Ingegroeide teennagel misschienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef MarkNMGN het volgende:
v. Bronckhorst schijnt gezien te zijn in het UMC (ziekenhuis Rotterdam) .. keuring?
Volgens sommige mensen heeft RR zojuist gemeld dat van Bronckhorst daadwerkelijk in het EMC was, waarvoor is niet duidelijk.quote:
quote:Gio schijnt vanmiddag gekeurd te zijn in het Erasmus Ziekenhuis. Het radio programma BN meldde vanochtend al dat Gio zijn kinderen heeft uitgeschreven van hun school in Spanje en momenteel lijkt Gio zich in Rotterdam te begeven. Mensen uit het ziekenhuis meldden dat hij eenzelfde test heeft doorstaan als Tim de Cler.
Weten we meteen of Gio wel borsthaar heeftquote:
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zijn club heeft daar weinig over te willen volgens mij, aangezien hij eigendom is van MSI. Of is MSI ook eigenaar van zn club?
Dit kan niet anders dan keiharde bullshit zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Zuiverloon en Zenden naar Ajax volgens FOK! sport.
Oh dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Zal hij ook wel weer jankend uit Groningen vertrekken als hij daar moet spelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling gaat in ieder geval naar een club uit Brabant, en ik ga -zoals ik een tijdje terug al zei- er nog steeds van uit dat dat NAC is.
Aha en wie zat daar ook alweer in de redactiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Man U wel 'n zakje geld gaat spenderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Grimm het volgende:Bent naar de spurs en dan mag Defoe naar een andere club
Mwah, dan heb je een spits voor op de bank. Dan koop je de reserve spits van de Spursquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Man U wel 'n zakje geld gaat spenderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |