quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Trainde jij normaal smorgens dan?![]()
Edit: goeiemogguh![]()
Aah op die fiets. Dacht ook al ff...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]nee, niet 's ochtends, het was meer om aan te geven dat ik de hele dag lekker rustig aan kan doen, vanavond pas 'verplichtingen' heb
Volgens mij is miss dat al...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
Er zit helemaal niet zo veel aan de onderkant van een auto.. Maar ik ben geen automonteur natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mwah Goover, ik denk dat er best wat kapot is hoor, op het filmpje reed de auto redelijk hard, en schuurde die ook best over de grond, denk dat er meer kapot is aan de onderkant dan je denkt...!
Nou het is geen dichte auto (van de onderkant), dus in principe schaaft de auto over zn wielophanging, de remschijven zijn naar de tering, de motor is naar de klote geschuurd, en het frame zal wel een opdonder hebben gehad...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zit helemaal niet zo veel aan de onderkant van een auto.. Maar ik ben geen automonteur natuurlijk.
man, blijf dan ook een keer een hele dag...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Quoi het volgende:
Ik weer aan de arbeid......ouwehoer-ze hier!!
nee, PieterBasquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat ben ik.. btw.. laatste dagje als stagiair![]()
dat zeg ik...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:48 schreef Deansensitized het volgende:
Subframe, onderblok, versnellingsbak, carterpan, ophanging, aandrijfassen, vloer, benzinetank, assen, remmen, uitlaat...
Duur geintje
maar maar maar maar t i s een vrouwquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
man, blijf dan ook een keer een hele dag...!![]()
Denk het ook wel. Of zelf lekker weer opknappen, maar ook niet voordelig bij zo'n RX7quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zeg ik...denk dat ze hem total loss verklaren...!
Ga ik vandaag nog mijn 200ste topic halen?quote:
na precies 8 maanden stage is dit toch echt mijn laatste dagquote:
nog beter...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar maar t i s een vrouw![]()
Vond ik ook alquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog beter...!![]()
Maar ze is wel vrij oud om een stage te doen...!![]()
(30-12-1979)
Kunnen we wel voor zorgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ga ik vandaag nog mijn 200ste topic halen?![]()
Straks taart eten
199stequote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen
Hoeveelste zit je nu dan?
Als het maar d.m.v. inhoudelijke posts gaat zie ik geen enkel probleem om PB ff een handje mee te helpenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kunnen we wel voor zorgen
Hoeveelste zit je nu dan?
Neej man, nu ff niet.. Morgenmiddag ff pilsen met paar klasgenotenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
biertje iemand?
over een half uurtje okey?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:53 schreef ETA het volgende:
biertje iemand?
Zomaar uit het niets...:o dat is die die ook in Nederland was geweest?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen! Ik ben een beetje later want mijn chinese huisgenoot ging opeens verhuizen vanmorgen, even afscheid nemen dus. Ineens toen ik mijn tandjes stond te poetsen "ja, ik vlieg vanmiddag terug naar shanghai". okeeee. Maar nu heb ik wel lieve chinese sleutelhangertjes gekregen wat lieeeef.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
Goeiemorgen! Ik ben een beetje later want mijn chinese huisgenoot ging opeens verhuizen vanmorgen, even afscheid nemen dus. Ineens toen ik mijn tandjes stond te poetsen "ja, ik vlieg vanmiddag terug naar shanghai". okeeee. Maar nu heb ik wel lieve chinese sleutelhangertjes gekregen wat lieeeef.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
Als PB straks weg is zijn miss en ik de Stage SC masters![]()
En aangezien miss in Rome zit
![]()
All bow to me!
Of nie!
typisch geval van: nêh, dacht het nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
![]()
All bow to me!
Of nie!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef Goover het volgende:
![]()
All bow to me!
Of nie!
De stage SC zal jou ook missenquote:
Spelbrekerquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch geval van: nêh, dacht het niet![]()
Ja die! En diegene die altijd praat over "die bloemen uit holland".quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets...:o dat is die die ook in Nederland was geweest?
Hoooooi Leintûh!![]()
altijd leuk nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen m'n laatste stagedag...
Dat is geen strafquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
En doeg. Moet half Denemarken doorcrossen met die lekkere chick van administratie die een of andere cursus examen achtig iets moet afleggen.
Zij geen rijbewijs, dus auto van de baas mee en ik mocht rijden, woohoo
Later
Niet stiekem een doodlopend straatje in rijden hequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
En doeg. Moet half Denemarken doorcrossen met die lekkere chick van administratie die een of andere cursus examen achtig iets moet afleggen.
Zij geen rijbewijs, dus auto van de baas mee en ik mocht rijden, woohoo
Later
jaa ik denk dat die laatste paar week 'saai' voor je worden als iedereen weg is daar bij jou in de buurt, want wanneer is het semester over in Berlijn?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja die! En diegene die altijd praat over "die bloemen uit holland".
Best schattig was die, maar goed opeens weg! Semester is weer bijna ten einde, komende maand gaan echt veel mensen weg... wel jammer. Maar goed, mijn tijd zit er ook alweer bijna op!
Goeiemorgen allemaallll
![]()
Hehequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet stiekem een doodlopend straatje in rijden he![]()
Boefjequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Komt wel goed! Smak geld van de baas mee, betaald alles. Eten, drinken, the whole shabaam!
Maar even leuk restaurantje uitzoeken daaro![]()
whehehehequote:
ga jij ons ook al verlaten?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen m'n laatste stagedag...
restaurantje...? Ik zou voor een hotelletje gaan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Komt wel goed! Smak geld van de baas mee, betaald alles. Eten, drinken, the whole shabaam!
Semester is officieel eind juli ten einde geloof ik, maar je weet hoe dat gaat, iedereen gaat toch eerder naar huis. Maar goed, zoveel buitenlanders ken ik toch al niet meer in Beriljn omdat ik niet meer op school zit, ken nu meer duitsers haha. En anders heb ik toch altijd jou nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa ik denk dat die laatste paar week 'saai' voor je worden als iedereen weg is daar bij jou in de buurt, want wanneer is het semester over in Berlijn?
Goed geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
dan wordt het idd pas rustigquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Wordt er mooi rustig straks!
Rem straks klaar, Damzkieee en ik!
Kennen wij elkaar dan...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Semester is officieel eind juli ten einde geloof ik, maar je weet hoe dat gaat, iedereen gaat toch eerder naar huis. Maar goed, zoveel buitenlanders ken ik toch al niet meer in Beriljn omdat ik niet meer op school zit, ken nu meer duitsers haha. En anders heb ik toch altijd jou nog.
Iedereen stopt al met stage...![]()
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
Wordt er mooi rustig straks!
Rem straks klaar, Damzkieee en ik!
Nais! Wat voor een auto?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hehe![]()
Nee jij deed normaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar dan...?ik weet niet of ik jou wel wil kennen...!
zoals jij je gedraagde in die homobar!
neeeeeee grapje was supergezellig!
![]()
Ik ken het inderdaad zo ging het vorig jaaro ok bij mij, alle buitenlanders die geen vertrouwen meer hadden in hun laatste toetsperiode gingen al weg...!![]()
Neeuj, blijf er mooi in staan bij de oud-stagiair gangersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?![]()
nee, ik wil eeuwig bekend blijven als Spam-Stagiairquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verwijderen jullie jezelf wel uit de lijst dan...?![]()
Heeft hij geen ghb in je drankje gestopt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee jij deed normaal, beetje mij dronken voeren met cocktails he!
Je weet dat vrouwen minder kunnen hebben
![]()
![]()
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heeft hij geen ghb in je drankje gestopt?![]()
Lollersquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:22 schreef Goover het volgende:
Leuk:
Opgraving 1957 Plymouth Belvedere tijdcapsule
Teringhomo'squote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!
dan is meteen het SC topic doodquote:
Foeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wou ik wel doen, maar die kut homo's pakte het af en gingen het zelf gebruiken...!
Nais. Wij krijgen hem hopelijk 12 juliquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
hoppppppppppppppppppppppaaaaaa...
11 July diploma
Je weet toch dat ik dat niet zou doen...!quote:
12 Juli 2008 ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais. Wij krijgen hem hopelijk 12 juli![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
11 July diploma
Jij misschienquote:
5 Juli mag ik hem in ontvangst nemenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:25 schreef denB het volgende:
11 July diploma
idd, dan is het 1 topic per weekquote:
Ik zorg er persoonlijk voor dat ik 1 topic perdag vol krijg!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5 Juli mag ik hem in ontvangst nemen
[..]
idd, dan is het 1 topic per week![]()
Ik ben over een weekje ook weg.. 21e is mijn laatste dag...quote:
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben over een weekje ook weg.. 21e is mijn laatste dag...Dan heb ik pas een half jaar later weer stage...
Ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigdan als afstudeerder..
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
ik wil ook een mede-stageSC'eresse in de buurt hebben om die ghb te voeren............
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo tochquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo toch![]()
Nopequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik kom hier na eind juni niet weer denk ik. Uni heeft geen stage enzo toch![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
ik wil ook een mede-stageSC'eresse in de buurt hebben om die ghb te voeren............
Tuurlijk wel. Kom nog wel regelmatig langs wippenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:37 schreef Goover het volgende:
[..]Kom je soms nog wel even hoi zeggen?
Ik ook..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Over een half jaartje ben ik hier ook weer aanwezigdan als afstudeerder..
wat moet je uitzoeken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Danke danke
Pfff nu moet ik me toch iets onmogelijks uitzoeken....
Dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
na een lange afwezigheid ben ik er weermagoed.. volgende week eindpresentatie. dan klaar.. moet officieel 100 dagen heb er dan 94 .. volgens mij zit dat wel goed
(hoop ik)
Hebben jullie hier ook allemaal aan het einde van de stage (geen afstudeer) moeten presenteren?
Halloquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
na een lange afwezigheid ben ik er weermagoed.. volgende week eindpresentatie. dan klaar.. moet officieel 100 dagen heb er dan 94 .. volgens mij zit dat wel goed
(hoop ik)
Hebben jullie hier ook allemaal aan het einde van de stage (geen afstudeer) moeten presenteren?
SPSS?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand trouwens nog een programma waar ik grafieken mee kan bouwen? en dan niet excel want die maakt geen mooie en heeft maar weinig mogelijkheden...!
dat je net zo goed bent in spammen als ReMcOrE, hebben we toen samen wel bewezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zorg er persoonlijk voor dat ik 1 topic perdag vol krijg!![]()
![]()
en ik natuurlijk ook even elke dag, na werktijdquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom nog wel regelmatig langs wippen![]()
Ik wou Excel zeggen, maar goed met SPSSquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Weet iemand trouwens nog een programma waar ik grafieken mee kan bouwen? en dan niet excel want die maakt geen mooie en heeft maar weinig mogelijkheden...!
Ik heb werkelijk geen flauw idee, school heeft dat zo geweldig geregeld. Op mijn werk sowieso niet geloof ik, en ik dacht (maar dat weet ik dus niet zeker) dat ik op school alleen het verslag hoef in te leveren... Geen zin in presentatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:48 schreef 1900 het volgende:
mmm ja SPSS zou nog kunnen, eens even zoeken of ik dat gratis kan vinden...!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
SPSS?
Verder weet ik het ook niet.
haha ik ook niet.. sommige van mijn opleiding die eigenlijk niet eens kunnen presenteren hoeven het niet te doen.. Ik heb er nooit zoveel problemen mee en ik moet het wel doen. Die leraar staat erop dat ik dat doe..quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee, school heeft dat zo geweldig geregeld. Op mijn werk sowieso niet geloof ik, en ik dacht (maar dat weet ik dus niet zeker) dat ik op school alleen het verslag hoef in te leveren... Geen zin in presentatie![]()
SPSS is een mooi programmaquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ja SPSS zou nog kunnen, eens even zoeken of ik dat gratis kan vinden...!
Als je niet kan presenteren dan hoef je het niet.. wat is dat nou.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:00 schreef 1900 het volgende:
[..]
haha ik ook niet.. sommige van mijn opleiding die eigenlijk niet eens kunnen presenteren hoeven het niet te doen.. Ik heb er nooit zoveel problemen mee en ik moet het wel doen. Die leraar staat erop dat ik dat doe..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |