Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hedda is een zeikwijf. Ga naar de kermis en pluk dat kutringetje uit een automaat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...
Kutnijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet tegen dames... maar ik voel een lichtelijke penisnijd...
Ze zit in haar robot-mode.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Lieke wel een beetje vreemd. Het is net alsof het haar niet veel doet dat Huub close met Hedda is.
Dan is Huub veilig. Bij Lieke natuurlijk niet. Gewoon jaloezie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef Kinga het volgende:
Wáárom blijven ze bezig over Eric???? OPROTTEN!!!!
Ze zeggen dat ze hele goede vrienden zijn.... en ze kan niet anders dan daar op vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind Lieke wel een beetje vreemd. Het is net alsof het haar niet veel doet dat Huub close met Hedda is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan is Huub veilig. Bij Lieke natuurlijk niet. Gewoon jaloezie.
Scan, mastercapquote:
Hij blijft origineel en komisch...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub: Ik durf te zeggen als een van de weinigen in nederland dat ik van jaap hou"
Jaap: "Maar ik hou ook van mezelf"
Volgens mij al maanden. Ik vind het raar, en zou dit zeer zeker zelf niet kunnen.quote:
Persoonlijk zou ik Hedda de vlechtjes even rechtleggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze hele goede vrienden zijn.... en ze kan niet anders dan daar op vertrouwen.
Mooi!quote:
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef kissa het volgende:
Ik vrees dat Lieke (en Huub) een paar moeilijke uren krijgen als de visite vertrokken is....
Ze loopt als een robot, ze heeft de humor van een robot, de sex-appeal van een robot. Het ís een robot. Eentje met een ingeprogrammeerde module genaamd: omhoogneuken.quote:
Als Lieke nu nog niet door heeft dat ze Huub nooit helemaal voor zichzelf zal hebben, is ze echt dom.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik Hedda de vlechtjes even rechtleggen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.
Dat kan ze beter aan de nachtstreamers vragenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Lieke Hedda vraagt of de seks tussen Huub en Lieke goed is. En Lieke neukt heel erg goed volgens Huub.
Soenen is fijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
ZOENEN
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Ja, lijkt mij ook het beste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als Lieke slim is dan laat ze Huub even met rust.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Hedda zegt dat haar vriendje inmiddels al wel dronken zal zijn.
Huub: "Oh, is dat zo'n vriendje?"
Gelukkig drinkt Huub haast niets en is bijna nooit dronken. Hij mag dus zo'n opmerking maken.
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Amanda ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
En als hedda weg is weer uren gezeik van Lieke en Huub.![]()
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja je geeft het nu ook echt eerlijk weer. Huub zei het echt enórm afkeurend en ging er nog even flink over door.![]()
Ze is een mindfucker net als Huub. En ze weten het van elkaar maar knnen het niet nalaten te proberen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef SIRA het volgende:
hedda is stom
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert en Hedda vinden handen wassen na toiletgebruik niet nodig![]()
Die man heeft vast nog voldoende liefde voor een adoptiezoonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Brian ziet in Theo wel die vader die hij nooit heeft gehad. Ik heb hem nog nooit zo zien stralen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hou je een verslag bij? Ik wil zo slapen..![]()
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
Hedda tegen Eric en Huub: Vrienden he, écht!
Eric: we moeten het er maar eens over hebben
Huub: mompelt wat jajajaja
Ik heb nog geen uitspraak over Hedda gedaan maar dit is geen strakke actie.
net zoals het gros van de mensen hoor.. hoef je je echt niet voor te schamenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thuis was ik mijn handen ook niet na het plassen
Ze wil Huub bij Lieke weg. Jaloeziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Het is inderdaad absurd. Is ze niet helemaal lekker ofzo?![]()
Je heb heul geen handenquote:
Ik vond Brian ook gewoon een leuke knul vanavondquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian had het heel erg naar zijn zin vanavond. Het was haast hartverwarmend om te zien.
Wat zei ze dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef Kaleddis het volgende:
Owjeee, het gezeik van Lieke begint al...
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognitionquote:
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die opmerking was wel degelijk heel serieus ja. Of kom ik nu opeens aan jouw idool?
Wel een hele goeie versie dan.. met 2 talen door elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Neuuu, ik post m'n berichtjes op Fok! met voice recognition![]()
Is niets aan de hand. Ze zegt nu wel tegen Joris dat ze het idee heeft dat Huub soms echt te veel drinkt.quote:
Dat was Joris.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Ze vroeg het aan zijn broer Jorisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef ruby het volgende:
Lieke vraagt aan de vader van Huub of ie niet vindt dat ie te veel drinkt.
Theo zegt; hij houdt van een feestje..
Zo'n smiley is wel handig hè.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou, heb ik geen idolen in dit programma.
Ik vind het vervelend voor je dat jouw grote idool uiteindelijk ook maar een mens bleek.
Gelukkig heb je een nieuw idool gevonden.
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..quote:
Ik heb het ondertussen gewijzigd.quote:
O je bent blloedserieúúús?quote:
In opdracht?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Nou Huub...jongen toch...gaat ie een beetje het afscheid in scene zetten
Heeft Amanda haar ook al met een naaldhak te pakken gehadquote:
Maar tegelijkertijd ook hééél sterk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu met zijn allen op Huub, hij is nu kwetsbaar
Ik ga dat idd op de voet volgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zo'n deukje heet in de volksmond ook wel een 'litteken'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Ze heeft een vreemd deukje in haar voorhoofd.
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Omhelzing Huub - Eric. Ik bekijk ze de komende dagen met interesse.
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ffquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. Geweldige persoonlijkheid, volstrekt onafhankelijk persoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef noekje het volgende:
Geweldig, die vader van Huub!! Aan de telefoon toen vond ik hem al zo tof maar nu helemaal!
dan staat lieke's positie zwak en gaat zij er als volgende uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Komt weer goed tussen huub en erik
Niet als enige hier. Eric voelde zich het zichtbaarst doodongelukkig na de breuk, maar Huub zat ook niet echt goed in zijn vel. Komt nog eens bij dat het evenwicht ver te zoeken was (4 tegen 2). En ze waren TE agressief naar elkaar om te denken dat het alleen maar echte afkeer was: het was verbittering en teleurstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem hem toch niet zo serieus, hij heeft zich omhooggeneukt tot moderator en dat geeft 'm een kick..![]()
Deal!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ff![]()
phew, een geluk bij een ongeluk...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef blomst het volgende:
Lieke wil al met Huub nar buiten, maar iedereen moet binnen blijven, tuinverlichting is kapot.
De denkfout die ze maakte (uit jaloezie?) was dat ze Eric tegenover Lieke zette. WEL Eric, NIET Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
zeker niet als enige.... ik durfde het al bijna niet te zeggen maar ik vond dat Hedda ook een punt had.. misschien verwoordde ze het niet helemaal juist maar kom aan, ze is echt nog heel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |