Soenen is fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
ZOENEN
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Ja, lijkt mij ook het beste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Amanda ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
En als hedda weg is weer uren gezeik van Lieke en Huub.![]()
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.![]()
Ze is een mindfucker net als Huub. En ze weten het van elkaar maar knnen het niet nalaten te proberen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef SIRA het volgende:
hedda is stom
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Die man heeft vast nog voldoende liefde voor een adoptiezoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..![]()
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Hedda tegen Eric en Huub: Vrienden he, écht!
Eric: we moeten het er maar eens over hebben
Huub: mompelt wat jajajaja
Ik heb nog geen uitspraak over Hedda gedaan maar dit is geen strakke actie.
net zoals het gros van de mensen hoor.. hoef je je echt niet voor te schamenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ze wil Huub bij Lieke weg. Jaloeziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?![]()
Je heb heul geen handenquote:
Ik vond Brian ook gewoon een leuke knul vanavondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Owjeee, het gezeik van Lieke begint al...
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognitionquote:
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?
Wel een hele goeie versie dan.. met 2 talen door elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognition![]()
Is niets aan de hand. Ze zegt nu wel tegen Joris dat ze het idee heeft dat Huub soms echt te veel drinkt.quote:
Dat was Joris.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Ze vroeg het aan zijn broer Jorisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Zo'n smiley is wel handig hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.
Ik vind het vervelend voor je dat jouw grote idool uiteindelijk ook maar een mens bleek.
Gelukkig heb je een nieuw idool gevonden.
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |