ziet gewoon haar dromen in duigen vallen nu.
I am gonna shine
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:25:26 #110
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512136
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:23 schreef Day het volgende:

[..]

Tegen Lieke?
Auw!
Nee tegen Hedda
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:25:57 #111
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50512137
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:25 schreef Day het volgende:
Ik heb op 't moment eigenlijk nog meer medelijden met Lieke.
Die ziet gewoon haar dromen in duigen vallen nu.
Vandaar die foto's
  zaterdag 16 juni 2007 @ 05:27:33 #112
58921 Day
You can fly!
pi_50512140
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 05:25 schreef Prospera het volgende:

[..]

Vandaar die foto's
Ja, die zijn heel treffend.

Maar ik ga nou ook. Het is toch fokking niet normaal dit!
I am gonna shine
pi_50512301
Ik vind dat Huub zijn plaatje nog wel moet opnemen; "Nooit meer naar huis ole ole!"
Dit in combinatie met een t-shirt die hij aan heeft met de tekst; "En als je het niet bevalt, ga je maar lekker naar huis!"

Stoere praatjes van Huub. 1 familiedag en hij vraagt zijn 24 uur aan
pi_50512512
lieke zweet peentjes, die ziet haar eigen vertrek al op heel kort termijn, wat moet ze nu doen?
huub fans staan al in startblokken om huub te laten weten dat hij moet blijven of zijn zo kapot van verdriet dat er een massa-zelfmoord van libelle-lezeressen gaat plaatsvinden
pi_50512543
-is recalcitrant gedrag van huub
-hij mocht geen drank meer en werd boos op de FEBO
-heeft niks met hedda te maken
-huub gister ook al tig keer gezegd tegen hedda dat hij van lieke houdt
-hedda en huub is over en uit...hedda heeft vriend
-voor de gouden kooi was het tussen hedda en huub al afgelopen zaak tussen die twee,daarvoor was er al veel teveel gebeurd tussen ze-knallende ruzies zoals ze gister zeiden,veel erger dan we in de gouden kooi ooit gezien hebben.
-huub en drank...een niet te verenigen combinatie
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50512592
huub weet als geen ander zijn aanwezigheid in het huis te dramatiseren..is zich erg bewust van het beeld wat hij moet vormen bij de kijker..heeft daar alles voor over en leeft en gedraagt zich ook daar naar.....
huub vertoont het gedrag van een verslaafde,neemt zeer weinig slaap en gaat maar door en door,bij het manische af en alles voor het PLAATJE.
Dat houdt hij niet lang meer vol,er gaan zich meer en meer scheuren vertonen in het geheel.
Huub is,als hij zo doorgaat,een prima opnamekandidaat voor een pschychiatrische kliniek at the end.
pi_50512598
Ik geloof er niks van. Misschien wel van dat recaloicitrant gedrag van Huub, maar niet dat Huub niet meer van Hedda houdt. Hij gaf heel duidelijk tegen Hedda aan dat hij van Lieke houdt, maar geef daarbij nog duidelijker aan dat hij van heel mensen houdt. En nog belangrijker: er is maar een Hedda voor hem. De Hedda waar hij mee wil trouwens en kindjes krijgen en die hij gewoon terugwil. Hoe stoer hij aldoor riep dat hij het er mee eens was dat het uit is, op het moment dat Hedda had gezegd: ik wil je terug dan had Huub geen moment meer aan Lieke gedacht.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:13 schreef riri het volgende:
-is recalcitrant gedrag van huub
-hij mocht geen drank meer en werd boos op de FEBO
-heeft niks met hedda te maken
-huub gister ook al tig keer gezegd tegen hedda dat hij van lieke houdt
-hedda en huub is over en uit...hedda heeft vriend
-voor de gouden kooi was het tussen hedda en huub al afgelopen zaak tussen die twee,daarvoor was er al veel teveel gebeurd tussen ze-knallende ruzies zoals ze gister zeiden,veel erger dan we in de gouden kooi ooit gezien hebben.
-huub en drank...een niet te verenigen combinatie
pi_50512634
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:25 schreef pronkjewail het volgende:
Hoe stoer hij aldoor riep dat hij het er mee eens was dat het uit is, op het moment dat Hedda had gezegd: ik wil je terug dan had Huub geen moment meer aan Lieke gedacht.
[..]
Nooit....
alles voor het beeld zoals ik al eerder aangaf.
Het levert mooie camerabeelden op en daar is hij zich elke seconde van bewust....zijn hele gedrag is geensceneerd voor het SPEL.
Ook nu die 24 uur...let maar eens op hoe hij daar vandaag een draai aan gaat geven.
Huub is de Gouden Kooi.....in zijn hoofd en zijn aderen laat het hem al nooit meer los...........nooooooit zal hij het huis vrijwillig verlaten,voor niemand niet.
Ook het afscheid van Theo,Joris en Hedda...alles is geensceneerd,je hoorde het hem zelfs fluisteren...zo van...daar en daar neem ik nog een keer afscheid en je moet daar en daar zo in de auto gaan zitten zodat ik en de camera's....
ja ja.....alles voor het beeld...het is zijn leven geworden
pi_50512660
Ik ben een romanticus, ik blijf erbij dat hij echt gek op haar is....

Maar voor de rest heb je absoluut gelijk: Huub kan prima met de camera`s spelen.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:35 schreef riri het volgende:

[..]

Nooit....
Het levert mooie camerabeelden op en daar is hij zich elke seconde van bewust....zijn hele gedrag is geensceneerd voor het SPEL.
Ook nu die 24 uur...let maar eens op hoe hij daar vandaag een draai aan gaat geven.
Huub is de Gouden Kooi.....in zijn hoofd en zijn aderen laat het hem al nooit meer los...........nooooooit zal hij het huis vrijwillig verlaten,voor niemand niet.
Ook het afscheid van Theo,Joris en Hedda...alles is geensceneerd,je hoorde het hem zelfs fluisteren...zo van...daar en daar neem ik nog een keer afscheid en je moet daar en daar zo in de auto gaan zitten zodat ik en de camera's....
pi_50512684
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:35 schreef riri het volgende:

[..]

Nooit....
huub is een soort patty brard geworden, die ging op een gegeven moment toen zij ook die RLS had, ook kontinue camera-mensen en mensen om haar heen instructie geven waar te staan wat doen en wat te zeggen.
alles maar ook alles was gespeeld, ik vraag me dus inderdaad af waar bij huub de grens nu ligt tussen fantasie en werkelijkheid
op een gegeven moment wordt hij ook echt gek, denk ik, dan heeft hij echt hulp nodig
pi_50512688
en als je geliefde,je alles de poort uit rijd,loop je niet terug naar het huis zoals hij deed,hij nam lieke bij de hand,kuste haar en liep zonder dat hij ook maar één traan liet het huis weer in.
als je bij je geliefde wilt zijn,boven alles, dan is geen poort te hoog,dan was hij niet eens die auto uitgestapt en allang weggeweest.Het afscheid verliep voor huub ontzettend gemakkelijk,hij had er geen enkele moeite mee.
pi_50512713
Ja, omdat ZIJ keer op keer aangaf dat het definitief over is. En aangezien Huub van nogal veel vrouwen houdt, is het geen probleem om dan te kiezen voor de next best thing....
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:42 schreef riri het volgende:
en als je geliefde,je alles de poort uit rijd,loop je niet terug naar het huis zoals hij deed,hij nam lieke bij de hand,kuste haar en liep zonder dat hij ook maar één traan liet het huis weer in.
als je bij je geliefde wilt zijn,boven alles, dan is geen poort te hoog,dan was hij niet eens die auto uitgestapt en allang weggeweest.Het afscheid verliep voor huub ontzettend gemakkelijk,hij had er geen enkele moeite mee.
pi_50512740
Zo, ik ga maar eens richting Defqon. Ik ga Hedda vandaag versieren.
Ciao!
pi_50512808
waar ik veel meer benieuwd naar ben is wat hij zou doen als lieke de poort uitgaat.
ik acht het veel waarschijnlijker dat zij er een punt achter zet...ze zit heel erg in dubio...dus dat lieke iets doet wat huub nu nog voor onmogelijk acht is heel groot.
pi_50512842
is het nou uit met lieke of niet?
pi_50512862
Ik kreeg gisteravond (heb gezien tot het telefoontje naar Huubs moeder) het idee dat Lieke echt echt echt gek op Huub is. Vraag me af wat zij gaat doen als duidelijk aan hem te merken is dat hij toch nog steeds gek is op Hedda. Zal Lieke dat kunnen trekken? Tot nu toe trekt ze het prima, maar volgens mij gaat ze ervanuit dat hij nu gek is op haar. Als ze die opmerkingen over trouwen, kindjes, samen verdergaan etc zou hebben gehoord, zou ze waarschijnlik heel anders reageren. Een beetje zoals ze reageerde toen Huub vertelde dat hij voor Hedda de kooi uit zou gaan.

Lieke heeft volgens mij totaal geen realistisch beeld van de relatie die ze met Huub heeft.
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 08:55 schreef riri het volgende:
waar ik veel meer benieuwd naar ben is wat hij zou doen als lieke de poort uitgaat.
ik acht het veel waarschijnlijker dat zij er een punt achter zet...ze zit heel erg in dubio...dus dat lieke iets doet wat huub nu nog voor onmogelijk acht is heel groot.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 09:04:37 #127
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50512881
WHAT?! TT
Was dat in een dronken pisbui of staat hij er nog steeds achter?

Edit: Hij slaapt natuurlijk nog
I've got more game than Monopoly.
pi_50512883
slap geouwehoer hier zeg
pi_50512894
En het probleem daarmee is?
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:04 schreef easysatellite het volgende:
slap geouwehoer hier zeg
pi_50513155
huub gaat niet naar huis
dit las ik op v.o.l

huub heeft genoeg van "achter" en terecht
hij gaat komende 24 uur eens goed nadenken
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_50513252
09:20 - Laatste dag voor Huub?

Huub ligt nog te slapen als een roos. Vannacht heeft hij zijn 24 uur aangevraagd en dit zou wel eens zijn laatste nacht in de Villa geweest kunnen zijn. Het bezoek van zijn ex-vriendin Hedda, vader Theo en broer Joris, is hem niet in de koude kleren gaan zitten. Met name Hedda heeft voor onrust gezorgd tussen Lieke en Huub, hoewel dat niet met opzet was. Huub bleek nog erg veel te voelen voor zijn ex en besefte hoe erg hij haar mist. De controlfreak raakte in de war en nadat hij zijn moeder had gebeld en plotseling werd alles te veel. Lieke, de Villa, de rest… Na een nachtje slapen denkt de Oldenzaler er vast weer een stuk positiever over!
10
pi_50513366
Goedemorgen!
pi_50513474
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Duurt al best wel een tijdje die streamlock. Iemand geklokt ?
IK Vind het tering triest die streamlocks...daar krijg ik de neiging van de mensen heel erg te gaan uitschelden...want A we betalen ervoor om wat te zien..B zonder die sensatie KEKEN WE allang niet meer..
maar ze blijken een beetje dom te zijn bij de redactie...zeg maar realiteits gehandicapt.

Word zowiezo schijtziek van iedereen...waarom...ze hebben geld tot hun beschikking..en zoals Bart in het begin zei...we gaan bedrijven opstarten en weet ik veel...het enige wat in die klotekooi gebeurd is ruzie..stel motherfucking shitheads zijn het..allemaal
van de blanke tot de zwarte in de kooi...ut zijn allemaal stuk voor stuk erg domme en totaal uit de realiteit getrokken figuren..en als mijn stream afloopt...ik vermoed morgen..dan is het over voor mij...weg met die kutkooi....einde verhaal....en dan nog wat..dat ze vanwege dat klote voetbal geen GK op tv uitzenden is helemaal tering triest..A voetbal is voor kneuzen B voetbal is voor sukkels C voetbal is een klote sport..
Voor de liefhebben morgen zondag avond dus dubbele uitzending...op tv...

Zo mijn ochtendhumeurtje is er uit... sorry voor de scheldwoorden...begon met ik vind dus mijn mening even tussen deur..

[ Bericht 3% gewijzigd door PumaStreamer op 16-06-2007 21:06:55 ]
pi_50513527
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef DiDijo het volgende:
huub gaat niet naar huis
dit las ik op v.o.l

Jullie (sommige reacteurs) maken allemaal een paar grote fouten....zowel V.O.L. als F.O.K. lopen te veel nietzeggende nobodies die zich expert noemen op het gebied van o.a. de gouden kooi....even ten goede...de enige die echt wat weten is huub zelf...de rest kan alleen maar gissen.....word zo moe van al die mensen hier en daar doen alsof ze zelf kandidaat zijn en alles weten..Ik vind maar 1 ding en dat is dat huub gelijk had het komt van 1 kant..Brian word overmatig beschermd natasia ook...hubio soms ook..maar ach laat ook maar...tis allemaal bagger...wat sommige lullen...alsof ze weten waar ze over lullen.
pi_50513572
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:00 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
Goeie morgen Jonge man..alles....zoals je ziet ut is weer rete saai in de kooi op dit moment.
pi_50513601
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
pi_50513635
iedereen slaapt nog in de kooi, wat n saaie boel
pi_50513654
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:20 schreef easysatellite het volgende:
iedereen slaapt nog in de kooi, wat n saaie boel
daarom heb ik een ochten humeurtje...zij lekker uitslapen....ze verdienenen het niet eens stumpertjes...echt...ik ga ze zo hard uitlachen als ze de villa uitlopen....daarvoor rij ik met plezie helemaal naar eemnes. trouwens wie tha fuck wil der in dat schijtdorp wonen dan...Wij hebben nog een leuk pandje in wassenaar staan....is leuker dan de kooi hoor..
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:22:55 #139
121555 dl3b
Proost!
pi_50513658
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:13 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jullie (sommige reacteurs) maken allemaal een paar grote fouten....zowel V.O.L. als F.O.K. lopen te veel nietzeggende nobodies die zich expert noemen op het gebied van o.a. de gouden kooi....even ten goede...de enige die echt wat weten is huub zelf...de rest kan alleen maar gissen.....word zo moe van al die mensen hier en daar doen alsof ze zelf kandidaat zijn en alles weten..Ik vind maar 1 ding en dat is dat huub gelijk had het komt van 1 kant..Brian word overmatig beschermd natasia ook...hubio soms ook..maar ach laat ook maar...tis allemaal bagger...wat sommige lullen...alsof ze weten waar ze over lullen.
98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.
En op de streams zien jullie hooguit 5% van wat er echt aan de gang is.
Ik heb ze iig niet meer.
Karper diem, vis van de dag
pi_50513672
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 09:36 schreef DiDijo het volgende:

En daar kan ik me van alles bij voorstellen.
Van de bewoners wordt verwacht dat ze een programma maken met liefde,ruzie's en intriges.. een echte soap. Als die ingrediënten niet voldoende aanwezig zijn worden ze gestuurd door 'achter' en doen ze wat er van hen verwacht wordt. Zijn ze daar niet toe bereid dan staat de toneelhaak om de hoek. Dan zijn er nog de leefregels (waarvan sommigen gedurende de show steeds meer aangescherpt zijn).. drankrestrictie, bedtijd, kledingvoorschrift, enz. Het zijn marionetten.. achter wordt aan de touwtjes getrokken.
Huub zet zich voor dit programma voor 100% in en als de puppetmasters aan de touwtjes trekken beweegt Huub soepeltjes mee.
Maar komt Huub zelf met ideeën (terror t.o Brian, Natasia) dan schijnt dat niet te kunnen of wordt afgekapt, bang dat één van de lievelingetjes van achter geboeid worden afgevoerd. Of als hij eens om een gunst van achter vraagt dat dat dan niet kan/mag. Dat is denk ik het 'eenrichtingsverkeer' waar Huub terecht moeite mee heeft. En al helemaal als je ziet dat zulk soort privileges voor Natasia aan de lopende band aan de orde zijn, die hoeft maar te piepen en achter regelt van alles voor haar.
Huub zal zijn 24 uurs echt niet doorzetten, maar stiekum hoop ik dat hij het wel zal doen.. 'achter' mag zo nu en dan wel eens iets soepeler zijn tegen 'het paard wat de kar trekt'. Dan heb ik het niet over voortrekken, maar iig op dezelfde manier behandelen zoals sommige andere spelers behandeld worden.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:24:21 #141
121555 dl3b
Proost!
pi_50513683
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
En idd achter word gerund door een paar jonge jongens die totaal geen inzicht hebben in wat wij willen zien...en dat is raar want John de Mol is niet voor niks miljardair geworden...snap dus dan ook niet waarom hij zo faalt in dit programma....
En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
Karper diem, vis van de dag
pi_50513710
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Heel Talpa/Tien is een misluking, de enige reden dat het nog bestaat is omdat de Mol en tientallen miljoenen inpompt.
pi_50513782
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50513795
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef dl3b het volgende:

[..]

En hier bewijs je zelf tot de door mij aangehaalde 98% te behoren.
Nou niet echt mijn jong...angezien ik ze ontmoet heb...slimme jongen...(no offence) want de rest vurig met je eens..
pi_50513802
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50513805
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:32 schreef ericahysterica het volgende:
morning ..het regent in Eemnes pijpenstelen
das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 10:37:08 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_50513838
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:33 schreef 2live het volgende:
was het gisteravond zo leuk om naar te kijken en dan deze domper.
Het zal wel met een sisser aflopen. Huub was dronken en pissed op de FEBO, en ik kan hem geen ongelijk geven, stelletje amateurs, vooral die Pannekoek. Als Stijn achter zit lopen de zaken heel anders.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50513843
Na gesprek met Anita - Napoleon van Ballegooij direct afvoeren naar psychiatrische zorginstelling.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50513847
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef dl3b het volgende:

[..]

98% van wat in de COSSEN geschreven wordt is ongefundeerd.
En op de streams zien jullie hooguit 5% van wat er echt aan de gang is.
Ik heb ze iig niet meer.
Denk wel dat het 5 % beetje te weinig is als je streamed minstens 50 % dan.. maar dan nog..idd.
er zijn ook hier en op vol en bij talpa mensen die zo zo'n pak slaag verdienen...ow o wo ow...ik snap natuuurlijk ook wel dat als je niks aan je leven hebt en de hele dag streamed jah dat je op een gegeven moment word zoals de mensen waar je naar kijkt...dat gaat opzeker je beinvloeden op een moment.
Dus jah...uiteindelijk breid de kooi zich uit naar o.a. fok en vol...even niet de mensen die door een goede reden thuis zitten zoals Terechte ziektewet bijv...of je bent afgekeurd ofzo..maar er zitten hier ook mensen tussen die zijn net zo lowlife als de bewoners zelf toch??

Maar hou van iedereen hoor...voor iedereen weer chago word...maar ut word tijd om is allemaal wakker te worden.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juni 2007 @ 10:38:26 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_50513854
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:34 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

das grappig ik loopt net naakt mijn huis uit zowat zo heet en zonnig is het hier...(070)
Leuk voor je buren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')