Trusten dan maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:40 schreef JortK het volgende:
Ik ga dr ook een eind aan breien en lekker naar me bed toe
Bakkes.quote:
Wheheh, goeie heftrucker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben een bierenbeul
Kijk wat ik heb aangericht:
[[url=http://i11.tinypic.com/4u2p25y_th]afbeelding][/url]
Ja werkenquote:
Oeh een harde werker op zaterdagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:05 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn broer ontdoen van zijn laminaatvloertje.
Neuh, meer in de zin van.. hij heeft er één in dozen over. Die neem ik over.quote:
Oh een slimme 'koper'quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, meer in de zin van.. hij heeft er één in dozen over. Die neem ik over.
Precies. Of gulle broer. Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb hun gordijnen ook al overgenomenquote:
Ohh dat wou ik ook... maar ik ben vergeten daar over te babbelen, ik weet nu waar dr ouders wonen, maar geen idee waa zij woontm hoe ze heet, vriendje heeft, of of.. arg dom dom dom..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:06 schreef crossover het volgende:
Echt he
[/groep achtmodus]
Haar ouders geven een feest, dus eerst daar feesten en de volgende morgen terug
(even m'n lenzen in doen brb)
Ik stond op een gegeven moment 50 euro winst. Toen kwam er een flop van 8 boer 10. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn 7 9. Blijkbaar niet, monsterpot verloren en uiteindelijk met 5 euro winst naar huis.quote:
Pricelessquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stond op een gegeven moment 50 euro winst. Toen kwam er een flop van 8 boer 10. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn 7 9. Blijkbaar niet, monsterpot verloren en uiteindelijk met 5 euro winst naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |