weet ik, ik bedoel ook voor Lieke, iedereen twijfelt toch of Huub wel echt gek op haar is.quote:
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbordquote:
Wie zij dat?quote:
als ie zo n gladjanus is kan ie die sympathie en aardigheid naar de andere niet speeld hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.
Ik hou van alle vrouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje complex dat ventje:
Hij houd van Gaby, Hedda, Lieke en Nena...![]()
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
als ie zo n gladjanus is kan ie die sympathie en aardigheid naar de andere niet speeld hebben?![]()
In dit spel om veel geld komen de negatieve kanten van de deelnemers dagelijks naar boven, en zodoende worden de positievere ondergesneeuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval heel consequent. Jij ziet immers altijd het negatieve van mensen. Je commentaar verrast me niet.
Hedda wil Huub niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:25 schreef robert2006 het volgende:
leuk meisje die hedda, bijna net zo leuk als amanda
huub, dump lieke, ga voor hedda
Helemaal niet vreemd. Het is wel de vader van haar vriend, en 'u' kun je nog altijd gebruiken om respect uit te drukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
die Lieke, een hele dag met Theo opgescheept en hem nog stees met U aanspreken, vreemd kind![]()
Natuurlijk wel, achterlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd. Het is wel de vader van haar vriend, en 'u' kun je nog altijd gebruiken om respect uit te drukken.
sorry?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.
helemaal niet...ze zegt heel vaak gewoon je en jij hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
die Lieke, een hele dag met Theo opgescheept en hem nog stees met U aanspreken, vreemd kind![]()
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gemiste kans voor huub.
hedda is veel meer waard dan lieke
Ik hoorde het haar net toch meerder keren zeggen. Zal ze vast doen als ze niet precies weet wat ze zegtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet...ze zegt heel vaak gewoon je en jij hoor
Gert?? FB??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
De leukste dronkemansavondjes passeren nu de revue.
Ik vind dat vrij normaal, totdat diegene zegt dat hij liever met JIJ aangesproken wordt.....zo zou elk kind maar opgevoed worden, om oudere mensen met u aan te spreken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:27 schreef tipsch het volgende:
heeft waarde te maken met intelligentie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aan
Gratis mooie nagels?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij wil graag aardig gevonden worden, en hij leek mij wel oprecht geinteresseerd in bijvoorbeeld Jaap en het nagelwerk van Amanda.
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eensch... Lieke is intelligenter en kan hem beter aan
Hoeft niet, maar in dit geval wel....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heeft waarde te maken met intelligentie?![]()
ik vind het achterlijk - overigens heeft Theo al een aantal keer aangegeven het prettiger te vinden om getutoieerd te worden (zelfs door aDEL) - maar whatever, niet boeiend - Lieke is een rare.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik vind dat vrij normaal, totdat diegene zegt dat hij liever met JIJ aangesproken wordt.....zo zou elk kind maar opgevoed worden, om oudere mensen met u aan te spreken.
Liever, dat heb ik dan nog niet gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Hedda is fun. En liever. En mooier.
Die ongecompliceerde lol die Huub nu met haar heeft, dat zie je nóóit met Lieke. Met Sylvia had hij dat, met Nena soms. Niet met Lieke.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Lieke bijna afstotelijk, en Hedda leuk om te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!
Theo bedoelt, laat hem z'n gang maar gaan en steun hem onvoorwaardelijk, dan heeft ie wel naar z'n zin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Alweer het accent op loslaten en ontspanning. Als ze daar een basis in kunnen vinden... Het vraagt veel hoor, zegt hij.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
Alweer stuurt Theo het gesprek met Lieke in de richting van haar zelfstandigheid. Hij wil graag weten wat haar plannen zijn met haar verblijf in de Kooi.
Mijn inschatting is toch dat hij vermoedt dat ze teveel van zijn zoon verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |