Dan werk de pil niet goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pil
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pil
Ze heeft nog geen rugpijn dus dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
volgens mij had dellie 2 dagen geleden nog een forse blaasontsteking. Ze kreeg antibiotica en nam verder dagelijks haar portie sex niet gek dat zij zich nu nog niet lekker voelt. Dus ik zou zeggen zeker een week geen sex en hygiene en rustmaar ik ben dan ook een zuster(EH)
Hij vult de booschappenlijst inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Vanmorgen zag ze er beter uit:
[afbeelding][afbeelding]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Darna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehouden![]()
Jij bent gewoon star.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hedda vertelt aan Huub dat veel mensen tegen haar hebben gezegd dat ze niet moest gaan. Vooral mensen die ze niet zo goed kent.
[afbeelding]
Alleen het gouden naam hangertje van de Kijkshop ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Wat heeft die Hedda een ordinaire kop gekregen!
Het moet even hoor! Heb jij die lul van een Mart Smeets geïnterviewd of lees ik zo scheel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Leuk voor het kindje. Ik moet er niet aan denken Amanda zwangerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
Ik vind ze beide niet zo interessant eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijker![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |