quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef TerroRubbie het volgende:
Ajax wil Sloerie van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:TerroRubbie, Kind van rubbereend en TerroRobbie
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:TerroRubbie, Kind van rubbereend en TerroRobbie
![]()
Zet je kind eens aan z'n huiswerkquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Milan wil 100 miljoen op tafel leggen voor Ronaldinho
Ik verzin het ook niet.quote:
quote:“el Milan tiene 100 millones de euros dispuetos para ficharle”,
Pfff, laat Silva (AFC) en Villa allebei maar blijven. Trezeguet liefst naar AFC, VCF mag ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Juve/Arsenal ruil Trezeguet - Gilberto Silva. Valencia wil Trezeguet ook en zijn komst zou dan de weg weer openen voor David Villa naar Chelsea.
![]()
Dat dan weer wel.quote:
De jongen die na de CL finale in 2004 werd geprezen als komende wereldster?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Carlos Alberto van Fluminense naar Werder Bremen is praktisch rond.
Voor dat geld koop je een heel topelftal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Milan wil 100 miljoen op tafel leggen voor Ronaldinho en wil ook Emerson van Real.
Wou Vitesse hem niet halen ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Precies, dezelfde speler. Voormalig Porto.
Wisla Krakow wil Andrzej Niedzielan van NEC halen, meldt VI.nl nu.
Ja, maar volgens mij zien ze daarvan af nav de mening van de supportersquote:
wat een ruggegraatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zien ze daarvan af nav de mening van de supporters![]()
Stond er al.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:58 schreef Blawh het volgende:
Weet niet of hij er al stond.
Valencia bezig met Trezeguet
quote:"Juventus is close to Rafael Van der Vaart, they want to hand him the play making duties," revealed Nedved during the interview with 'Bild'.
Milan heeft het over 100 miljoenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerder zoveel geld voor Kaka dan voor Ronaldinho hoor.
Verhouding klopt ook niet helemaal, Kaka zou in mijn ogen meer waard moeten zijn dan Ronaldinho. Maar zelfs dan hoeft dat niet zo veel te zijn, wat een gekkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Milan heeft het over 100 miljoen![]()
Ik vind 75 miljoen ook teveel, ook voor Kaka. 50 of 60 miljoen hooguit.
en dan heb ik het nog niet eens over zijn salaris, 12m per jaar volgens Marca
12 miljoen is ook wel nodig in een stad als madridquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Milan heeft het over 100 miljoen![]()
Ik vind 75 miljoen ook teveel, ook voor Kaka. 50 of 60 miljoen hooguit.
en dan heb ik het nog niet eens over zijn salaris, 12m per jaar volgens Marca
Gehuurd van Nantesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef DeVinger het volgende:
Wilhelmsson nu alweer weg uit Rome?
Van mij mag ie komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef Wopper1 het volgende:
Eidur Gudjohnsen van Barcelona naar Manchester United
Denk niet dat de Basketbal Spurs net zo gevoelig liggen, maar echt slim van hem zou het niet zijnquote:
Zojuist heeft CNN Turk het bevestigd. Ik hoop echt dat het waar is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef magnifor het volgende:
Ik had het al gemeld maar nu meld ik nog maar een keer. Lincoln van Schalke zo goed als zeker naar Galatasaray. Diverse Turkse media melden het. Het wachten is nu dat de transfer bevestigd wordt door Galatasaray zelf.
kan me niet voorstellen dat ze Materazzi laten gaan en zeker niet voor dat bedrag..sleutelspeler in die ploeg en heeft de beste 12 maanden uit zijn loopbaan achter de rugquote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef Wopper1 het volgende:
Geruchten,
Marco Materazzi voor ¤3.000.000,- naar Tottenham Hotspur
Waar halen ze 4 miljoen vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef AirRaid het volgende:
Hofland voor 4 miljoen naar Feyenoord, deal zou dus rond zijn
quote:Keane Wants Red Rossi
Roy Keane will follow up a bid for Bolton keeper Jussi Jaaskelainen by trying to sign Chelsea's Geremi and Manchester United striker Giuseppe Rossi. The Sunderland boss will table a £3.2million offer for Jaaskelainen, who has turned down a new contract at Bolton. He will join the race to sign Geremi, wanted by Middlesbrough, and has targeted Rossi, who was on loan at Newcastle and Parma last season. Keane watched him play for Italy against England in the European Under-21s Championship, but Rossi said: "My future is a bit confusing but I want to play for United."
Staff reporter, Daily Mail
Dan zouden ze geen gebruik maken van het Webster-arrest..quote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar halen ze 4 miljoen vandaan?
Wel een goede aankoop.
Ik ook niet, maar dat maakt het des te leuker als ie wel terugkomt naar Feyenoordquote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef Smeich het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd echt helemaal niets van
Dat wordt al zo lang geroepen he, wanneer wordt daar nou eens werk van gemaakt. Liever niet trouwens.quote:
quote:Feyenoord start onderhandelingen met Az
Datum: 18-06-2007 Bron: Rijnmond.nl
Feyenoord heeft met Az de onderhandelingen geopend over een transfer van Danny Koevermans. De Rotterdammers zullen diep in de buidel moeten tasten, want trainer Louis van Gaal wil zijn spits niet kwijt. Vanwege de komst van de Braziliaan Ari staat oud-Spartaan Koevermans niet onwelwillend tegenover een vertrek bij Az.
Zijn contract loopt nog door tot 2010 in Alkmaar, waar hij kan bijtekenen. Daarnaast staat de 'Koef' ook in de belangstelling van 1.FC Nürnberg.
Naast Koevermans hoopt Feyenoord met behulp van externe financiers ook Giovanni van Bronkchorst, Roy Makaay en Kevin Hofland aan te kunnen trekken.
Doe Abidal maar dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:50 schreef AminBen het volgende:
Er wordt al weken gespeculeerd over deze 4 voor Barca, ik verwacht er zeker één deze week;
[afbeelding]
Zou ik waardeloos vinden..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef AminBen het volgende:
Hoe zou je Adriano voor Eto'o vinden venom ?
ps; ik verzin het niet![]()
![]()
Ik vind ze (spaanse sites) de laatste 2 maanden allemaal een beetje aan het kloten zijn om eerlijk te zijn.quote:
Mauro Zarate heeft al bij een club uit Qatar getekend.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
Roda JC wil net als FC Utrecht Kevin Vandenbergh van RC Genk halen, volgens VI.nl
Khalid Boulahrouz naar Sevilla
Werder Bremen wil Mauro Zarate (Velez Sarsfield) en Ezequiel Lavezzi (San Lorenzo) halen
Blijkbaar niet: http://www.kicker.de/fuss(...)eite/artikel/125689/quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mauro Zarate heeft al bij een club uit Qatar getekend.
Is dat zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kicker heeft altijd gelijk.
Ze hebben in ieder geval op elke Duitse Bundesliga club een vaste journalist zitten, dus erg vaak zitten ze er niet naast.quote:
Dan heeft Zarate iets fout gedaan. Of Werder wil hem nu al van z'n nieuwe clubquote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval op elke Duitse Bundesliga club een vaste journalist zitten, dus erg vaak zitten ze er niet naast.
En Sissoko dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Lucas - Xabi - De Rossi - Gerrard
Kan slechter
Die moet wel spelen, goeie gast is dat.quote:
ik poste het al en AC Milan gaat 40 miljoen voor hem biedenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou ik waardeloos vinden..
Maar die roddel stamt van vorige week, geloof er geen biet van..![]()
Wenger nu ook al in de geruchten...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef Grimm het volgende:
Wenger&Henry naar Barca
Ja dat is meestal het begin van het einde...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef venomsnake het volgende:
Laporta heeft gister trouwens zijn vertrouwen in Rijkaart uitgesproken..
Dat was idd erg..quote:
Nou dan kan Rijkaard de spulletjes wel bij elkaar pakkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wenger nu ook al in de geruchten...![]()
Laporta heeft gister trouwens zijn vertrouwen in Rijkaard uitgesproken..
Mancini is de naam die als spelersdeal naar Lfc komt mocht Bellamy de andere kant op gaan. Daarbij heeft Lucas zeker nog geen basisplaats en hebben we in het midden ook nog topper Mascherano lopen. Al blokt iemand die nog steeds in zn gedachten. en Gerrard linkshalfquote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lucas - Xabi - De Rossi - Gerrard
Kan slechter
quote:Boro In £6m Bid For Alan
Gareth Southgate is ready to offer Alan Smith regular first team football with Middlesbrough. England star Smith is frustrated that his future at Manchester United is not certain after being told he is unlikely to get a new contract at Old Trafford. Southgate wants Smith to replace Mark Viduka, who has joined Newcastle. Boro have a fight on their hands if they are to win the race for his signature, but Southgate thinks he holds a trump card in Smith's former Leeds room-mate Jonathan Woodgate.
Ian Murtagh, Daily Star
quote:De overgang van Nwanko Kanu naar Ajax is zo goed als rond. Portsmouth-coach Harry Redknapp wil Sevilla-topscorer Frederick Kanouté als opvolger. (The Sun)
Lucas heeft zo een basisplaats en Liverpool gaat Mascherano natuurlijk niet kopen als ze ook DeRossi halenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Mancini is de naam die als spelersdeal naar Lfc komt mocht Bellamy de andere kant op gaan. Daarbij heeft Lucas zeker nog geen basisplaats en hebben we in het midden ook nog topper Mascherano lopen. Al blokt iemand die nog steeds in zn gedachten. en Gerrard linkshalf![]()
![]()
Leer wat links en rechts isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Mancini is de naam die als spelersdeal naar Lfc komt mocht Bellamy de andere kant op gaan. Daarbij heeft Lucas zeker nog geen basisplaats en hebben we in het midden ook nog topper Mascherano lopen. Al blokt iemand die nog steeds in zn gedachten. en Gerrard linkshalf![]()
![]()
quote:'Reyes tekent deze week bij Atlético Madrid'
19/6/2007 14:58
José Antonio Reyes leverde zondag een belangrijke bijdrage aan het kampioenschap van Real Madrid. De kans is groot dat hij deze week voor Atlético Madrid tekent, aldus Radio Marca.
Reyes kwam dit seizoen op huurbasis uit voor Real. Hij staat nog tot de zomer van 2011 onder contract bij Arsenal, dat hem halverwege het seizoen 2003/2004 overnam van Sevilla. De 23-jarige aanvaller wil echter niet meer voetballen voor de club uit Londen.
De afgelopen competitie kwam Reyes dertig keer in actie voor Real, waarvan veertien keer als basiskracht. De 21-voudig international maakte zes doelpunten. Zondag hielp hij De Koninklijke aan de 1-1 en de 3-1 tegen Real Mallorca. Toch hebben de Merengues al laten weten dat zij niet van plan zijn Reyes te kopen van Arsenal.
quote:'Zeven spelers mogen vertrekken bij Barça'
19/6/2007 15:05
Zeven spelers krijgen binnenkort van Txiki Begiristain te horen dat ze weg moeten bij Barcelona. Volgens Marca staan Juliano Belletti (foto), Silvinho, Thiago Motta, Edmilson, Ludovic Giuly, Santi Ezquerro en Javier Saviola op het lijstje van de technisch directeur.
Van het zevental is Saviola de enige die een aflopend contract heeft bij de onttroonde kampioen. De Argentijn vertelde maandag al dat hij moest vertrekken bij Barcelona. De zes anderen zullen van Begiristain te horen krijgen dat ze komend seizoen niet op (veel) speeltijd hoeven te rekenen.
Ook Eidur Gudjohnsen, Rafael Márquez en Lilian Thuram zijn niet zeker van hun plaats bij Barcelona. Mochten de Blaugranas een goed aanbod ontvangen voor hen, dan mogen ze naar een andere club verkassen.
quote:Patrick Kluivert
Voor welke club speelt hij op 1 september 2007?
Uitleningen tellen. Anderen op aanvraag. Weddenschappen geplaatst na een openbare aankondiging zijn ongeldig.
Sparta Rotterdam 3.00
NAC Breda 5.00
SC Heerenveen 5.00
FC Utrecht 6.00
AZ 6.00
Ajax 18.00
PSV 20.00
Tottenham 50.00
Bayern München 50.00
Barcelona 100.00
quote:'PSV komt met nieuw bod op Kenneth Perez'
19/6/2007 23:19
Een oplossing voor de impasse rond Kenneth Perez lijkt nabij. Een nieuw bod van PSV moet de overgang van de Deense oud-international vlot trekken.
Woensdag zitten PSV en Ajax tegenover elkaar om te praten over de voorwaarden van de overgang. 'De onderhandelingen lopen', zegt technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Naar ik heb begrepen, heeft PSV voor de derde keer een bod gedaan.'
PSV zal waarschijnlijk 1,8 miljoen euro op tafel moeten leggen. Feyenoord was bereid dat bedrag neer te leggen voor de Deense oud-international. Ajax had daarmee ook al ingestemd.
Maar de houding van Perez heeft vraagtekens opgeroepen in Rotterdam-Zuid. 'Perez moet wél willen spelen voor Feyenoord', aldus nieuwe Feyenoord-trainer Bert van Marwijk.
Perez (32), die weinig trek heeft in Amsterdam te blijven, heeft een sterke voorkeur voor PSV. Het bod van de Eindhovense club kwam echter niet in de buurt van wat Ajax als afkoopsom voor ogen had.
Gok er maar op!quote:Op woensdag 20 juni 2007 05:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou hem lekker de hik laten krijgen.
Dan kan je hem half augustus voor niks ophalen
Ach, PSV kan best een kwaliteitsinjectie gebruiken plus de nodige ervaring.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nou daar ligt Stan wakker van
Denk toch dat de mensen verantwoordelijk voor het inkoopbeleid van PSV er anders over denken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ervaring genoeg en zo goed is Perez niet
Zal minimaal het viervoudige worden, maar van mij hoeft hij ook niet naar PSV.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop het niet. Voor 5 ton mag ie komen, voor veel meer niet
Ach, geen verkeerde eigenschap, Martin Luther King deed het ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je droomt ook te veel
Is dit een bedreiging?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je weet hoe het daar mee af liep?
Symbool voor de burgerrechtenbeweging, een nobelprijs gewonnen en nationale feestdag gekregen. kan slechterquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je weet hoe het daar mee af liep?
Is dit een vorm van jezelf moed inpraten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez is geen man met principes, als PSV afhaakt heeft hij de dag daarop bij Feyenoord getekend.
Pannekoek naar harkemase boysquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is dit een vorm van jezelf moed inpraten?
Wat weet jij er nou van of Perez principes heeft of niet pannenkoek?
Naar verluid zal het vandaag wel rondkomen voor een bedrag tussen de 1.5 en 1.8 miljoen euro.
Neem m'n worden terug Grimm, dacht dat je een poging deed grappig te zijnquote:
http://www.nijsnet.nl/?pag_id=10580&news_id=6680quote:
Hoop doet levenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.nijsnet.nl/?pag_id=10580&news_id=6680
Maar goed, ik hoop inderdaad dat Kenneth Perez niet naar PSV gaat, meer kan ik niet doen.
Heb je al vakantie?
En deze wilde ik jullie niet onthouden:quote:Moyes In For Bardsley
Everton are in talks to sign Manchester United defender Phil Bardsley. Boss David Moyes has been given permission to speak to the right-back after agreeing a fee for the £2million-rated star. Bardsley, 21, played on loan for Rangers and Aston Villa last season but neither wanted to sign him on a permanent deal. Everton are now leading the chase for the player although the former United trainee may be reluctant to leave Old Trafford.
Staff writer, The Sun
quote:Meanwhile, The Sun claims that Newcastle legend Alan Shearer upped the asking price of his house from £750,000 to £6million when he found out that former United captain and current Sunderland boss Roy Keane was interested in buying it.
2 maanden, wtf zit je in het onderwijs ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven [afbeelding]
Nog 1,5e week en dan heb ik dik 2 maanden vakantie
Nopequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2 maanden, wtf zit je in het onderwijs ofzo.
Zie je het al voor je, meester PyThje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
2 maanden, wtf zit je in het onderwijs ofzo.
Die shearerquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En deze wilde ik jullie niet onthouden:
[..]![]()
![]()
![]()
Zeker geen slechte aankoop voor 300.000 euro hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Naast Celtic wil nu ook Newcastle Rigters hebben. Wat een kutscouting hebben ze daar in Britain.
D'r zit al een Pizarro bij Roma, en die andere zit in Londen. Dus over welke Pizarro heb jij het?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saviola zou de vervanger van Tevez moeten worden bij West Ham.
Delvecchio naar Celtic.
Naast Celtic wil nu ook Newcastle Rigters hebben. Wat een kutscouting hebben ze daar in Britain.
Ow en waarchijnlijk kan Chivu -> Inter en Pizarro -> Roma zo naar bevestigde topic.
David Pizarro, die door Internazionale aan AS Roma is/was verhuurd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zit al een Pizarro bij Roma, en die andere zit in Londen. Dus over welke Pizarro heb jij het?
Wat Montana zegt. Speelt ook al vet lang en het zou dan nu eindelijk is rond zijn deze dealquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zit al een Pizarro bij Roma, en die andere zit in Londen. Dus over welke Pizarro heb jij het?
Hij speelt 3 potjes leuk en een heel seizoen vrij redelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij speelt 1 potje leuk op het ek en meteen denken ze dat het een goede speler is. Bij Stoke is het een bruikbare speler maar als Celtic zijnde is elke pond aan zo'n speler er één te veel. Rigters in de CL
![]()
![]()
.
Bij Feyenoordquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij speelt 3 potjes leuk en een heel seizoen vrij redelijk.
Bovendien... zat je ook zo te lachen toen Celtic Sno wegplukte bij NAC?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef Afunados het volgende:
Barca wil Mutu, 15 miljoen geboden maar geweigerd.
quote:
Absoluut, heeft dit seizoen echt geweldig gespeeld. Maar Fiorentina wil hem gelukkig absoluut niet kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding] Mutu [afbeelding] is een zwaar onderschatte speler, zeker 15 miljoen euro waard.
Da's al lang rond!quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.nijsnet.nl/?pag_id=10580&news_id=6680
Maar goed, ik hoop inderdaad dat Kenneth Perez niet naar PSV gaat, meer kan ik niet doen.
Heb je al vakantie?
Vraag me af waar dat bericht vandaan komt. Op de site van L'Equipe is helemaal niks te vinden...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rommedahl
Om daar nou zo blij mee te zijn.......
Rafael Schmitz(Lille) naar Feyenoord
Dat besiktas zo'n speler niet kan aantrekken maakt het van Rommedahl nog geen slechte speler...quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Rommedahl
Om daar nou zo blij mee te zijn.......
Rafael Schmitz(Lille) naar Feyenoord
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:15 schreef BobRooney het volgende:
Royston Drenthe naar Chelsea....verassend zeg
Villarreal moet misschien nog wel omlaag met de vraagprijs, Roman wil graag blijven en Boca speelt de Wereldbeker en Recopaquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
Schijnt dat die aanhikken tegen de vraagprijs van Villarreal, zelf zou hij wel willen.
quote:Gab's £5m Real Deal
Gabriel Heinze has agreed a top-secret £5million move to Real Madrid. Heinze - a £7million signing from Paris St Germain three years ago - has already signed a pre-contract agreement with the newly-crowned La Liga champions. He will play for Argentina in the Copa America, which finishes on July 15, and then formally swap the red of United for the white of Real. Heinze, 29, is free to negotiate a move because he hasn't been offered a new deal and is over 26 with less than two years left on his current contract. Last season, Heinze's place at left-back was increasingly threatened by the emergence of Patrice Evra.
Bill Thornton, Daily Star
quote:The Daily Express claims United, Liverpool and Chelsea will be disappointed in the transfer market, with Spanish international striker Fernando Torres set to stay at Atletico Madrid.
quote:Various other tabloids claim Torres will end up at Anfield, while the Daily Mail links Rafa Benitez with a move for former United striker Diego Forlan - whose most memorable moment as a Red remains his matchwinning double at Anfield in 2002.
Doen ze eindelijk iets goeds. Zit echt niet te wachten op Tomasson.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom ontbreekt Feyenoord nou in dat lijstje?
Je zit wel te wachten op nog een seizoen van Griek?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze eindelijk iets goeds. Zit echt niet te wachten op Tomasson.
NAC ontkent dat ze op hem geboden hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef RRMH het volgende:
De Hongaar Peter Rajczi komt niet naar Sint-Truiden. Hij kreeg een beter aanbod van NAC Breda, (Sporza).
Topscoorder van Hongarije bij Uijpest in 2006, in januari naar Barnsley verhuurd maar amper gespeeld. Iemand meer info over deze speler?
Ik ook niet. kan ook alleen maar tegenvallen. Ik vind Tomasson zo'nquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Doen ze eindelijk iets goeds. Zit echt niet te wachten op Tomasson.
quote:Smith In Switch To Toon
Newcastle have won the race to sign Manchester United outcast Alan Smith in a deal worth around £3.5million. Toon boss Sam Allardyce made his move for Smith after the England striker made public his dismay at not being offered a new deal by United. But Allardyce failed in his bid to make it a United trio at Newcastle after the Old Trafford hierarchy rebuffed his attempts to sign defensive duo Wes Brown and Mikael Silvestre. Smith revealed his desire to stay at Old Trafford only last week but admitted he had received no assurances about his future from Sir Alex Ferguson, a revelation which sparked a scramble for his signature. Despite his reluctance to leave United following a £7million move from Leeds in 2004, Smith has been assured of regular football at Newcastle under Allardyce, something Fergie could not give him at Old Trafford.
David McDonnell, Daily Mirror
Ik kwam 'm gister tegen in Football Manager. Maar dat bedoel je vast niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef RRMH het volgende:
De Hongaar Peter Rajczi komt niet naar Sint-Truiden. Hij kreeg een beter aanbod van NAC Breda, (Sporza).
Topscoorder van Hongarije bij Uijpest in 2006, in januari naar Barnsley verhuurd maar amper gespeeld. Iemand meer info over deze speler?
dacht dat hij naar barca zou gaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ustari naar Lazio
Ik las op de Belgische TT dat Giuly al naar Marseille zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef AminBen het volgende:
Guily
Net als de Cler naar PSV zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ik las op de Belgische TT dat Giuly al naar Marseille zou zijn gegaan.
Hij heeft geen EU pas dus dat lijkt me niet waarschijnlijkquote:
Dat zou kapitaal verkrachting zijn van Atleticoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun naar Inter, Alvaro de andere kant op
Dan nog steeds.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die krijgen er natuurlijk geld bij he slimpie
Jezus, wat voor move is datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Public_NME het volgende:
Ik las gister in de krant in Engeland dat Fulham Mido zo goed als zeker binnen heeft... Zou een geweldige aankoop zijn!
De medische keuring lijkt me nog een groter probleem eigenlijk...Overigens vind ik het wel een tof idee om Kluivert in het shirt van Vitesse te zien voor een jaartjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:40 schreef Kopstoot het volgende:
Kluivert naar Vitesse, via via gehoord.
Salariseisen zijn het probleem om 't moment.
Betrouwbaar, geen idee?
Of torres gaat naar Poolquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:57 schreef Grimm het volgende:
Wenger haalt torres
Was dat geen Euro?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar en Babel naar Arsenal voor 25 miljoen pond.
Beter gebeurt dat niet.![]()
Dus kan Marseille hem wel ongeveer vergeten, en komt Bolton om de hoek kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef AminBen het volgende:
Djibril Cisse zal niet weer worden verhuurd door Liverpool
Waarom zou die dat willen?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:42 schreef Radegast het volgende:
Samaras terug naar Heerenveen, als Alves vertrekt.
Zelf bedacht zeker?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:42 schreef Radegast het volgende:
Samaras terug naar Heerenveen, als Alves vertrekt.
Ooit was dat een groot talent van Chelseaquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Jody Morris van Millwall naar ADO Den Haag
Jody Morris naar Nederland, dat zou echt vet zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Er zijn/waren geruchten dat hij naar Fener gaatquote:Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef DeVinger het volgende:
Ronaldo? Zit gewoon bij Milan toch
Koopjequote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Verder gerucht: Pato naar Chelsea. Transferbedrag zou uiteindelijk opkunnen lopen naar 18 miljoen pond.
Totdatie bij Leeds kwam en niet van vrouwen af kon blijven met z'n maatjesquote:Op zondag 24 juni 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit was dat een groot talent van Chelsea
Mooi 2 seizoenen in Eindhoven stallen. Tegen die tijd zijn Sheva, Droba en Pizarro wel wegquote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Verder gerucht: Pato naar Chelsea. Transferbedrag zou uiteindelijk opkunnen lopen naar 18 miljoen pond.
news of the world (i know)quote:Op zondag 24 juni 2007 17:52 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zelf bedacht zeker?
Vooral omdat Samaras op zo´n klote manier wegging bij Hveen
Op basis van wat? Contractduur, salaris, interesse van andere clubs?quote:
Kwaliteiten, supertop. Niveau Romario, Ronaldo, Kaka, Ronaldinhoquote:Op maandag 25 juni 2007 07:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op basis van wat? Contractduur, salaris, interesse van andere clubs?
Jody Morris is transfervrij.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
quote:Smith To Boro
Manchester United have accepted a £6million offer from Middlesbrough for their out-of-favour striker Alan Smith. Boro boss Gareth Southgate made the bid for Smith at the weekend in a bid to beat north-east rivals Newcastle and Sunderland to the England striker's signature. But Smith, currently on holiday in Florida, is unsure about a move to Boro and Southgate faces a job in persuading the 26-year-old that The Riverside is the perfect place for him to resurrect his career.
David McDonnell, Daily Mirror
quote:The Sun reports that Harry Redknapp is aiming to hijack Newcastle’s move for Smith. Portsmouth boss Redknapp plans a £3.5million bid for the striker, 26, but faces competition from Newcastle and Boro.
Mwah heeft t nooit mogen laten zien, door blessures etc.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede deal. Een overbodige speler voor 9 miljoen verkopen
Dat maakt hem nu niet minder overbodigquote:Op maandag 25 juni 2007 13:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah heeft t nooit mogen laten zien, door blessures etc.
Barca wil hem ook weer terug. Hij gaat met Ferdinand en Vidic iig bankzitten. Ik vind het trouwens niet minder dan Ferdinandquote:Op maandag 25 juni 2007 13:26 schreef Grimm het volgende:
pique gaat nooit weg bij man utd.
Klopt, maar zijn laatste club is dan toch Millwall?quote:
aangebodenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef AminBen het volgende:
Vergeet ik dat Maduro zou zijn aangeboden bij Lazio![]()
quote:Striker hunt for Fergie as Smith goes
Sir Alex Ferguson is back from holiday this week and ready to shake up his striker search. The Manchester United boss has accepted a £6.5m offer for Alan Smith from Middlesbrough. Newcastle and Portsmouth could now raise the stakes for Smith, who must reluctantly accept his United career is over. Smith and Boro boss Gareth Southgate are on holiday until next week, so there will be no decision until then. But the fact that Ferguson is ready to sell Smith means Parma will miss out on Guiseppe Rossi, who was on loan there last season.
Bill Thornton, Daily Star
quote:The Daily Express report that Smith is likely to join Middlesbrough, thanks to chats with his close friend, Jonathan Woodgate. But The Sun believe that Smith will snub the Teessiders as he wants European football.
quote:Meanwhile, The Express suggest that Ferguson will step up with his attempts to sign Eidur Gudjohnsen following Thierry Henry's move to Barcelona.
quote:The Daily Telegraph believe that Real Zaragoza remain interested in 20-year-old defender Gerard Pique.
Zijn club heeft daar weinig over te willen volgens mij, aangezien hij eigendom is van MSI. Of is MSI ook eigenaar van zn club?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:53 schreef methodmich het volgende:
Naast Werder Bremen, dat dacht al rond te zijn met hem, wil nu ook HSV Carlos Alberto halen. De speler lijkt echter tot de winter in Brazilië te moeten blijven van zijn club.
Ingegroeide teennagel misschienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef MarkNMGN het volgende:
v. Bronckhorst schijnt gezien te zijn in het UMC (ziekenhuis Rotterdam) .. keuring?
Volgens sommige mensen heeft RR zojuist gemeld dat van Bronckhorst daadwerkelijk in het EMC was, waarvoor is niet duidelijk.quote:
quote:Gio schijnt vanmiddag gekeurd te zijn in het Erasmus Ziekenhuis. Het radio programma BN meldde vanochtend al dat Gio zijn kinderen heeft uitgeschreven van hun school in Spanje en momenteel lijkt Gio zich in Rotterdam te begeven. Mensen uit het ziekenhuis meldden dat hij eenzelfde test heeft doorstaan als Tim de Cler.
Weten we meteen of Gio wel borsthaar heeftquote:
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zijn club heeft daar weinig over te willen volgens mij, aangezien hij eigendom is van MSI. Of is MSI ook eigenaar van zn club?
Dit kan niet anders dan keiharde bullshit zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Zuiverloon en Zenden naar Ajax volgens FOK! sport.
Oh dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Zal hij ook wel weer jankend uit Groningen vertrekken als hij daar moet spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling gaat in ieder geval naar een club uit Brabant, en ik ga -zoals ik een tijdje terug al zei- er nog steeds van uit dat dat NAC is.
Aha en wie zat daar ook alweer in de redactiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Man U wel 'n zakje geld gaat spenderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Grimm het volgende:Bent naar de spurs en dan mag Defoe naar een andere club
Mwah, dan heb je een spits voor op de bank. Dan koop je de reserve spits van de Spursquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Man U wel 'n zakje geld gaat spenderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |