Ik moet elke week al een keer me tieten laten zien hierzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TT![]()
Wij kunnen heel goed samen door 1 rijquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.
Zeg ik ergens dat jullie dat niet zijn dan??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt en ik zijn toch eigenlijk best liev!?![]()
Dat is tot nu toe mijn beste HOAX ooit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de identiteit van lieve There bestond in de beestenSC nogal wat verwarring![]()
Nee natuurlijk niet, want dan zou ik je erop kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat jullie dat niet zijn dan??
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grapquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over de identiteit van lieve There bestond in de beestenSC nogal wat verwarring![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grap![]()
En dat lukt maar niet hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, want dan zou ik je erop kunnen pakken.![]()
Zeikerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Thera had een krulletjesrat
Daarop ging 'ze' nogal prat.
Ik vind hem ook heel leuk, en 't is nog een lieverdje ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal wel zo blijven... was een briljante grap![]()
Veel te liev voor jou om mij te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel leuk, en 't is nog een lieverdje ook![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeikerd
Dat disana goed kan zeiken..
wou ze even laten blijken
Keurig netjes in FB,
maar de crew was er niet zo happy mee.
Of Gert zit te lurken en je hebt inmiddels een paar notes te pakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Day zou lurken gezien het feit Eendt, Disana en ik in 1 zelfde topic zitten te posten...
Ik heb haar negeer modus al bereiktquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had toch echt verwacht dat Day zou lurken gezien het feit Eendt, Disana en ik in 1 zelfde topic zitten te posten...
De eerste keer in tijden dat ik vrolijk ben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Gert zit te lurken en je hebt inmiddels een paar notes te pakken![]()
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De eerste keer in tijden dat ik vrolijk ben.![]()
Ik kan natuurlijk met gemak iets verzinnen om zuur over te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dus
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar... tijd voor een ban dus
Melk??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk met gemak iets verzinnen om zuur over te doen.
En je zit te goddamn fucking postkrikken (hmmz... ranzige woordcombinatie)quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk.
Ik ben veel te soft vandaag.
Eigenlijk best fucking gay inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je zit te goddamn fucking postkrikken (hmmz... ranzige woordcombinatie)
2 x hetzelfde quoten, jezelf quoten.... dat heeft zo'n jongen als jij toch niet nodig?!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
Ik zet per ongeluk mijn streams uit
Weg streams![]()
Waarom vertelt niemand mij dat?
Nou moet ik de 'hacker' uit gaan hangen![]()
Je kunt ook gewoon je laptop uit t raam flikkeren.... dan hoef je niet te hakken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:47 schreef PC eend het volgende:
Ik zet per ongeluk mijn streams uit
Weg streams![]()
Waarom vertelt niemand mij dat?
Nou moet ik de 'hacker' uit gaan hangen![]()
Nou eigenlijk had ik gewoon het idee dat ze na 24 uur zouden stoppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sukkel, dat had je zelf toch wel kunnen bedenken?
En dat je dan zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je laptop uit t raam flikkeren.... dan hoef je niet te hakken.
Waar stond je ook al weer in de stats?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
WOAH! HENDIG SJIEKE INCROWD REGULARS GARPJE!
Kut, nou quote ik weer mezelf.![]()
Euh...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar stond je ook al weer in de stats?![]()
Dan moet je er wel op gaan staan springen hè, anders is het niet echtquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat je dan zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!
Het is wel Talpa kwaliteit hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Nou eigenlijk had ik gewoon het idee dat ze na 24 uur zouden stoppen![]()
Ja en die gast moet zo zeggen: Mijn laptop wat doe je!?!!?!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je er wel op gaan staan springen hè, anders is het niet echt![]()
Statistiekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar stond je ook al weer in de stats?![]()
Ja.... maar dan moet er wel iemand bij zijn, anders werkt het niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja en die gast moet zo zeggen: Mijn laptop wat doe je!?!!?!!
LOLLERPWND!!!!!111!!!1quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... maar dan moet er wel iemand bij zijn, anders werkt het niet...
Nieuw scenario:
PC eend bestelt een hacker,
Hacker staat voor de deur en net op dat moment flikkert eend die laptop het raam uit.
Hacker zegt: m'n laptop, wat doe je?!![]()
PC eend gaat er op staan springen en zegt: Ja maar ik had 'm toch betaald!!?!?!LOLLEREINZ!!!!!11!!!ZWÖLF!11!!
And action.
Ik was even het scenario aan t schrijven ja?!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar post gerust verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |