quote:
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylviaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef Liess het volgende:
Snapt die sexpop nou niet dat Hedda de enige echte liefde is van Huub??
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef koejoeloek het volgende:
nogmaals,, heeft jaap wel of geen borderline? had het dacht ik ergens gelezen, en herken er eigenlijk best wel veel aspecten van border in.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar verhuizen voordat ik erg vervelend word
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Toevallig een zwerver uit Zandvoort?
Nena vroeg nog aan Amanda of Brian goed kon zoenen. Nee was het antwoordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De buikpijn is weer over het glazuur heeft goed geholpen.
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo'n verhaal van hem, voor de grap.
Lekker makkelijk. Silsaai is pot en zonder sexuele spanning is het een stuk makkelijker maatjes te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylvia
Ga je mee ?quote:
Lieke is een muilezel. Die heeft zich in haar hoofd gezet dat ze hem wil, en past haar 'gevoelens' daarbij aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Studeer nog maar even door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
Ga dan zwaaien in de SC.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
Op wie ik dan ook mag lijken... IK BEN NIET OP DE STREAMS
Kut herstelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Jajaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Uhm..... kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Ze zijn zo geheimzinnig aan het doen en A'Del is heel erg uitgelaten.quote:
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.quote:
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |