jij moet je schamenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:25 schreef Bootje84 het volgende:
voorwaarden:
niet piepend/krakend
comfortabel
Happpaaa nog duurderquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, nog een kleine toevoeging.. bed moet niet te kort zijn.. TS is 1.97M lang
Ik heb een ikea matras en bed en moet zeggen het ligt echt super..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je een hastens niet red. Maar ik zou gewoon bij de ikea kijken voor een ombouw en eventueel ook voor een matras.
De ombouwen (ombouws?ombouwen? klinkt allebei niet) bij de ikea kosten echt niet veel, dan kun je bij wijze van spreken gewoon een simpele echt goedkope kopen die een paar jaar meegaat, tot je het huis uitgaat en dan misschien een andere kopen.
Het matras is belangrijker dan de ombouw denk ik, ik heb geen ervaring met ikea matrassen, maar ik heb daar wel een aantal goede dingen over gehoord.
600 euro is niet echt heel veel geld voor én een goed bed én een goed matras.
1 groot matras is ook goedkoper dan 2 losse...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef simplemouse het volgende:
[..]
jij moet je schamen
waarom mag dat ding nou niet kraken en piepen?
is alleen maar handig als je thuis woont dan weten je ouders dat ze niet zo moeten binnenstormen
maar een hastens is zeker uitgesloten
denk idd dat je bij ikea wel een eind komt
en ja het is heel persoonlijk wat lekker slaapt
wat ik wel zou doen is een 2 persoons matras kopen en niet 2 1 persoons dat vind ik toh fijner als je bij elkaar wil liggen
Dat onderste, ronde bed, heb ik dus in m'n slaapkamer. Enorm leuk en slaapt goed ... neemt wel veel ruimte in beslag. Maar geen enkel probleem als je langer bent, bed is 2.20 breed and dan nog kan je met je voeten over de rand als je wilt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
blablabla rond bed
uhm TS woont nog thuis, maar GF en ik vinden het beide niet echt tof als ze beneden TV kijken en je *piep piep piep* hoort.. mn ouders zijn ook niet achterlijk en weet ook wel dat we niet alleen handje vasthouden, maar dan nog. we halen nu ons matras elke x van het bed om het op de grond te leggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef simplemouse het volgende:
[..]
jij moet je schamen
waarom mag dat ding nou niet kraken en piepen?
is alleen maar handig als je thuis woont dan weten je ouders dat ze niet zo moeten binnenstormen
maar een hastens is zeker uitgesloten
denk idd dat je bij ikea wel een eind komt
en ja het is heel persoonlijk wat lekker slaapt
wat ik wel zou doen is een 2 persoons matras kopen en niet 2 1 persoons dat vind ik toh fijner als je bij elkaar wil liggen
SULTAN HASSELBÄCK Hebben ze niet in 2 persoons 2,2mquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:06 schreef Adelante het volgende:
Daar koop je het beste een goed binnenveringsmatras bij (SULTAN HASSELBACK) en eventueel een dekmatras (SULTAN TIMAN). Voor lattenbodems heb je de keuze uit SULTAN LADE (opgerole planken) of het iets meer comfortabele SULTAN LILLSELE.
Gelijk heb je, maar je moet wel erg lang zijn wil je die voeten over de rand krijgen. Wilde er alleen meer zeggen dat zelfs al ben je een reus, het nog een ok bed isquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:13 schreef Goover het volgende:
Ik had bij mijn ouders een 2,2m bed, en op mijn studentenkamer paste die niet. Steeds als ik nu nog eens bij mijn ouder slaap lig ik lekkerder dan in mijn 2m bedje op mijn kamer.
2,2 is een echt aanrader!
@caradoc, voeten over de rand is 's winters koude tenen
leg je er twee naast elkaar van 80 of 90 met een dekmatras van 160 of 180 er over heenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef Goover het volgende:
[..]
SULTAN HASSELBÄCK Hebben ze niet in 2 persoons 2,2malleen in 90x220...
80x220 hebben ze niet meer bij Ikea.. gister nog geprobeerd te kopen, maar was niet meer te krijgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
leg je er twee naast elkaar van 80 of 90 met een dekmatras van 160 of 180 er over heen
Een boxspring is altijd een onderstel (dat ook uit een matras bestaat) met daarop nog een matras.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
maakt het btw uit dat mijn bed niet tegen de achterkant van mijn kamer kan staan..? aan alle kanten van het bed zal er ongeveer minimaal 1 meter speling zijn..
betreft Boxspring, is dat nou een type matras, een type bed of wat?
mijn ouders hebben zeg maar een soort onderstel, met daarop het boxspringmatras.
is dat anders dan de 2 plaatjes van adelante?
bedankt voor je link. schrik me alleen kapot als ik die bedragen zie. 2000 euro voor een bed. goed, als je uit huis gaat is het doable, maar jezus zeg :|quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:55 schreef Rewimo het volgende:
Als het niet mag krakenzou ik geen houten bedframe kiezen, maar een metalen
Of een boxspring inderdaad. Daar loopt een topic over in LIF, misschien kun je daar eens kijken.
Hebbes: Verschil boxspring en een "gewoon" bed
Ik zou dood gaan in een boxspring denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedankt voor je link. schrik me alleen kapot als ik die bedragen zie. 2000 euro voor een bed. goed, als je uit huis gaat is het doable, maar jezus zeg :|
red je het wel enigszins voor die ¤5-600? boxspring ziet er iig goed uit, hoor goede verhalen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |