Erik heeft nu een goede band met Natasia opgebouwd dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nouja, als ze dan maar met z'n allen een Brian of Natasia eruit zieken vind ik alles best. Dan duld ik Eric nog wel ff![]()
Welterusten BQquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef beequeen het volgende:
Tijd om tussen de vette lappen te duiken.
Sweet dreams, don't let the bedbugs bite you. Succes voor de nachtploeg.![]()
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als enige hier. Eric voelde zich het zichtbaarst doodongelukkig na de breuk, maar Huub zat ook niet echt goed in zijn vel. Komt nog eens bij dat het evenwicht ver te zoeken was (4 tegen 2). En ze waren TE agressief naar elkaar om te denken dat het alleen maar echte afkeer was: het was verbittering en teleurstelling.
Daarom zit ik al een tijdje te kijken of er toch niet weer een toenadering kan komen. Zou ze allebei goed doen, een een doorn in het oog zijn van BAN.
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Dat is zeker een karaktertrek, maar: niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Villalux het volgende:
[..]
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!![]()
indd bah bah bahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Wat zoenen die 2 toch ongelooflijk GOOR!
Als iemand dat serieus neemt dan mogen ze die persoon ook voor altijd opsluiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Okay welke lijpo gaat dat café in de hens steken... leuke grap Huub...Nayasia en Brian niveau. Helaas. -10 voor Huub
Dat stemmetje werkt niet altijd in haar voordeel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
Zoooooo, gelijk maar even een gesprekje tussen Lieke en Huub op de bank ....![]()
![]()
![]()
(Lieke krijgt dan ook zo'n irritant stemmetje)
Die valsheid is ook maar relatief. In de SHE tijd kwam die bijna niet naar boven. De laatste tijd is hij inderdaad beneden peil, mede dankzij het gezelschap waartoe hij zichzelf heeft veroordeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Villalux het volgende:
[..]
kan allemaal wel kloppen maar Ericka is zo VALS als de hel!![]()
Werkt het ooit wel in haar voordeelquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat stemmetje werkt niet altijd in haar voordeel.
waarom helaas? Hij is gewoon trots op zijn vader en terecht. waarom moeten Nederlanders altijd zo "behoudend" (kan ff niet op het goede woord komen geloof ik) zijn in dat soort dingen. Men mag hier niet echt trots zijn als het je goed gaat op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. Geweldige persoonlijkheid, volstrekt onafhankelijk persoon.
Alleen al het feit dat hij met zo'n topfunctie (waar Huub helaas graag over opschept) zich zo laat gaan met Jaap.
Zou toch erg zijn als dat echt gebeurdequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef akveor het volgende:
Okay welke lijpo gaat dat café in de hens steken... leuke grap Huub...Nayasia en Brian niveau. Helaas. -10 voor Huub
Oh.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Rudieh het volgende:
[..]
zo'n deukje heet in de volksmond ook wel een 'litteken'
is die Hedda nog maar 18 joh?
'jonger dan jij' zei Huub tegen Amanda?
Jaap zal uit speltechnische overwegingen Huub er snel uit kunnen gooien... terwijlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Gaby is veel intelligenter en volwassener.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff series. Is Hedda nu Gaby of niet.
Gaby had altijd zo'n vreemde fluisterende toon en een bijzonder lachje.
Dit lachje heb ik net ook steeds gehoord. Vandaar mijn vraag.
Is het niemand opgevallen of ben ik malende?
Uit pure noodzaak geboren deze relatie. Eric gaat zo weer terug als hij de kans krijgt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Erik heeft nu een goede band met Natasia opgebouwd dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Neeeeuuuhhhhhquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was ie dat ook na het bezoek van zijn familie?![]()
Tijd om te gaan slapen misschien?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff serieus. Is Hedda nu Gaby of niet.
Klopt mijn oom (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
waarom helaas? Hij is gewoon trots op zijn vader en terecht. waarom moeten Nederlanders altijd zo "behoudend" (kan ff niet op het goede woord komen geloof ik) zijn in dat soort dingen. Men mag hier niet echt trots zijn als het je goed gaat op welke manier dan ook.
Nee, zoek maar eens op Gaby dan zie vind je vast wel een foto van gaby.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
ff serieus. Is Hedda nu Gaby of niet.
Da's nog het minst interressante... Het gaat erom dat je dit soort dingen beter niet kunt uitspreken on cam... Hou mensen die buiten de kopoi zitten erbuiten als ze totaal niets met het spel te maken hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als iemand dat serieus neemt dan mogen ze die persoon ook voor altijd opsluiten.
Inderdaad, irritante houding is dat. Maar goed, mensen die daar commentaar op hebben zijn gewoon niet tevreden met hun eigen benaming/functie/omschrijving. Dan is het in werkelijkheid geen arrogantie van de persoon die het zegt, maar een pijnlijke confrontatie voor de persoon die het hoort.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Klopt mijn oom () was Kunst Historicus.... en voelde zich altijd opgelaten als hij die omschrijving gaf.... mensen denken altijd dat je opschept als je een 'hoge' functie hebt.
Nee dat zag je wel goed, maar Jaap heeft moeite met gevoelens in een relatie en kan zich slecht indenken in andere mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk dat jaap x huub heel sterk is geworden, al maakte huub een rare opmerking, namelijk dat hij jaap meer als een vriend in de wedstrijd ziet (en dus niet als echte vriend) of was dit alleen mijn interpratie?
Het bezoek en de aandacht van vandaag heeft Napoleon nog gekker en megalomaner gemaakt dan hij al was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk dat jaap x huub heel sterk is geworden, al maakte huub een rare opmerking, namelijk dat hij jaap meer als een vriend in de wedstrijd ziet (en dus niet als echte vriend) of was dit alleen mijn interpratie?
Ja luister nou esquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
malende?
Ik doe niet anders, maar zij heeft atlijd dat maskertje op en ik zie echt wel enige gelijkenis!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, zoek maar eens op Gaby dan zie vind je vast wel een foto van gaby.
Bijna een zelfde opmerking als Huub Lieke buiten de kooi was tegengekomen ze elkaar straal voorbij waren gelopen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef koejoeloek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |