Je bent nu zat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
Ook zo'n beetje met dezelfde redenen.
Ik heb een jaar gehad, waarin ik verschrikkelijk veel vrije tijd had, wat resulteerde in hoger drankgebruik.
Dat merk ik in omvang, en conditie, en nu ben ik het zat
ik ben zeker 52 keer per jaar dronkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een studie week en ik drink sowieso niet veel. Ik ben misschien 5 x per jaar een beetje dronken.
Heeft natuurlijk voordelen om met de auto te gaan stapen.![]()
Ik wou er serieus op ingaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent nu zat?
Whehehehe
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben zeker 52 keer per jaar dronken
en ik hou er niet van om met de auto te gaan stappen, omdat ik toch wel graag een drankie drink
Ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben zeker 52 keer per jaar dronken
en ik hou er niet van om met de auto te gaan stappen, omdat ik toch wel graag een drankie drink
savond een bierje gebeurt nogsteeds als ik op visite ben ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken het
Ook zo'n beetje met dezelfde redenen.
Ik heb een jaar gehad, waarin ik verschrikkelijk veel vrije tijd had, wat resulteerde in hoger drankgebruik.
Dat merk ik in omvang, en conditie, en nu ben ik het zat
ik ook niet (maar heb ook geen rijbewijs)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van hetzelfde.Heb ook nog nooit gebobt eigelijk.
nog steeds gestopt ook trouwens?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:17 schreef kless het volgende:
[..]
ik ook niet (maar heb ook geen rijbewijs)
maar nee ik ben niet meer elke week dronken /aangeschoten.
nu euh de ene week drie avonden achter elkaar en dan weer 3 weken niet. ofzo.
*koffie trouwens wel (bijna)elke dag
Ja, dat is wel belangrijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom heb je trouwens geen UI?
Ik moet naar een verjaardag straks.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef kless het volgende:
Met deze fantastische stortbuien... ga ik lekker binnen blijven
Dat houd je toch wel jonge!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag straks.
Dik 2 uur rijden in een 2cv
Totaal geen zin in.
Tegen heel m'n familie weer vertellen dat ik niet geslaagd ben..
Krijg je al die kutzooi weer: [zeikstem]ja, had je maar beter je best moeten doen![/zeikstem]
Iedereen heeft altijd van die voor de hand liggende opmerkingen
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet naar een verjaardag straks.
Dik 2 uur rijden in een 2cv
Totaal geen zin in.
Tegen heel m'n familie weer vertellen dat ik niet geslaagd ben..
Krijg je al die kutzooi weer: [zeikstem]ja, had je maar beter je best moeten doen![/zeikstem]
Iedereen heeft altijd van die voor de hand liggende opmerkingen
Ze zeiken toch wel. Ik vertel mensenook alleen maar goed nieuws.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef kless het volgende:
[..]
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.
Nou nee daar bedank ik al heel lang voor. Als je met dingen bezig bent waar anderen zo wie zo bij denken van "wtf" maar wel zeiken over dat je het niet haalt ofzo.(omdat je toch wel die avond opstap bent geweest en zo nog meer ander smoesjes hebt gevonden om met zo min mogenlijk inspanning een 6 te halen. Lukt niet helemaal altijd. En leverd altijd gezeik op. Dus ik vertel het niet meer.
En nu gezeik dat ik niets meer vertel![]()
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb hem weer gevonden
Maar heb weer 5 delen ofzo gemist
Nah, dit deel loopt niet zo storm.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.
Maar ik heb proefwerkweek dus kan niet zoveel Fokkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, konijntje. Het gaat hier dag en nacht door.
Buffelen! Ik bleef ook bijna in vwo 4 zitten, met enige inspanning is echt nog alles op te halen! Je hebt er later spijt van als je het jaar nu opnieuw moet doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik heb proefwerkweek dus kan niet zoveel Fokken
Nouja blijft wss toch wel zitten![]()
En mijn verveelperiode is begonnen want mijn beste vriend is vandaag voor 4,5 week naar Amerika vertrokken
Ik moest voor na en bio een 5,5 halen en voor sk een 6.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Buffelen! Ik bleef ook bijna in vwo 4 zitten, met enige inspanning is echt nog alles op te halen! Je hebt er later spijt van als je het jaar nu opnieuw moet doen.
Ik ging destijds met 4 onvoldoendes de laatste pw-week in. Geloof me, als je het kunt halen moet je er zeker voor gaan, al kost het je nu 10 uur, of 20! Ben nu nog altijd blij dat ik destijds alles nog net heb weten op te halen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moest voor na en bio een 5,5 halen en voor sk een 6.
Maar Na heb ik verneukt want heb heel opdracht 4 niet en het waren maar 4 opdrachten.
Ook de rest snapte ik niet goed terwijl ik zeker 1,5 uur heb geleerd
Nou ik vind het nog knap dat ik nog uitzicht had om over te gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging destijds met 4 onvoldoendes de laatste pw-week in. Geloof me, als je het kunt halen moet je er zeker voor gaan, al kost het je nu 10 uur, of 20! Ben nu nog altijd blij dat ik destijds alles nog net heb weten op te halen.![]()
Idd, karig is dat altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:51 schreef kless het volgende:
[..]
Je een schuld gevoel aan laten praten om jou zover te krijgen dat je het wel gaat halen enzo.
Nou nee daar bedank ik al heel lang voor. Als je met dingen bezig bent waar anderen zo wie zo bij denken van "wtf" maar wel zeiken over dat je het niet haalt ofzo.(omdat je toch wel die avond opstap bent geweest en zo nog meer ander smoesjes hebt gevonden om met zo min mogenlijk inspanning een 6 te halen. Lukt niet helemaal altijd. En leverd altijd gezeik op. Dus ik vertel het niet meer.
En nu gezeik dat ik niets meer vertel![]()
zefde vakken als vorig jaar, met dezelfde eindcijfers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarop ben je gezakt eer?
Ik stond ook elke periode zwaar kut omdat ik waarschijnlijk dezelfde instelling had (heb?) als jij. Toch was mijn streven altijd om met zo min mogelijk inspanning toch door het VWO te wandelen. Als je nog potentie hebt om over te gaan (of twijfelgeval te worden) dan moet je daar zeker voor gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik vind het nog knap dat ik nog uitzicht had om over te gaan.
De eerste 2 periodes heb ik niks gedaan met 10 berekende onvoldoendes tot gevolg
En derde periode heb ik heel mijn profiel opkunnen halen
Een 3,6 naar 5,5
Een 4,8 naar 5,5
En dan sk net niet genoeg.
Maar ik doe niet mijn best in de les en zit alleen te kutten.
Thuis leer ik wel in de pww maar wss blijf ik zitten.
Het is mijn eigenschud
Maar wss blijven er nog 4 mensen zitten ofzo waar ik het goed mee kan vinden![]()
Njah, anders zou ik je wel bijles gegeven hebben voor de her.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, karig is dat altijd
[..]
zefde vakken als vorig jaar, met dezelfde eindcijfers.
Wiskunde, scheikunde, natuurkunde, 3 x 4.
Gelukkig heb ik eco wel gehaald, dat moest ik ook sowieso halen, dus da's gunstig.
M'n docent had gezegd dat ik het te nooit en te nimmer zou halen
Had m'n PO niet gemaakt, niet goed geleerd voor de tentamens, wat erin resulteerde dat ik m'n examens inging met een 4.
7.5 gehaald voor m'n examen, dus ik heb het certificaat binnen
Nou eigenlijk was ik bespreekgeval maar een leraar heeft gezegd dat ik dan altijd zou blijven zitten omdat ik zo'n vervelend kind ben(quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stond ook elke periode zwaar kut omdat ik waarschijnlijk dezelfde instelling had (heb?) als jij. Toch was mijn streven altijd om met zo min mogelijk inspanning toch door het VWO te wandelen. Als je nog potentie hebt om over te gaan (of twijfelgeval te worden) dan moet je daar zeker voor gaan.
Dat je maten blijven zitten is dan ook weer een wanargument.![]()
Oh waarom heb je trouwens zo'n kutprofiel gekozen?
Nee met profiel bedoelde ik een Natuurprofiel. Als je van plan was om geen flikker te doen had je gewoon E&M moeten pakken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ik bespreekgeval maar een leraar heeft gezegd dat ik dan altijd zou blijven zitten omdat ik zo'n vervelend kind ben().
Dus deed ik er niks voor want ga er toch niet vanuit dat ik alles opkonhalen
Met profiel bedoel je PaasKonijn?
Deze username had ik al bij www.hattrick.org en daar was ik "spamgod" ofzo![]()
En dacht die kan ik hier ook wel gebruiken
Ik ga ook wel een her doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Njah, anders zou ik je wel bijles gegeven hebben voor de her.Wel balen man, wat ga je nu volgend jaar doen?
Natuurprofielen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
oh, voor de rest heb ik alleen maar zevens gehaald.
Als eindcijfers.
Op eco na dan,
nederlands: 7
engels: 7
frans: 7
Letterkunde: 7
maatschappijleer: 7
biologie: 7
ANW: 7
economie: 6
scheikunde: 4
wiskunde: 4
natuurkunde: 4
vrij trieste lijst, verkeerde profiel misschien?
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee met profiel bedoelde ik een Natuurprofiel. Als je van plan was om geen flikker te doen had je gewoon E&M moeten pakken!![]()
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe op Universitair niveau maar dan in het Nederlands. Boeken kopen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga ook wel een her doen.
Wiskunde.
Kan het altijd proberen toch...
Als ik nou 1 vier weg kan werken, scheelt alweer, heb dan gewoon een certificaatje extra.
voor wiskunde moet ik een 6.5 halen, wat toch niet onmogelijk zou moeten zijn...
Oh, ik omdat ik economie gehaald heb, ben ik bij deze ook direct toegelaten tot het HBO, international business & languages, dus ik ga me daar inschrijven.
Echter, ik heb totaal geen zin meer om nog 4 jaar opleiding te gaan doen
Daar ga ik me eerst eens even overheen zetten.
Ik bedacht me dat ook in de 1e keer 5 havoquote:
Als het de boeken zijn die nodig heb..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als wat ik nu doe op Universitair niveau maar dan in het Nederlands. Boeken kopen?![]()
Allemaal na jouw tijd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef kless het volgende:
[..]
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...
waar gaat het over![]()
Ik stap over naar een andere studie (waar ik overigens in het 2e jaar kan instromen). Zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het de boeken zijn die nodig heb..
Wat vind je van die opleiding?
Je hebt op de havo en vwo 4 profielen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef kless het volgende:
[..]
daar ben ik allemaal niet zo in thuis...
waar gaat het over![]()
Wiskunde A12 is echt te triest, wat een belachelijk niveau.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ook in de 1e keer 5 havo
Ben ook echt van mening dat ik een ander profiel wel gehaald had.
Ok, wiskunde had ik dan waarschijnlijk alsnog niet gehaald, maar voor de rest, geschiedenis en AK zijn goed te doen imo.
uhuh, ik hoor veel mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stap over naar een andere studie (waar ik overigens in het 2e jaar kan instromen). Zegt dat genoeg?![]()
Ja, maar ik weet dus niet of ik dat wel wil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wiskunde A12 is echt te triest, wat een belachelijk niveau.Heb anderhalf jaar Wiskunde B(12) gedaan dus weet opzich wel wat het verschil is. Als je een beetje kan kansberekenen en logisch kan nadenken heb je al snel een 7 voor A12.
Hoe dan ook, wat boeit het. Je kan volgend jaar lekker starten op je hbo. 14
Wat is IBMS?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, ik hoor veel mensen die dat doen.
Veel mensen van van IBL naar IBMS.
Nou had ik me vorig jaar per ongeluk ingeschreven bij IBMS, dus misschien ga ik dat wel doen
Maar waarom stap je over dan?
Het is veel he?
Dat hoor ik vaak iig...
In je studie die je gaat doen krijg je wel veel wiskunde en statistiek, hopelijk schrik ik je niet af?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet of ik dat wel wil.
Oh, en wiskunde, ik begrijp het sowieso niet, hoeveel ik ook oefen, dus het schiet gewoon niet op.
Het zal vast gemakkelijk zijn, maar ik snap het gewoon niet
Het boeit me ook geen fuck trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |