Puzzeltjes oplossen waarvan je weet dat ze horen te kloppen, en het lukt en je puzzel is comleet. daar kan je voeldoening uit halen (en centen voor de rest van de dingen die je wil doen met je leven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is IBMS?
Ik stap over van Bedrijfseconomie naar Algemene Economie. Ik heb echt heel erg weinig gedaan (minder dan welk jaar ooit tevoren), ging maximaal 6 uur per week naar school en mijn vroegste tijd was kwart voor 11. Vrijdag ben ik geen een keer te bewonderen geweest in heel het schooljaar.
Vond de hoeveelheid wel meevallen. Wel hoog niveau trouwens, weet niet hoe dat op HBO is. De stof is echter te saai en te kut. Het is gebasseerd op accounting, marketing en financiering. Allemaal vakken waar het in feite gewoon alleen maar om geld en cijfertjes draait.. leuk!![]()
Da's een behoorlijk verhaal kless.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef kless het volgende:
-verhaal-
Ongeschoold werk is ook geleerd. Afwassen vind ik leuk. Maar niet voor 40 uur perweek om van rond te komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk verhaal kless.
Het komt me ook bekend voor eerlijk gezegd.
Ik heb geen idee wat ik wil, wat ik moet.
Het liefst zou ik dit leven achter me laten, weggaan, ergens opnieuw beginnen, maar ik vind het ook weer zoiets om m'n vrienden 'in de steek' te laten.
Dat gaat me eigenlijk ook wel weer wat ver.
Aan de andere kant, ik heb geen zin om een opleiding van 4 jaar te doen, ben ook al 22, bijna al m'n vrienden beginnen serieus te worden, gaan fulltime werken, dat soort grappen allemaal.
Het staat me erg tegen om daar nog steeds losbandig tussen te lopen.
Ik zou ook graag enige vastigheid hebben in mijn leven, vast inkomen, maar ik wil geen ongeschoold werk doen omdat ik weet dat ik daar geen voldoening uit kan halen.
Al met al zit ik dus ook nogal in de knoop, maar ik moet nu weg
Ook die weet de weg op den duur niet meer. Als er maar genoeg opengebroken ligt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
De kapper heeft net m'n hele nek opgehaald met een scheermesje!
![]()
Balen eer.. Kut zeg dat je het niet hebt gehaald...
![]()
Nu even douchen en straks vriendinlief halen in Berkel en Rodenrijs... De hele boel schijnt daar te zijn opgebroken...![]()
Lang leve Tomtom!![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:19 schreef JeRa het volgende:KSC Dagcijfers van vrijdag 15 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
011. 129 Leia
012. 127 Papierversnipperaar
023. 104 MPG
025. 101 OA
059. 070 Muck
062. 068 vrolijke-frits
169. 038 Kuukske
190. 035 Lenny_Leonard
209. 033 Pheno
238. 031 Jo0Lz
Dan moet er wel heel veel open liggen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:23 schreef kless het volgende:
[..]
Ook die weet de weg op den duur niet meer. Als er maar genoeg opengebroken ligt...
maar daar heb je toch geen tom tom voor nodig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel veel open liggen...![]()
Tijdje terug in Zuid Limburg lag ook bijna alles open en was er veel afgesloten...
Als je dan gewoon maar wat gaat rondrijden, links af, rechts af, etc, wordt er telkens een andere route berekend en dan kom je er wel![]()
hoop ik
Als je echt zomaar wat gaat rondrijden niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef kless het volgende:
[..]
maar daar heb je toch geen tom tom voor nodig?![]()
Was de koffie daar lekker?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:34 schreef OA het volgende:
[..]
Als je echt zomaar wat gaat rondrijden niet...![]()
Maar we waren ergens naartoe onderweg en toen we er bijna waren, was er ineens van alles afgesloten.. Zodoende!![]()
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet er wel heel veel open liggen...![]()
Tijdje terug in Zuid Limburg lag ook bijna alles open en was er veel afgesloten...
Als je dan gewoon maar wat gaat rondrijden, links af, rechts af, etc, wordt er telkens een andere route berekend en dan kom je er wel![]()
hoop ik
En nu verwacht je een stormloop, of???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
sex
Nee, gewoon reaktie van 1 persoonquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En nu verwacht je een stormloop, of???
Een speciaal persoon, of gewoon maar iemand?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon reaktie van 1 persoon![]()
![]()
quote:
Oh? Ik ben nog pre-dinnerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:42 schreef kless het volgende:
Zooww afterdinner bakkie...
En dan euh... ff rondbellen enzo
Ik tijdens 'dinner'. Heb al gegeten, maar niet genoeg dus ik zit nu aan de senseo + boterham met pindakaasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh? Ik ben nog pre-dinner
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* voert een kattesnoepje + glaasje kattenmelk ^_^*
Neuk ze Veel plezierquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar m'n meid
Fijn weekend allemaal!
Groeten terug uit L'Ollandequote:
is de pasta al op?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Groeten terug uit L'Ollande![]()
![]()
Nee-hee ik ben bezigquote:
ikweetsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....tis hier niet leuk en ik wil eigenlijk weer naar huis.....
![]()
![]()
![]()
slechte koffie? traag internet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....tis hier niet leuk en ik wil eigenlijk weer naar huis.....
![]()
![]()
![]()
Overdekte strandenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:18 schreef JortK het volgende:ook weer present
Vanavond lekker naar Scheveningen strandfeestOverdekt natuurlijk
Zaterdag avond he dan is het altijd wat rustiger aangezien iedereen aan de boemel isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:26 schreef MPG het volgende:
Rustig hier.... Weet iemand btw of eer-ik is geslaagd?
Laat maar...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag straks.
Dik 2 uur rijden in een 2cv
Totaal geen zin in.
Tegen heel m'n familie weer vertellen dat ik niet geslaagd ben..
Krijg je al die kutzooi weer: [zeikstem]ja, had je maar beter je best moeten doen![/zeikstem]
Iedereen heeft altijd van die voor de hand liggende opmerkingen
Boemel... Boemel... That reminds me, ik moet er ook zo weer vandoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Zaterdag avond he dan is het altijd wat rustiger aangezien iedereen aan de boemel is
Iedereen is hard weekend vieren denk ik.quote:
kom ook altijd net op een dood puntquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
stilte ruleerd behale in dit forum.
Het was stilquote:
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoegquote:
groot gelijk..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoeg
(en kwamen de mensen ook terug van het shoppen)
Is een filmquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef Frutsel het volgende:
de wattuh?
Sorry, mn brood was opquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:42 schreef kless het volgende:
[..]
En ook echt een uur lang en toen vonden we he wel weer genoeg
(en kwamen de mensen ook terug van het shoppen)
Trustequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan ga ik zomaar in bed kijken, of ik zet wel iets anders op ^^
Tot morgen dan maar![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
Nadat ik dit kwartetje heb gelegd
Sorry OA en Cross.. ik zal echt proberen te minderen hiermee
Was in een buurtcentrum en dat mocht niet...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een Antilliaanse bruiloft die niet de hele nacht duurt?
Beetje ziekjes, dus een beetje beterschap!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben ook niet uit, beetje ziekjes, weet niet hoe het komt. Ik ga nu maar lekker slapen, hopelijk morgen weer wat fitter.
Truste.
Papier.. wat doe je? Je leven!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 16 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
013. 110 Papierversnipperaar
042. 071 JortK
065. 057 kless
080. 052 Kuukske
186. 031 Lenny_Leonard
221. 027 eer-ik
236. 026 Memento-Mori
236. 026 Pheno
1034. +/- 005 OA![]()
Ja hier ben ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef OA het volgende:
Het is alweer zondag!!!![]()
Inmiddels 4 minuten na middernacht, dus we verwachten iemand!!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |