quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nope, waar hij uithangt weet ik ook niet..zal wel weer bij zijn chick zijn
Niet erg, ik was iets te optimistisch bezig met mijn eindsprint in de vorigequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moest je even melden dat je hem wilde openen.Ik ga nu eten, brb.
Ik dacht eigenlijk al dat de nieuwe OP geïmplementeerd was in de wiki!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:01 schreef MPG het volgende:
Goeie TT wel
Jammer dat ik mijn experimentele-OP nog niet kan testen, maar dat komt nog wel een keer
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]die chick ook altijd
Ze kan beter hier eens wat vaker langskomen![]()
![]()
puikquote:
Nog niet, ik wil eerst even een rondje meningen horen van de usualsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk al dat de nieuwe OP geïmplementeerd was in de wiki!!![]()
Topquote:
Pre-view!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet, ik wil eerst even een rondje meningen horen van de usuals
Voordat ik weer allerlei scheldkanonnades over me heen krijg
Een wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pre-view!!!![]()
Waar kan ik hem bezichtigen?
Jij altijd met je moleculen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziet er netjes uit. 14.gif
Kan er nog iets in van een cafeïne molecuul, of de chemische formule?
Als jij me dat aan kunt leveren, zal ik daar morgen eens naar kijkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ziet er netjes uit. 14.gif
Kan er nog iets in van een cafeïne molecuul, of de chemische formule?
Hoi en doei lieve schatquote:
Je bent gewoon jaloers op mijn mooie ideequote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef OA het volgende:
1. Voorstander van OP nieuwe stijl
2. Eens met Papier!
Ik denk dat eenieder dat laatste doet dit weekend, al dan niet samengeklonterd tot cafeïne!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Ik ga dit weekend op zoek naar mooie moleculen!
En ik ga dr ook een paar nuttigen denk ik
Gefeliciteerdquote:
quote:
tis maar bavariaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben een bierenbeul
Kijk wat ik heb aangericht:
[[url=http://i11.tinypic.com/4u2p25y_th]afbeelding][/url]
Wat ze je nuquote:
Oh, dan is t nie erg.quote:
Hertog Jan is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brabo zeker?
edit: ja dus lang leve fobo
maar neh bavaria is niet mijn bier
Goedenavond.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Brabo zeker?
edit: ja dus lang leve fobo
maar neh bavaria is niet mijn bier
Goedenachtquote:
Waarom ook niet!quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef JortK het volgende:
We gaan nog niet naar bed dus een bakkie gaat er wel in natuurlijk
Je hebt het over ScarFace- neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef OA het volgende:
pssssttt.. Sander!
http://forum.fok.nl/topic/1027328/2/80#50476038
Ik vond het best leuk hoor!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die niet zo leuk is?
Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je hebt het over ScarFace- neem ik aan?
Das veel te duur met zoveel studentenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:05 schreef JortK het volgende:
Koffie is bij ons gratis in ons bedrijf
Had ook niet anders verwacht voor een eerste levensbehoefte
Trusten OA.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:02 schreef OA het volgende:
Mensen, het is bedtijd voor OA.![]()
A demain. [afbeelding]
Trusten dan maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:40 schreef JortK het volgende:
Ik ga dr ook een eind aan breien en lekker naar me bed toe
Bakkes.quote:
Wheheh, goeie heftrucker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben een bierenbeul
Kijk wat ik heb aangericht:
[[url=http://i11.tinypic.com/4u2p25y_th]afbeelding][/url]
Ja werkenquote:
Oeh een harde werker op zaterdagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn broer ontdoen van zijn laminaatvloertje.
Neuh, meer in de zin van.. hij heeft er één in dozen over. Die neem ik over.quote:
Oh een slimme 'koper'quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, meer in de zin van.. hij heeft er één in dozen over. Die neem ik over.
Precies. Of gulle broer. Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb hun gordijnen ook al overgenomenquote:
Ohh dat wou ik ook... maar ik ben vergeten daar over te babbelen, ik weet nu waar dr ouders wonen, maar geen idee waa zij woontm hoe ze heet, vriendje heeft, of of.. arg dom dom dom..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:06 schreef crossover het volgende:
Echt he
[/groep achtmodus]
Haar ouders geven een feest, dus eerst daar feesten en de volgende morgen terug
(even m'n lenzen in doen brb)
Ik stond op een gegeven moment 50 euro winst. Toen kwam er een flop van 8 boer 10. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn 7 9. Blijkbaar niet, monsterpot verloren en uiteindelijk met 5 euro winst naar huis.quote:
Pricelessquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment 50 euro winst. Toen kwam er een flop van 8 boer 10. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn 7 9. Blijkbaar niet, monsterpot verloren en uiteindelijk met 5 euro winst naar huis.
hoe bedoel je stom?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef kless het volgende:
Koffie drinken, denken hoe ik zo stom kon zijn, en metaal voorberijden op het graven van een gat voor/van een vijver.
Eer! How is life!quote:
mja, best goedquote:
Dat ik er niet meer uit gehaald heb gister. (vakantie is begonnen dus zie ik septermber misschien weer, en ik had de volgende week ook wel leuk gevondenquote:
ik mis een hoop geloof ik...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:53 schreef kless het volgende:
[..]
Dat ik er niet meer uit gehaald heb gister. (vakantie is begonnen dus zie ik septermber misschien weer, en ik had de volgende week ook wel leuk gevonden)
"afspreken" van te voren wat je hebben wil en wat zij hebben wil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
Vandaag maar weer met de vrouw mee shoppen
Wat er ook gebeurd het blijft niet leukquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:56 schreef kless het volgende:
[..]
"afspreken" van te voren wat je hebben wil en wat zij hebben wil.
Dan kan jij actief mee shoppen. ipv rondkijken naar de andere vrouwen en balen dat je binnen niet mag roken e.d.
Optijd voorstellen dat jij op terasje daar wil zitten als shop pauze.
Zo hou je het voor jezelf dragelijk. Misschien zelfs leuk.
nee meebezig op te duiken, iemand ie ik wel eerder wil zien dan september. en eigenlijk niet alleen maa rzien...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik mis een hoop geloof ik...
Je hebt ergens iemand opgeduikeld ofzo?
Best goed. Ik ben de hele week niet uit geweest, maar vanavond misschien wel. En de zon begint net door te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, best goed
Beetje verrot, en dat terwijl ik er gister bijtijds inlag.
Die chick zat in de vlinder, maar ik niet, en iedereen zat steeds te bellen en te smsen dat ik moest komen.
EN iemand vond het grappig om onder haar naam een smsje te sturen met een ander nummer
Maar verder gaat het prima
Straks naar enschede rijden met die eend![]()
Weinig zin in eigenlijk.
En hoe is het daar?
Die is even een paar maandjes weg ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:57 schreef kless het volgende:
[..]
nee meebezig op te duiken, iemand ie ik wel eerder wil zien dan september. en eigenlijk niet alleen maa rzien...
pfff, ga dan met alle vrouwen sjansen/flirten die je tegen komt. (zodat je de volgende keer niet mee hoeft.... of wil ze dan juist met jou rondparaderen "moet je kijken naar deze lekkere vent, en ja deze is van mij" )quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd het blijft niet leuk
Nee, vakantie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is even een paar maandjes weg ofzo?
netjes...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Best goed. Ik ben de hele week niet uit geweest, maar vanavond misschien wel. En de zon begint net door te komen.
Ik ga nu mn eerste bak koffie maken.![]()
Ja ik ga meestal gewoon ergens zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:59 schreef kless het volgende:
[..]
pfff, ga dan met alle vrouwen sjansen/flirten die je tegen komt. (zodat je de volgende keer niet mee hoeft.... of wil ze dan juist met jou rondparaderen "moet je kijken naar deze lekkere vent, en ja deze is van mij" )
verplicht jezelf 3 koffiepauzes op die shop middag.
Dan zie ik het probleem niet.quote:
voor mij minder zuipen... omdatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes...
Heb je daar een specifieke reden voor?
Ik heb ook besloten minder te gaan drinken, en na woensdag heb ik me daar ok aan gehouden.
Gaat best goed voor alsnog
Nee zij is deze zomer hard aan de studie,, maar ik weet nietwaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet.
Ik heb ook 15 maanden vakantie, dat wil toch niet zeggen dat je iemand niet kunt zien.
al helemaal niet als zij zelf niet op vakantie is..
ervanuitgaande dat jij niet op vakantie bent
Ik ben bezig met een studie week en ik drink sowieso niet veel. Ik ben misschien 5 x per jaar een beetje dronken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
netjes...
Heb je daar een specifieke reden voor?
Ik heb ook besloten minder te gaan drinken, en na woensdag heb ik me daar ok aan gehouden.
Gaat best goed voor alsnog
Ik ken hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:04 schreef kless het volgende:
[..]
voor mij minder zuipen... omdat
-het sochtends anders te zwaar wordt
-opstap door de week er bij dure hobby is
-mn pens moet blijven slinken.
-vriendjes en vriendinnetjes doen het ook minder
-Helaas is de vakantie aangebroken dus bovengaande regels... blijft niet veel van overeind...
Ook dan zit je in de auto?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef JortK het volgende:
Ik wil nooit rijden als we gaan stappen, ik zit iedere dag al in de auto
jihihihihi leuke woordspelingquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
Ook zo'n beetje met dezelfde redenen.
Ik heb een jaar gehad, waarin ik verschrikkelijk veel vrije tijd had, wat resulteerde in hoger drankgebruik.
Dat merk ik in omvang, en conditie, en nu ben ik het zat
Je bent nu zat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik heb een jaar gehad, waarin ik verschrikkelijk veel vrije tijd had, wat resulteerde in hoger drankgebruik.
ik ben zeker 52 keer per jaar dronkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een studie week en ik drink sowieso niet veel. Ik ben misschien 5 x per jaar een beetje dronken.
Heeft natuurlijk voordelen om met de auto te gaan stapen.![]()
Ik wou er serieus op ingaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent nu zat?
Whehehehe
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben zeker 52 keer per jaar dronken
en ik hou er niet van om met de auto te gaan stappen, omdat ik toch wel graag een drankie drink
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben zeker 52 keer per jaar dronken
en ik hou er niet van om met de auto te gaan stappen, omdat ik toch wel graag een drankie drink
savond een bierje gebeurt nogsteeds als ik op visite ben ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
ik ook niet (maar heb ook geen rijbewijs)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van hetzelfde.Heb ook nog nooit gebobt eigelijk.
nog steeds gestopt ook trouwens?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:17 schreef kless het volgende:
[..]
ik ook niet (maar heb ook geen rijbewijs)
maar nee ik ben niet meer elke week dronken /aangeschoten.
nu euh de ene week drie avonden achter elkaar en dan weer 3 weken niet. ofzo.
*koffie trouwens wel (bijna)elke dag
Ja, dat is wel belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom heb je trouwens geen UI?
Ik moet naar een verjaardag straks.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef kless het volgende:
Met deze fantastische stortbuien... ga ik lekker binnen blijven
Dat houd je toch wel jonge!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag straks.
Dik 2 uur rijden in een 2cv
Totaal geen zin in.
Tegen heel m'n familie weer vertellen dat ik niet geslaagd ben..
Krijg je al die kutzooi weer: [zeikstem]ja, had je maar beter je best moeten doen![/zeikstem]
Iedereen heeft altijd van die voor de hand liggende opmerkingen
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal geen zin in.
Krijg je al die kutzooi weer: [zeikstem]ja, had je maar beter je best moeten doen![/zeikstem]
Ze zeiken toch wel. Ik vertel mensenook alleen maar goed nieuws.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef kless het volgende:
[..]
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.
Nou nee daar bedank ik al heel lang voor. Als je met dingen bezig bent waar anderen zo wie zo bij denken van "wtf" maar wel zeiken over dat je het niet haalt ofzo.(omdat je toch wel die avond opstap bent geweest en zo nog meer ander smoesjes hebt gevonden om met zo min mogenlijk inspanning een 6 te halen. Lukt niet helemaal altijd. En leverd altijd gezeik op. Dus ik vertel het niet meer.
En nu gezeik dat ik niets meer vertel![]()
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hem weer gevonden
Maar heb weer 5 delen ofzo gemist
Nah, dit deel loopt niet zo storm.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.
Maar ik heb proefwerkweek dus kan niet zoveel Fokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.
Buffelen! Ik bleef ook bijna in vwo 4 zitten, met enige inspanning is echt nog alles op te halen! Je hebt er later spijt van als je het jaar nu opnieuw moet doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik heb proefwerkweek dus kan niet zoveel Fokken
Nouja blijft wss toch wel zitten![]()
En mijn verveelperiode is begonnen want mijn beste vriend is vandaag voor 4,5 week naar Amerika vertrokken
Ik moest voor na en bio een 5,5 halen en voor sk een 6.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buffelen! Ik bleef ook bijna in vwo 4 zitten, met enige inspanning is echt nog alles op te halen! Je hebt er later spijt van als je het jaar nu opnieuw moet doen.
Ik ging destijds met 4 onvoldoendes de laatste pw-week in. Geloof me, als je het kunt halen moet je er zeker voor gaan, al kost het je nu 10 uur, of 20! Ben nu nog altijd blij dat ik destijds alles nog net heb weten op te halen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moest voor na en bio een 5,5 halen en voor sk een 6.
Maar Na heb ik verneukt want heb heel opdracht 4 niet en het waren maar 4 opdrachten.
Ook de rest snapte ik niet goed terwijl ik zeker 1,5 uur heb geleerd
Nou ik vind het nog knap dat ik nog uitzicht had om over te gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging destijds met 4 onvoldoendes de laatste pw-week in. Geloof me, als je het kunt halen moet je er zeker voor gaan, al kost het je nu 10 uur, of 20! Ben nu nog altijd blij dat ik destijds alles nog net heb weten op te halen.![]()
Idd, karig is dat altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef kless het volgende:
[..]
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.
Nou nee daar bedank ik al heel lang voor. Als je met dingen bezig bent waar anderen zo wie zo bij denken van "wtf" maar wel zeiken over dat je het niet haalt ofzo.(omdat je toch wel die avond opstap bent geweest en zo nog meer ander smoesjes hebt gevonden om met zo min mogenlijk inspanning een 6 te halen. Lukt niet helemaal altijd. En leverd altijd gezeik op. Dus ik vertel het niet meer.
En nu gezeik dat ik niets meer vertel![]()
zefde vakken als vorig jaar, met dezelfde eindcijfers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarop ben je gezakt eer?
Ik stond ook elke periode zwaar kut omdat ik waarschijnlijk dezelfde instelling had (heb?) als jij. Toch was mijn streven altijd om met zo min mogelijk inspanning toch door het VWO te wandelen. Als je nog potentie hebt om over te gaan (of twijfelgeval te worden) dan moet je daar zeker voor gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik vind het nog knap dat ik nog uitzicht had om over te gaan.
De eerste 2 periodes heb ik niks gedaan met 10 berekende onvoldoendes tot gevolg
En derde periode heb ik heel mijn profiel opkunnen halen
Een 3,6 naar 5,5
Een 4,8 naar 5,5
En dan sk net niet genoeg.
Maar ik doe niet mijn best in de les en zit alleen te kutten.
Thuis leer ik wel in de pww maar wss blijf ik zitten.
Het is mijn eigenschud
Maar wss blijven er nog 4 mensen zitten ofzo waar ik het goed mee kan vinden![]()
Njah, anders zou ik je wel bijles gegeven hebben voor de her.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, karig is dat altijd
[..]
zefde vakken als vorig jaar, met dezelfde eindcijfers.
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde, 3 x 4.
Gelukkig heb ik eco wel gehaald, dat moest ik ook sowieso halen, dus da's gunstig.
M'n docent had gezegd dat ik het te nooit en te nimmer zou halen
Had m'n PO niet gemaakt, niet goed geleerd voor de tentamens, wat erin resulteerde dat ik m'n examens inging met een 4.
7.5 gehaald voor m'n examen, dus ik heb het certificaat binnen
Nou eigenlijk was ik bespreekgeval maar een leraar heeft gezegd dat ik dan altijd zou blijven zitten omdat ik zo'n vervelend kind ben(quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stond ook elke periode zwaar kut omdat ik waarschijnlijk dezelfde instelling had (heb?) als jij. Toch was mijn streven altijd om met zo min mogelijk inspanning toch door het VWO te wandelen. Als je nog potentie hebt om over te gaan (of twijfelgeval te worden) dan moet je daar zeker voor gaan.
Dat je maten blijven zitten is dan ook weer een wanargument.![]()
Oh waarom heb je trouwens zo'n kutprofiel gekozen?
Nee met profiel bedoelde ik een Natuurprofiel. Als je van plan was om geen flikker te doen had je gewoon E&M moeten pakken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ik bespreekgeval maar een leraar heeft gezegd dat ik dan altijd zou blijven zitten omdat ik zo'n vervelend kind ben().
Dus deed ik er niks voor want ga er toch niet vanuit dat ik alles opkonhalen
Met profiel bedoel je PaasKonijn?
Deze username had ik al bij www.hattrick.org en daar was ik "spamgod" ofzo![]()
En dacht die kan ik hier ook wel gebruiken
Ik ga ook wel een her doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Njah, anders zou ik je wel bijles gegeven hebben voor de her.Wel balen man, wat ga je nu volgend jaar doen?
Natuurprofielen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
oh, voor de rest heb ik alleen maar zevens gehaald.
Als eindcijfers.
Op eco na dan,
nederlands: 7
engels: 7
frans: 7
Letterkunde: 7
maatschappijleer: 7
biologie: 7
ANW: 7
economie: 6
scheikunde: 4
wiskunde: 4
natuurkunde: 4
vrij trieste lijst, verkeerde profiel misschien?
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee met profiel bedoelde ik een Natuurprofiel. Als je van plan was om geen flikker te doen had je gewoon E&M moeten pakken!![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe op Universitair niveau maar dan in het Nederlands. Boeken kopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een her doen.
Wiskunde.
Kan het altijd proberen toch...
Als ik nou 1 vier weg kan werken, scheelt alweer, heb dan gewoon een certificaatje extra.
voor wiskunde moet ik een 6.5 halen, wat toch niet onmogelijk zou moeten zijn...
Oh, ik omdat ik economie gehaald heb, ben ik bij deze ook direct toegelaten tot het HBO, international business & languages, dus ik ga me daar inschrijven.
Echter, ik heb totaal geen zin meer om nog 4 jaar opleiding te gaan doen
Daar ga ik me eerst eens even overheen zetten.
Ik bedacht me dat ook in de 1e keer 5 havoquote:
Als het de boeken zijn die nodig heb..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe op Universitair niveau maar dan in het Nederlands. Boeken kopen?![]()
Allemaal na jouw tijd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef kless het volgende:
[..]
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...
waar gaat het over![]()
Ik stap over naar een andere studie (waar ik overigens in het 2e jaar kan instromen). Zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het de boeken zijn die nodig heb..
Wat vind je van die opleiding?
Je hebt op de havo en vwo 4 profielen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef kless het volgende:
[..]
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...
waar gaat het over![]()
Wiskunde A12 is echt te triest, wat een belachelijk niveau.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ook in de 1e keer 5 havo
Ben ook echt van mening dat ik een ander profiel wel gehaald had.
Ok, wiskunde had ik dan waarschijnlijk alsnog niet gehaald, maar voor de rest, geschiedenis en AK zijn goed te doen imo.
uhuh, ik hoor veel mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stap over naar een andere studie (waar ik overigens in het 2e jaar kan instromen). Zegt dat genoeg?![]()
Ja, maar ik weet dus niet of ik dat wel wil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wiskunde A12 is echt te triest, wat een belachelijk niveau.Heb anderhalf jaar Wiskunde B(12) gedaan dus weet opzich wel wat het verschil is. Als je een beetje kan kansberekenen en logisch kan nadenken heb je al snel een 7 voor A12.
Hoe dan ook, wat boeit het. Je kan volgend jaar lekker starten op je hbo. 14
Wat is IBMS?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, ik hoor veel mensen die dat doen.
Veel mensen van van IBL naar IBMS.
Nou had ik me vorig jaar per ongeluk ingeschreven bij IBMS, dus misschien ga ik dat wel doen
Maar waarom stap je over dan?
Het is veel he?
Dat hoor ik vaak iig...
In je studie die je gaat doen krijg je wel veel wiskunde en statistiek, hopelijk schrik ik je niet af?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet of ik dat wel wil.
Oh, en wiskunde, ik begrijp het sowieso niet, hoeveel ik ook oefen, dus het schiet gewoon niet op.
Het zal vast gemakkelijk zijn, maar ik snap het gewoon niet
Het boeit me ook geen fuck trouwens.
Puzzeltjes oplossen waarvan je weet dat ze horen te kloppen, en het lukt en je puzzel is comleet. daar kan je voeldoening uit halen (en centen voor de rest van de dingen die je wil doen met je leven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is IBMS?
Ik stap over van Bedrijfseconomie naar Algemene Economie. Ik heb echt heel erg weinig gedaan (minder dan welk jaar ooit tevoren), ging maximaal 6 uur per week naar school en mijn vroegste tijd was kwart voor 11. Vrijdag ben ik geen een keer te bewonderen geweest in heel het schooljaar.
Vond de hoeveelheid wel meevallen. Wel hoog niveau trouwens, weet niet hoe dat op HBO is. De stof is echter te saai en te kut. Het is gebasseerd op accounting, marketing en financiering. Allemaal vakken waar het in feite gewoon alleen maar om geld en cijfertjes draait.. leuk!![]()
Da's een behoorlijk verhaal kless.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef kless het volgende:
-verhaal-
Ongeschoold werk is ook geleerd. Afwassen vind ik leuk. Maar niet voor 40 uur perweek om van rond te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk verhaal kless.
Het komt me ook bekend voor eerlijk gezegd.
Ik heb geen idee wat ik wil, wat ik moet.
Het liefst zou ik dit leven achter me laten, weggaan, ergens opnieuw beginnen, maar ik vind het ook weer zoiets om m'n vrienden 'in de steek' te laten.
Dat gaat me eigenlijk ook wel weer wat ver.
Aan de andere kant, ik heb geen zin om een opleiding van 4 jaar te doen, ben ook al 22, bijna al m'n vrienden beginnen serieus te worden, gaan fulltime werken, dat soort grappen allemaal.
Het staat me erg tegen om daar nog steeds losbandig tussen te lopen.
Ik zou ook graag enige vastigheid hebben in mijn leven, vast inkomen, maar ik wil geen ongeschoold werk doen omdat ik weet dat ik daar geen voldoening uit kan halen.
Al met al zit ik dus ook nogal in de knoop, maar ik moet nu weg
Ook die weet de weg op den duur niet meer. Als er maar genoeg opengebroken ligt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
De kapper heeft net m'n hele nek opgehaald met een scheermesje!
![]()
Balen eer.. Kut zeg dat je het niet hebt gehaald...
![]()
Nu even douchen en straks vriendinlief halen in Berkel en Rodenrijs... De hele boel schijnt daar te zijn opgebroken...![]()
Lang leve Tomtom!![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:19 schreef JeRa het volgende:KSC Dagcijfers van vrijdag 15 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
011. 129 Leia
012. 127 Papierversnipperaar
023. 104 MPG
025. 101 OA
059. 070 Muck
062. 068 vrolijke-frits
169. 038 Kuukske
190. 035 Lenny_Leonard
209. 033 Pheno
238. 031 Jo0Lz
Dan moet er wel heel veel open liggen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:23 schreef kless het volgende:
[..]
Ook die weet de weg op den duur niet meer. Als er maar genoeg opengebroken ligt...
maar daar heb je toch geen tom tom voor nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel veel open liggen...![]()
Tijdje terug in Zuid Limburg lag ook bijna alles open en was er veel afgesloten...
Als je dan gewoon maar wat gaat rondrijden, links af, rechts af, etc, wordt er telkens een andere route berekend en dan kom je er wel![]()
hoop ik
Als je echt zomaar wat gaat rondrijden niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef kless het volgende:
[..]
maar daar heb je toch geen tom tom voor nodig?![]()
Was de koffie daar lekker?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Als je echt zomaar wat gaat rondrijden niet...![]()
Maar we waren ergens naartoe onderweg en toen we er bijna waren, was er ineens van alles afgesloten.. Zodoende!![]()
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel veel open liggen...![]()
Tijdje terug in Zuid Limburg lag ook bijna alles open en was er veel afgesloten...
Als je dan gewoon maar wat gaat rondrijden, links af, rechts af, etc, wordt er telkens een andere route berekend en dan kom je er wel![]()
hoop ik
En nu verwacht je een stormloop, of???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sex
Nee, gewoon reaktie van 1 persoonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu verwacht je een stormloop, of???
Een speciaal persoon, of gewoon maar iemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon reaktie van 1 persoon![]()
![]()
quote:
Oh? Ik ben nog pre-dinnerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef kless het volgende:
Zooww afterdinner bakkie...
En dan euh... ff rondbellen enzo
Ik tijdens 'dinner'. Heb al gegeten, maar niet genoeg dus ik zit nu aan de senseo + boterham met pindakaasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh? Ik ben nog pre-dinner
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* voert een kattesnoepje + glaasje kattenmelk ^_^*
Neuk ze Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar m'n meid
Fijn weekend allemaal!
Groeten terug uit L'Ollandequote:
is de pasta al op?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groeten terug uit L'Ollande![]()
![]()
Nee-hee ik ben bezigquote:
ikweetsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....tis hier niet leuk en ik wil eigenlijk weer naar huis.....
![]()
![]()
![]()
slechte koffie? traag internet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....tis hier niet leuk en ik wil eigenlijk weer naar huis.....
![]()
![]()
![]()
Overdekte strandenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef JortK het volgende:ook weer present
Vanavond lekker naar Scheveningen strandfeestOverdekt natuurlijk
Zaterdag avond he dan is het altijd wat rustiger aangezien iedereen aan de boemel isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
Rustig hier.... Weet iemand btw of eer-ik is geslaagd?
Laat maar...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Totaal geen zin in.
Boemel... Boemel... That reminds me, ik moet er ook zo weer vandoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Zaterdag avond he dan is het altijd wat rustiger aangezien iedereen aan de boemel is
Iedereen is hard weekend vieren denk ik.quote:
kom ook altijd net op een dood puntquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
stilte ruleerd behale in dit forum.
Het was stilquote:
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoegquote:
groot gelijk..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoeg
(en kwamen de mensen ook terug van het shoppen)
Is een filmquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef Frutsel het volgende:
de wattuh?
Sorry, mn brood was opquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoeg
(en kwamen de mensen ook terug van het shoppen)
Trustequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan ga ik zomaar in bed kijken, of ik zet wel iets anders op ^^
Tot morgen dan maar![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
Nadat ik dit kwartetje heb gelegd
Sorry OA en Cross.. ik zal echt proberen te minderen hiermee
Was in een buurtcentrum en dat mocht niet...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een Antilliaanse bruiloft die niet de hele nacht duurt?
Beetje ziekjes, dus een beetje beterschap!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ook niet uit, beetje ziekjes, weet niet hoe het komt. Ik ga nu maar lekker slapen, hopelijk morgen weer wat fitter.
Truste.
Papier.. wat doe je? Je leven!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 16 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
013. 110 Papierversnipperaar
042. 071 JortK
065. 057 kless
080. 052 Kuukske
186. 031 Lenny_Leonard
221. 027 eer-ik
236. 026 Memento-Mori
236. 026 Pheno
1034. +/- 005 OA![]()
Ja hier ben ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef OA het volgende:
Het is alweer zondag!!!![]()
Inmiddels 4 minuten na middernacht, dus we verwachten iemand!!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |