ze voelt zich in elk geval niet goed...hahaha een baby van brian!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is er met prinsesje Amanda......krijgen we beschuit met muisjes?
Dus vlechtjes = ordi?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee........ het heeft ook met haardracht ed te maken.
Sommige mensen hebben gewoon een ordi uitstraling...... heel simpel (voor mij).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal
*Voelt zich ordi en haalt snel der vlechten uit der haar*
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brianquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef SIRA het volgende:
durf het haast niet te zeggen,
maar ben het zooooooooooo eens met Natasja,
wat een dom wicht zeg, elke dag sex en dan maar aankloten met de pil. wat denkt ze nou ?
Dat ligt er aan welke pil je hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien niet goed als je er een in de middelste periode vergeet?
Amanda heeft erge pijn in haar buik.
Wat zal mama Netty trots zijn op haar schoondochter...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brian
ben bang dat ze dat dus echt wilt ja....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Misschien doet ze het wel bewust en wil ze een kindje van Brian
oh dat kan wel hoor, buikpijn als je zwanger bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Hoezo krijg je buikpijn van de pil vergeten? En zwanger zijn heb je ook geen buikpijn van.
Nou, nou, niet zo gepikeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme...... NEE!
Het is een samenspel van factoren! En mijn mening!
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Ze heeft toch van de week 's ochtends al zitten kotsen.
Heeft ze nu menstruatiepijn?
Ordi zijn en ordi lijken is dus een heel verschil, dat wou ik even van je horen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon een ordi uitstraling...... heel simpel (voor mij).
daar kun je inderdaad buikpijn van krijgen. Maar het heerst wel hoor, buikgriep en diarree achtige toestanden momenteel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef blomst het volgende:
Amand vergeet handen te wassen.
Ze is gewoon te dom om te zorgen dat ze elke dag een pilletje neemt. Daar kan ze verder weinig aan doen, maar link is het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:00 schreef SIRA het volgende:
durf het haast niet te zeggen,
maar ben het zooooooooooo eens met Natasja,
wat een dom wicht zeg, elke dag sex en dan maar aankloten met de pil. wat denkt ze nou ?
Zwangerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?
LAten we het hopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
[..]
oh dat kan wel hoor, buikpijn als je zwanger bent.
Dan werkt de pil niet en kan zeeerder ongested worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Hoezo krijg je buikpijn van de pil vergeten? En zwanger zijn heb je ook geen buikpijn van.
Zo te horen drukt ze ze lukraak links of rechts uit de strip, dus heeft ze geen idee waar ze is in de strip en is het ook lastig om bij te houden of je 'm een dag nu wel of niet hebt ingenomen. Lijkt me een recht-toe-recht-aan pil, geen driefasen of zo (dat zou helemaal een drama zijn bij haar slikregime)quote:
Hij zou eens een condoom kunnen pakken, maar dat zit er dus gewoon niet inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is gewoon te dom om te zorgen dat ze elke dag een pilletje neemt. Daar kan ze verder weinig aan doen, maar link is het wel.
Misschien zou Brian ook eens wat verantwoordelijkheid moeten nemen.
ja natuurlijk, stom van mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan werkt de pil niet en kan zeeerder ongested worden.
Ze zei: ik neem hem wel elke dag maar ik kijk niet welke ik pak...... of zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:05 schreef De_Moester het volgende:
[..]
Zo te horen drukt ze ze lukraak links of rechts uit de strip, dus heeft ze geen idee waar ze is in de strip en is het ook lastig om bij te houden of je 'm een dag nu wel of niet hebt ingenomen. Lijkt me een recht-toe-recht-aan pil, geen driefasen of zo (dat zou helemaal een drama zijn bij haar slikregime)
Zelfs ziek, zwak en zwanger doet ze haar teaser-dansje!quote:
Pakte hij er nu iets uit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Jaap zit in de broek van Theo???
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:06 schreef lorence1 het volgende:
ze heeft verleden week ook na de seks overgegeven en dan werkt de pil vaak ook niet meer![]()
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
Misschien zou Brian ook eens wat verantwoordelijkheid moeten nemen.
En drinkt daarbij ook nog veel Alchohol.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
En ze slikt antibiotica en dat gaat vaak ook niet samen met de pil
Dan werk de pil niet goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehoudenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen rugpijn dus dat is een goed teken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
volgens mij had dellie 2 dagen geleden nog een forse blaasontsteking. Ze kreeg antibiotica en nam verder dagelijks haar portie sex niet gek dat zij zich nu nog niet lekker voelt. Dus ik zou zeggen zeker een week geen sex en hygiene en rustmaar ik ben dan ook een zuster(EH)
Hij vult de booschappenlijst inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef blomst het volgende:
Vanmorgen zag ze er beter uit:
[afbeelding][afbeelding]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Darna het volgende:
[..]
Nee inderdaad, een collega van mij heeft daar een heel mooi kindje aan over gehouden![]()
Jij bent gewoon star.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Dezelfde domme schapenkop zonder enige uitstraling.
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Hedda vertelt aan Huub dat veel mensen tegen haar hebben gezegd dat ze niet moest gaan. Vooral mensen die ze niet zo goed kent.
[afbeelding]
Alleen het gouden naam hangertje van de Kijkshop ontbreekt nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Wat heeft die Hedda een ordinaire kop gekregen!
Het moet even hoor! Heb jij die lul van een Mart Smeets geïnterviewd of lees ik zo scheel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is zeker niet in de buurt van Amanda te bekennen?
Leuk voor het kindje. Ik moet er niet aan denken Amanda zwangerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
Ik vind ze beide niet zo interessant eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Lieke echt 234023482 keer aantrekkelijker![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Wat zou ik het geweldig vinden als Amanda daadwerkelijk zwanger is van Brian.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef demins het volgende:
Wat heeft die Hedda een ordinaire kop gekregen!
met de kleren van theoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Varen het volgende:
Jaap zit ergens mee te kloten, maar ik snap het niet
Kleding en nog iets van Theo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Varen het volgende:
Jaap zit ergens mee te kloten, maar ik snap het niet
Een domme kop zonder uitstraling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit over
quote:
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen yota van. In die strip zitten nog pillen en nu is ze plotseling ongesteld?
Neukt ze daar ook al mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Weer een zwangerschapstest? Sterruf jonguh!""
Het zou wel een interessante testcase voor de relatie Amanda/Brian zijn als Amanda echt zwanger blijkt te zijn...
Scriptschrijvers?![]()
Hoe weet je dan in godsnaam dat je aan het eind van de maand ben beland?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...
Geen wonder dat je dan niet meer weet of je vergeten bent een pil in te nemen en welke
En dan is het dus ook niet raar dat er nog pillen in de strip zitten maar ze al wel ongesteld is.
Ergo: de pil is een ongeschikte vorm van anti-conceptie voor Amanda, ze is er gewoon te slordig voor.
Tyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan is het dus ook niet raar dat er nog pillen in de strip zitten maar ze al wel ongesteld is.
Als ze van alle drie strips een derde op heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan in godsnaam dat je aan het eind van de maand ben beland?![]()
algehele sterelisatie lijkt mij de beste optie en dat komt ten goed aan de gehele mensheid (EH)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een stuk of 3 pillenstrippen tegelijk in gebruik, die lagen op verschillende plekken in de villa, juist omdat ze er wel eens 1 (of meerdere) vergeet...
Geen wonder dat je dan niet meer weet of je vergeten bent een pil in te nemen en welke
Ergo: de pil is een ongeschikte vorm van anti-conceptie voor Amanda, ze is er gewoon te slordig voor.
Ze is iig niet half zo erg als die andere 19-jarigequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat kind is 19 (toch) waar gaat dit over
Iemand heeft het goed met ons voor!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen het gouden naam hangertje van de Kijkshop ontbreekt nog.
waarom doet jaap dat met welk doel in vredesnaam?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Jaap zijn terror wordt zwakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |