Kijk gewoon bij de plaatselijke beddenzaken, daar hebben ze vaak grote assortiment boxsprings en vaak nog in de aanbieding ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef Broertie het volgende:
Enne..... we zijn voor de gein even bij Hästens wezen kijken......WAt een prijzen zeg! Maar als ze me garanderen dat ik voor die prijzen ( +7500 Euro) Nooit meer last van mij rug zou hebben, zou ik er direct een kopen....... Maar, ja, ze geven die garantie niet, helaas.
Versta jij Zweeds?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:23 schreef Mastroianni het volgende:
Hebben ze je bij Hästens niet uit kunnen leggen wat een boxspring precies is???
Tnx, dat is nog eens goed nieuws. Ik had de folder van auping al wel aangevraagd en de dublin vond ik echt super mooi. Alleen had ik het idee dat auping toch een stuk hoger was qua prijsklasse.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef psv01 het volgende:
Voor rond de 2000 euro heb je al een goede dublin (boxspring) combinatie van auping.
Auping begint rond die 2k en kan oplopen naar ongeveer 12.000 euro bij de boxsprings en rond de 20.000 euro bij de spiraalbodems.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:02 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me dat Auping niet zo duur is, toch? Hollands vakmanschap is dat toch? Deventer , als ik me niet vergis. (correct me, if I'm wrong....)
Ik dacht dat een boxspring toch het summum op het gebied van bedden was. Maar bij auping is een spiraalbodem dus duurder??quote:Op maandag 5 maart 2007 14:49 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Auping begint rond die 2k en kan oplopen naar ongeveer 12.000 euro bij de boxsprings en rond de 20.000 euro bij de spiraalbodems.
Als je wat extra geld meeneemt wel ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:24 schreef JanJanJan het volgende:
Kan je bij een boxspring eigenlijk wel een verstelbare bodem nemen?
Zeg maar dat je ook recht op kan zitten?
De spiraalbodem zelf is niet zo duur. Maar die prijs zit hem in de verstelbaarheid en extra opties zoals een 5-motorige verstelling, een luchtmassage (zoals in de Mercedes Maybach), verwarming en koeling etc. etc.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik dacht dat een boxspring toch het summum op het gebied van bedden was. Maar bij auping is een spiraalbodem dus duurder??
Kwalitatief maakt het niet zoveel uit, een spiraalbodem slaapt over het algemeen wel wat steviger en een boxspring wat zachter. Maar qua duurzaamheid ontloopt het elkaar niet zoveel (spiraalbodem gaat iets langer mee), een spiraalbodem ventileert iets beter, is wat beter verstelbaar, qua ondersteuning is een boxspring wat gelijkmatiger. Bij een spiraalbodem heb je namelijk langs de zijkanten dat het iets minder inveert dan in het midden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:05 schreef Stansfield het volgende:
Maar in princiepe is een boxspring een beter bed dan een spiraalbodem? En een dekmatras zit dat er bij auping niet bij?
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Broertie het volgende:
Eeeeeeehm, misschien overheen gelezen, maar wat is een dekmatras?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |