Wat, jaloers?quote:
ik had 'm nu ook wel kunnen hebben jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Alweer ruim 2 jaar geleden behaalde ik mijn HBO papiertje. Zucht.
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik eens even naast zitten
Dat willen wel meer mannen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Daar ga ik eens even naast zitten
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op iemand die op VMBO een 9 haalt voor Wiskunde? Nou nee
dat is goed, dan nemen we haar ook mee jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!![]()
ohh!!!...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of niet
kwal.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op iemand die op VMBO een 9 haalt voor Wiskunde? Nou nee
In wat voor buurt ben jij opgevoed!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Als jij haar afleidt jat ik de tv in dat huis daar achter, laad 'm in dat busje en dan delen we de winst!![]()
Oh nee hoor! Ik vind het erg knap van je broertje dat hij een 9 heeft gehaald.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen is jouw sterkste punt of niet
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Kuukske het volgende:
Alweer ruim 2 jaar geleden behaalde ik mijn HBO papiertje. Zucht.
16, bijna 17: klaar met HAVO.quote:
Wat? Ik mag toch wel zeggen dat ik niet jaloers ben op iemand die dat haalt?! Zeer goed dat hij ervoor kiest om HAVO te gaan doen! Kom je wellicht wat verder mee!quote:
Sodepjuu.... Doe je goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
16, bijna 17: klaar met HAVO.
18, bijna 19: klaar met MBO
19, bijna 20: klaar met HBO
Net 1 dag 20: eerste baan.
WTF heb jij voor opleiding gedaan dan? Dat je met 1 jaar HBO klaar bent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
16, bijna 17: klaar met HAVO.
18, bijna 19: klaar met MBO
19, bijna 20: klaar met HBO
Net 1 dag 20: eerste baan.
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat? Ik mag toch wel zeggen dat ik niet jaloers ben op iemand die dat haalt?! Zeer goed dat hij ervoor kiest om HAVO te gaan doen! Kom je wellicht wat verder mee!
Gymnasiumquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
WTF heb jij voor opleiding gedaan dan? Dat je met 1 jaar HBO klaar bent?
Whehe... Goed geregeld 14.gifquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.
Ik doe daar heul niet stoer mee. Ik was daar juist Jantje Modaal, allemaal 7's en een 6 voor Wiskunde (quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe maar stoer dat je vwo hebt gehaald.
Oh je hebt haar al in het busje geladenquote:
Dat is niet verkeerd inderdaad. Maar vond je het niet snel om te gaan werken dan? Meteen op je 20ste?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg met HAVO vrijstelling van het eerste jaar MBO. Dat duurde 3 jaar, voor mij dus 2. En met MBO kreeg ik vrijstelling van het eerste jaar HBO. Wat twee jaar duurde: Office management.
Neuh, had geen zin in school.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat is niet verkeerd inderdaad. Maar vond je het niet snel om te gaan werken dan? Meteen op je 20ste?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
sorryquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
Zeg.... Eer..... Chickiechat is vanavond pas
Als je zonodig chickies moet kijken, doe dat dan prive... kun je nog fappen ook
Is ook prima, moet je me wel ff de tijd geven om te douchen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb geen zin om te fappen.
Frits, zal ik daar een bakkie komen doen?
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is ook prima, moet je me wel ff de tijd geven om te douchen!
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?
Ja is goed, mooie tijd!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
best, ben ik er om half 4 ongeveer ja?
Puick!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
we gaan in een prima tempo vandaag ja
Heb ik wel genoeg aan hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...![]()
![]()
Tijd zat.... tenzij die onder de douche oook nog wenst te fappenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Je geeft die knul dus maar een krap half uurtje om zich te douchen...![]()
![]()
Ook dan heb ik voldoende tijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd zat.... tenzij die onder de douche oook nog wenst te fappen
Hoe vordert uw onderzoek?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |