3 kwartier of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Duurt al best wel een tijdje die streamlock. Iemand geklokt ?
Zou me niets verbazen als ze gewoon de strams zo laten staan... 2 camera's toch tussen 02.30u en 13.00u?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Duurt al best wel een tijdje die streamlock. Iemand geklokt ?
Producent van het programma: De gouden Sesamstraat....Gquote:
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:17 schreef tipsch het volgende:
Natuurlijk is deze streamlock gewoon geplanned, om de 24-uur aanvraag van Hupert wat meer geloofwaardigheid te geven![]()
Dat is toch fokking niet normaal Day!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.
En de Huubfans maar vrezen!
Neuh, ik ben niet bang dat hij vertrekt. Hij is gewoon in staking.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Huub zit inmiddels allang weer aan een borreltje + stickie met Stijn.
En de Huubfans maar vrezen!
Dat denk ik wel ja. De vraag is of dat hij in de villa is. Ik denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef easysatellite het volgende:
zou huub nog op zijn??
Dicht!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twee keer zelfs!![]()
[COS #1719] Huub's 24-uur aanvraag
Ze zouden het wel mooi kunnen opvoeren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet bang dat hij vertrekt. Hij is gewoon in staking.
Oh wacht, ik ben geen Huubfan![]()
Vertel (ik ben een beetje wezenloos door dat gebrom van stream 3).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zouden het wel mooi kunnen opvoeren.
Ik zou dit uitbuiten, als ik de redactie was.
Ik ga ook even wat anders doen. 11,5 uur!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
nou eh, ik ga niet langer naar een geensceneerde streamlock kijken, dus welterusten fokkies![]()
![]()
Slaap lekker Tipschquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
nou eh, ik ga niet langer naar een geensceneerde streamlock kijken, dus welterusten fokkies![]()
![]()
tjuussquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
![]()
Jij hebt gewoon de streams nog aanstaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel (ik ben een beetje wezenloos door dat gebrom van stream 3).
Ik ook! Het zijn een stelletje teringlijers! Tot laterzzzzzzzzzzzzzz Tjuus!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga ook even wat anders doen. 11,5 uur!![]()
Het is fokking niet normaal!
Was niet heel duidelijk. Ging er waarschijnlijk over dat Huub's familie terror wilde uitvoeren, samen met Jaap en Brian, tegen Eric. Dit werd afgebelt door achter.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Ben nu filmpjes aan het kijken van eerder vanavond. Gesprek tussen Huub en Jaap. Over een telefoon en de uitspraak van Jaap; Familie weg of speler weg. Ging over contact met achter.
(misschien dat jullie dit al eerder hebben besproken maar ik hoor het nu pas ivm geen streams)
Oh ja, mooie tv! Wat ben jij nog helder zeg!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de streams nog aanstaan?![]()
Ik kreeg na 10 minuten al koppijn en ging vreemde dingen horen.
Wat ik bedoelde, ik zou morgen gewoon de indruk blijven wekken dat Huub weggaat. Met alle drama erbij. Stel je al die postende fans eens voor. Misschien wel demonstraties bij de poort, media, etc., etc.
Welk filmpje?? En waar vind ik die? Gewoon hier op Fok?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Ben nu filmpjes aan het kijken van eerder vanavond. Gesprek tussen Huub en Jaap. Over een telefoon en de uitspraak van Jaap; Familie weg of speler weg. Ging over contact met achter.
(misschien dat jullie dit al eerder hebben besproken maar ik hoor het nu pas ivm geen streams)
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Welk filmpje?? En waar vind ik die? Gewoon hier op Fok?
Houd jij de wacht totdat de streamlock opgeheven wordt en voorziet ons morgenochtend van capsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
Jee en nu?
Toon jezelf een diehard en blijf stug kijken zodat wij morgen weten wanneer de streams weer op de slaapkamer gingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
Jee en nu?
Dat was een onzekere Jaap: Familie weg of speler weg. Huub twijfelt over de (oprechte) vriendschap van Eric en Jaap.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:25 schreef carpediem23 het volgende:
Eis dat ze de computer voor je klaarzetten en koop zo'n Wallie bonnetje om de streams te betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:29 schreef Day het volgende:
Ik moet in ieder geval wel voor 17:00 uur weten of hij echt gaat of niet. Ik heb morgenavond een barbeque!
Op www.clipser.com staan veel filmpjes (iemand van oa Vol zet ze erop) Alles van vandaag staat er al op alleen nog niet van het het 24 uur gevalquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #2
Die in de gaten houden.
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Overigens over die vader van Huub... dat is toch zo'n hoge pief... ik kan maar weinig info vinden op google...
huppeldepup generaal van de provincie Limburgquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.
Ik had ook al een beetje gezocht naar hem, kon ook weinig vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:34 schreef akveor het volgende:
Overigens over die vader van Huub... dat is toch zo'n hoge pief... ik kan maar weinig info vinden op google...
Iets bij de gemeente Maastricht en Cum Laude afgestudeerd Nijerode.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Directeur van iets in Maastricht... of iets met conservatorium... het is laat, ik ben het kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |