O ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
maar vlgs mij zegt hij het wel voor haar bescherming, dat ze niet teleurgesteld wordt.Hij doorziet Huub erg goed.
Ik heb dat omgekeerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind Lieke bijna afstotelijk, en Hedda leuk om te zien.
tja, smaken verschillen, hedda loenst in ieder geval niet en ze heeft normale benenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooier??? Ik vind Lieke toch echt wel mooier dan zwijntje Hedda!
We zijn het alweer eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik geloof ook dat hij geen toekomst ziet in deze relatie.
Spiermassa zeker ja.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zit er in Lieke wel wat meer inhoud dan in Hedda.
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:34 schreef pronkjewail het volgende:
Denken jullie dat ze vanavond nog gaan zoenen? Huub zit aldoor pogingen te doen maar vooralsnog draait ze dr gezicht weg...
Lieke heeft dan wel weer betere benen dan prinses Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen, hedda loenst in ieder geval niet en ze heeft normale benen
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.
Mwah...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft dan wel weer betere benen dan prinses Amanda.
Dat klopt ook. Met huppeltje is door een intelligente serieuze vrouw geen toekomst op te bouwen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
[..]
en ik geloof ook dat hij geen toekomst ziet in deze relatie.
mee eens. Ze is gewoon niet leúk. Je hebt geen lol met Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben eruit!![]()
Van begin af aan irriteer ik me aan Lieke maar ik kon er de vinger niet op leggen. Ik zie nu aan reacties van de pa van Huub wat het is. Hij verveelt zich, het wordt geen geanimeerd gesprek,
Lieke is gewoon saai. Niet dom, geen manwijf, niet onbetrouwbaar, nee, saai!!!
amanda heeft geen bowlingballen in haar kuiten en dijenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we dat wel vergeten!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:37 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nee mien jong, Hedda heeft alweer een nieuwe vriend.
quote:
Ze gaan de jacuzzi in. Es ff koekeloere..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
aDEL=een zwijntjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft geen bowlingballen in haar kuiten en dijen
Blijven we bezig? Lieke heeft geen kilo's vet en putten in haar benen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Saai en zeikerigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:35 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ben eruit!![]()
Van begin af aan irriteer ik me aan Lieke maar ik kon er de vinger niet op leggen. Ik zie nu aan reacties van de pa van Huub wat het is. Hij verveelt zich, het wordt geen geanimeerd gesprek,
Lieke is gewoon saai. Niet dom, geen manwijf, niet onbetrouwbaar, nee, saai!!!
Klopt, maar het lijkt me sterk dat ze met elkaar gaan zoenen. Dat pakt voor beide verkeerd uit momenteel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben een romanticus die in ware eeuwige liefde geloofd... ik blijf hopen!
En daarnaast was Hedda`s antwoord op de vraag of ze verliefd was , wat mij betreft veelbetekenend!
[..]
Het was ook een heel geforceerd gesprek van haar kant. En dat zie ik wel vaker bij haar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
mee eens. Ze is gewoon niet leúk. Je hebt geen lol met Lieke.
nee klopt, bij haar is t frituurvetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het was ook een heel geforceerd gesprek van haar kant. En dat zie ik wel vaker bij haar.
Maar ik ga niet zo ver om te zeggen dat ik haar niet leuk vind.
Heyquote:
Die zijn héél "vrij" allemaal tegen elkaar ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:45 schreef Vandaag... het volgende:
Wat Huub allemaal zegt bij zijn vader![]()
"Laatst zoog ze me af.."
Ik zou het niet durven![]()
Beetje ????quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
Jaap zit Theo te plagen. "Je wou toch Terror, Theoooo!"
Een beetje ja.quote:
En dat door Natasja gefabriceerde haar maakt het nog meer ordi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beetje ????
Soort geimporteerde adamsnol uit het oosten![]()
quote:
Joris is een verstandige jongen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
hedda wil met huub gaan draaien, maar joris zegt dat het leuker is als ze nog even allemaal bij elkaar zijn.
Ik vind gewoon dat ze een beetje een ordi koppie heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
Euh, waarom is Hedda ordi dan??
Voor Lieke dan met name.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Maf wijf!![]()
Het blijft een ongemakkelijk gebeuren, Lieke en Hedda in 1 ruimte.
Ik geloof dat hij de netste is van de familie voor zover we hebben kunnen zien.quote:
door de vlechtjes van Natasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
omdat hij lieke leuk vindt, schijnbaar vindt je of lieke leuk of amanda leukquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
"Staat dat er op dan?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Amanda is weer een pil vergeten.
N: Dat is niet slim, moet je kijken welke je vergeten bent.
Ah ja, dat verklaard het.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat ze een beetje een ordi koppie heeft.
Ja, speciale verpakking voor zwakzinnigen...quote:
Misschien niet goed als je er een in de middelste periode vergeet?quote:
Dat wordt dan wel even goed zoeken ...... Ze lagen toch ergens in haar kast !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Amanda is weer een pil vergeten.
N: Dat is niet slim, moet je kijken welke je vergeten bent.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ah ja, dat verklaard het.
Dus ze is ordi omdat ze zo geboren is met het hoofd wat ze heeft![]()
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
ja, begrijp de logica van sommige hier ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Buikpijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
Amanda is weer ziek zwak en misselijk?
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |