quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Trainde jij normaal smorgens dan?![]()
Edit: goeiemogguh![]()
Aah op die fiets. Dacht ook al ff...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]nee, niet 's ochtends, het was meer om aan te geven dat ik de hele dag lekker rustig aan kan doen, vanavond pas 'verplichtingen' heb
Volgens mij is miss dat al...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
Er zit helemaal niet zo veel aan de onderkant van een auto.. Maar ik ben geen automonteur natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mwah Goover, ik denk dat er best wat kapot is hoor, op het filmpje reed de auto redelijk hard, en schuurde die ook best over de grond, denk dat er meer kapot is aan de onderkant dan je denkt...!
Nou het is geen dichte auto (van de onderkant), dus in principe schaaft de auto over zn wielophanging, de remschijven zijn naar de tering, de motor is naar de klote geschuurd, en het frame zal wel een opdonder hebben gehad...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zit helemaal niet zo veel aan de onderkant van een auto.. Maar ik ben geen automonteur natuurlijk.
man, blijf dan ook een keer een hele dag...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Quoi het volgende:
Ik weer aan de arbeid......ouwehoer-ze hier!!
nee, PieterBasquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
dat zeg ik...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Deansensitized het volgende:
Subframe, onderblok, versnellingsbak, carterpan, ophanging, aandrijfassen, vloer, benzinetank, assen, remmen, uitlaat...
Duur geintje
maar maar maar maar t i s een vrouwquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man, blijf dan ook een keer een hele dag...!![]()
Denk het ook wel. Of zelf lekker weer opknappen, maar ook niet voordelig bij zo'n RX7quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zeg ik...denk dat ze hem total loss verklaren...!
Ga ik vandaag nog mijn 200ste topic halen?quote:
na precies 8 maanden stage is dit toch echt mijn laatste dagquote:
nog beter...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar maar t i s een vrouw![]()
Vond ik ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog beter...!![]()
Maar ze is wel vrij oud om een stage te doen...!![]()
(30-12-1979)
Kunnen we wel voor zorgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga ik vandaag nog mijn 200ste topic halen?![]()
Straks taart eten
199stequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen
Hoeveelste zit je nu dan?
Als het maar d.m.v. inhoudelijke posts gaat zie ik geen enkel probleem om PB ff een handje mee te helpenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen
Hoeveelste zit je nu dan?
Neej man, nu ff niet.. Morgenmiddag ff pilsen met paar klasgenotenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
biertje iemand?
over een half uurtje okey?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
biertje iemand?
Zomaar uit het niets...:o dat is die die ook in Nederland was geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen! Ik ben een beetje later want mijn chinese huisgenoot ging opeens verhuizen vanmorgen, even afscheid nemen dus. Ineens toen ik mijn tandjes stond te poetsen "ja, ik vlieg vanmiddag terug naar shanghai". okeeee. Maar nu heb ik wel lieve chinese sleutelhangertjes gekregen wat lieeeef.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen! Ik ben een beetje later want mijn chinese huisgenoot ging opeens verhuizen vanmorgen, even afscheid nemen dus. Ineens toen ik mijn tandjes stond te poetsen "ja, ik vlieg vanmiddag terug naar shanghai". okeeee. Maar nu heb ik wel lieve chinese sleutelhangertjes gekregen wat lieeeef.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
Als PB straks weg is zijn miss en ik de Stage SC masters![]()
En aangezien miss in Rome zit
![]()
All bow to me!
Of nie!
typisch geval van: nêh, dacht het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
![]()
All bow to me!
Of nie!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
![]()
All bow to me!
Of nie!
De stage SC zal jou ook missenquote:
Spelbrekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch geval van: nêh, dacht het niet![]()
Ja die! En diegene die altijd praat over "die bloemen uit holland".quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets...:o dat is die die ook in Nederland was geweest?
Hoooooi Leintûh!![]()
altijd leuk nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen m'n laatste stagedag...
Dat is geen strafquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
En doeg. Moet half Denemarken doorcrossen met die lekkere chick van administratie die een of andere cursus examen achtig iets moet afleggen.
Zij geen rijbewijs, dus auto van de baas mee en ik mocht rijden, woohoo
Later
Niet stiekem een doodlopend straatje in rijden hequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
En doeg. Moet half Denemarken doorcrossen met die lekkere chick van administratie die een of andere cursus examen achtig iets moet afleggen.
Zij geen rijbewijs, dus auto van de baas mee en ik mocht rijden, woohoo
Later
jaa ik denk dat die laatste paar week 'saai' voor je worden als iedereen weg is daar bij jou in de buurt, want wanneer is het semester over in Berlijn?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja die! En diegene die altijd praat over "die bloemen uit holland".
Best schattig was die, maar goed opeens weg! Semester is weer bijna ten einde, komende maand gaan echt veel mensen weg... wel jammer. Maar goed, mijn tijd zit er ook alweer bijna op!
Goeiemorgen allemaallll
![]()
Hehequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet stiekem een doodlopend straatje in rijden he![]()
Boefjequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Komt wel goed! Smak geld van de baas mee, betaald alles. Eten, drinken, the whole shabaam!
Maar even leuk restaurantje uitzoeken daaro![]()
whehehehequote:
ga jij ons ook al verlaten?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen m'n laatste stagedag...
restaurantje...? Ik zou voor een hotelletje gaan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Komt wel goed! Smak geld van de baas mee, betaald alles. Eten, drinken, the whole shabaam!
Semester is officieel eind juli ten einde geloof ik, maar je weet hoe dat gaat, iedereen gaat toch eerder naar huis. Maar goed, zoveel buitenlanders ken ik toch al niet meer in Beriljn omdat ik niet meer op school zit, ken nu meer duitsers haha. En anders heb ik toch altijd jou nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa ik denk dat die laatste paar week 'saai' voor je worden als iedereen weg is daar bij jou in de buurt, want wanneer is het semester over in Berlijn?
Goed geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
dan wordt het idd pas rustigquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Wordt er mooi rustig straks!
Rem straks klaar, Damzkieee en ik!
Kennen wij elkaar dan...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Semester is officieel eind juli ten einde geloof ik, maar je weet hoe dat gaat, iedereen gaat toch eerder naar huis. Maar goed, zoveel buitenlanders ken ik toch al niet meer in Beriljn omdat ik niet meer op school zit, ken nu meer duitsers haha. En anders heb ik toch altijd jou nog.
Iedereen stopt al met stage...![]()
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Wordt er mooi rustig straks!
Rem straks klaar, Damzkieee en ik!
Nais! Wat voor een auto?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Nee jij deed normaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar dan...?ik weet niet of ik jou wel wil kennen...!
zoals jij je gedraagde in die homobar!
neeeeeee grapje was supergezellig!
![]()
Ik ken het inderdaad zo ging het vorig jaaro ok bij mij, alle buitenlanders die geen vertrouwen meer hadden in hun laatste toetsperiode gingen al weg...!![]()
Neeuj, blijf er mooi in staan bij de oud-stagiair gangersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?![]()
nee, ik wil eeuwig bekend blijven als Spam-Stagiairquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?![]()
Heeft hij geen ghb in je drankje gestopt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee jij deed normaal, beetje mij dronken voeren met cocktails he!
Je weet dat vrouwen minder kunnen hebben
![]()
![]()
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heeft hij geen ghb in je drankje gestopt?![]()
Lollersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:22 schreef Goover het volgende:
Leuk:
Opgraving 1957 Plymouth Belvedere tijdcapsule
Teringhomo'squote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!
dan is meteen het SC topic doodquote:
Foeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!
Nais. Wij krijgen hem hopelijk 12 juliquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
hoppppppppppppppppppppppaaaaaa...
11 July diploma
Je weet toch dat ik dat niet zou doen...!quote:
12 Juli 2008 ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais. Wij krijgen hem hopelijk 12 juli![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
11 July diploma
Jij misschienquote:
5 Juli mag ik hem in ontvangst nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
11 July diploma
idd, dan is het 1 topic per weekquote:
Ik zorg er persoonlijk voor dat ik 1 topic perdag vol krijg!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5 Juli mag ik hem in ontvangst nemen
[..]
idd, dan is het 1 topic per week![]()
Ik ben over een weekje ook weg.. 21e is mijn laatste dag...quote:
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben over een weekje ook weg.. 21e is mijn laatste dag...Dan heb ik pas een half jaar later weer stage...
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigdan als afstudeerder..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
ik wil ook een mede-stageSC'eresse in de buurt hebben om die ghb te voeren............
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo tochquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo toch![]()
Nopequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo toch![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
ik wil ook een mede-stageSC'eresse in de buurt hebben om die ghb te voeren............
Tuurlijk wel. Kom nog wel regelmatig langs wippenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
[..]Kom je soms nog wel even hoi zeggen?
Ik ook..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigdan als afstudeerder..
wat moet je uitzoeken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Danke danke
Pfff nu moet ik me toch iets onmogelijks uitzoeken....
Dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
na een lange afwezigheid ben ik er weermagoed.. volgende week eindpresentatie. dan klaar.. moet officieel 100 dagen heb er dan 94 .. volgens mij zit dat wel goed
(hoop ik)
Hebben jullie hier ook allemaal aan het einde van de stage (geen afstudeer) moeten presenteren?
Halloquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
na een lange afwezigheid ben ik er weermagoed.. volgende week eindpresentatie. dan klaar.. moet officieel 100 dagen heb er dan 94 .. volgens mij zit dat wel goed
(hoop ik)
Hebben jullie hier ook allemaal aan het einde van de stage (geen afstudeer) moeten presenteren?
SPSS?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand trouwens nog een programma waar ik grafieken mee kan bouwen? en dan niet excel want die maakt geen mooie en heeft maar weinig mogelijkheden...!
dat je net zo goed bent in spammen als ReMcOrE, hebben we toen samen wel bewezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat ik 1 topic perdag vol krijg!![]()
![]()
en ik natuurlijk ook even elke dag, na werktijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom nog wel regelmatig langs wippen![]()
Ik wou Excel zeggen, maar goed met SPSSquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand trouwens nog een programma waar ik grafieken mee kan bouwen? en dan niet excel want die maakt geen mooie en heeft maar weinig mogelijkheden...!
Ik heb werkelijk geen flauw idee, school heeft dat zo geweldig geregeld. Op mijn werk sowieso niet geloof ik, en ik dacht (maar dat weet ik dus niet zeker) dat ik op school alleen het verslag hoef in te leveren... Geen zin in presentatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
mmm ja SPSS zou nog kunnen, eens even zoeken of ik dat gratis kan vinden...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
SPSS?
Verder weet ik het ook niet.
haha ik ook niet.. sommige van mijn opleiding die eigenlijk niet eens kunnen presenteren hoeven het niet te doen.. Ik heb er nooit zoveel problemen mee en ik moet het wel doen. Die leraar staat erop dat ik dat doe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee, school heeft dat zo geweldig geregeld. Op mijn werk sowieso niet geloof ik, en ik dacht (maar dat weet ik dus niet zeker) dat ik op school alleen het verslag hoef in te leveren... Geen zin in presentatie![]()
SPSS is een mooi programmaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ja SPSS zou nog kunnen, eens even zoeken of ik dat gratis kan vinden...!
Als je niet kan presenteren dan hoef je het niet.. wat is dat nou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef 1900 het volgende:
[..]
haha ik ook niet.. sommige van mijn opleiding die eigenlijk niet eens kunnen presenteren hoeven het niet te doen.. Ik heb er nooit zoveel problemen mee en ik moet het wel doen. Die leraar staat erop dat ik dat doe..![]()
Ik kom nog wel eens langs.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehehe![]()
[..]
ga jij ons ook al verlaten?!![]()
Ik dacht dat school een plek was om te leren, maar dat is tegenwoordig geloof ik niet meer zoquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef 1900 het volgende:
[..]
haha ik ook niet.. sommige van mijn opleiding die eigenlijk niet eens kunnen presenteren hoeven het niet te doen.. Ik heb er nooit zoveel problemen mee en ik moet het wel doen. Die leraar staat erop dat ik dat doe..![]()
We wachten rustig af!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef ETA het volgende:
zo, ben verhuisdvan de 23e verdieping naar 11e verdieping. Ze hebben mij wel in een hoekje weggestopt
Echter zit ik wel bij het raam, dus als ik omkijk heb ik mooi uitzicht over de groene bergen
ik denk dat ik wel een foto kan maken komende dagen
Doner!!!!! mehn, geen kebab zaak gezien in deze omstreken.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We wachten rustig af!Wel jammer dat je zo'n stuk omlaag bent gegaan het uitzicht was zeker beter op de 23ste..?
EDIT: Ow en gofferdomme omdat ik ongeveer de enige ben die vandaag aan het werk is... word er geen eten besteld maar moet ik zelf iets bedenken... wat zal ik eten?Mac Donalds Doner Kebab Pizza op de midden strook van Unter den Linden Dood gaan van de honger geen optie
Waar is de rest dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We wachten rustig af!Wel jammer dat je zo'n stuk omlaag bent gegaan het uitzicht was zeker beter op de 23ste..?
EDIT: Ow en gofferdomme omdat ik ongeveer de enige ben die vandaag aan het werk is... word er geen eten besteld maar moet ik zelf iets bedenken... wat zal ik eten?Mac Donalds Doner Kebab Pizza op de midden strook van Unter den Linden Dood gaan van de honger geen optie
LUNCH POLL!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar is de rest dan?
Ik stem voor de Doner! (Voel ik een lunch poll aankomen?)
Doner FTW!quote:
Niet zo moeilijk in principe.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, als je weet hoe het werkt
Mijn 'scharrel' geeft werkgroepen SPSS op de Uni in Leiden..
SPSS is echt handig, kan álles. Toch vind ik Excel fijner werken, naja, ligt er een beetje aan wat je doel is natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, als je weet hoe het werkt
Mijn 'scharrel' geeft werkgroepen SPSS op de Uni in Leiden..
Ze is 3e jaars en geeft werkgroep aan 1e jaars..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk in principe.
Wij hebben er aardig wat ervaring in, maar je hebt wel gelijk. Je moet ff weten hoe alles werkt!
Hoe oud is ze dan?![]()
the lunchpoll is backquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef Goover het volgende:![]()
Poll: Wat eet Kuno vandaag?
![]()
Mac Donalds Doner Kebab Pizza op de midden strook van Unter den Lin Anders, namelijk...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb zelf op Mac gestemtquote:
lijkt me duidelijk... Doner Kebabquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef Goover het volgende:![]()
Poll: Wat eet Kuno vandaag?
![]()
Mac Donalds Doner Kebab Pizza op de midden strook van Unter den Lin Anders, namelijk...
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je mooi op je laatste dagje nog mogen stemmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
the lunchpoll is back![]()
Heb op de doner gestemd
De rest is op sales meeting of gewoon weg niet aanwezig...!quote:
Ah okej, dacht dat ze fulltime docente wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze is 3e jaars en geeft werkgroep aan 1e jaars..
Komt goed, komt vanavond dan online...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohwja, je moet wel eten wat wij stemmen en een foto plaatsen als bewijs![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Komt goed, komt vanavond dan online...!
Back In The Daysquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:36 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
* Goover think's of the good old times, when he was making pictures of his lunch...
Vroegah!!quote:
Toen wij nog massaal voor de vega menu stemde, omdat Goover niet de vega menu wouquote:
Lollers. Dat was wel heel vroegah. Toen waren wij er nog nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen wij nog massaal voor de vega menu stemde, omdat Goover niet de vega menu wou![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toen wij nog massaal voor de vega menu stemde, omdat Goover niet de vega menu wou![]()
Een aantal SC'ers hebben geven Bootje nu goede raadquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, Bootje84 heeft serieuze plannen lees ik:
Goed 2 persoonsbed
poe he. jullie hebben ook alles doorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, Bootje84 heeft serieuze plannen lees ik:
Goed 2 persoonsbed
hij stond bij het overzichtje op de FP, vandaar dat ik hem tegenkwamquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
poe he. jullie hebben ook alles door![]()
jaaa, Bootje.. Je kunt niks ongezien hier doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
poe he. jullie hebben ook alles door![]()
had ik dat willen doen had ik wel een kl00ntj3h gemaakt..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaaa, Bootje.. Je kunt niks ongezien hier doen![]()
Bootje85?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
had ik dat willen doen had ik wel een kl00ntj3h gemaakt..
Klopt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
had ik dat willen doen had ik wel een kl00ntj3h gemaakt..
nee joh!quote:
De ranzige plastic lucht gaat er wel uit.. heb er wel de eerste paar dagen niet op geslapen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:08 schreef Goover het volgende:
Ohwja, ik moet nog ff spuien over de Ikea![]()
![]()
Gister dus naar Ikea in Haarlem gereden om een matras te bestellen, dat kan alleen als je langs komt en niet via de telefoon oid... 2 maanden gelden was ik ook in de Ikea, toen een matras uitgezocht, alleen nog niet gekocht omdat ik nog wat verder rond moest kijken. Nu dus toch besloten bij Ikea een matras te gaan bestellen.
na een rondje langs de bedden gelopen te hebben merk ik dat de maat die ik wil niet meer op de kaartjes stond!. Ik loop naar een Ikea mevrouw en die zegt mij dat er weldegelijk matrassen waren in de maat 80x220, ze begint in haar computertje te tikken. Maar geen resultaat, sorry meneer die matrassen hebben we niet meer en kunnen ook niet besteld worden.
![]()
![]()
Kortom, Ikea flikkerd een week voordat ik het kom bestellen een matras maat uit het assortiment
![]()
![]()
![]()
Ikea.
Ik heb wel nog een kussen mee genomen, voelde goed aan in de winkel etc. Maar ik maak hem thuis open en hij STONK! echt NIET TE HARDEN. Een heel ranzige plastic lucht![]()
Ik hoop dat die er na een tijdje luchten nog uit komt, anders mogen ze dat kussen mooi houden
Kortom Ikea![]()
![]()
(verder leuke winkel met soms mooie spullen)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef vw_caddy het volgende:
Net te horen gekregen dat ik een 7.0 op mijn afstudeerrapport heb.
Feli volkswagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef vw_caddy het volgende:
ik zal eens even kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
'Seks is goed voor mannen'
hmz jongens.. voor de mensen die jonger dan mij zijn (22- ) begin maar alvast hard te werken om mijn pensioen te betalen!
gefeliciteerd, mooi werk kerelquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:09 schreef vw_caddy het volgende:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ga op voor de Dönner! ik spreek jullie strax weer en de foto komt heute abend online!
eet zequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou ik ga op voor de Dönner! ik spreek jullie strax weer en de foto komt heute abend online!
Straks maar eens de appeltaart aansnijdenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef Goover het volgende:
Over 5 min ga ik ook lunchen
Net ff met een bedden zaak gebeld,vergelijkbaar matras in de maat 80x220 is daar 139 ongeveer. Zelfde als bij Ikea. En dan heb ik een binnenveringsmatras. Daar maar eens langs dus
whahahahahaquote:
Ruilen? Net zand wezen happen @ scheveningenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahaha
sorrydat is flink balen, gezien het zonnetje dat ik hier heb...
Ach, boeiend. Je zit toch binnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef vw_caddy het volgende:
Het weer maakt mijn dag niet kapot met die 7.0, maar ik mis de zon wel ja.
Wil wel stoer kunnen doen met mijn zonnebril straks als ik met mn auto de parking afrij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Je zit toch binnen![]()
dat kan toch ook wel als het regentquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wil wel stoer kunnen doen met mijn zonnebril straks als ik met mn auto de parking afrij.
True! Ben vandaag mijn zonnebril vergetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wil wel stoer kunnen doen met mijn zonnebril straks als ik met mn auto de parking afrij.
Ik heb niet eens een zonnebril, vind die dingen irritantquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! Ben vandaag mijn zonnebril vergeten![]()
ik ook.. niet dat ik het straks nodig hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
True! Ben vandaag mijn zonnebril vergeten![]()
Met nadruk op stoer doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan toch ook wel als het regent![]()
De mijne ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmmmmmmmmmm mijn buikje is weer vol....!
daarstrax regente het, maar nu schijnt het zonnetje weer en het is ook lekker warm, niet te koud niet te warm!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:12 schreef denB het volgende:
[..]
De mijne ook!
Hoe is het weer in duitschlant?}
Ik ook tot voorheen. Vorig jaar een goede gekocht, heb dr wel profijt vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:05 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zonnebril, vind die dingen irritant
Ik draag eigenlijk alleen een zonnebril tijdens het autorijden..quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik ook tot voorheen. Vorig jaar een goede gekocht, heb dr wel profijt van![]()
Ik ook vaak. Ook wel als ik naar stad ofzo ga, terras zitten. Ideaal!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk alleen een zonnebril tijdens het autorijden..![]()
me 2quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk alleen een zonnebril tijdens het autorijden..![]()
ik heb er ook 1 met donkere glazen (beetje geel/oranje) waarbij je dus niet kunt zien waar ik naar kijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef DaFan het volgende:
Ik heb zo'n gratis ding wat goed reflecteert dus dan kan je goed kippetjes uitchecken.
Bij die van mij ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 met donkere glazen (beetje geel/oranje) waarbij je dus niet kunt zien waar ik naar kijk![]()
Idd PB! Stilte voor de storm denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo lekker rustig hierzo,,
ik ben erquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd PB! Stilte voor de storm denk ik![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd PB! Stilte voor de storm denk ik![]()
Komt ie:quote:
neequote:Op donderdag 14 juni 2007 13:49 schreef denB het volgende:
[..]
De storm is er al, zou je weer willen stoppen met posten?
LoLquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe! net een setje handdoeken besteld voor mn moeder, voor als ik binnenkort weer een weekendje daar ben. Met opdruk!
Hotel mama!
[afbeelding]
Binnenkort nog even het servies bstellen en ik voel me dan al helemaal op vakantie als ik bij mn ouders op bezoek kom...!![]()
[afbeelding]
Haha, wat is echt tof!quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe! net een setje handdoeken besteld voor mn moeder, voor als ik binnenkort weer een weekendje daar ben. Met opdruk!
Hotel mama!
[afbeelding]
Binnenkort nog even het servies bstellen en ik voel me dan al helemaal op vakantie als ik bij mn ouders op bezoek kom...!![]()
[afbeelding]
lachen.. moet ik eigenlijk voor mijn moeder kopenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hotel mama!
[afbeelding]
[afbeelding]
is wel van Lucky Strike...quote:
als je een adres in Duitsland hebt moet dat lukken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
lachen.. moet ik eigenlijk voor mijn moeder kopen![]()
Inkoopactie opstarten via jouquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je een adres in Duitsland hebt moet dat lukken!![]()
Ik zeg kan geregeld worden!quote:
Lol. vooral die 1equote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zeg kan geregeld worden!
Ik ga deze aan het eind van mn stage kopen om mee naar zweden te nemen...!
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
als ik moet bestellen moet je het even aangeven...!quote:
Leuk, maar zondag is het VADER-dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Hotel mama!
[afbeelding]
[afbeelding]
Minders. Zoiets hadden wij voor Spaans:quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:14 schreef DaFan het volgende:
Haha die herkansing van maandag had ik een 4 voor. Ik die docent mailen of dat ik, omdat ik voor mn eerste tentamen een 5 en voor de 2e een 6 had, geen voldoende had eigenlijk (wist t niet zeker). Gaat ie nu helemaal moeilijk doen.
Kheb maar ff screenshotje van CWSIS gestuurd (Saxion mensen weten dat wel). Tis soort online cijferoverzicht.
Bij deze minor geven een 5 voor de eerste en een 6 voor de 2e een 6 als eindcijfer namelijk![]()
Als ik m wel heb heb ik maandag voor nop dat her gedaan.
VADER dag haal ik toch niet, en ik doe niet aan dat soort dagen, maar als mn moeder jarig is zit ik in Zweden dus kan ik beter nu ik een tof kado gevonden heb die geven dan later een keer met een kut kado aan komen zetten...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Leuk, maar zondag is het VADER-dagGeen MOEDER-dag
Hoop dat ie m goedkeurt dan heb ik 30 ects erbij (minor)quote:Is hier sprake van een invoerfout?
jah echt ja.. Alles loopt door elkaar!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:21 schreef DaFan het volgende:
Ja das het leuke van Saxion Roy, de voorkant weet niet wat de achterkant doet
Hij heeft de screenshot nu doorgemaild naar de man van de cijfertjes.
[..]
Hoop dat ie m goedkeurt dan heb ik 30 ects erbij (minor)![]()
lang leven het Saxionquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jah echt ja.. Alles loopt door elkaar!
Ben benieuwd. Hoop t ook voor je![]()
Idd ja.. Blij dat ik er straks vanaf benquote:
ik heb net een mailtje gekregen:quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd ja.. Blij dat ik er straks vanaf ben![]()
quote:Beste Remco en (studiegenoot),
In overleg met de tweede lezer hebben wij de scriptie als verdedigbaar vastgesteld. Succes met de voorbereiding.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb net een mailtje gekregen:
[..]![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
houdiniquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh wacht.. ik heb ook een toevoeging gedaan...
Als je dat met de Pirate combineert, kan je van je rest van je leven.. sex vergetenquote:
Welkom bij de rest van je levenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef denB het volgende:
[..]
Vinden jullie dat de tijd ook zo tering langzaam gaat? -_-
Mwah, valt best meequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je dat met de Pirate combineert, kan je van je rest van je leven.. sex vergeten![]()
beetje vrouwonvriendelijk dat wel...![]()
alleen nog 'ff' de verdediging halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Kan dus bijna niet meer fout![]()
Topquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen nog 'ff' de verdediging halen
Moet je wel beter verdedigen dan het nederlands elftalquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen nog 'ff' de verdediging halen
ik krijg nooit vrije trappen tegenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef denB het volgende:
[..]
Moet je wel beter verdedigen dan het nederlands elftal
Waar moet het dan over gaan.? Stagequote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat het niet over computer spelletjes, gaat het wel over een ander kansloos onderwerp...!Voetbal... beetje domweg achter een bal aanrennen..!
volgens mij tast je stageplek je hersenen aan en lever je alleen nog maar geouwehoer op dit forumquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat het niet over computer spelletjes, gaat het wel over een ander kansloos onderwerp...!Voetbal... beetje domweg achter een bal aanrennen..!
Mja, ik wou vanochtend met je battlen, maar jij bleef weg...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
volgens mij tast je stageplek je hersenen aan en lever je alleen nog maar geouwehoer op dit forum![]()
Hoorden t net.. Leuk voor die lui!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nu we het toch over voetbal hebben ()
Van Marwijk nieuwe trainer Feyenoord
Jup. is daarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
He ik kwam dus net langs Almere Strand (moest op Muziekwijk station zijn). Is daar vna het weekend Defqon 1 ofzo? Al die tenten stonden er al iig, zag er wel tof uit
ja, topperquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
He ik kwam dus net langs Almere Strand (moest op Muziekwijk station zijn). Is daar vna het weekend Defqon 1 ofzo? Al die tenten stonden er al iig, zag er wel tof uit
Kijken of van Marwijk van Feyenoord weer een topclub kan maken ipv tobclubquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoorden t net.. Leuk voor die lui!
Ben ik ook benieuwd naar. Sowieso volgend seizoen niet, hebben niks geen geldquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kijken of van Marwijk van Feyenoord weer een topclub kan maken ipv tobclub
ik negeerde je.. vond het geen reactie waardig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mja, ik wou vanochtend met je battlen, maar jij bleef weg...!![]()
Matig van je, heel matig. Maar goed, kun je ook niets aan doenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik negeerde je.. vond het geen reactie waardig.
Die is weer te matig. Jammer genoeg geen battle..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Matig van je, heel matig. Maar goed, kun je ook niets aan doen
Succes ermee!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga even naar het dorp heen, wat kaartjes en cadeaus scoren voor de mensen die hopelijk morgen slagen, want morgen (na de uitslag) heb ik geen tijd om wat te halen
tot vanavond denk ik
Fixed!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die is weer te matig. Jammer genoeg geen battle..
JAMMERDEBAMMER.nl
Ach ja, bootje heeft het ook te druk met een bed zoeken...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die is weer te matig. Jammer genoeg geen battle..
JAMMERDEBAMMER!
Tot morgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga even naar het dorp heen, wat kaartjes en cadeaus scoren voor de mensen die hopelijk morgen slagen, want morgen (na de uitslag) heb ik geen tijd om wat te halen
tot vanavond denk ik
Bootje modus is coolquote:
Zal Bootje leuk vindenquote:
Heeft ie toch nog goeie herinneringen aan Fok!quote:
Vertel, vertel, vertel.. Weet t echt niet!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef DaFan het volgende:
He moet je s raden!
je hebt 100 euro gevonden...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef DaFan het volgende:
He moet je s raden!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog goeie herinneringen aan Fok!![]()
Tof DaFan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef DaFan het volgende:10000
Nu ben ik officieel kansloos
Met dank aan de stage SC natuurlijk volgens mij heb ik hier al 3500 posts vanaf april ofzo
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef DaFan het volgende:10000
Nu ben ik officieel kansloos
Met dank aan de stage SC natuurlijk volgens mij heb ik hier al 3500 posts vanaf april ofzo
Tuurlijk, kun je toch mee pimpen bij je mattiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Nog 48 posts en ik heb de 200 SC topics gehaaldof dat een nou zo'n hoogtepunt is
![]()
Mijn klasgenoten zullen me uit lachen.. Ja wat heb jij gedaan op je stage.. In 200 topics van het Stage SC posten..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk, kun je toch mee pimpen bij je matties![]()
Boeiend, heb je wel een verhaal te vertellen wat je zoal hebt meegetyptquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten zullen me uit lachen.. Ja wat heb jij gedaan op je stage.. In 200 topics van het Stage SC posten..![]()
Je doet net alsof er iemand dood isquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook leuke herinneringen aan Fok!.. ook dankzij Bootje hoorEigenlijk door iedereen
![]()
hahaquote:
SPANNUND PB!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha![]()
Ik moest lachen.. Ik zit hier nu echt de minuten af te tellen
Zeker weten... het is wel rustig geworden hierzoquote:
denk dat crossover het topic heeft neergestoken gisteravond en dat het nu langzaam dood bloed...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker weten... het is wel rustig geworden hierzoIedereen hard aan het werk geslagen ?
HAHAHAquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk dat crossover het topic heeft neergestoken gisteravond en dat het nu langzaam dood bloed...!![]()
![]()
als ik zo herinnert wordt als ik dood ben, vind ik het mijn leven waard geweest (wel 80+ jr)quote:
was gister echt kut man... echt 5-6 posts achterelkaar aan van mij en crossover...!quote:
denk niet dat ik jou nog zou herinneren tegen die tijd...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als ik zo herinnert wordt als ik dood ben, vind ik het mijn leven waard geweest (wel 80+ jr)
Ik ben bij de productieafdeling aan het chillen, kijken hoe ze mijn projectje in elkaar aan het schroeven zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker weten... het is wel rustig geworden hierzoIedereen hard aan het werk geslagen ?
ik las hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was gister echt kut man... echt 5-6 posts achterelkaar aan van mij en crossover...!![]()
Ben al geslaagd, vanmorgen te horen gekregenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
is neit om te lachen...!quote:
Ja, en hoe laat was dat...?quote:
Onderaan deze pagina...!quote:
Ja, rond 23:00 's avonds. Vind je het gek. We hebben ook nog een leven hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Onderaan deze pagina...!![]()
Stage SC #211 Waar de halve week alweer voorbij is
Als de vrouw haar meisjes naam wilt houden dan vind ik dat geen rampquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:06 schreef Goover het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie.
Als man en vrouw met elkaar trouwen wat gebeurd er dan met hun achternamen? En welke naam gaan de kinderen dragen.
Het schijnt dat vrouwen met een universitaire studie waarbij ze publicaties uitbrengen hun naam niet 'kunnen' veranderen![]()
Ik vind het ook geen ramp, maar de rede vind ik een beetje suf. En de naam van de man overnemen heeft wel mijn voorkeur, toch een mooiere verbintenis. Maar in feite maakt het geen zak uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als de vrouw haar meisjes naam wilt houden dan vind ik dat geen ramp
Mijn tante heeft namelijk ook haar meisjesnaam behouden.. maar mijn neefje en nichtje hebben wel de achternaam van mijn oom.
WTF doe jij dan om 23:00 op een doordeweekse avond?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, rond 23:00 's avonds. Vind je het gek. We hebben ook nog een leven hoorDat jij jezelf nou opsluit in je oostblok kamertje
Dank je Goover, en jij bent dan ook dichterbij je tweehonderdste topicquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Goover het volgende:
Nog 23 posts en ik ben over 15 min weg... 1,5 post per minuut...
Of mag ik dit niet berekenen van Cross?
In ieder geval gun ik PB zijn 200e Stage SC als ECHTE stagiair!
Op dat moment zat ik bij vrienden, net op het punt om weg te gaan...quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WTF doe jij dan om 23:00 op een doordeweekse avond?En dan nog een vraag! Wat is er mis met Oostblokkamers?
![]()
![]()
Tuurlijk mag je dat best berekenen, zolang je het er een beetje wiskundig onderbouwd en goed verteld!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef Goover het volgende:
Nog 23 posts en ik ben over 15 min weg... 1,5 post per minuut...
Of mag ik dit niet berekenen van Cross?
In ieder geval gun ik PB zijn 200e Stage SC als ECHTE stagiair!
Post die foto's eens...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Op dat moment zat ik bij vrienden, net op het punt om weg te gaan...
Maar ik zit op een doordeweekse dag alleen achter mijn pc als ik echt niets beters te doen heb. Ik zit de hele dag al achter een pc.
Maar toen ik in DL zat heb ik ook veel achter de pc gezeten. En ook op een oostblok kamertje.. ik heb er nog wel ergens foto's van
Donner fotoquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat best berekenen, zolang je het er een beetje wiskundig onderbouwd en goed verteld!
Ik pak mn spullen en ga van mn vrijetijd genieten! Post vanavond een foto van de Döner!
Leinonlein veel plezier in Praag en we horen de verhalen maandag wel!![]()
Gefeliciteerd Goover!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Donner foto![]()
Fijne avond nog
Mijn zusje is geslaagd hoor ik net
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Donner foto![]()
Fijne avond nog
Mijn zusje is geslaagd hoor ik net
Alstu..quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Post die foto's eens...!
Ik kan genoeg bedenken om te doen savonds maar had gister echt geen zin om ook maar iets te doen op het internetten na...!![]()
Jij hebt een MSI S270!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef Goover het volgende:
[..]
Alstu..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
S260 geloof ik, maar komt op het zelfde neerquote:
zo dat is niet veel..quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
S260 geloof ik, maar komt op het zelfde neer![]()
![]()
Ik betaalde trouwens 200 huur p/m , incl internet
Ik heb de S270...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
S260 geloof ik, maar komt op het zelfde neer![]()
![]()
Ik betaalde trouwens 200 huur p/m , incl internet
volgens mij zijn het er nog maar 7...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Goover het volgende:
Nog 10 posts en 6 min. PB we moeten het halen vind ik
Of zit je nog langer dan 16:30? Dan hebben we nog even de tijd. Ik ben alleen straks weg.
En de was werd voor mij gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo dat is niet veel..
In Zweden betaal ik straks 180 per maand.. en heb ook internet op de kamer
dat is wel weer erg asociaal...!quote:
Ik zat er samen met nog een gast, op zijn kamer hadden we een bank en hij had een tv mee genomen. Incl Xbox 360quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb de S270...!![]()
Ik betaal wel ietsje meer, maar heb een fucking grote woonkamer waar ik relaxed kan tv en films enzo kan kijken..!![]()
zorgt ook voor goed vermaak!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zat er samen met nog een gast, op zijn kamer hadden we een bank en hij had een tv mee genomen. Incl Xbox 360Kwam ook wel goed dus
Zeker wel, tel er nog een mooie 8bit NES en een stapel DVD's bij op en dan komt het helemaal goedquote:
quote:Nu kan deze ook nog best even vol...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |