dacht dat hij naar barca zou gaan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ustari naar Lazio
Ik las op de Belgische TT dat Giuly al naar Marseille zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:29 schreef AminBen het volgende:
Guily
Net als de Cler naar PSV zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:45 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ik las op de Belgische TT dat Giuly al naar Marseille zou zijn gegaan.
Hij heeft geen EU pas dus dat lijkt me niet waarschijnlijkquote:
Dat zou kapitaal verkrachting zijn van Atleticoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun naar Inter, Alvaro de andere kant op
Dan nog steeds.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die krijgen er natuurlijk geld bij he slimpie
Jezus, wat voor move is datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:56 schreef Public_NME het volgende:
Ik las gister in de krant in Engeland dat Fulham Mido zo goed als zeker binnen heeft... Zou een geweldige aankoop zijn!
De medische keuring lijkt me nog een groter probleem eigenlijk...Overigens vind ik het wel een tof idee om Kluivert in het shirt van Vitesse te zien voor een jaartjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:40 schreef Kopstoot het volgende:
Kluivert naar Vitesse, via via gehoord.
Salariseisen zijn het probleem om 't moment.
Betrouwbaar, geen idee?
Of torres gaat naar Poolquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:57 schreef Grimm het volgende:
Wenger haalt torres
Was dat geen Euro?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Huntelaar en Babel naar Arsenal voor 25 miljoen pond.
Beter gebeurt dat niet.![]()
Dus kan Marseille hem wel ongeveer vergeten, en komt Bolton om de hoek kijken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef AminBen het volgende:
Djibril Cisse zal niet weer worden verhuurd door Liverpool
Waarom zou die dat willen?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:42 schreef Radegast het volgende:
Samaras terug naar Heerenveen, als Alves vertrekt.
Zelf bedacht zeker?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:42 schreef Radegast het volgende:
Samaras terug naar Heerenveen, als Alves vertrekt.
Ooit was dat een groot talent van Chelseaquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Jody Morris van Millwall naar ADO Den Haag
Jody Morris naar Nederland, dat zou echt vet zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
Jody Morris van Millwall naar ADO Den Haag
Er zijn/waren geruchten dat hij naar Fener gaatquote:Op zondag 24 juni 2007 11:37 schreef DeVinger het volgende:
Ronaldo? Zit gewoon bij Milan toch
Koopjequote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef mcyodogg het volgende:
Verder gerucht: Pato naar Chelsea. Transferbedrag zou uiteindelijk opkunnen lopen naar 18 miljoen pond.
Totdatie bij Leeds kwam en niet van vrouwen af kon blijven met z'n maatjesquote:Op zondag 24 juni 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit was dat een groot talent van Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |