Dat was ik toch!?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stuur de rekening maar naar mijn Pa.![]()
Ik hoor net dat het mijn kind niet is!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van mij?? Nee dus![]()
Need I say more?!
En sowieso geen ruzie waar de kinderen bij zijn... dat is not done![]()
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgelquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ik toch!?![]()
![]()
![]()
LEANDRA, WTF!? GODVERDOMME!
O, o, mijn vader begrijpt mijn grappen weer niet.....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ik toch!?![]()
![]()
![]()
LEANDRA, WTF!? GODVERDOMME!
Ik wet huelk mij eigenste adrs wel, gij schavuitt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgel![]()
Nee, je begrijpt nu net dat je kind meer humor heeft dan jij... en dat heeft ze idd van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het mijn kind niet is!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt nu net dat je kind meer humor heeft dan jij... maar dat heeft ze idd van mij![]()
Gelukkig, zij begrijpt me tenminste...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian WTS gvd?! Je weet je eigen adres niet meer?! Drankorgel![]()
Wat is er gebeurt dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we dit pijnlijke misverstand zo snel mogelijk achter ons laten....![]()
![]()
![]()
Zij was ook degene die je geen extra zakgeld wou geven hé!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig, zij begrijpt me tenminste...![]()
Big timequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zojuist door mijn eigenste dochter gepwnt.
GEYLE NUECQSEX~!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Hmm blz 2 van dit onderwerp en ik heb nog niks kunnen bedenken om te zeggen.![]()
Misschien moest ik maar is naar me bed gaan
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je postquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Hmm blz 2 van dit onderwerp en ik heb nog niks kunnen bedenken om te zeggen.![]()
En er wordt hier nieteens gemod!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, het is de SC maar.
Die heeft nieteens een echte OP.
Tsss... noem dat maar geen OP... een betere TT verklaring dan deze OP bestaat gewoon nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, het is de SC maar.
Die heeft nieteens een echte OP.
Ja, eigenlijk een hele slechte SC voor die hele slechte grap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... noem dat maar geen OP... een betere TT verklaring dan deze OP bestaat gewoon niet
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talithaquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk een hele slechte SC voor die hele slechte grap.![]()
Je bent een wijs klein meiskequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mam, wat is gepwnd? Of praat pap weer met dubbele tong?
Zo weinig zinnigs.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je post
Ik bedoelde dat de "slechte OP" grap juist NIET op deze SC sloegquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talitha![]()
Ohhh in dat geval....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gooi er gewoon wat uit joh... niemand zegt wat zinnigs dus het maakt weinig uit wat je post
Gewoon je tieten laten zienquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
Verderop.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ohhh in dat geval....
Als het regent wordt je nat.
Als je zuipt dan dan wordt je zat.
Ben je vies moet je in bad.
Ben je stout krijg je op je gat.
Disana heeft een kat (of zijn het poezen)..
Ik vergeet soms dat ik wat vergat![]()
Heerlijk zo'n onzin topic![]()
"pwnd" komt uit het gamen.... daar riep je "owned" als je iets van iemand gewonnen had, dat werd afgekort tot "ownd" en de discussie over de herkomst van "pwnd" is nog niet gesloten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mam, wat is gepwnd? Of praat pap weer met dubbele tong?
Nee daar zit oortjequote:Op donderdag 14 juni 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klachten in 5-voud bij loket 3.... als ik het me goed herinner is dat het loket van Talitha![]()
Tiny pics zijn klote!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer![]()
Wanneer laat jij je pik is zien?
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alweer![]()
Wanneer laat jij je pik is zien?
[SC # 144] CLOACA ZEITquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....
Want dan kun je er vergif op innemen![]()
Lafaardquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wanneer het in de TT staat....
Want dan kun je er vergif op innemen![]()
Geef je het ff door aan Ian?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee daar zit oortje![]()
Als het goed is ben ik bijna aan de beurt![]()
O.K.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
"pwnd" komt uit het gamen.... daar riep je "owned" als je iets van iemand gewonnen had, dat werd afgekort tot "ownd" en de discussie over de herkomst van "pwnd" is nog niet gesloten.
Volgens sommigen was dat een typfout die leuk was en door anderen overgenomen werd (vergelijk met de dramatische "walchelijk" spelling op FOK door gebrek aan taalkennis van een user) anderen zeggen dat het voor "power owned" staat (heel erg ingemaakt door een ander dus)
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef je het ff door aan Ian?
Enne... gedragen jullie je een beetje als jullie samen in de rij staan?!![]()
Ik had ook niet het idee dat jullie elkaar zouden gaan terroriseren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof Eendt en ik niet met elkaar overweg zouden kunnen.
Dán heb je wel een punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat jullie elkaar zouden gaan terroriseren...![]()
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TTquote:
Thera had een krulletjesratquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:24 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Ohhh in dat geval....
Als het regent wordt je nat.
Als je zuipt dan dan wordt je zat.
Ben je vies moet je in bad.
Ben je stout krijg je op je gat.
Disana heeft een kat (of zijn het poezen)..
Ik vergeet soms dat ik wat vergat![]()
Heerlijk zo'n onzin topic![]()
'ze' ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Thera had een krulletjesrat
Daarop ging 'ze' nogal prat.
Je hebt anders een aardig glimmende avatar.... hoe hip zijn je tieten??quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie weigert hier nou zich te conformeren naar de TT![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |