quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef TerroRubbie het volgende:
Ajax wil Sloerie van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:TerroRubbie, Kind van rubbereend en TerroRobbie
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:TerroRubbie, Kind van rubbereend en TerroRobbie
![]()
Zet je kind eens aan z'n huiswerkquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Milan wil 100 miljoen op tafel leggen voor Ronaldinho
Ik verzin het ook niet.quote:
quote:“el Milan tiene 100 millones de euros dispuetos para ficharle”,
Pfff, laat Silva (AFC) en Villa allebei maar blijven. Trezeguet liefst naar AFC, VCF mag ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Juve/Arsenal ruil Trezeguet - Gilberto Silva. Valencia wil Trezeguet ook en zijn komst zou dan de weg weer openen voor David Villa naar Chelsea.
![]()
Dat dan weer wel.quote:
De jongen die na de CL finale in 2004 werd geprezen als komende wereldster?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Carlos Alberto van Fluminense naar Werder Bremen is praktisch rond.
Voor dat geld koop je een heel topelftal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef AminBen het volgende:
Milan wil 100 miljoen op tafel leggen voor Ronaldinho en wil ook Emerson van Real.
Wou Vitesse hem niet halen ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Precies, dezelfde speler. Voormalig Porto.
Wisla Krakow wil Andrzej Niedzielan van NEC halen, meldt VI.nl nu.
Ja, maar volgens mij zien ze daarvan af nav de mening van de supportersquote:
wat een ruggegraatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zien ze daarvan af nav de mening van de supporters![]()
Stond er al.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:58 schreef Blawh het volgende:
Weet niet of hij er al stond.
Valencia bezig met Trezeguet
quote:"Juventus is close to Rafael Van der Vaart, they want to hand him the play making duties," revealed Nedved during the interview with 'Bild'.
Milan heeft het over 100 miljoenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eerder zoveel geld voor Kaka dan voor Ronaldinho hoor.
Verhouding klopt ook niet helemaal, Kaka zou in mijn ogen meer waard moeten zijn dan Ronaldinho. Maar zelfs dan hoeft dat niet zo veel te zijn, wat een gekkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Milan heeft het over 100 miljoen![]()
Ik vind 75 miljoen ook teveel, ook voor Kaka. 50 of 60 miljoen hooguit.
en dan heb ik het nog niet eens over zijn salaris, 12m per jaar volgens Marca
12 miljoen is ook wel nodig in een stad als madridquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Milan heeft het over 100 miljoen![]()
Ik vind 75 miljoen ook teveel, ook voor Kaka. 50 of 60 miljoen hooguit.
en dan heb ik het nog niet eens over zijn salaris, 12m per jaar volgens Marca
Gehuurd van Nantesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef DeVinger het volgende:
Wilhelmsson nu alweer weg uit Rome?
Van mij mag ie komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:56 schreef Wopper1 het volgende:
Eidur Gudjohnsen van Barcelona naar Manchester United
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |