ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef tipsch het volgende:
Mooi zo, en fok ook, dus verder, Hedda naar huis!
Nou huub verbergt niet dat hij wat voelt voor Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, als ze tv kijkt, weet ze dat ze Huub zo terug kan krijgen....![]()
Ben ik blij dat ik DAT niet heb gehoord...zit net te eten......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "We hebben kaarten voor de Efteling gekregen van De Party. Dat heeft Joop van Tellingen voor ons geregeld. Nu blijkt dat onze auto kapot is. Dus GEEF ik de kaarten aan Melissa. Maar dan MOET ze wel mijn kinderen meenemen."![]()
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Gabberinnetje Hedda lijkt me een uitgekookt wijfie......![]()
en daar was ik nu net benieuwd naarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Theo bezig op een handige manier te omzeilen zijn echte oordeel over Lieke uit te spreken.
Zinnen als 'Dat moeten jullie helemaal zelf weten'. En 'Je krijgt alleen een beeld (van de uitzendigen). Als ik je hier zie, zie ik een heel andere Lieke'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en daar was ik nu net benieuwd naar![]()
Toch helemaal geweldig. Waarom zou hij zich mengen in de relatie van Huub en Lieke. Gewoon knap hoe hij zich 'buiten de hele situatie' weet te houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Theo bezig op een handige manier te omzeilen zijn echte oordeel over Lieke uit te spreken.
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch helemaal geweldig. Waarom zou hij zich mengen in de relatie van Huub en Lieke. Gewoon knap hoe hij zich 'buiten de hele situatie' weet te houden.
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...
Hedda ziet ook dat Eric een goede vriend is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
Hedda ziet heel iets anders in Huub zijn ogen dan verliefdheid op Lieke...
![]()
en dat Natasia een bitch is...(hoor ik net)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Hedda ziet ook dat Eric een goede vriend is.![]()
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Huub zegt dat ie écht onwijs gek is op Lieke, "hoor".
Hedda: "Ik zié het alleen niet. {..} . Ik hoef maar in je ogen te kijken om te weten wat er in je omgaat. Toen je me vandaag het huis liet zien, keek ik in je ogen, en ik zie iets héél anders dan verliefdheid."
Je bent in ieder geval heel consequent. Jij ziet immers altijd het negatieve van mensen. Je commentaar verrast me niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...
Theo ziet dat Lieke een sterkere persoonlijkheid heeft dan Huubje, en ziet dat als een gevaar voor de beoogde eindoverwinning van zijn zoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.
Ja en Amanda is een prinsesje...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef robert2006 het volgende:
wat een leuk en schattig meisje is hedda, huub moet daarvoor gaan.
veel beter dan lieke
hedda is net een jonge alicia keys
Het ligt eraan hoe je tegen dat soort dingen aankijkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.Dus of je daar nou blij van moet worden als Huub echt gek op je is.
Maar ze denk wel dat Huub zijn verhaal bij Natasja kwijt kan, en dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dat Natasia een bitch is...(hoor ik net)![]()
Beetje complex dat ventje:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.Dus of je daar nou blij van moet worden als Huub echt gek op je is.
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat hij voelt bij Lieke wat veel van ons ook voelen: een zekere berekening, een drammerigheid (kan ook goed zijn natuurlijk tegen BEAN), een willen doordrijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Theo ziet dat Lieke een sterkere persoonlijkheid heeft dan Huubje, en ziet dat als een gevaar voor de beoogde eindoverwinning van zijn zoon.
Precies, dus Lieke DUMPEN dat holkevertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Zei ging ook vreemd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en de vrouwen accepteren het ook nogquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje complex dat ventje:
Hij houd van Gaby, Hedda, Lieke en Nena...![]()
weet ik, ik bedoel ook voor Lieke, iedereen twijfelt toch of Huub wel echt gek op haar is.quote:
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbordquote:
Wie zij dat?quote:
als ie zo n gladjanus is kan ie die sympathie en aardigheid naar de andere niet speeld hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.
Ik hou van alle vrouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje complex dat ventje:
Hij houd van Gaby, Hedda, Lieke en Nena...![]()
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
als ie zo n gladjanus is kan ie die sympathie en aardigheid naar de andere niet speeld hebben?![]()
In dit spel om veel geld komen de negatieve kanten van de deelnemers dagelijks naar boven, en zodoende worden de positievere ondergesneeuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval heel consequent. Jij ziet immers altijd het negatieve van mensen. Je commentaar verrast me niet.
Hedda wil Huub niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef robert2006 het volgende:
leuk meisje die hedda, bijna net zo leuk als amanda
huub, dump lieke, ga voor hedda
Helemaal niet vreemd. Het is wel de vader van haar vriend, en 'u' kun je nog altijd gebruiken om respect uit te drukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
die Lieke, een hele dag met Theo opgescheept en hem nog stees met U aanspreken, vreemd kind![]()
Natuurlijk wel, achterlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd. Het is wel de vader van haar vriend, en 'u' kun je nog altijd gebruiken om respect uit te drukken.
sorry?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.
helemaal niet...ze zegt heel vaak gewoon je en jij hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
die Lieke, een hele dag met Theo opgescheept en hem nog stees met U aanspreken, vreemd kind![]()
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gemiste kans voor huub.
hedda is veel meer waard dan lieke
Ik hoorde het haar net toch meerder keren zeggen. Zal ze vast doen als ze niet precies weet wat ze zegtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet...ze zegt heel vaak gewoon je en jij hoor
Gert?? FB??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
De leukste dronkemansavondjes passeren nu de revue.
Ik vind dat vrij normaal, totdat diegene zegt dat hij liever met JIJ aangesproken wordt.....zo zou elk kind maar opgevoed worden, om oudere mensen met u aan te spreken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
heeft waarde te maken met intelligentie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aan
Gratis mooie nagels?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aan
Hoeft niet, maar in dit geval wel....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft waarde te maken met intelligentie?![]()
ik vind het achterlijk - overigens heeft Theo al een aantal keer aangegeven het prettiger te vinden om getutoieerd te worden (zelfs door aDEL) - maar whatever, niet boeiend - Lieke is een rare.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij normaal, totdat diegene zegt dat hij liever met JIJ aangesproken wordt.....zo zou elk kind maar opgevoed worden, om oudere mensen met u aan te spreken.
Liever, dat heb ik dan nog niet gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.
Die ongecompliceerde lol die Huub nu met haar heeft, dat zie je nóóit met Lieke. Met Sylvia had hij dat, met Nena soms. Niet met Lieke.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Lieke bijna afstotelijk, en Hedda leuk om te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!
Theo bedoelt, laat hem z'n gang maar gaan en steun hem onvoorwaardelijk, dan heeft ie wel naar z'n zin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Alweer het accent op loslaten en ontspanning. Als ze daar een basis in kunnen vinden... Het vraagt veel hoor, zegt hij.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Alweer stuurt Theo het gesprek met Lieke in de richting van haar zelfstandigheid. Hij wil graag weten wat haar plannen zijn met haar verblijf in de Kooi.
Mijn inschatting is toch dat hij vermoedt dat ze teveel van zijn zoon verwacht.
O ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
maar vlgs mij zegt hij het wel voor haar bescherming, dat ze niet teleurgesteld wordt.Hij doorziet Huub erg goed.
Ik heb dat omgekeerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Lieke bijna afstotelijk, en Hedda leuk om te zien.
tja, smaken verschillen, hedda loenst in ieder geval niet en ze heeft normale benenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!
We zijn het alweer eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik geloof ook dat hij geen toekomst ziet in deze relatie.
Spiermassa zeker ja.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zit er in Lieke wel wat meer inhoud dan in Hedda.
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef pronkjewail het volgende:
Denken jullie dat ze vanavond nog gaan zoenen? Huub zit aldoor pogingen te doen maar vooralsnog draait ze dr gezicht weg...
Lieke heeft dan wel weer betere benen dan prinses Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, hedda loenst in ieder geval niet en ze heeft normale benen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.
Mwah...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft dan wel weer betere benen dan prinses Amanda.
Dat klopt ook. Met huppeltje is door een intelligente serieuze vrouw geen toekomst op te bouwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik geloof ook dat hij geen toekomst ziet in deze relatie.
mee eens. Ze is gewoon niet leúk. Je hebt geen lol met Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben eruit!![]()
Van begin af aan irriteer ik me aan Lieke maar ik kon er de vinger niet op leggen. Ik zie nu aan reacties van de pa van Huub wat het is. Hij verveelt zich, het wordt geen geanimeerd gesprek,
Lieke is gewoon saai. Niet dom, geen manwijf, niet onbetrouwbaar, nee, saai!!!
amanda heeft geen bowlingballen in haar kuiten en dijenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we dat wel vergeten!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.
quote:
Ze gaan de jacuzzi in. Es ff koekeloere..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
aDEL=een zwijntjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft geen bowlingballen in haar kuiten en dijen
Blijven we bezig? Lieke heeft geen kilo's vet en putten in haar benen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Saai en zeikerigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben eruit!![]()
Van begin af aan irriteer ik me aan Lieke maar ik kon er de vinger niet op leggen. Ik zie nu aan reacties van de pa van Huub wat het is. Hij verveelt zich, het wordt geen geanimeerd gesprek,
Lieke is gewoon saai. Niet dom, geen manwijf, niet onbetrouwbaar, nee, saai!!!
Klopt, maar het lijkt me sterk dat ze met elkaar gaan zoenen. Dat pakt voor beide verkeerd uit momenteel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een romanticus die in ware eeuwige liefde geloofd... ik blijf hopen!
En daarnaast was Hedda`s antwoord op de vraag of ze verliefd was , wat mij betreft veelbetekenend!
[..]
Het was ook een heel geforceerd gesprek van haar kant. En dat zie ik wel vaker bij haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
mee eens. Ze is gewoon niet leúk. Je hebt geen lol met Lieke.
nee klopt, bij haar is t frituurvetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het was ook een heel geforceerd gesprek van haar kant. En dat zie ik wel vaker bij haar.
Maar ik ga niet zo ver om te zeggen dat ik haar niet leuk vind.
Heyquote:
Die zijn héél "vrij" allemaal tegen elkaar ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Vandaag... het volgende:
Wat Huub allemaal zegt bij zijn vader![]()
"Laatst zoog ze me af.."
Ik zou het niet durven![]()
Beetje ????quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Jaap zit Theo te plagen. "Je wou toch Terror, Theoooo!"
Een beetje ja.quote:
En dat door Natasja gefabriceerde haar maakt het nog meer ordi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beetje ????
Soort geimporteerde adamsnol uit het oosten![]()
quote:
Joris is een verstandige jongen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
hedda wil met huub gaan draaien, maar joris zegt dat het leuker is als ze nog even allemaal bij elkaar zijn.
Ik vind gewoon dat ze een beetje een ordi koppie heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
Euh, waarom is Hedda ordi dan??
Voor Lieke dan met name.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maf wijf!![]()
Het blijft een ongemakkelijk gebeuren, Lieke en Hedda in 1 ruimte.
Ik geloof dat hij de netste is van de familie voor zover we hebben kunnen zien.quote:
door de vlechtjes van Natasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
omdat hij lieke leuk vindt, schijnbaar vindt je of lieke leuk of amanda leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
"Staat dat er op dan?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Amanda is weer een pil vergeten.
N: Dat is niet slim, moet je kijken welke je vergeten bent.
Ah ja, dat verklaard het.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze een beetje een ordi koppie heeft.
Ja, speciale verpakking voor zwakzinnigen...quote:
Misschien niet goed als je er een in de middelste periode vergeet?quote:
Dat wordt dan wel even goed zoeken ...... Ze lagen toch ergens in haar kast !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Amanda is weer een pil vergeten.
N: Dat is niet slim, moet je kijken welke je vergeten bent.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaard het.
Dus ze is ordi omdat ze zo geboren is met het hoofd wat ze heeft![]()
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
ja, begrijp de logica van sommige hier ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Buikpijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
Amanda is weer ziek zwak en misselijk?
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.
ze voelt zich in elk geval niet goed...hahaha een baby van brian!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is er met prinsesje Amanda......krijgen we beschuit met muisjes?
Dus vlechtjes = ordi?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.
Sommige mensen hebben gewoon een ordi uitstraling...... heel simpel (voor mij).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal
*Voelt zich ordi en haalt snel der vlechten uit der haar*
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brianquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef SIRA het volgende:
durf het haast niet te zeggen,
maar ben het zooooooooooo eens met Natasja,
wat een dom wicht zeg, elke dag sex en dan maar aankloten met de pil. wat denkt ze nou ?
Dat ligt er aan welke pil je hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien niet goed als je er een in de middelste periode vergeet?
Amanda heeft erge pijn in haar buik.
Wat zal mama Netty trots zijn op haar schoondochter...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brian
ben bang dat ze dat dus echt wilt ja....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brian
oh dat kan wel hoor, buikpijn als je zwanger bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Hoezo krijg je buikpijn van de pil vergeten? En zwanger zijn heb je ook geen buikpijn van.
Nou, nou, niet zo gepikeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme...... NEE!
Het is een samenspel van factoren! En mijn mening!
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Ze heeft toch van de week 's ochtends al zitten kotsen.
Heeft ze nu menstruatiepijn?
Ordi zijn en ordi lijken is dus een heel verschil, dat wou ik even van je horen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon een ordi uitstraling...... heel simpel (voor mij).
daar kun je inderdaad buikpijn van krijgen. Maar het heerst wel hoor, buikgriep en diarree achtige toestanden momenteel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
Amand vergeet handen te wassen.
Ze is gewoon te dom om te zorgen dat ze elke dag een pilletje neemt. Daar kan ze verder weinig aan doen, maar link is het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef SIRA het volgende:
durf het haast niet te zeggen,
maar ben het zooooooooooo eens met Natasja,
wat een dom wicht zeg, elke dag sex en dan maar aankloten met de pil. wat denkt ze nou ?
Zwangerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?
LAten we het hopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
oh dat kan wel hoor, buikpijn als je zwanger bent.
Dan werkt de pil niet en kan zeeerder ongested worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Hoezo krijg je buikpijn van de pil vergeten? En zwanger zijn heb je ook geen buikpijn van.
Zo te horen drukt ze ze lukraak links of rechts uit de strip, dus heeft ze geen idee waar ze is in de strip en is het ook lastig om bij te houden of je 'm een dag nu wel of niet hebt ingenomen. Lijkt me een recht-toe-recht-aan pil, geen driefasen of zo (dat zou helemaal een drama zijn bij haar slikregime)quote:
Hij zou eens een condoom kunnen pakken, maar dat zit er dus gewoon niet inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is gewoon te dom om te zorgen dat ze elke dag een pilletje neemt. Daar kan ze verder weinig aan doen, maar link is het wel.
Misschien zou Brian ook eens wat verantwoordelijkheid moeten nemen.
ja natuurlijk, stom van mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan werkt de pil niet en kan zeeerder ongested worden.
Ze zei: ik neem hem wel elke dag maar ik kijk niet welke ik pak...... of zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:05 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Zo te horen drukt ze ze lukraak links of rechts uit de strip, dus heeft ze geen idee waar ze is in de strip en is het ook lastig om bij te houden of je 'm een dag nu wel of niet hebt ingenomen. Lijkt me een recht-toe-recht-aan pil, geen driefasen of zo (dat zou helemaal een drama zijn bij haar slikregime)
Zelfs ziek, zwak en zwanger doet ze haar teaser-dansje!quote:
Pakte hij er nu iets uit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Jaap zit in de broek van Theo???
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef lorence1 het volgende:
ze heeft verleden week ook na de seks overgegeven en dan werkt de pil vaak ook niet meer![]()
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
Misschien zou Brian ook eens wat verantwoordelijkheid moeten nemen.
En drinkt daarbij ook nog veel Alchohol.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pil
Dan werk de pil niet goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen rugpijn dus dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
volgens mij had dellie 2 dagen geleden nog een forse blaasontsteking. Ze kreeg antibiotica en nam verder dagelijks haar portie sex niet gek dat zij zich nu nog niet lekker voelt. Dus ik zou zeggen zeker een week geen sex en hygiene en rustmaar ik ben dan ook een zuster(EH)
Hij vult de booschappenlijst inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Vanmorgen zag ze er beter uit:
[afbeelding][afbeelding]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Darna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehouden![]()
Jij bent gewoon star.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hedda vertelt aan Huub dat veel mensen tegen haar hebben gezegd dat ze niet moest gaan. Vooral mensen die ze niet zo goed kent.
[afbeelding]
Alleen het gouden naam hangertje van de Kijkshop ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Wat heeft die Hedda een ordinaire kop gekregen!
Het moet even hoor! Heb jij die lul van een Mart Smeets geïnterviewd of lees ik zo scheel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Leuk voor het kindje. Ik moet er niet aan denken Amanda zwangerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
Ik vind ze beide niet zo interessant eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijker![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Wat heeft die Hedda een ordinaire kop gekregen!
met de kleren van theoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Varen het volgende:
Jaap zit ergens mee te kloten, maar ik snap het niet
Kleding en nog iets van Theo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Varen het volgende:
Jaap zit ergens mee te kloten, maar ik snap het niet
Een domme kop zonder uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit over
quote:
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?
Neukt ze daar ook al mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Weer een zwangerschapstest? Sterruf jonguh!""
Het zou wel een interessante testcase voor de relatie Amanda/Brian zijn als Amanda echt zwanger blijkt te zijn...
Scriptschrijvers?![]()
Hoe weet je dan in godsnaam dat je aan het eind van de maand ben beland?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...
Geen wonder dat je dan niet meer weet of je vergeten bent een pil in te nemen en welke
En dan is het dus ook niet raar dat er nog pillen in de strip zitten maar ze al wel ongesteld is.
Ergo: de pil is een ongeschikte vorm van anti-conceptie voor Amanda, ze is er gewoon te slordig voor.
Tyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is het dus ook niet raar dat er nog pillen in de strip zitten maar ze al wel ongesteld is.
Als ze van alle drie strips een derde op heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan in godsnaam dat je aan het eind van de maand ben beland?![]()
algehele sterelisatie lijkt mij de beste optie en dat komt ten goed aan de gehele mensheid (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...
Geen wonder dat je dan niet meer weet of je vergeten bent een pil in te nemen en welke
Ergo: de pil is een ongeschikte vorm van anti-conceptie voor Amanda, ze is er gewoon te slordig voor.
Ze is iig niet half zo erg als die andere 19-jarigequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit over
Iemand heeft het goed met ons voor!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen het gouden naam hangertje van de Kijkshop ontbreekt nog.
waarom doet jaap dat met welk doel in vredesnaam?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Jaap zijn terror wordt zwakjes.
Zwakjes? zielig, maar dat wisten we al, gaat hij terror op iemand los laten die hem juist leuk vind?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Jaap zijn terror wordt zwakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |