beetje druk enzoquote:
nieuwe school regelen, en druk op het werkquote:
Hihiquote:
Hij heeft het gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow hehe. Nu zijn er twee.
Die van jou is diepzinniger!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow hehe. Nu zijn er twee.
Oh joh, niet gezien. Maar de mijne is al dicht.quote:
Dit is een naamtopic.quote:
Daar heb jij er al zóveel van....quote:
Had je maar een toffere username moeten registreren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef OA het volgende:
Daar heb jij er al zóveel van....![]()
en ik niet....![]()
Alsof je daar aan denkt als newbie/noob...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had je maar een toffere username moeten registreren.
Ook lekker.quote:
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics.quote:
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics..
quote:eer ik daar ben, is het ook alweer 10 uur...
Maar jij bent dan ook heel erg slim!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics..
Wheheh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:
[..]
Nah.. ook ík heb mijn domme momenten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Maar jij bent dan ook heel erg slim!![]()
En ik ben gewoon alleen tof.
Mja.. dat heb ik ook als iemand weer eens niet de moeite neemt om puntjes te zetten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:
[..]
Dat soort dingen kunnen dan weer niet met mijn naam.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
Mja.. dat heb ik ook als iemand weer eens niet de moeite neemt om puntjes te zetten..
"ik ben oa naar school geweest..."![]()
![]()
Hoe bestáát het!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. ook ík heb mijn domme momenten.
Ja weet ik niet, het is gewoon zo. En ik ben blond.. dat helpt ook niet echt met slimme dingen.quote:
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen dan weer niet met mijn naam.
Hoe durven ze dat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar pistoletje met tsastiekie en rosbief (ik moest 'doordenken') is specialer
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 198. Dan heb ik geen leven meer.
Je moet ook naar de koekjes zoeken.quote:
Ik ben ambtenaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
![]()
Jij hebt gewoon binnenkort (vandaag ws) 10.000 posts gedaan in de periode dat ik er hooguit 6.000 heb gedaan....![]()
ik nog iets meer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 198. Dan heb ik geen leven meer.
Ja, afmaken moeten ze die.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, het is gewoon zo. En ik ben blond.. dat helpt ook niet echt met slimme dingen.
ze werken daar nog met postduivenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten... weet niet tot wanneer, denk zaterdag of zondag, of maandagOf heeft Friesland ook internet?
![]()
![]()
Ik gedraag me alleen daar naar!quote:
Een klap is geen kus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
Dus.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze werken daar nog met flessenpostduiven
Je doet goed je best.quote:
Een duif is geen musquote:
En een auto geen bus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
Een klap is geen kus.
Immer.quote:
Ik zal voortaan op jouw at klikken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet ook naar de koekjes zoeken.
jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten... weet niet tot wanneer, denk zaterdag of zondag, of maandagOf heeft Friesland ook internet?
![]()
![]()
Shit, nu moet ik gaan opletten waar ik post.quote:
quote:
En dat dus ook.quote:
Nee, dat is maar goed ook voor m'n zus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
en je broer is niet je zus.
Lang leve sms.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
ja, op de vorige bladzijde zeker...quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is maar goed ook voor m'n zus.
Nou, bij mij komen ze nog wel eens hard aan hoor..quote:
Zet die instellingen dan eens anders!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, op de vorige bladzijde zeker...
Daar lees ik toch niet
Ja, wat OA zegt.quote:
succes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:34 schreef OA het volgende:
Ik zet mijzelf weer eens voor langere tijd aan het werk!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, bij mij komen ze nog wel eens hard aan hoor..
Ja, een sprintjequote:
Ja zegt ze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik eh ga ook wat doen.
quote:
vraag eens of ie eruit gaat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ineens een jaap in m'n vinger zitten![]()
Geen idee hoe ik daar nu weer aan kom
Vraag 't 'm.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ineens een jaap in m'n vinger zitten![]()
Geen idee hoe ik daar nu weer aan kom
Too damn late!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
1337.
eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
True true, maar het zeggen alleen al levert eenop!
ja joh, die ene. je weet wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Stilte? Welke stilte?
Wéét ik toch Eer. OA ook. Anders voelt die zich buitengesloten.quote:
ohja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wéét ik toch Eer. OA ook. Anders voelt die zich buitengesloten.
Ik neem geen risico's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
ohja.
Maar hij is er toch niet.
Of is ie een teruglezer?
Ietwat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Al beetje bijgekomen Eer?
Hoezo ben je zo vroeg klaar dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Nog een uurtje. Tofheid.
Wie dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ben om 8 uur begonnen en heb geen pauze gehouden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
Hoezo ben je zo vroeg klaar dan?
* Teruglezer meldtquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wéét ik toch Eer. OA ook. Anders voelt die zich buitengesloten.
Equote:
dan moet ie toch bij mij zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie dan?
Had je de namen van klonen en users nou al vrijgegeven?
Na een diepgaand onderzoek dat momenteel achter de schermen loopt, zal ik een complete lijst van KSC users mét kloon geven!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie dan?
Had je de namen van klonen en users nou al vrijgegeven?
Ph is net zo tof als ik.quote:
zodoendequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben om 8 uur begonnen en heb geen pauze gehouden.
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Ja ja. Achter de schermen hm.
Bij mij moet het andersom zijn. Ik ben een kloon van knekwurst.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet ie toch bij mij zijn
Hier:
[afbeelding]
Momenteel zijn er alleen maar toffe users alhier aanwezig!quote:
En, al wat meer uitgevonden?quote:
echt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij mij moet het andersom zijn. Ik ben een kloon van knekwurst.
Dat doet hij toch ook?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehehe, ik dacht dat jij jezelf voor 'lange tijd' aan het werk ging zetten OA?
Klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehehe, ik dacht dat jij jezelf voor 'lange tijd' aan het werk ging zetten OA?
Zeker!quote:
Ik wacht afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Na een diepgaand onderzoek dat momenteel achter de schermen loopt, zal ik een complete lijst van KSC users mét kloon geven!!!![]()
Vertel. Vertel.quote:
De persoon achter schoonOA is bekend!quote:
Dat was Eer toch.quote:
WKzquote:
Vertel het eensquote:
Ik zou toch maar eens een wat diepgaander onderzoek gaan doen, want je hebt het echt bij het verkeerd eind vriendquote:
Leia = Boem-Dikkiequote:
Oh. Nou ik ben het ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef eer-ik het volgende:
neen, ik ben het niet.
En dat zweer ik op m'n graf.
IK BEN SCHOONOA NIETquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Leia = Boem-Dikkie
Eer-ik = schoonOA
MPG = 0A
Wie is die WKz dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens een wat diepgaander onderzoek gaan doen, want je hebt het echt bij het verkeerd eind vriend
Wat Kuukiequote:
Deksels.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens een wat diepgaander onderzoek gaan doen, want je hebt het echt bij het verkeerd eind vriend
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Leia = Boem-Dikkie
Eer-ik = schoonOA
MPG = 0A
whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Deksels.![]()
Die informanten...![]()
Ze vliegen er direct uit...![]()
Ik leid vanaf nu zelf het onderzoek!![]()
he, is leia boem dikkie, of ie boem leia?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef OA het volgende:
[..]
Leia = Boem-Dikkie
Eer-ik = schoonOA
MPG = 0A
Hehehe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef OA het volgende:
Deksels.![]()
Die informanten...![]()
Ze vliegen er direct uit...![]()
Ik leid vanaf nu zelf het onderzoek!![]()
WEzquote:
Boem leia. Zoals ik al eerder vermeldde heeft 'ie leia overgenomen van een andere oldbie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
he, is leia boem dikkie, of ie boem leia?
Leia heeft een lagere userid..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he, is leia boem dikkie, of ie boem leia?
Wat een gedoequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou gewoon zijn/haar kloon opbiecht, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Als iedereen dan direct deze kloon in de kelder donderstraalt, is het helemaal mooi!![]()
Zie mijn post boven jou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Leia heeft een lagere userid..
Ja, snap jij het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef Conscience het volgende:
Wat een gedoe
al mijn klonen ken je, dat is er maar 1 namelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou gewoon zijn/haar kloon opbiecht, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Als iedereen dan direct deze kloon in de kelder donderstraalt, is het helemaal mooi!![]()
Neequote:
Ik ben bang dat dat een utopie blijft...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
zodoendequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boem leia. Zoals ik al eerder vermeldde heeft 'ie leia overgenomen van een andere oldbie.
Ik heb al dagen dat als ik een post wil plaatsen (en niet bij elke post) dat de post verdwijnt en dan staat m'n scherm bij de eerst post van de blz....quote:
Even melden in Feedback.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef OA het volgende:
Ik heb al dagen dat als ik een post wil plaatsen (en niet bij elke post) dat de post verdwijnt en dan staat m'n scherm bij de eerst post van de blz....![]()
![]()
![]()
Even zien, jij was de kloon van Bierik, dus die valt afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al mijn klonen ken je, dat is er maar 1 namelijk
foutquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
41 koekjes.
foutquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
41 snoepjes.
Aftelfetisjist!!quote:
42quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
41
nee, meer heb ik er niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Even zien, jij was de kloon van Bierik, dus die valt af
0A?
Oh, ik had het kunnen weten.quote:
Hij zit nu ook stiekum te fappen....quote:
Húúú. Nu ben ik het aan het visualiseren. Wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
Hij zit nu ook stiekum te fappen....
Wedden?
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zit nu ook stiekum te fappen....
Wedden?
Sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Húúú. Nu ben ik het aan het visualiseren. Wat doe je.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...
Pak een FHM en ga rukken. Of wat voor blad dan ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...
fhm is wel een tof blad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pak een FHM en ga rukken. Of wat voor blad dan ook.
Whehehquote:
Hm. Oké. Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
fhm is wel een tof blad.
Niet echt fapmateriaal staat erin denk ik.
Ik heb trouwens ook heel geen blad nodig om dat te doen.
Overigens heb ik er totaal geen behoefte aan nu.
en hij loopt schuin afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Eén keer pijpen en je hebt geen lul meer.
Húúú.quote:
Maar je kan hem wel in vorm pijpenquote:
sexquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
J4 iK DeNk nOu eNmAl nIeT CoNtInU An sEx!1!1! HiHi dUzZ *oNe lUv*
nou ja zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
De smaken zijn dan ook niet om over naar huis te schrijven trouwens.
Ga jij eens even afkoelen ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
J4 iK DeNk nOu eNmAl nIeT CoNtInU An sEx!1!1! HiHi dUzZ *oNe lUv*
Solero's zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
nou ja zeg.
Die strawberry tropical is wel m'n allerliefste ijsje
k wou zeggen: ik ga wel even een calippo eten.quote:
Watehm, zou er mis zijn met een proletariër.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:28 schreef eer-ik het volgende:
Voor proletariërs
Whehe.. Gij homofielquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k wou zeggen: ik ga wel even een calippo eten.
Maar in de huidige context komt dat misschien ietwat anders over
Nogal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
k wou zeggen: ik ga wel even een calippo eten.
Maar in de huidige context komt dat misschien ietwat anders over
Heulemaal niks....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watehm, zou er mis zijn met een proletariër.
die werkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watehm, zou er mis zijn met een proletariër.
Werken: inspanning.quote:
ja, maar je hoeft je niet te ontspannen als je je niet inspantquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werken: inspanning.
Seks: ontspanning.
Ga dan werkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar je hoeft je niet te ontspannen als je je niet inspant
Goed punt wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
ja, maar je hoeft je niet te ontspannen als je je niet inspant
ik zit wel een beetje mijn eigen glazen in te gooien zo hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Geen seks meer voor studenten en scholieren vanaf heden.
En studenten met een bijbaan dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Geen seks meer voor studenten en scholieren vanaf heden.
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
ik zit wel een beetje mijn eigen glazen in te gooien zo he
Twijfelgevallen. Daar ga ik een tijdje over nadenkenquote:
Tofquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Twijfelgevallen. Daar ga ik een tijdje over nadenken.
Dan post je te snel 2 berichten achter elkaar!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al dagen dat als ik een post wil plaatsen (en niet bij elke post) dat de post verdwijnt en dan staat m'n scherm bij de eerst post van de blz....![]()
![]()
![]()
Die kunnen gaan rukken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
hoe zit het met mensen die geen student, geen scholier zijn, en ook niet werken?
Ik greep mijn kans bij de Calippo opmerking.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
![]()
Direct over sex lullen als ik er even niet ben....!!!![]()
Wanneer krijg jij eigenlijk de uitslag van je examen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe zit het met mensen die geen student, geen scholier zijn, en ook niet werken?
same here....quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
![]()
Direct over sex lullen als ik er even niet ben....!!!![]()
OJA OJA OJA EER WANNEER WANNEER?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
Wanneer krijg jij eigenlijk de uitslag van je examen?
Dat is toch vandaag?
Dat is ws een Limlandse omschrijving van het mannelijk lid...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik greep mijn kans bij de Calippo opmerking.
Rare mensen. Die Limburgers.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef OA het volgende:
Dat is ws een Limlandse omschrijving van het mannelijk lid...![]()
Ik zoek nergens iets achter, behalve als de poster daar aanleiding toe geeft!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Hm, dat OJA OJA OJA komt een beetje vreemd over in de context van dit topic.
Zuchtquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Hm, dat OJA OJA OJA komt een beetje vreemd over in de context van dit topic.
Ik herinner je hierbij aan het feit dat ik mij op werk begeef.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef OA het volgende:
Ik zoek nergens iets achter, behalve als de poster daar aanleiding toe geeft!![]()
Whehequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik greep mijn kans bij de Calippo opmerking.
Heel nederland krijgt het vandaag, vmbo gister, maar het ROC heeft geen haast, ik moet het morgen zelf gaan ophalen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:38 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij eigenlijk de uitslag van je examen?
Dat is toch vandaag?
Wat een gekut.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
Heel nederland krijgt het vandaag, vmbo gister, maar het ROC heeft geen haast, ik moet het morgen zelf gaan ophalen.
Ze bellen niet meer tegenwoorden
NSFWquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik herinner je hierbij aan het feit dat ik mij op werk begeef.
Neen, achterhoekschquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is ws een Limlandse omschrijving van het mannelijk lid...![]()
Wie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, achterhoeksch
zie mijn post over de conference van Jochem Myer, getiteld "Leidse Jongens"
Ik klik niet op linkjes during workinghours.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
Neen, achterhoeksch
zie mijn post over de conference van Jochem Myer, getiteld "Leidse Jongens"
inderdaad zegquote:
Jézus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef crossover het volgende:
M'n broertje had wel absurd hoge punten op z'n eindlijst
Een 9 voor wiskunde op z'n diploma![]()
(gelukkig gaat ie hierna havo doen)
Ik zeg toch: "alleen als de poster daar aanleiding toe geeft"quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik herinner je hierbij aan het feit dat ik mij op werk begeef.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef crossover het volgende:
quote:
Ow.. hihi... hij had dat "examen" dat laatst hier voorbij kwam oppet forum? over dat meiske dat ging sparenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:43 schreef crossover het volgende:
Wat, jaloers?quote:
ik had 'm nu ook wel kunnen hebben jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Alweer ruim 2 jaar geleden behaalde ik mijn HBO papiertje. Zucht.
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik eens even naast zitten
Dat willen wel meer mannen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik eens even naast zitten
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op iemand die op VMBO een 9 haalt voor Wiskunde? Nou nee
dat is goed, dan nemen we haar ook mee jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!![]()
ohh!!!...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of niet
kwal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op iemand die op VMBO een 9 haalt voor Wiskunde? Nou nee
In wat voor buurt ben jij opgevoed!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!![]()
Oh nee hoor! Ik vind het erg knap van je broertje dat hij een 9 heeft gehaald.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of niet
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Alweer ruim 2 jaar geleden behaalde ik mijn HBO papiertje. Zucht.
16, bijna 17: klaar met HAVO.quote:
Wat? Ik mag toch wel zeggen dat ik niet jaloers ben op iemand die dat haalt?! Zeer goed dat hij ervoor kiest om HAVO te gaan doen! Kom je wellicht wat verder mee!quote:
Sodepjuu.... Doe je goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
16, bijna 17: klaar met HAVO.
18, bijna 19: klaar met MBO
19, bijna 20: klaar met HBO
Net 1 dag 20: eerste baan.
WTF heb jij voor opleiding gedaan dan? Dat je met 1 jaar HBO klaar bent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
16, bijna 17: klaar met HAVO.
18, bijna 19: klaar met MBO
19, bijna 20: klaar met HBO
Net 1 dag 20: eerste baan.
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat? Ik mag toch wel zeggen dat ik niet jaloers ben op iemand die dat haalt?! Zeer goed dat hij ervoor kiest om HAVO te gaan doen! Kom je wellicht wat verder mee!
Gymnasiumquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
WTF heb jij voor opleiding gedaan dan? Dat je met 1 jaar HBO klaar bent?
Whehe... Goed geregeld 14.gifquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.
Ik doe daar heul niet stoer mee. Ik was daar juist Jantje Modaal, allemaal 7's en een 6 voor Wiskunde (quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.
Oh je hebt haar al in het busje geladenquote:
Dat is niet verkeerd inderdaad. Maar vond je het niet snel om te gaan werken dan? Meteen op je 20ste?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.
Neuh, had geen zin in school.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is niet verkeerd inderdaad. Maar vond je het niet snel om te gaan werken dan? Meteen op je 20ste?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
Zeg.... Eer..... Chickiechat is vanavond pas
Als je zonodig chickies moet kijken, doe dat dan prive... kun je nog fappen ook
Is ook prima, moet je me wel ff de tijd geven om te douchen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb geen zin om te fappen.
Frits, zal ik daar een bakkie komen doen?
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook prima, moet je me wel ff de tijd geven om te douchen!
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?
Ja is goed, mooie tijd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?
Puick!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
we gaan in een prima tempo vandaag ja
Heb ik wel genoeg aan hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...![]()
![]()
Tijd zat.... tenzij die onder de douche oook nog wenst te fappenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...![]()
![]()
Ook dan heb ik voldoende tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd zat.... tenzij die onder de douche oook nog wenst te fappen
Hoe vordert uw onderzoek?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd zat.... tenzij die onder de douche oook nog wenst te fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |