quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
en dat godzijdank op Spa Blauw allemaal, maar ga dan niet meer verwachten dat ik in deze staat ook nog allerlei afkortingen kan ontcijferen
quote:
No shit, Sherlockquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef YoWilly het volgende:
Hier de glimmende tieten en zie mijn hippe avatar!![]()
[afbeelding]
is de bedoeling...toch?
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het origineel? Dan heeft ze heel wat gedaantewisselingen ondergaan![]()
Hier met die tieten!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhhhhh... in dát geval mag ik ook.
[afbeelding]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Morgen eens zien of we Lobasca van een nog uitgebreidere garderobe kunnen voorzien?
Prachtig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik net speciaal voor je zitten maken.![]()
ben je nou boos op me?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear... jij kijkt vast geen streams![]()
![]()
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachtenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!![]()
![]()
![]()
Exit !!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?! Heeft ze dr zender niet om?!![]()
![]()
![]()
Exit !!!!!![]()
![]()
![]()
Plastic tetten zijn ook geweaun lelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachten![]()
(scheef, ongelijk, rechts hangt, tepel rechts wandelt er bijna af....)
Prioriteiten stellen hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je opvalt? Wat ben heb jij een zuivere gedachten![]()
(scheef, ongelijk, rechts hangt, tepel rechts wandelt er bijna af....)
Er was iets met een douche dat oneindig komisch wasquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook
Heb je hard gelachen of alleen maar lang gelachen??
Liever een Italiaans maatpak!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.
Dus met een beetje inspanning moet ik haar in een guitige burlesque outfit kunnen planten.
Of misschien een kek jogging pakje.
Het was gaaf om te zien hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:10 schreef Leandra het volgende:
Ja ach... soms heb je van die momenten hè![]()
Oi, ik kreeg vandaag de drankorgel verwijten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
Ja hoor... het zal mijn schuld wel weer wezen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb zojuist de enige fan van Natasia's gedrochten ontmoet![]()
Dat is niet erg liev...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef YoWilly het volgende:
Laat ik even duidelijk zijn!! Ik gruwel van elke cel waaruit Natasia is opgebouwd!!![]()
Dat is niet ontopicquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb deze vector tekening geweaun opgeslagen.
Dus met een beetje inspanning moet ik haar in een guitige burlesque outfit kunnen planten.
Of misschien een kek jogging pakje.
Sommige pics WILLEN we niet zien. Je vergissing is je vergeven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef YoWilly het volgende:
[..]
No way !!!
Ik zit hier op mijn werk en sommige pics kan ik niet zien.
Nu heb ik de indruk gewekt dat ik een symphatisant ben van Natasia![]()
Laat ik even duidelijk zijn!! Ik gruwel van elke cel waaruit Natasia is opgebouwd!!![]()
Sorry...waarheid is soms hard!quote:
Dat geloof ik onmiddelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:15 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Sorry...waarheid is soms hard!![]()
Voor de rest ben ik een hele lieve jongen hoor![]()
Van mij?? Nee dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik kreeg vandaag de drankorgel verwijten.
Stuur de rekening maar naar mijn Pa.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dure smaak, dat heb je van je moeder.
*doet noteren.
Je vergevingsgezindheid siert je!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige pics WILLEN we niet zien. Je vergissing is je vergeven.
Dat was ik toch!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stuur de rekening maar naar mijn Pa.![]()
Ik hoor net dat het mijn kind niet is!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij?? Nee dus![]()
Need I say more?!
En sowieso geen ruzie waar de kinderen bij zijn... dat is not done![]()
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgelquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ik toch!?![]()
![]()
![]()
LEANDRA, WTF!? GODVERDOMME!
O, o, mijn vader begrijpt mijn grappen weer niet.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ik toch!?![]()
![]()
![]()
LEANDRA, WTF!? GODVERDOMME!
Ik wet huelk mij eigenste adrs wel, gij schavuitt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgel![]()
Nee, je begrijpt nu net dat je kind meer humor heeft dan jij... en dat heeft ze idd van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het mijn kind niet is!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt nu net dat je kind meer humor heeft dan jij... maar dat heeft ze idd van mij![]()
Gelukkig, zij begrijpt me tenminste...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgel![]()
Wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we dit pijnlijke misverstand zo snel mogelijk achter ons laten....![]()
![]()
![]()
Zij was ook degene die je geen extra zakgeld wou geven hé!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig, zij begrijpt me tenminste...![]()
Big timequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zojuist door mijn eigenste dochter gepwnt.
GEYLE NUECQSEX~!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Hmm blz 2 van dit onderwerp en ik heb nog niks kunnen bedenken om te zeggen.![]()
Misschien moest ik maar is naar me bed gaan
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je postquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Hmm blz 2 van dit onderwerp en ik heb nog niks kunnen bedenken om te zeggen.![]()
En er wordt hier nieteens gemod!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, het is de SC maar.
Die heeft nieteens een echte OP.
Tsss... noem dat maar geen OP... een betere TT verklaring dan deze OP bestaat gewoon nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, het is de SC maar.
Die heeft nieteens een echte OP.
Ja, eigenlijk een hele slechte SC voor die hele slechte grap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... noem dat maar geen OP... een betere TT verklaring dan deze OP bestaat gewoon niet
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talithaquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk een hele slechte SC voor die hele slechte grap.![]()
Je bent een wijs klein meiskequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mam, wat is gepwnd? Of praat pap weer met dubbele tong?
Zo weinig zinnigs.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je post
Ik bedoelde dat de "slechte OP" grap juist NIET op deze SC sloegquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talitha![]()
Ohhh in dat geval....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je post
Gewoon je tieten laten zienquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Verderop.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ohhh in dat geval....
Als het regent wordt je nat.
Als je zuipt dan dan wordt je zat.
Ben je vies moet je in bad.
Ben je stout krijg je op je gat.
Disana heeft een kat (of zijn het poezen)..
Ik vergeet soms dat ik wat vergat![]()
Heerlijk zo'n onzin topic![]()
"pwnd" komt uit het gamen.... daar riep je "owned" als je iets van iemand gewonnen had, dat werd afgekort tot "ownd" en de discussie over de herkomst van "pwnd" is nog niet gesloten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mam, wat is gepwnd? Of praat pap weer met dubbele tong?
Nee daar zit oortjequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talitha![]()
Tiny pics zijn klote!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer![]()
Wanneer laat jij je pik is zien?
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer![]()
Wanneer laat jij je pik is zien?
[SC # 144] CLOACA ZEITquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....
Want dan kun je er vergif op innemen![]()
Lafaardquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....
Want dan kun je er vergif op innemen![]()
Geef je het ff door aan Ian?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee daar zit oortje![]()
Als het goed is ben ik bijna aan de beurt![]()
O.K.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
"pwnd" komt uit het gamen.... daar riep je "owned" als je iets van iemand gewonnen had, dat werd afgekort tot "ownd" en de discussie over de herkomst van "pwnd" is nog niet gesloten.
Volgens sommigen was dat een typfout die leuk was en door anderen overgenomen werd (vergelijk met de dramatische "walchelijk" spelling op FOK door gebrek aan taalkennis van een user) anderen zeggen dat het voor "power owned" staat (heel erg ingemaakt door een ander dus)
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef je het ff door aan Ian?
Enne... gedragen jullie je een beetje als jullie samen in de rij staan?!![]()
Ik had ook niet het idee dat jullie elkaar zouden gaan terroriseren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.
Dán heb je wel een punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat jullie elkaar zouden gaan terroriseren...![]()
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TTquote:
Thera had een krulletjesratquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ohhh in dat geval....
Als het regent wordt je nat.
Als je zuipt dan dan wordt je zat.
Ben je vies moet je in bad.
Ben je stout krijg je op je gat.
Disana heeft een kat (of zijn het poezen)..
Ik vergeet soms dat ik wat vergat![]()
Heerlijk zo'n onzin topic![]()
'ze' ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Thera had een krulletjesrat
Daarop ging 'ze' nogal prat.
Je hebt anders een aardig glimmende avatar.... hoe hip zijn je tieten??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TT![]()
Ik moet elke week al een keer me tieten laten zien hierzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TT![]()
Wij kunnen heel goed samen door 1 rijquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.
Zeg ik ergens dat jullie dat niet zijn dan??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt en ik zijn toch eigenlijk best liev!?![]()
Dat is tot nu toe mijn beste HOAX ooit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de identiteit van lieve There bestond in de beestenSC nogal wat verwarring![]()
Nee natuurlijk niet, want dan zou ik je erop kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat jullie dat niet zijn dan??
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grapquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de identiteit van lieve There bestond in de beestenSC nogal wat verwarring![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grap![]()
En dat lukt maar niet hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want dan zou ik je erop kunnen pakken.![]()
Zeikerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Thera had een krulletjesrat
Daarop ging 'ze' nogal prat.
Ik vind hem ook heel leuk, en 't is nog een lieverdje ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grap![]()
Veel te liev voor jou om mij te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel leuk, en 't is nog een lieverdje ook![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeikerd
Dat disana goed kan zeiken..
wou ze even laten blijken
Keurig netjes in FB,
maar de crew was er niet zo happy mee.
Of Gert zit te lurken en je hebt inmiddels een paar notes te pakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Day zou lurken gezien het feit Eendt, Disana en ik in 1 zelfde topic zitten te posten...
Ik heb haar negeer modus al bereiktquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Day zou lurken gezien het feit Eendt, Disana en ik in 1 zelfde topic zitten te posten...
De eerste keer in tijden dat ik vrolijk ben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Gert zit te lurken en je hebt inmiddels een paar notes te pakken![]()
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De eerste keer in tijden dat ik vrolijk ben.![]()
Ik kan natuurlijk met gemak iets verzinnen om zuur over te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dus
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dus
Melk??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk met gemak iets verzinnen om zuur over te doen.
En je zit te goddamn fucking postkrikken (hmmz... ranzige woordcombinatie)quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Ik ben veel te soft vandaag.
Eigenlijk best fucking gay inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je zit te goddamn fucking postkrikken (hmmz... ranzige woordcombinatie)
2 x hetzelfde quoten, jezelf quoten.... dat heeft zo'n jongen als jij toch niet nodig?!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
Ik zet per ongeluk mijn streams uit
Weg streams![]()
Waarom vertelt niemand mij dat?
Nou moet ik de 'hacker' uit gaan hangen![]()
Je kunt ook gewoon je laptop uit t raam flikkeren.... dan hoef je niet te hakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
Ik zet per ongeluk mijn streams uit
Weg streams![]()
Waarom vertelt niemand mij dat?
Nou moet ik de 'hacker' uit gaan hangen![]()
Nou eigenlijk had ik gewoon het idee dat ze na 24 uur zouden stoppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sukkel, dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?
En dat je dan zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je laptop uit t raam flikkeren.... dan hoef je niet te hakken.
Waar stond je ook al weer in de stats?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
WOAH! HENDIG SJIEKE INCROWD REGULARS GARPJE!
Kut, nou quote ik weer mezelf.![]()
Euh...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar stond je ook al weer in de stats?![]()
Dan moet je er wel op gaan staan springen hè, anders is het niet echtquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat je dan zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!
Het is wel Talpa kwaliteit hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Nou eigenlijk had ik gewoon het idee dat ze na 24 uur zouden stoppen![]()
Ja en die gast moet zo zeggen: Mijn laptop wat doe je!?!!?!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je er wel op gaan staan springen hè, anders is het niet echt![]()
Statistiekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar stond je ook al weer in de stats?![]()
Ja.... maar dan moet er wel iemand bij zijn, anders werkt het niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja en die gast moet zo zeggen: Mijn laptop wat doe je!?!!?!!
LOLLERPWND!!!!!111!!!1quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... maar dan moet er wel iemand bij zijn, anders werkt het niet...
Nieuw scenario:
PC eend bestelt een hacker,
Hacker staat voor de deur en net op dat moment flikkert eend die laptop het raam uit.
Hacker zegt: m'n laptop, wat doe je?!![]()
PC eend gaat er op staan springen en zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!
And action.
Ik was even het scenario aan t schrijven ja?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar post gerust verder.
Ik heb mijn posts al dagen van tevoren klaarstaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was even het scenario aan t schrijven ja?!![]()
Je denkt toch niet dat alles hier zomaar gebeurt ofzo?!![]()
Dat was het hier al 2 uur geledenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ahw, schurft...
3 uur alweer...
Ian bedtijd.
Trusten Lean.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was het hier al 2 uur geleden
* rookt nog 1 laatste sigaret.
Niet teveel baggeren hé!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Sebasser het volgende:
Trusten Ian.
Dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn posts al dagen van tevoren klaarstaan.
CTRL+C CTRL+V![]()
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ahw, schurft...
3 uur alweer...
Ian bedtijd.
Je hebt duidelijk geen idee hoeveel posts ik klaar heb staan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop...
Wil je er in het vervolg af en toe rekening mee houden dat je tegenspelers de juiste post niet altijd op het juiste moment klaar hebben staan?!
Dank je
Sinds die fucking kutmoffen allemaal ijs en patat willen vreten en ik de lowlife ben die het moet verkopen godverdegraftyfus.quote:
Gvd wat is dat nou weer voor gezeik?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee hoeveel posts ik klaar heb staan.
Weet je hoelang ik moest zoeken om deze te vinden!?
Zit je weer met het verkeerde script voor je te posten?!quote:
Het kan altijd erger... Het konden ook belgen wezenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds die fucking kutmoffen allemaal ijs en patat willen vreten en ik de lowlife ben die het moet verkopen godverdegraftyfus.
Eindelijk alleen, nu kan je wel ff snel je tieten flashen toch?quote:
Jij eerstquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
Eindelijk alleen, nu kan je wel ff snel je tieten flashen toch?![]()
Ik ben aan het improviserenquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je weer met het verkeerde script voor je te posten?!![]()
Damn, hoe moeilijk is het nou helemaal?!![]()
Dat zou je kunnen bewijzen door bijvoorbeeld even je tieten te postenquote:
Bestaat daar twijfel over dan of ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:12 schreef PC eend het volgende:
Dat zou je kunnen bewijzen door bijvoorbeeld even je tieten te posten![]()
Ik mis dat deel van die glimmende avatars nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit zo ontopic geweest![]()
Ik play al deze dushi's in die topic met als doel ze te bewerkstelligen, je weet toch brodderquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bestaat daar twijfel over dan of ik een vrouw ben?
Ben jij wel een man? Of ben je een Brian...
Wipkipquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
Ik play al deze dushi's in die topic met als doel ze te bewerkstelligen, je weet toch brodder![]()
No...quote:
Wat een leuke binnenkomerquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Nou, gooi je glimmende druiper maar on air....
Ben niet buiten geweest. Heb me met huishoudelijke beslommeringen bezig gehouden.quote:
OK sorry ff opnieuw.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet buiten geweest. Heb me met huishoudelijke beslommeringen bezig gehouden.
Wat een leuke binnenblijverquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
Nou, gooi je glimmende druiper maar on air....
Jij windt er ook geen doekjes omquote:Op donderdag 14 juni 2007 03:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, hup, on air met die hapklare brok!![]()
Waar omheen?quote:
Morgen krijg ik nieuwe jetsers van Dr Ian van de Nickkliniek.quote:Op donderdag 14 juni 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar omheen?
Volgens mij is dit topic speciaal met jou in gedachten aangemaakt, maar ik zie nog steeds geen tieten
Mag ik ze dan masserenquote:Op donderdag 14 juni 2007 04:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen krijg ik nieuwe jetsers van Dr Ian van de Nickkliniek.![]()
ja,ja,ja,ja, was even wat dingetjes aan het lezen...quote:
Alleen als jouw naam in de TT staat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:34 schreef Talitha het volgende:
Je zou verwachten dat deze TT meer bezoekers zou trekken!
Morguh fokkers!![]()
*checkt TTquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Alleen als jouw naam in de TT staat....![]()
Geen idee. ALs ik moet gokken denk ik ergens tussen de 5 en 10 euro.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef TherAngelina het volgende:
Weet iemand hoe duur een goedkope stekkerdoos is?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Hier miezert het een beetje, gelukkig zag ik dat vrij op tijd en realiseerde ik me gelijk dat m'n dekbed uit m'n raam hing... dat is wel eens anders geweest
5 eurootjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef TherAngelina het volgende:
Weet iemand hoe duur een goedkope stekkerdoos is?
Misschien krijgen jullie dat nog (of niet)quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Leandra het volgende:
Damn, das wel heel ernstig....
De kid kwam net thuis van school maar die is iig niet doorweekt, dus het valt hier mee
Hier niet, terwijl we zo dicht bij elkaar zitten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
Hoi Leandra![]()
Het hoost hier echt, en het onweert![]()
Ik heb geen onweer gehoordquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
Lekker zinvol ook om een uur later te reageren en dan te zeggen dat het bij jou niet regent
Tijd voor een gehoortest misschien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:48 schreef PC eend het volgende:
Ik heb geen onweer gehoord
In geen uren...
18quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tijd voor een gehoortest misschien?![]()
Overigens vind ik het hier met 23 graden nog steeds veel te warm. Ik ben mee rop me best bij een graad of 18.
Overdrijven is ook een vak. Zo niet, ze zoeken nog mensen om de woestijn bewoonbaar te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:21 schreef PC eend het volgende:
18
Cold bitch
Ik ben meer op mijn best bij het zo een beetje het dubbele
Het schijnt 's nachts nogal eens koud te kunnen worden daarquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Zo niet, ze zoeken nog mensen om de woestijn bewoonbaar te maken![]()
Altijd wat te klagenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
Het schijnt 's nachts nogal eens koud te kunnen worden daar
Ik trek dit klamme weer ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tijd voor een gehoortest misschien?![]()
Overigens vind ik het hier met 23 graden nog steeds veel te warm. Ik ben mee rop me best bij een graad of 18.
Wie begon er nou te klagen dat 23 graden nog veel te warm isquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen![]()
Daar hebben ze jassen voor uitgevonden
Het is ook veeeeel te warmquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef PC eend het volgende:
Wie begon er nou te klagen dat 23 graden nog veel te warm is![]()
Jij vraagt erom met door al die mentale images in je posts te verstoppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook veeeeel te warm![]()
Ik loop bij 15 graden al in een t-shirt. Wat moet ik met dit weer dan?
Zeg nou niet naakt want dan ben je heeeeel voorspelbaar
Trek je kleren uitquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
Het is benauwd hier!
Misschien moet je iets minder beeldend denken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef PC eend het volgende:
Jij vraagt erom met door al die mentale images in je posts te verstoppen
Maar als ik het dan zeg, ben ik weer degene die voorspelbaar is![]()
Jij bent echt een paard?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moet je iets minder beeldend denken?
Nou dat wil ik nou ook weer niet zeggen...quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Damn muthafuckin bitch-ass niggaz...
Who's gonna take care of the muthafuckin SlowChat then!?
Ik zoek helemaal geen ruziequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zoek je ruzie?Beter je best doen dan.
Heb je al een bal verstuurd?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:18 schreef Talitha het volgende:
Hier ook al niemand? Ik heb net op VOL gezegd dat ik hier ga spemmen. Wat nu?
Da's mooi! Doe je dat gewoon bij je in de straat of ga je daarvoor speciaal naar het bos?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zoek helemaal geen ruzie
Ik ben meer een boomknuffelaar![]()
Wat zij zegt! (denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
What the fuck is up with them ballz?
Ze gaan daar voor 178 euro aan honkballen naar huub sturenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
What the fuck is up with them ballz?
Ik zoek het speciale bos nogquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi! Doe je dat gewoon bij je in de straat of ga je daarvoor speciaal naar het bos?
Peter is mijn tweelingzus?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze gaan daar voor 178 euro aan honkballen naar huub sturen![]()
![]()
![]()
![]()
Je tweelingzus doet ook mee
Ik hoop het niet voor jequote:
Wtf....... mijn ava!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je
Nee deze: ThatBitch
de allerliefste trut ...
[afbeelding]
Ik vind jou op de een of andere manier toch aantrekkelijkerquote:
Maar dat is de basis van al mn avaatjesquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind jou op de een of andere manier toch aantrekkelijker![]()
Wat een stelletje dieven daarquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is de basis van al mn avaatjes![]()
Vind je? Ik heb die thahlhihtha anders nog nooit hier gezien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
Nou nou nou, wat kan die thahlhihtha spemmen zeg, niet tekort
Dat zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Lobasca het volgende:
Tis hier zoooo warm, ik wou dat ik een bikini had....![]()
![]()
Hardhout?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen sprookje, da's de harde werkelijkheid!![]()
![]()
Ik weet nooit waar ik die H moet zetten, dus ik had ff ruim ingezetquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb die thahlhihtha anders nog nooit hier gezien?
Eendt wederom on a posting spree!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij komt er helemaal geen uitzending?
Ik ben aan het spitten, laat me nou ffquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt wederom on a posting spree!?
Hij staat in de top 500quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt wederom on a posting spree!?
Get 'm, dawg.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben aan het spitten, laat me nou ff![]()
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen nog gestoorder zijn dan mijquote:
#337quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen nog gestoorder zijn dan mij![]()
Dus je wilt wel mijn bos knuffelen, maar je weet niet hoe ik heet?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar ik die H moet zetten, dus ik had ff ruim ingezet![]()
What's my name, bitch!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je wilt wel mijn bos knuffelen, maar je weet niet hoe ik heet?
Maar waar baggeren jullie dan nog meer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Top 500...
Eendt heeft meer lopen baggeren dan ik.![]()
Moet ik jou nou mijn spellingsprobleem gaan uileggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus je wilt wel mijn bos knuffelen, maar je weet niet hoe ik heet?
Ik ga minderen, dus ik moest ff een buffer opbouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Top 500...
Eendt heeft meer lopen baggeren dan ik.![]()
Ik alleen hier, dat is nog het ergstequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waar baggeren jullie dan nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |