quote:
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylviaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef Liess het volgende:
Snapt die sexpop nou niet dat Hedda de enige echte liefde is van Huub??
Ik totaal niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef koejoeloek het volgende:
nogmaals,, heeft jaap wel of geen borderline? had het dacht ik ergens gelezen, en herken er eigenlijk best wel veel aspecten van border in.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga maar verhuizen voordat ik erg vervelend word
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
![]()
Toevallig een zwerver uit Zandvoort?
Nena vroeg nog aan Amanda of Brian goed kon zoenen. Nee was het antwoordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De buikpijn is weer over het glazuur heeft goed geholpen.
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is zo'n verhaal van hem, voor de grap.
Lekker makkelijk. Silsaai is pot en zonder sexuele spanning is het een stuk makkelijker maatjes te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Idd. Eigenlijk interesseert Huub zich ook niet echt voor haar. Hij doet het denk ik voor de sex en back up. Je ziet duidelijk wat iedereen aangeeft dat er een klik is tussen Huub en Hedda. De enige om wie Huub denk ik gaf in DGK was Sylvia
Ga je mee ?quote:
Lieke is een muilezel. Die heeft zich in haar hoofd gezet dat ze hem wil, en past haar 'gevoelens' daarbij aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Studeer nog maar even door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
Ga dan zwaaien in de SC.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
Op wie ik dan ook mag lijken... IK BEN NIET OP DE STREAMS
Kut herstelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Jajaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Inukshuk het volgende:
Oops ik zat ff verkeerde te quotenvond de gelijkenis met mootie wel geinug
Uhm..... kloptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef pronkjewail het volgende:
Misschien dat het komt doordat ik zelf ook een nogal heftige liefde heb die ook niet altijd makkelijk is geweest, maar is die Lieke nou zo naief of ligt dat aan mij?
Vanaf het begin heeft Huub het over hedda gehad. Hedda werd beschreven als een godin en het ging uit doordat hij in DGK ging. Hedda is gewoon Huubs grote liefde die hij al 2 jaar kent.
Ik snap dat Lieke hier onzeker door wordt, maar zo gek vind ik het niet dat Huub zegt dat hij zou gaan als hij alles met Hedda weer zou terugkrijgen? Hij kent Lieke nog maar net, en dan ook nog alleen voor de camera`s. Heb een beetje het idee dat Lieke hun 'relatie' een beetje belangrijker vind dan op dit moment gerechtvaardigd is.
Ze zijn zo geheimzinnig aan het doen en A'Del is heel erg uitgelaten.quote:
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.quote:
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet voor de grap, ik studeer zelf psychologie en vind dit en heb gister een heel mooi stukje gezien. Namelijk de breakdown van Jaap. Normaal zegt ie niets, en houd ie zich teruggetrokken, hij doet heel debiel om zichzelf te verbergen. Gister zagen we pas hoe Jaap eigenlijk was, zijn muur was gedeeltelijk gebroken. Op zo'n moment kan iemand met borderline praten, omdat ie op zo'n moment niets voelt en dus makkelijk kan praten over zichzelf.
Wat ie daarna zei, als ik de pc zometeen aanzet is het weg, is ook puur borderline, deze mensen kunnen dat wegfilteren namelijk. Door simpelweg wat anders te gaan doen.
Als ze opdracht geeft aan Brian om midden in de nacht waterijs, koffieprut of zure bommen te gaan halen,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze zijn zo geheimzinnig aan het doen en A'Del is heel erg uitgelaten.
Net, toen zij in het bed zat, deed ze ook al zo zielig en rende Brrrr voor haar als een trouw hondje, terwijl A'Del met een zielig toontje allerlei opdrachtjes gaf.
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.
Borderline is vele malen heftiger dan iemand die eens een beetje decompensatie heeft.
Denk nog maar even door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.
Eerstejaars? Goed je best blijven doen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik ben geen psychologe en heb het ook niet gestudeerd. J.aap vertoond af en toe heel vreemd gedrag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.
En mij zou het enorm verbazen - ik zou de psychiater die die diagnose stelt, bijzonder wantrouwen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week, dus van eerdere gebeurtenissen weet ik niets. Kan me alleen uitspreken over wat ik gezien heb. En daarvandaan begon ik toch te twijfelen of ie daarvoor ooit diagnose gehad heeft. Het zou mij niet verassen in ieder geval.
Halloooo, borderline heb je in veel soorten, maten en gradaties. Hij zegt ook meestal dat hij er trekjes van heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft zijn verhaal in andere variaties en met andere details al eens gedaan 's nachts toen Nicolaas er nog was. Een deel is echt en een deel is spel.
Borderline is vele malen heftiger dan iemand die eens een beetje decompensatie heeft.
Er moeten mensen uit, en Eric is al half op weg naar de uitgang. Voor de backup heeft Huub Eric niet nodig dus er is geen andere reden dan een emotionele om het goed te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk (als enige hier?) dat Hedda ook gewoon een punt heeft.
Gevoelsmatig klikken Huub en Eric het allermeest.
Die maanden van lol die ze met elkaar hadden, waren niet allemaal nep of zo.
Dat bijna liefkozend spreken over "border"...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha, that's your point of view. ik denk dat er best een mogelijke kans op border bij hem aanwezig is.
Maak ik me zorgen dan? Ik vind het wel lachen hoor. Hoe mensen tot dingen in staat zijn om..................quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ze opdracht geeft aan Brian om midden in de nacht waterijs, koffieprut of zure bommen te gaan halen,
dan zou ik mij pas echt zorgen gaan maken...![]()
Tja, ik weet niet goed wat jullie nou willen. Jaap zegt wel meer dingen, hij heeft ook een oom Piet Agoras die konijnen fokt in Afrika.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Halloooo, borderline heb je in veel soorten, maten en gradaties. Hij zegt ook meestal dat hij er trekjes van heeft.
Ik nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Hedda wisselen voor Lieke? asjeblief niet zeg. Lieke heeft een stuk meer te bieden dan Hedda zo op het oog.quote:
Mamaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:14 schreef Prospera het volgende:
Wie gaat Huub bellen?
Ja, en dat heb je nu juist met dat type mensen....het is niet zwart wit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet goed wat jullie nou willen. Jaap zegt wel meer dingen, hij heeft ook een oom Piet Agoras die konijnen fokt in Afrika.
Ik zie in elk geval niets van borderline in hem. Er zijn andere diagnoses die dichterbij liggen.
Dat weet ik heel zeker ja, je hebt borderline in 10001 soorten en maten, net zoals bijvoorbeeld autisme waaronder je 10001 vormen hebt. Denk aan asperger, pddnos, hoogfunctionerend autisme en noem maar op. Niet iedere diagnose is voor iedereen hetzelfde, de een doet heeft alle symptomen, de ander maar 4, het blijft thans borderline/autisme of wat dan ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bijna liefkozend spreken over "border"...Weet je zeker dat je geen tuinarchitektuur studeert?
![]()
Hij heeft het van geen vreemde!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Huub's moeder is bezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |