Ik heb het ondertussen gewijzigd.quote:
O je bent blloedserieúúús?quote:
In opdracht?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Nou Huub...jongen toch...gaat ie een beetje het afscheid in scene zetten
Heeft Amanda haar ook al met een naaldhak te pakken gehadquote:
Maar tegelijkertijd ook hééél sterk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu met zijn allen op Huub, hij is nu kwetsbaar
Ik ga dat idd op de voet volgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zo'n deukje heet in de volksmond ook wel een 'litteken'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze heeft een vreemd deukje in haar voorhoofd.
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. Geweldige persoonlijkheid, volstrekt onafhankelijk persoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef noekje het volgende:
Geweldig, die vader van Huub!! Aan de telefoon toen vond ik hem al zo tof maar nu helemaal!
dan staat lieke's positie zwak en gaat zij er als volgende uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Komt weer goed tussen huub en erik
Niet als enige hier. Eric voelde zich het zichtbaarst doodongelukkig na de breuk, maar Huub zat ook niet echt goed in zijn vel. Komt nog eens bij dat het evenwicht ver te zoeken was (4 tegen 2). En ze waren TE agressief naar elkaar om te denken dat het alleen maar echte afkeer was: het was verbittering en teleurstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..![]()
Deal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ff![]()
phew, een geluk bij een ongeluk...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
Lieke wil al met Huub nar buiten, maar iedereen moet binnen blijven, tuinverlichting is kapot.
De denkfout die ze maakte (uit jaloezie?) was dat ze Eric tegenover Lieke zette. WEL Eric, NIET Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |