beetje druk enzoquote:
nieuwe school regelen, en druk op het werkquote:
Hihiquote:
Hij heeft het gezegdquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow hehe. Nu zijn er twee.
Die van jou is diepzinniger!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Ow hehe. Nu zijn er twee.
Oh joh, niet gezien. Maar de mijne is al dicht.quote:
Dit is een naamtopic.quote:
Daar heb jij er al zóveel van....quote:
Had je maar een toffere username moeten registreren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef OA het volgende:
Daar heb jij er al zóveel van....![]()
en ik niet....![]()
Alsof je daar aan denkt als newbie/noob...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had je maar een toffere username moeten registreren.
Ook lekker.quote:
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics.quote:
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics..
quote:eer ik daar ben, is het ook alweer 10 uur...
Maar jij bent dan ook heel erg slim!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had zoiets van.. over 5 jaar wil ik natuurlijk wel naamtopics..
Wheheh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:
[..]
Nah.. ook ík heb mijn domme momenten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Maar jij bent dan ook heel erg slim!![]()
En ik ben gewoon alleen tof.
Mja.. dat heb ik ook als iemand weer eens niet de moeite neemt om puntjes te zetten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb heel vaak dat ik denk dat iemand mijn naam typt, maar dan staat er bijvoorbeeld:
[..]
Dat soort dingen kunnen dan weer niet met mijn naam.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef OA het volgende:
Mja.. dat heb ik ook als iemand weer eens niet de moeite neemt om puntjes te zetten..
"ik ben oa naar school geweest..."![]()
![]()
Hoe bestáát het!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. ook ík heb mijn domme momenten.
Ja weet ik niet, het is gewoon zo. En ik ben blond.. dat helpt ook niet echt met slimme dingen.quote:
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen dan weer niet met mijn naam.
Hoe durven ze dat!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar pistoletje met tsastiekie en rosbief (ik moest 'doordenken') is specialer
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 198. Dan heb ik geen leven meer.
Je moet ook naar de koekjes zoeken.quote:
Ik ben ambtenaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
![]()
Jij hebt gewoon binnenkort (vandaag ws) 10.000 posts gedaan in de periode dat ik er hooguit 6.000 heb gedaan....![]()
ik nog iets meer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 198. Dan heb ik geen leven meer.
Ja, afmaken moeten ze die.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige users misbruiken mijn naam (en UI) ook, door er mee aan de haal te gaan als kloon...![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, het is gewoon zo. En ik ben blond.. dat helpt ook niet echt met slimme dingen.
ze werken daar nog met postduivenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten... weet niet tot wanneer, denk zaterdag of zondag, of maandagOf heeft Friesland ook internet?
![]()
![]()
Ik gedraag me alleen daar naar!quote:
Een klap is geen kus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef crossover het volgende:
Dus.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ze werken daar nog met flessenpostduiven
Je doet goed je best.quote:
Een duif is geen musquote:
En een auto geen bus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
Een klap is geen kus.
Immer.quote:
Ik zal voortaan op jouw at klikken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet ook naar de koekjes zoeken.
jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten... weet niet tot wanneer, denk zaterdag of zondag, of maandagOf heeft Friesland ook internet?
![]()
![]()
Shit, nu moet ik gaan opletten waar ik post.quote:
quote:
En dat dus ook.quote:
Nee, dat is maar goed ook voor m'n zus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:31 schreef eer-ik het volgende:
en je broer is niet je zus.
Lang leve sms.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
ja, op de vorige bladzijde zeker...quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is maar goed ook voor m'n zus.
Nou, bij mij komen ze nog wel eens hard aan hoor..quote:
Zet die instellingen dan eens anders!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, op de vorige bladzijde zeker...
Daar lees ik toch niet
Ja, wat OA zegt.quote:
succes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:34 schreef OA het volgende:
Ik zet mijzelf weer eens voor langere tijd aan het werk!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, bij mij komen ze nog wel eens hard aan hoor..
Ja, een sprintjequote:
Ja zegt ze.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik eh ga ook wat doen.
quote:
vraag eens of ie eruit gaat dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ineens een jaap in m'n vinger zitten![]()
Geen idee hoe ik daar nu weer aan kom
Vraag 't 'm.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb ineens een jaap in m'n vinger zitten![]()
Geen idee hoe ik daar nu weer aan kom
Too damn late!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
1337.
eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
True true, maar het zeggen alleen al levert eenop!
ja joh, die ene. je weet wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Stilte? Welke stilte?
Wéét ik toch Eer. OA ook. Anders voelt die zich buitengesloten.quote:
ohja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wéét ik toch Eer. OA ook. Anders voelt die zich buitengesloten.
Ik neem geen risico's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
ohja.
Maar hij is er toch niet.
Of is ie een teruglezer?
Ietwat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Al beetje bijgekomen Eer?
Hoezo ben je zo vroeg klaar dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Nog een uurtje. Tofheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |