ik dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef tipsch het volgende:
Mooi zo, en fok ook, dus verder, Hedda naar huis!
Nou huub verbergt niet dat hij wat voelt voor Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, als ze tv kijkt, weet ze dat ze Huub zo terug kan krijgen....![]()
Ben ik blij dat ik DAT niet heb gehoord...zit net te eten......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "We hebben kaarten voor de Efteling gekregen van De Party. Dat heeft Joop van Tellingen voor ons geregeld. Nu blijkt dat onze auto kapot is. Dus GEEF ik de kaarten aan Melissa. Maar dan MOET ze wel mijn kinderen meenemen."![]()
jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:58 schreef Gigageil het volgende:
Gabberinnetje Hedda lijkt me een uitgekookt wijfie......![]()
en daar was ik nu net benieuwd naarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Theo bezig op een handige manier te omzeilen zijn echte oordeel over Lieke uit te spreken.
Zinnen als 'Dat moeten jullie helemaal zelf weten'. En 'Je krijgt alleen een beeld (van de uitzendigen). Als ik je hier zie, zie ik een heel andere Lieke'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef De_Moester het volgende:
[..]
en daar was ik nu net benieuwd naar![]()
Toch helemaal geweldig. Waarom zou hij zich mengen in de relatie van Huub en Lieke. Gewoon knap hoe hij zich 'buiten de hele situatie' weet te houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Theo bezig op een handige manier te omzeilen zijn echte oordeel over Lieke uit te spreken.
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toch helemaal geweldig. Waarom zou hij zich mengen in de relatie van Huub en Lieke. Gewoon knap hoe hij zich 'buiten de hele situatie' weet te houden.
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...
Hedda ziet ook dat Eric een goede vriend is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
Hedda ziet heel iets anders in Huub zijn ogen dan verliefdheid op Lieke...
![]()
en dat Natasia een bitch is...(hoor ik net)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Hedda ziet ook dat Eric een goede vriend is.![]()
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Gert het volgende:
Huub zegt dat ie écht onwijs gek is op Lieke, "hoor".
Hedda: "Ik zié het alleen niet. {..} . Ik hoef maar in je ogen te kijken om te weten wat er in je omgaat. Toen je me vandaag het huis liet zien, keek ik in je ogen, en ik zie iets héél anders dan verliefdheid."
Je bent in ieder geval heel consequent. Jij ziet immers altijd het negatieve van mensen. Je commentaar verrast me niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Pardon, de gladjanus heeft alle bewoners uitgeprobeerd en op een linke manier geprobeerd invloed uit te oefenen. Dat manipulatieve heeft huppeltje echt van z'n vader...
Theo ziet dat Lieke een sterkere persoonlijkheid heeft dan Huubje, en ziet dat als een gevaar voor de beoogde eindoverwinning van zijn zoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kreeg inderdaad meer dan Lieke nu. Ik zie ook minder warmte, aardigheid en sympathie dan hij bij de anderen liet zien.
Ja en Amanda is een prinsesje...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef robert2006 het volgende:
wat een leuk en schattig meisje is hedda, huub moet daarvoor gaan.
veel beter dan lieke
hedda is net een jonge alicia keys
Het ligt eraan hoe je tegen dat soort dingen aankijkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.Dus of je daar nou blij van moet worden als Huub echt gek op je is.
Maar ze denk wel dat Huub zijn verhaal bij Natasja kwijt kan, en dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en dat Natasia een bitch is...(hoor ik net)![]()
Beetje complex dat ventje:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en op Hedda was hij wel echt gek; en hij ging vreemd bij het leven.Dus of je daar nou blij van moet worden als Huub echt gek op je is.
Ik denk niet dat dat het is. Ik denk dat hij voelt bij Lieke wat veel van ons ook voelen: een zekere berekening, een drammerigheid (kan ook goed zijn natuurlijk tegen BEAN), een willen doordrijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Theo ziet dat Lieke een sterkere persoonlijkheid heeft dan Huubje, en ziet dat als een gevaar voor de beoogde eindoverwinning van zijn zoon.
Precies, dus Lieke DUMPEN dat holkevertje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Zei ging ook vreemd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en de vrouwen accepteren het ook nogquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje complex dat ventje:
Hij houd van Gaby, Hedda, Lieke en Nena...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |