Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hedda is een zeikwijf. Ga naar de kermis en pluk dat kutringetje uit een automaat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...
Kutnijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...
Ze zit in haar robot-mode.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Lieke wel een beetje vreemd. Het is net alsof het haar niet veel doet dat Huub close met Hedda is.
Dan is Huub veilig. Bij Lieke natuurlijk niet. Gewoon jaloezie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Wáárom blijven ze bezig over Eric???? OPROTTEN!!!!
Ze zeggen dat ze hele goede vrienden zijn.... en ze kan niet anders dan daar op vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Lieke wel een beetje vreemd. Het is net alsof het haar niet veel doet dat Huub close met Hedda is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan is Huub veilig. Bij Lieke natuurlijk niet. Gewoon jaloezie.
Scan, mastercapquote:
Hij blijft origineel en komisch...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub: Ik durf te zeggen als een van de weinigen in nederland dat ik van jaap hou"
Jaap: "Maar ik hou ook van mezelf"
Volgens mij al maanden. Ik vind het raar, en zou dit zeer zeker zelf niet kunnen.quote:
Persoonlijk zou ik Hedda de vlechtjes even rechtleggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze hele goede vrienden zijn.... en ze kan niet anders dan daar op vertrouwen.
Mooi!quote:
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef kissa het volgende:
Ik vrees dat Lieke (en Huub) een paar moeilijke uren krijgen als de visite vertrokken is....
Ze loopt als een robot, ze heeft de humor van een robot, de sex-appeal van een robot. Het ís een robot. Eentje met een ingeprogrammeerde module genaamd: omhoogneuken.quote:
Als Lieke nu nog niet door heeft dat ze Huub nooit helemaal voor zichzelf zal hebben, is ze echt dom.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Hedda de vlechtjes even rechtleggen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.
Dat kan ze beter aan de nachtstreamers vragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Lieke Hedda vraagt of de seks tussen Huub en Lieke goed is. En Lieke neukt heel erg goed volgens Huub.
Soenen is fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
ZOENEN
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Ja, lijkt mij ook het beste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Amanda ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
En als hedda weg is weer uren gezeik van Lieke en Huub.![]()
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.![]()
Ze is een mindfucker net als Huub. En ze weten het van elkaar maar knnen het niet nalaten te proberen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef SIRA het volgende:
hedda is stom
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Die man heeft vast nog voldoende liefde voor een adoptiezoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..![]()
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Hedda tegen Eric en Huub: Vrienden he, écht!
Eric: we moeten het er maar eens over hebben
Huub: mompelt wat jajajaja
Ik heb nog geen uitspraak over Hedda gedaan maar dit is geen strakke actie.
net zoals het gros van de mensen hoor.. hoef je je echt niet voor te schamenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ze wil Huub bij Lieke weg. Jaloeziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?![]()
Je heb heul geen handenquote:
Ik vond Brian ook gewoon een leuke knul vanavondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Owjeee, het gezeik van Lieke begint al...
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognitionquote:
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?
Wel een hele goeie versie dan.. met 2 talen door elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognition![]()
Is niets aan de hand. Ze zegt nu wel tegen Joris dat ze het idee heeft dat Huub soms echt te veel drinkt.quote:
Dat was Joris.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Ze vroeg het aan zijn broer Jorisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Zo'n smiley is wel handig hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.
Ik vind het vervelend voor je dat jouw grote idool uiteindelijk ook maar een mens bleek.
Gelukkig heb je een nieuw idool gevonden.
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..quote:
Ik heb het ondertussen gewijzigd.quote:
O je bent blloedserieúúús?quote:
In opdracht?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Nou Huub...jongen toch...gaat ie een beetje het afscheid in scene zetten
Heeft Amanda haar ook al met een naaldhak te pakken gehadquote:
Maar tegelijkertijd ook hééél sterk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu met zijn allen op Huub, hij is nu kwetsbaar
Ik ga dat idd op de voet volgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zo'n deukje heet in de volksmond ook wel een 'litteken'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze heeft een vreemd deukje in haar voorhoofd.
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. Geweldige persoonlijkheid, volstrekt onafhankelijk persoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef noekje het volgende:
Geweldig, die vader van Huub!! Aan de telefoon toen vond ik hem al zo tof maar nu helemaal!
dan staat lieke's positie zwak en gaat zij er als volgende uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Komt weer goed tussen huub en erik
Niet als enige hier. Eric voelde zich het zichtbaarst doodongelukkig na de breuk, maar Huub zat ook niet echt goed in zijn vel. Komt nog eens bij dat het evenwicht ver te zoeken was (4 tegen 2). En ze waren TE agressief naar elkaar om te denken dat het alleen maar echte afkeer was: het was verbittering en teleurstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..![]()
Deal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ff![]()
phew, een geluk bij een ongeluk...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
Lieke wil al met Huub nar buiten, maar iedereen moet binnen blijven, tuinverlichting is kapot.
De denkfout die ze maakte (uit jaloezie?) was dat ze Eric tegenover Lieke zette. WEL Eric, NIET Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.
Erik heeft nu een goede band met Natasia opgebouwd dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ff![]()
Welterusten BQquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
Tijd om tussen de vette lappen te duiken.
Sweet dreams, don't let the bedbugs bite you. Succes voor de nachtploeg.![]()
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als enige hier. Eric voelde zich het zichtbaarst doodongelukkig na de breuk, maar Huub zat ook niet echt goed in zijn vel. Komt nog eens bij dat het evenwicht ver te zoeken was (4 tegen 2). En ze waren TE agressief naar elkaar om te denken dat het alleen maar echte afkeer was: het was verbittering en teleurstelling.
Daarom zit ik al een tijdje te kijken of er toch niet weer een toenadering kan komen. Zou ze allebei goed doen, een een doorn in het oog zijn van BAN.
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is zeker een karaktertrek, maar: niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Villalux het volgende:
[..]
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!![]()
indd bah bah bahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Wat zoenen die 2 toch ongelooflijk GOOR!
Als iemand dat serieus neemt dan mogen ze die persoon ook voor altijd opsluiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Okay welke lijpo gaat dat café in de hens steken... leuke grap Huub...Nayasia en Brian niveau. Helaas. -10 voor Huub
Dat stemmetje werkt niet altijd in haar voordeel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Zoooooo, gelijk maar even een gesprekje tussen Lieke en Huub op de bank ....![]()
![]()
![]()
(Lieke krijgt dan ook zo'n irritant stemmetje)
Die valsheid is ook maar relatief. In de SHE tijd kwam die bijna niet naar boven. De laatste tijd is hij inderdaad beneden peil, mede dankzij het gezelschap waartoe hij zichzelf heeft veroordeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Villalux het volgende:
[..]
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!![]()
Werkt het ooit wel in haar voordeelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat stemmetje werkt niet altijd in haar voordeel.
waarom helaas? Hij is gewoon trots op zijn vader en terecht. waarom moeten Nederlanders altijd zo "behoudend" (kan ff niet op het goede woord komen geloof ik) zijn in dat soort dingen. Men mag hier niet echt trots zijn als het je goed gaat op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. Geweldige persoonlijkheid, volstrekt onafhankelijk persoon.
Alleen al het feit dat hij met zo'n topfunctie (waar Huub helaas graag over opschept) zich zo laat gaan met Jaap.
Zou toch erg zijn als dat echt gebeurdequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Okay welke lijpo gaat dat café in de hens steken... leuke grap Huub...Nayasia en Brian niveau. Helaas. -10 voor Huub
Oh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Rudieh het volgende:
[..]
zo'n deukje heet in de volksmond ook wel een 'litteken'
is die Hedda nog maar 18 joh?
'jonger dan jij' zei Huub tegen Amanda?
Jaap zal uit speltechnische overwegingen Huub er snel uit kunnen gooien... terwijlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaby is veel intelligenter en volwassener.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff series. Is Hedda nu Gaby of niet.
Gaby had altijd zo'n vreemde fluisterende toon en een bijzonder lachje.
Dit lachje heb ik net ook steeds gehoord. Vandaar mijn vraag.
Is het niemand opgevallen of ben ik malende?
Uit pure noodzaak geboren deze relatie. Eric gaat zo weer terug als hij de kans krijgt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Erik heeft nu een goede band met Natasia opgebouwd dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Neeeeuuuhhhhhquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was ie dat ook na het bezoek van zijn familie?![]()
Tijd om te gaan slapen misschien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff serieus. Is Hedda nu Gaby of niet.
Klopt mijn oom (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
waarom helaas? Hij is gewoon trots op zijn vader en terecht. waarom moeten Nederlanders altijd zo "behoudend" (kan ff niet op het goede woord komen geloof ik) zijn in dat soort dingen. Men mag hier niet echt trots zijn als het je goed gaat op welke manier dan ook.
Nee, zoek maar eens op Gaby dan zie vind je vast wel een foto van gaby.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff serieus. Is Hedda nu Gaby of niet.
Da's nog het minst interressante... Het gaat erom dat je dit soort dingen beter niet kunt uitspreken on cam... Hou mensen die buiten de kopoi zitten erbuiten als ze totaal niets met het spel te maken hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als iemand dat serieus neemt dan mogen ze die persoon ook voor altijd opsluiten.
Inderdaad, irritante houding is dat. Maar goed, mensen die daar commentaar op hebben zijn gewoon niet tevreden met hun eigen benaming/functie/omschrijving. Dan is het in werkelijkheid geen arrogantie van de persoon die het zegt, maar een pijnlijke confrontatie voor de persoon die het hoort.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt mijn oom () was Kunst Historicus.... en voelde zich altijd opgelaten als hij die omschrijving gaf.... mensen denken altijd dat je opschept als je een 'hoge' functie hebt.
Nee dat zag je wel goed, maar Jaap heeft moeite met gevoelens in een relatie en kan zich slecht indenken in andere mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk dat jaap x huub heel sterk is geworden, al maakte huub een rare opmerking, namelijk dat hij jaap meer als een vriend in de wedstrijd ziet (en dus niet als echte vriend) of was dit alleen mijn interpratie?
Het bezoek en de aandacht van vandaag heeft Napoleon nog gekker en megalomaner gemaakt dan hij al was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk dat jaap x huub heel sterk is geworden, al maakte huub een rare opmerking, namelijk dat hij jaap meer als een vriend in de wedstrijd ziet (en dus niet als echte vriend) of was dit alleen mijn interpratie?
Ja luister nou esquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
malende?
Ik doe niet anders, maar zij heeft atlijd dat maskertje op en ik zie echt wel enige gelijkenis!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, zoek maar eens op Gaby dan zie vind je vast wel een foto van gaby.
Bijna een zelfde opmerking als Huub Lieke buiten de kooi was tegengekomen ze elkaar straal voorbij waren gelopen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
Gabyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar zij heeft atlijd dat maskertje op en ik zie echt wel enige gelijkenis!
Zoals de Kooi bezig is, verbaasd het me nu niets. Zou het wel een stunt vinden als Hedda Gaby is.![]()
![]()
Had zelf al eerder gezegd dat het nonsens is ..quote:
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Inderdaad, irritante houding is dat. Maar goed, mensen die daar commentaar op hebben zijn gewoon niet tevreden met hun eigen benaming/functie/omschrijving. Dan is het in werkelijkheid geen arrogantie van de persoon die het zegt, maar een pijnlijke confrontatie voor de persoon die het hoort.
Flauwekul. Het is geen prestatie van Huub zelf. Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen trots zijn op wat ze bereikt hebben, maar je laten voorstaan op de baan van je vader (of meer in het algemeen: je afkomst) daar hou ik gewoon niet van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
waarom helaas? Hij is gewoon trots op zijn vader en terecht. waarom moeten Nederlanders altijd zo "behoudend" (kan ff niet op het goede woord komen geloof ik) zijn in dat soort dingen. Men mag hier niet echt trots zijn als het je goed gaat op welke manier dan ook.
Ach wat. Gaby voorzag Huub vaak alleen maar van info en giechelde om alles wat Huub zei.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Gaby is veel intelligenter en volwassener.
Ohhh jee even wat olie op het vuur...Gezelligquote:
Ik kan geen foto's plaatsen, maar op die foto die ik vond had Gaby niet zulke lippen hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 juni 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaby![]()
[afbeelding]
[/quote[
Nu al in Madame Tussaud?
Ja dan weten we het zeker, wel foto's graagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu ga ik ook twijfelen...zal haar eens bestellen..![]()
Kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef pronkjewail het volgende:
Huub was echt leuker met Hedda dan met Lieke nu. Huub en Hedda hebben een klik, Huub en Lieke niet..
Ik dacht ik help evenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh jee even wat olie op het vuur...Gezellig
Helemaal mee eens. De lol die hij vanmiddag met Hedda had, echt slappe lach, heeft-ie nooit met Lieke. Met Sylvia had hij dat wel trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef pronkjewail het volgende:
Huub was echt leuker met Hedda dan met Lieke nu. Huub en Hedda hebben een klik, Huub en Lieke niet..
Nu pasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Lieke is irrtant mensen. Ik begin me dood te ergeren
Ja zeg maak jij het nog verwarrender..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
Eric vindt dat Hedda in veel dingen op Marielle lijkt.
Dat denk ik nu ook.
Hij pocht er niet mee in mijn ogen. Hij ziet in dat het bekleden van zo'n functie best in contrast staat met het gedrag dat zijn vader vertoonde deze dag. Hij is trots op het feit dat zijn vader wat dat betreft een zeer kleurrijk persoon is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Flauwekul. Het is geen prestatie van Huub zelf. Ik heb er geen enkel probleem mee als mensen trots zijn op wat ze bereikt hebben, maar je laten voorstaan op de baan van je vader (of meer in het algemeen: je afkomst) daar hou ik gewoon niet van.
Het is gewoon een kutwijf. Het enige wat goed aan 'r is, is dat ze Palma terroriseert.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef Adothehague het volgende:
Lieke is irrtant mensen. Ik begin me dood te ergeren
Uit haar fotoboek gehaaldquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's plaatsen, maar op die foto die ik vond had Gaby niet zulke lippen hoor.
Ik heb hier een foto uit de Foktopic. Een foto van het allereerste begin.
The plot thickens....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja zeg maak jij het nog verwarrender..![]()
0% vertrouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:56 schreef De_Moester het volgende:
hoewel lieke een zeurdrammer is, heeft ze wel een beetje een punt; moet haar geen goed gevoel geven dat huub aangeeft dat als ie buiten de kooi terug zou kunnen naar dat wat hij had met hedda in het begin dat ie dat zo zou doen . Where does that leave her? Sja nowhere...dit zal altijd blijven knagen bij haar. Heb ook niet veel vertrouwen in een relatie huub-lieke buiten de kooi![]()
Of, Is Gaby Marielle?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja zeg maak jij het nog verwarrender..![]()
Marielle post hier onder de naam PC eendquote:
Dat is zo'n verhaal van hem, voor de grap.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef koejoeloek het volgende:
nogmaals,, heeft jaap wel of geen borderline? had het dacht ik ergens gelezen, en herken er eigenlijk best wel veel aspecten van border in.
Misschien een lichte vorm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef koejoeloek het volgende:
nogmaals,, heeft jaap wel of geen borderline? had het dacht ik ergens gelezen, en herken er eigenlijk best wel veel aspecten van border in.
Zo'n kop heeft ze wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Marielle post hier onder de naam PC eend![]()
Precies wat ik net zat te denkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is A'Del soms zwanger en daarom Brrr. zo geil op haar?
Want dan is het tenslotte wel ZIJN kind he?
Wil je dat nooit meer vragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Waar zijn Brian en Amanda gebleven?
PC eend...lijkt die niet op mootiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag het haar ze is op MSN...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ach wat. Gaby voorzag Huub vaak alleen maar van info en giechelde om alles wat Huub zei.
Gaby had nooit een uitgesproken mening als zij er was. Waarom zo angstvallig dat maskertje.
Heb ik me steeds afgevraagd.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylviaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef Liess het volgende:
Snapt die sexpop nou niet dat Hedda de enige echte liefde is van Huub??
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef koejoeloek het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar verhuizen voordat ik erg vervelend word
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Toevallig een zwerver uit Zandvoort?
Nena vroeg nog aan Amanda of Brian goed kon zoenen. Nee was het antwoordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De buikpijn is weer over het glazuur heeft goed geholpen.
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo'n verhaal van hem, voor de grap.
Lekker makkelijk. Silsaai is pot en zonder sexuele spanning is het een stuk makkelijker maatjes te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylvia
Ga je mee ?quote:
Lieke is een muilezel. Die heeft zich in haar hoofd gezet dat ze hem wil, en past haar 'gevoelens' daarbij aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Studeer nog maar even door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
Ga dan zwaaien in de SC.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
Op wie ik dan ook mag lijken... IK BEN NIET OP DE STREAMS
Kut herstelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Jajaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Uhm..... kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Ze zijn zo geheimzinnig aan het doen en A'Del is heel erg uitgelaten.quote:
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.quote:
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
Als ze opdracht geeft aan Brian om midden in de nacht waterijs, koffieprut of zure bommen te gaan halen,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze zijn zo geheimzinnig aan het doen en A'Del is heel erg uitgelaten.
Net, toen zij in het bed zat, deed ze ook al zo zielig en rende Brrrr voor haar als een trouw hondje, terwijl A'Del met een zielig toontje allerlei opdrachtjes gaf.
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.
Borderline is vele malen heftiger dan iemand die eens een beetje decompensatie heeft.
Denk nog maar even door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.
Eerstejaars? Goed je best blijven doen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik ben geen psychologe en heb het ook niet gestudeerd. J.aap vertoond af en toe heel vreemd gedrag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.
En mij zou het enorm verbazen - ik zou de psychiater die die diagnose stelt, bijzonder wantrouwen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.
Halloooo, borderline heb je in veel soorten, maten en gradaties. Hij zegt ook meestal dat hij er trekjes van heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.
Borderline is vele malen heftiger dan iemand die eens een beetje decompensatie heeft.
Er moeten mensen uit, en Eric is al half op weg naar de uitgang. Voor de backup heeft Huub Eric niet nodig dus er is geen andere reden dan een emotionele om het goed te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bijna liefkozend spreken over "border"...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.
Maak ik me zorgen dan? Ik vind het wel lachen hoor. Hoe mensen tot dingen in staat zijn om..................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ze opdracht geeft aan Brian om midden in de nacht waterijs, koffieprut of zure bommen te gaan halen,
dan zou ik mij pas echt zorgen gaan maken...![]()
Tja, ik weet niet goed wat jullie nou willen. Jaap zegt wel meer dingen, hij heeft ook een oom Piet Agoras die konijnen fokt in Afrika.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halloooo, borderline heb je in veel soorten, maten en gradaties. Hij zegt ook meestal dat hij er trekjes van heeft.
Ik nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Hedda wisselen voor Lieke? asjeblief niet zeg. Lieke heeft een stuk meer te bieden dan Hedda zo op het oog.quote:
Mamaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Ja, en dat heb je nu juist met dat type mensen....het is niet zwart wit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet goed wat jullie nou willen. Jaap zegt wel meer dingen, hij heeft ook een oom Piet Agoras die konijnen fokt in Afrika.
Ik zie in elk geval niets van borderline in hem. Er zijn andere diagnoses die dichterbij liggen.
Dat weet ik heel zeker ja, je hebt borderline in 10001 soorten en maten, net zoals bijvoorbeeld autisme waaronder je 10001 vormen hebt. Denk aan asperger, pddnos, hoogfunctionerend autisme en noem maar op. Niet iedere diagnose is voor iedereen hetzelfde, de een doet heeft alle symptomen, de ander maar 4, het blijft thans borderline/autisme of wat dan ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bijna liefkozend spreken over "border"...Weet je zeker dat je geen tuinarchitektuur studeert?
![]()
Hij heeft het van geen vreemde!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Huub's moeder is bezopen.
Dat is wel waar. Al is blijft één backup toch een beetje risky.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Er moeten mensen uit, en Eric is al half op weg naar de uitgang. Voor de backup heeft Huub Eric niet nodig dus er is geen andere reden dan een emotionele om het goed te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |