WEzquote:
Boem leia. Zoals ik al eerder vermeldde heeft 'ie leia overgenomen van een andere oldbie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
he, is leia boem dikkie, of ie boem leia?
Leia heeft een lagere userid..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
he, is leia boem dikkie, of ie boem leia?
Wat een gedoequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou gewoon zijn/haar kloon opbiecht, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Als iedereen dan direct deze kloon in de kelder donderstraalt, is het helemaal mooi!![]()
Zie mijn post boven jou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Leia heeft een lagere userid..
Ja, snap jij het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef Conscience het volgende:
Wat een gedoe
al mijn klonen ken je, dat is er maar 1 namelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
Als iedereen nou gewoon zijn/haar kloon opbiecht, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Als iedereen dan direct deze kloon in de kelder donderstraalt, is het helemaal mooi!![]()
Neequote:
Ik ben bang dat dat een utopie blijft...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef OA het volgende:
zodoendequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boem leia. Zoals ik al eerder vermeldde heeft 'ie leia overgenomen van een andere oldbie.
Ik heb al dagen dat als ik een post wil plaatsen (en niet bij elke post) dat de post verdwijnt en dan staat m'n scherm bij de eerst post van de blz....quote:
Even melden in Feedback.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef OA het volgende:
Ik heb al dagen dat als ik een post wil plaatsen (en niet bij elke post) dat de post verdwijnt en dan staat m'n scherm bij de eerst post van de blz....![]()
![]()
![]()
Even zien, jij was de kloon van Bierik, dus die valt afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
al mijn klonen ken je, dat is er maar 1 namelijk
foutquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
41 koekjes.
foutquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
41 snoepjes.
Aftelfetisjist!!quote:
42quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
41
nee, meer heb ik er niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Even zien, jij was de kloon van Bierik, dus die valt af
0A?
Oh, ik had het kunnen weten.quote:
Hij zit nu ook stiekum te fappen....quote:
Húúú. Nu ben ik het aan het visualiseren. Wat doe jequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
Hij zit nu ook stiekum te fappen....
Wedden?
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zit nu ook stiekum te fappen....
Wedden?
Sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Húúú. Nu ben ik het aan het visualiseren. Wat doe je.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...
Pak een FHM en ga rukken. Of wat voor blad dan ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
hmm, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik dat al een tijdje niet gedaan heb...
fhm is wel een tof blad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pak een FHM en ga rukken. Of wat voor blad dan ook.
Whehehquote:
Hm. Oké. Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
fhm is wel een tof blad.
Niet echt fapmateriaal staat erin denk ik.
Ik heb trouwens ook heel geen blad nodig om dat te doen.
Overigens heb ik er totaal geen behoefte aan nu.
en hij loopt schuin afquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Eén keer pijpen en je hebt geen lul meer.
Húúú.quote:
Maar je kan hem wel in vorm pijpenquote:
sexquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
J4 iK DeNk nOu eNmAl nIeT CoNtInU An sEx!1!1! HiHi dUzZ *oNe lUv*
nou ja zeg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
De smaken zijn dan ook niet om over naar huis te schrijven trouwens.
Ga jij eens even afkoelen ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
J4 iK DeNk nOu eNmAl nIeT CoNtInU An sEx!1!1! HiHi dUzZ *oNe lUv*
Solero's zijn ook wel lekker.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
nou ja zeg.
Die strawberry tropical is wel m'n allerliefste ijsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |